Vanavond zijn Claire en Huub te gast bij Jensen .quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:35 schreef Desii het volgende:
Huub en Jaap gaan een lawaaiauto proberen te bouwen om de laatste wakkerhoudsessie voor Amanda (der rij-examen)
Huub wil ratels, zo'n toeter met lawaai
Jaap wil bakje voor drinken en een bakje voor m&m
Vanaf volgende week maandag gaan ze elke middag 2 uur knutselen
Jaap is ook dom, hij moet gewoon stampvoetend en huilend een bed gaan eisen achter.quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:09 schreef Dementor het volgende:
Goh waar is Jaap gebleven?
Zou hij van achter opeens een bed krijgen in ruil voor wat extra terror of opstappen
Voor je het weet is Jaap opeens helemaal happy met een nieuw jurkje of pruik.quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:10 schreef mootie het volgende:
Jaap is ook dom, hij moet gewoon stampvoetend en huilend een bed gaan eisen achter.
Waarom gebruikt hij dan zijn week gastspeler niet en hij heeft ook nog 1100 cp liggen.quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:15 schreef noekje het volgende:
Toch vind ik alles het meest oneerlijk voor Jaap. Die krijgt dus echt nooit iets! Weinig uitstapjes, geen familie die blijft slapen, geen bezigheidstherapie. Die gast verdient een hemelbed wat mij betreft.
Nee, ik vind Jaap niet zo geweldig maar hij is wel de meest achtergestelde daar.
klopt en daarom denk ik ook dat Jaap de Mol is.quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:15 schreef noekje het volgende:
Toch vind ik alles het meest oneerlijk voor Jaap. Die krijgt dus echt nooit iets! Weinig uitstapjes, geen familie die blijft slapen, geen bezigheidstherapie. Die gast verdient een hemelbed wat mij betreft.
Nee, ik vind Jaap niet zo geweldig maar hij is wel de meest achtergestelde daar.
Dat mochten ze willen... ze slapen op Eastborn bedden, Eastborn was ook de sponsor van Gooische Vrouwen en de bedden waren hetzelfde.quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:52 schreef Dementor het volgende:
Ze slapen in de villa trouwens op Hästens.
Die bedden zijn geregeld voordat Hästens ook maar een idee had wat het programma zou worden![]()
Vergeet zijn 2 uur buiten zonder camera niet, die heeft hij ook nog te goedquote:Op dinsdag 29 april 2008 15:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Waarom gebruikt hij dan zijn week gastspeler niet en hij heeft ook nog 1100 cp liggen.
minstens 3 maatpakken (misschien wel meer)quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:16 schreef Dementor het volgende:
Jaap heeft ook geen rijbewijs of pruiken a 5000 euro gekregen.
Of een rode-loper-event dat daar bij hoort.quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Voor je het weet is Jaap opeens helemaal happy met een nieuw jurkje of pruik.
Ik hoorde Huub ooit Hästens zeggen maar goedquote:Op dinsdag 29 april 2008 15:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat mochten ze willen... ze slapen op Eastborn bedden, Eastborn was ook de sponsor van Gooische Vrouwen en de bedden waren hetzelfde.
Nou is Eastborn ook wel aardig, maar het is zeker geen Hästens. Hästens bedden zijn overigens te herkennen aan het ruitpatroon op de matrassen en boxsprings en de bedden in de villa zijn daar niet van voorzien.
Ik weet het niet, Mootie!quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Waarom gebruikt hij dan zijn week gastspeler niet en hij heeft ook nog 1100 cp liggen.
Huub zegt wel meerquote:Op dinsdag 29 april 2008 15:23 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik hoorde Huub ooit Hästens zeggen maar goed
Je zult wel gelijk hebben aangezien ik naar niets anders kijk dan naar Auping.
Zou je op een Hästens nou echt lekkerder slapen?quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Huub zegt wel meer
*slaapt ook op Auping maar droomt van Hästens![]()
Misschien wil hij die voor de laatste dagen gebruiken om dmv telefoontjes en bezoek nog spelinfo te kunnen krijgen, maar dan verkijkt de schaker zich een beetje want hij hij staat al veel meer op achterstand dan hij denkt. Het spel is allang voorbij en Jaap is de enige speler zonder koningin...quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is net een echte vrouw....quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:30 schreef Dementor het volgende:
Claire gaat altijd zitten mokken als ze haar zin niet krijgt of het ergens niet mee eens is (omdat ze het niet snapt).
quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:30 schreef Dementor het volgende:
Claire gaat altijd zitten mokken als ze haar zin niet krijgt of het ergens niet mee eens is (omdat ze het niet snapt).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |