Net een kont van iemand van 30 volgens zijn heiligheid zelf......quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:17 schreef T-lex het volgende:
[..]
Amanda heeft toch echt wel een lekker kont hoor...
Zolang je haar niet ruiktquote:Op dinsdag 29 april 2008 16:17 schreef T-lex het volgende:
[..]
(Overuren)quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:17 schreef T-lex het volgende:
Het is toch godgeklaagd dat dit zomaar kan, 4 wannabees in dat hok en niemand doet zijn muil open. Ik zeg, top tv.quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:25 schreef mootie het volgende:
En Brian en Amanda slapen gewoon door. Huub en Claire net opgehaald voor Jensen. Maar who cares, wie heeft er behoefte aan pratende mensen in de villa. Ik stel voor dat Jaap en Rico ook maar gaan slapen.
Persoonlijk hoop ik dat hij de brandslang zet op Brian en Amandelquote:Op dinsdag 29 april 2008 16:34 schreef Dementor het volgende:
Jaap zet zijn terror hoed op maar H en C zijn er niet.
Dat moet een vergissing zijn.
Oeh, the suspence is killing me!quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is toch godgeklaagd dat dit zomaar kan, 4 wannabees in dat hok en niemand doet zijn muil open. Ik zeg, top tv.
Oh wacht, Jaap trekt zijn terror outfit aan. Krijgen we terror op Amanda of ben ik nu te optimistisch?
Hangt er in dat halletje echt geen camera?quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:39 schreef Dementor het volgende:
Jaap gaat precies op een plek zitten waar we hem niet kunnen zien.
Helaas, geen terror. Ik schrok al, terror op Amanda staat niet in het script.quote:
daar zijn de meningen over verdeeldquote:Op dinsdag 29 april 2008 16:17 schreef T-lex het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:26 schreef Lady-night het volgende:
Amanda valt.....even afkijken, dat stemmetje van Brian...lachen
Wat is dat voor een achterlijk blad?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |