Dat huwlijk is toch een groot leugen, tis toch geen liefde.quote:Op dinsdag 29 april 2008 01:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub verteld nu dat hij alles zou doen om het spel te winnen.....maar liegen doet hij dus niet
Liefde schijnt er voor iedereen weer anders uit te zoen. Zolang ik geen trouwboekjes heb gezien zijn ze voor mij niet getrouwd.quote:Op dinsdag 29 april 2008 12:51 schreef maril het volgende:
[..]
Dat huwlijk is toch een groot leugen, tis toch geen liefde.
Wat schattig!quote:Op dinsdag 29 april 2008 12:50 schreef beequeen het volgende:
Leuk verhaal van Huub. Een klein jochie herkende hem en zei: Hé, ik ken jou van de computer. Je woont in dat geheime huis.
Iets minder schattig is dat zo'n knulletje dus blijkbaar streams kijikt....., lijkt me niet echt pedagogisch verantwoord, wel lief dat Huub herkend werd door zo'n mannetje en denkt dat het een 'geheim' huis is.quote:
En Claire in haar trouwpak?quote:Op dinsdag 29 april 2008 12:59 schreef Obasca het volgende:
Huub gaat in zijn trouwjurk bij Jenssen zitten.
hahaha, precies! ik haat zoiezo die rare riemen trouwens.quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:02 schreef Marrije het volgende:
Palma: je borsten worden helemaal plat gedrukt, het lijkt alsof je geen tieten hebt, die zwarte riem staat niet, je lijkt Ricardo wel met die tieten
Ach, het is niet 24 uur per dag ellende. Als mama naast hem zit en meekijkt, kan ze snel genoeg ingrijpen.quote:Op dinsdag 29 april 2008 12:58 schreef kahaarin het volgende:
Iets minder schattig is dat zo'n knulletje dus blijkbaar streams kijikt....., lijkt me niet echt pedagogisch verantwoord, wel lief dat Huub herkend werd door zo'n mannetje en denkt dat het een 'geheim' huis is.
Ik heb het trouwboekje van mn ouders nog nooit gezien!quote:Op dinsdag 29 april 2008 12:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Liefde schijnt er voor iedereen weer anders uit te zoen. Zolang ik geen trouwboekjes heb gezien zijn ze voor mij niet getrouwd.
Die vind ik haar ook niet echt flatteren inderdaad.quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:09 schreef Disana het volgende:
Huub vindt dat Claire haar veterlaarzen erbij aan moet, want die staan haar zo goed.
Ik vind juist van niet; die benadrukken nog meer wat een rare gebogen benen ze heeft.
Ik zie zowel Naad als Amanda er voor aan dat ze daar zelf om hebben gevraagd, Claire is wat bescheidener en heeft vast nergens om gevraagd.quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:10 schreef beequeen het volgende:
Waarom heeft de Febo er niet voor gezorgd dat er een leuk jurkje of wat dan ook is voor Claire, ze weten toch dat ze naar Jensen moet? Zelfs Naad kreeg iets nieuws, over Amanda nog maar te zwijgen.
quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:07 schreef mootie het volgende:
Ik heb het trouwboekje van mn ouders nog nooit gezien!
/gaat even mams bellen
Bron : Wikipedia.quote:In Nederland ontvangt een echtpaar bij de bruiloft een trouwboekje van de burgerlijke stand. Het trouwboekje is niet gratis; er dient betaald te worden op het moment dat de ondertrouw geregeld wordt. Hoewel het een gangbaar gebruik is, is het niet verplicht zo'n trouwboekje aan te schaffen
Ik denk eerder dat dit is wat Huub moet ventileren... verklaart ook waarom Jaap gister zo pissed was.quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:04 schreef akveor het volgende:
Huub denkt dat Jaap op de schopstoel staat. Huub heeft dus niet door dat Jaap al afspraken met Brian en Amanda heeft om hem de minste punten te gevem Wat is die gast soms toch verschrikkelijk naïef.
Ook heeft ie niet door dat wanneer Brian vertrekt defans van hem hoogstwaarschijnlijk overlopen naar Amanda.
Ik wordt niet goed van het slechte spelinzicht van Huub momenteel.
Goedemiddag.
Ja hoor, de mensen met de grootste smoelen krijgen het meeste daar, je kunt het zien aan de inhoud van de kledingkasten.quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik zie zowel Naad als Amanda er voor aan dat ze daar zelf om hebben gevraagd, Claire is wat bescheidener en heeft vast nergens om gevraagd.
Dat is waar, het is ook wel een soort van apies kijken.quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ach, het is niet 24 uur per dag ellende. Als mama naast hem zit en meekijkt, kan ze snel genoeg ingrijpen.
it's make it work-timequote:
Tandarts? Dokter? Golfbaan? Shoppen? Mikey? Plaatje opnemen? Hotel?quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:26 schreef Verida het volgende:
Waar is Brian?
Burger King.quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tandarts? Dokter? Golfbaan? Shoppen? Mikey? Plaatje opnemen? Hotel?
quote:
Denk je niet dat het nu spannender is nu Huub zo naief doet? Als Huub het allemaal door zou hebben zou er totaal geen spanning meer zijn. Misschien speelt hij deze anieve houding wel een beetje. Wat kan hij anders doen.quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:04 schreef akveor het volgende:
Huub denkt dat Jaap op de schopstoel staat. Huub heeft dus niet door dat Jaap al afspraken met Brian en Amanda heeft om hem de minste punten te gevem Wat is die gast soms toch verschrikkelijk naïef.
Ook heeft ie niet door dat wanneer Brian vertrekt defans van hem hoogstwaarschijnlijk overlopen naar Amanda.
Goedemiddag.
Ik verwacht een rituele verbranding van het blad dat de euvele moed had kritiek op Amanda te hebben.quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:52 schreef Disana het volgende:
De Gracia lijkt foetsie. Claire wil Huub het artikel over Amanda laten zien, er slingeren genoeg bladen rond maar de Gracia ligt er niet meer bij. Huub verkneutert zich nu al: haar uiterlijk is haar alles.
Dat zou ze willen! Het is slechts de Grazia, zo'n dertien in een dozijn tegen celebs aanschurkend blaadje.quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:54 schreef mazaru het volgende:
LOL!!
Die del staat in een blad (Ik geloof dat het Vogue is) ( Gracia dus) met een blauwe jurk aan, bij een of andere premiere.
Daar worden de mensen beoordeeld over hoe ze er uit zien.
Amanda wordt daar beschreven als 'Kidsmurf"
Huub gaat dat er dik vet inwrijven bij haar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
IK HOU ER VAN![]()
Oeps, ik kende dat vod niet eens dus ik had het hierboven veel te netjes met een c geschreven.quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zou ze willen! Het is slechts de Grazia, zo'n dertien in een dozijn tegen celebs aanschurkend blaadje.
Gisteren liet Jensen een foto zien van Amanda, tepel kwam uit haar jurkquote:Op dinsdag 29 april 2008 13:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Oeps, ik kende dat vod niet eens dus ik had het hierboven veel te netjes met een c geschreven.
ik ben het helemaal met je eens soms kijkt Huub helemaal niet verder en denkt dat iedereen zijn vriend is zwaar irritant van hem.quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:04 schreef akveor het volgende:
Goedemiddag.
Een paar dagen geleden had ik ook zo'n cap. En da's nog afgezien van de fameuze paaldanssessie. Ik vraag me wel af wie je het moet verwijten: de stylist(e) of Amanda zelf.quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:03 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Gisteren liet Jensen een foto zien van Amanda, tepel kwam uit haar jurk
flens een beurt geven.quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tandarts? Dokter? Golfbaan? Shoppen? Mikey? Plaatje opnemen? Hotel?
Beiden!quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Een paar dagen geleden had ik ook zo'n cap. En da's nog afgezien van de fameuze paaldanssessie. Ik vraag me wel af wie je het moet verwijten: de stylist(e) of Amanda zelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |