Vanavond zijn Claire en Huub te gast bij Jensen .quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:35 schreef Desii het volgende:
Huub en Jaap gaan een lawaaiauto proberen te bouwen om de laatste wakkerhoudsessie voor Amanda (der rij-examen)
Huub wil ratels, zo'n toeter met lawaai
Jaap wil bakje voor drinken en een bakje voor m&m
Vanaf volgende week maandag gaan ze elke middag 2 uur knutselen
Jaap is ook dom, hij moet gewoon stampvoetend en huilend een bed gaan eisen achter.quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:09 schreef Dementor het volgende:
Goh waar is Jaap gebleven?
Zou hij van achter opeens een bed krijgen in ruil voor wat extra terror of opstappen
Voor je het weet is Jaap opeens helemaal happy met een nieuw jurkje of pruik.quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:10 schreef mootie het volgende:
Jaap is ook dom, hij moet gewoon stampvoetend en huilend een bed gaan eisen achter.
Waarom gebruikt hij dan zijn week gastspeler niet en hij heeft ook nog 1100 cp liggen.quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:15 schreef noekje het volgende:
Toch vind ik alles het meest oneerlijk voor Jaap. Die krijgt dus echt nooit iets! Weinig uitstapjes, geen familie die blijft slapen, geen bezigheidstherapie. Die gast verdient een hemelbed wat mij betreft.
Nee, ik vind Jaap niet zo geweldig maar hij is wel de meest achtergestelde daar.
klopt en daarom denk ik ook dat Jaap de Mol is.quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:15 schreef noekje het volgende:
Toch vind ik alles het meest oneerlijk voor Jaap. Die krijgt dus echt nooit iets! Weinig uitstapjes, geen familie die blijft slapen, geen bezigheidstherapie. Die gast verdient een hemelbed wat mij betreft.
Nee, ik vind Jaap niet zo geweldig maar hij is wel de meest achtergestelde daar.
Dat mochten ze willen... ze slapen op Eastborn bedden, Eastborn was ook de sponsor van Gooische Vrouwen en de bedden waren hetzelfde.quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:52 schreef Dementor het volgende:
Ze slapen in de villa trouwens op Hästens.
Die bedden zijn geregeld voordat Hästens ook maar een idee had wat het programma zou worden![]()
Vergeet zijn 2 uur buiten zonder camera niet, die heeft hij ook nog te goedquote:Op dinsdag 29 april 2008 15:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Waarom gebruikt hij dan zijn week gastspeler niet en hij heeft ook nog 1100 cp liggen.
minstens 3 maatpakken (misschien wel meer)quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:16 schreef Dementor het volgende:
Jaap heeft ook geen rijbewijs of pruiken a 5000 euro gekregen.
Of een rode-loper-event dat daar bij hoort.quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Voor je het weet is Jaap opeens helemaal happy met een nieuw jurkje of pruik.
Ik hoorde Huub ooit Hästens zeggen maar goedquote:Op dinsdag 29 april 2008 15:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat mochten ze willen... ze slapen op Eastborn bedden, Eastborn was ook de sponsor van Gooische Vrouwen en de bedden waren hetzelfde.
Nou is Eastborn ook wel aardig, maar het is zeker geen Hästens. Hästens bedden zijn overigens te herkennen aan het ruitpatroon op de matrassen en boxsprings en de bedden in de villa zijn daar niet van voorzien.
Ik weet het niet, Mootie!quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Waarom gebruikt hij dan zijn week gastspeler niet en hij heeft ook nog 1100 cp liggen.
Huub zegt wel meerquote:Op dinsdag 29 april 2008 15:23 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik hoorde Huub ooit Hästens zeggen maar goed
Je zult wel gelijk hebben aangezien ik naar niets anders kijk dan naar Auping.
Zou je op een Hästens nou echt lekkerder slapen?quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Huub zegt wel meer
*slaapt ook op Auping maar droomt van Hästens![]()
Misschien wil hij die voor de laatste dagen gebruiken om dmv telefoontjes en bezoek nog spelinfo te kunnen krijgen, maar dan verkijkt de schaker zich een beetje want hij hij staat al veel meer op achterstand dan hij denkt. Het spel is allang voorbij en Jaap is de enige speler zonder koningin...quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is net een echte vrouw....quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:30 schreef Dementor het volgende:
Claire gaat altijd zitten mokken als ze haar zin niet krijgt of het ergens niet mee eens is (omdat ze het niet snapt).
quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:30 schreef Dementor het volgende:
Claire gaat altijd zitten mokken als ze haar zin niet krijgt of het ergens niet mee eens is (omdat ze het niet snapt).
Zo krijgt Jaap ook nooit tegenstand. Hoezo, achtergesteld?quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:15 schreef noekje het volgende:
"slaapt op een Ikea-bed en droomt van George Clooney"quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
*slaapt ook op Auping maar droomt van Hästens![]()
Oké..quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:36 schreef Obasca het volgende:
[..]
Zo krijgt Jaap ook nooit tegenstand. Hoezo, achtergesteld?![]()
Mijn ikeabedje is ook teh pwn!quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:39 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
"slaapt op een Ikea-bed en droomt van George Clooney"
Ik denk dat je gelijk krijgt, dit is gewoon opgezet door de FEBO. De man gaat er heel serieus op in.quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:35 schreef Dementor het volgende:
Jaap gaat weer bellen.
En opeens regelt hij een bed (ik wed voor 500cp).
ben ik helemaal met je eens.... de 2 uur (die hij dik betaald heeft met 600 cp ri. koningskoppel) heeft tie ook nooit gehadquote:Op dinsdag 29 april 2008 15:15 schreef noekje het volgende:
180 en 90 kilo, daar hebben ze speciale matrassen voor!quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:44 schreef Dementor het volgende:
Hemels Bed toont interesse, Jaap heeft beet.
Maaaaaaar een bed voor Jaap en Cora gaat duurder uitvallen.
Haha, die maffe Jaap! Denkt de waterbeddenboer te pakken te hebben maar andere beddengigantquote:Op dinsdag 29 april 2008 15:44 schreef Dementor het volgende:
Hemels Bed toont interesse, Jaap heeft beet.
Maaaaaaar een bed voor Jaap en Cora gaat duurder uitvallen.
Het fijne weet je daar niet van. We hebben dat Jaap nooit horen opeisen.quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:43 schreef Desii het volgende:
[..]
ben ik helemaal met je eens.... de 2 uur (die hij dik betaald heeft met 600 cp ri. koningskoppel) heeft tie ook nooit gehad
Ik lag me suf, deze man die hapt echt!quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:46 schreef mootie het volgende:
Jaap kan zich best gedragen als het moet.
Weegt Cora "maar" 90kilo?quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:45 schreef mootie het volgende:
[..]
180 en 90 kilo, daar hebben ze speciale matrassen voor!
Woohooo.quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:35 schreef Dementor het volgende:
Jaap gaat weer bellen.
En opeens regelt hij een bed (ik wed voor 500cp).
Als er een voordeeltje voor hem in zit bedoel je..quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:46 schreef mootie het volgende:
Jaap kan zich best gedragen als het moet.
Heeft de FEBO toch maar weer netjes geregeld voor hem, gekke is wel dat iedereen Jaap een bed gunt maar niemand destijds een touareg voor Natasia.quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:48 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ik lag me suf, deze man die hapt echt!
Vind je dat echt gek? Jaap heeft wat dat betreft een veel grotere gunfactor dan die heks met teveel praatjes.quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:51 schreef chelsepels het volgende:
Heeft de FEBO toch maar weer netjes geregeld voor hem, gekke is wel dat iedereen Jaap een bed gunt maar niemand destijds een touareg voor Natasia.
Hallo, een bed van 2000 euro of een auto van weetikveelhoeveel.quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:51 schreef chelsepels het volgende:
[..]
Heeft de FEBO toch maar weer netjes geregeld voor hem, gekke is wel dat iedereen Jaap een bed gunt maar niemand destijds een touareg voor Natasia.
Ik snap niet wat daar gek aan isquote:Op dinsdag 29 april 2008 15:51 schreef chelsepels het volgende:
[..]
Helemaal mee eens en ik vind het top van hem.quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vind je dat echt gek? Jaap heeft wat dat betreft een veel grotere gunfactor dan die heks met teveel praatjes.
Ja heel gek is datquote:Op dinsdag 29 april 2008 15:51 schreef chelsepels het volgende:
[..]
Mooi streven van Brianquote:Op dinsdag 29 april 2008 15:57 schreef beequeen het volgende:
Brian vindt het belangrijk om te leven zonder rancune.....Ik mute maar weer, kan echt niet naar dat stomme gelul luisteren van die ratten.
Acceptatie en relativering zijn de 2 kernpunten daar in! Dat je het even weet!quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:57 schreef beequeen het volgende:
Brian vindt het belangrijk om te leven zonder rancune.....Ik mute maar weer, kan echt niet naar dat stomme gelul luisteren van die ratten.
Mogelijk is Jaap door z'n enorme postuur en viesvette lichaam een interessante partij voor een bepaald beddenmerk, commercieel gezien. Dat heeft de FEBO dan inderdaad netjes geregeld.quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:51 schreef chelsepels het volgende:
[..]
Misschien denkt ze dat haar siliconen door de straling aangetast kunnen worden?quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:02 schreef Copycat het volgende:
De zonnebank is weer terug, zo te zien.
En HOESOW loopt Amanda buiten bij elk miezerig zonnestraaltje met haar tieten te pronken en gaat ze met bikinitopje onder de zonnehemel?
ja hoor de smoesenslaaphemel is weer boven water voor die ratten.quote:
als die te lang er op branden zakken dr tieten inquote:Op dinsdag 29 april 2008 16:02 schreef Copycat het volgende:
De zonnebank is weer terug, zo te zien.
En HOESOW loopt Amanda buiten bij elk miezerig zonnestraaltje met haar tieten te pronken en gaat ze met bikinitopje onder de zonnehemel?
ik heb die altijd op mute staan daar komt zulke domme en stomme onzin uit dat trek ik niet om naar te luisteren.quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:57 schreef beequeen het volgende:
Net een kont van iemand van 30 volgens zijn heiligheid zelf......quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:17 schreef T-lex het volgende:
[..]
Amanda heeft toch echt wel een lekker kont hoor...
Zolang je haar niet ruiktquote:Op dinsdag 29 april 2008 16:17 schreef T-lex het volgende:
[..]
(Overuren)quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:17 schreef T-lex het volgende:
Het is toch godgeklaagd dat dit zomaar kan, 4 wannabees in dat hok en niemand doet zijn muil open. Ik zeg, top tv.quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:25 schreef mootie het volgende:
En Brian en Amanda slapen gewoon door. Huub en Claire net opgehaald voor Jensen. Maar who cares, wie heeft er behoefte aan pratende mensen in de villa. Ik stel voor dat Jaap en Rico ook maar gaan slapen.
Persoonlijk hoop ik dat hij de brandslang zet op Brian en Amandelquote:Op dinsdag 29 april 2008 16:34 schreef Dementor het volgende:
Jaap zet zijn terror hoed op maar H en C zijn er niet.
Dat moet een vergissing zijn.
Oeh, the suspence is killing me!quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is toch godgeklaagd dat dit zomaar kan, 4 wannabees in dat hok en niemand doet zijn muil open. Ik zeg, top tv.
Oh wacht, Jaap trekt zijn terror outfit aan. Krijgen we terror op Amanda of ben ik nu te optimistisch?
Hangt er in dat halletje echt geen camera?quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:39 schreef Dementor het volgende:
Jaap gaat precies op een plek zitten waar we hem niet kunnen zien.
Helaas, geen terror. Ik schrok al, terror op Amanda staat niet in het script.quote:
daar zijn de meningen over verdeeldquote:Op dinsdag 29 april 2008 16:17 schreef T-lex het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:26 schreef Lady-night het volgende:
Amanda valt.....even afkijken, dat stemmetje van Brian...lachen
Wat is dat voor een achterlijk blad?quote:
alles voor de show, he.quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat is dat voor een achterlijk blad?
Jaap krijgt 2 enorme dozen spare ribs. Willen ze hem echt dood hebben?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |