Ach, misschien wil hij alleen maar een partijtje sparren met die jongen, zoiets zou Brian toch nooit doen?quote:Op dinsdag 29 april 2008 18:35 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja hoor, meneer heiligheid zal het wel weer oplossen, met geweld.......
Zo te horen welquote:Op dinsdag 29 april 2008 18:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Om hem helemaal de tering in te trappen?
Ook daar ging het misquote:Op dinsdag 29 april 2008 18:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lullig hè, als je zo'n laag "boiling point" hebt, echt een handicap. Nu heb ik het niet over golfen.
Zei die paarderukker dat echt zo?quote:Op dinsdag 29 april 2008 18:34 schreef Dementor het volgende:
Brian ziet een probleem aankomen, hij kan nu niet meer zomaar mensen slaan en flippen nu hij wat bekender is.
GOH.
Yeah rightquote:Op dinsdag 29 april 2008 18:32 schreef T-lex het volgende:
Brian verteld dat het nichtje Lisa van hem een briefje in z'n zak had gedaan tijdens het bezoek....ging over haar vriendje. En waarom het uit was gegaan...![]()
Toch kan ik me er wel iets bij voorstellen...quote:
O Hoi o hoi Huub en Claire mogen ook een keer weg!!!quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:51 schreef Peter6000 het volgende:
Vergeten jullie niet dat schema van "GRRRRRRRRRRRRRRRRRRR, ALWEER DE VILLA UIT" bij te werken?![]()
![]()
Dat achterlijke roze geval?quote:Op dinsdag 29 april 2008 18:39 schreef Varen het volgende:
Janiche heeft de mooiste jurk voor A gemaakt die ze heeft
en geziens Brians reactie was het dus de bedoeling van deze Lisa om Brian te vragen hem in elkaar te meppen?quote:Op dinsdag 29 april 2008 18:32 schreef Varen het volgende:
Nichtje Brian had briefje in B zijn broekzak gedaan, toen ze kwam.
In dit geval is het vast zo dat het nichtje van Brian niet zo zuiver was waardoor ze aan de kant is gezet.quote:Op dinsdag 29 april 2008 18:41 schreef T-lex het volgende:
[..]
Toch kan ik me er wel iets bij voorstellen...![]()
Mijn nichtje had ook een tijd terug een vriendje wat niet zo zuiver was...
die moet ik ook niet tegenkomen. Dan komt het niet goed denk ik.
Ben ik niet trots op, maar het enige verschil is dat ik niet op de streams zit en op tv kom.
Want hij heeft heérlijk gegeten! "Jij ook toch! Aman?!"quote:Op dinsdag 29 april 2008 18:43 schreef Varen het volgende:
Brian ze geheim in het eten was, dat er een sinaasappel door zat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |