Bij je thuis lijkt me nog net iets makkelijker als wanneer hij zoals bij mij voor je neus ligtquote:Op dinsdag 29 april 2008 14:52 schreef M0NTANA het volgende:
Hij ligt bij me thuis, nog nooit heeft een werkdag zó lang geduurd. Maar goed, nog maar tweeënhalf uur.
Media Markt?quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
gruwelijke launch vannacht, 200 man ofzo allemaal wachtend op gta4 compleet gekkenhuis om 00.00
Hehe, inderdaad. Bij jou tikt de klok nóg langzamer.quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:57 schreef nicomart het volgende:
[..]
Bij je thuis lijkt me nog net iets makkelijker als wanneer hij zoals bij mij voor je neus ligt
herzijn, ik dacht ik dat ik weer nuchter was (kan weer volledig normaal lopen) maar rijden blijft moelijk en elke keer dat een politie je ziet krijg je 1 ster, damned!quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:53 schreef ryangozer het volgende:
oja dronken zijn is trouwens helemaal niet leuk, je komt echt geen meter vooruit, gelukkig duurt het niet echt lang...
Hoe kwam die?? Met de gewone post of met pakket?quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:31 schreef Govinda het volgende:
Ps3home.nl heeft hem wel netjes op tijd verzonden; jammer dat de tnt zo laat is met bezorgen![]()
Is bezig met installeren; ben benieuwd!!![]()
Comazuipuuuhh!!!eins!!!!quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:05 schreef EricNLNL het volgende:
Hoe wordt je dronken?
Tuurlijk jongen, "dé ultieme gamingplatform", ga nu maar weer verder gamen hequote:Op dinsdag 29 april 2008 14:57 schreef Cyberia18 het volgende:
Mensen die wanhopig smeken om een PC versie
Wanneer leren jullie het nou eens? De console is dé ultieme gamingplatform![]()
gaan drinkenquote:Op dinsdag 29 april 2008 15:05 schreef EricNLNL het volgende:
Hoe wordt je dronken?
ik weet dat je bij de MM in hengelo 600 stuks hadden besteld voor de PS3, tenminste zei zo'n jongen van de MM omdat ik heb wou pre-orderen vorige week, om half 10 lagen er inderdaad nog veel stapelsquote:Op dinsdag 29 april 2008 15:11 schreef Antaresje het volgende:
Was net bij de MM in Arnhem, daar lag nog een stapel van minstens 50 stuks voor xbox.
Ja, hihi, het is natuurlijk "hét ultieme gamingplatform" haha!!!ROFLCOPTER!!!11 einszwei!!111BBQ k thx baiquote:Op dinsdag 29 april 2008 15:08 schreef Resco het volgende:
[..]
Tuurlijk jongen, "dé ultieme gamingplatform", ga nu maar weer verder gamen he
Ja de console is op dit moment ongenaakbaar en is ook het meest winstgevend.quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:08 schreef Resco het volgende:
[..]
Tuurlijk jongen, "dé ultieme gamingplatform", ga nu maar weer verder gamen he
quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:13 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ja, hihi, het is natuurlijk "hét ultieme gamingplatform" haha!!!ROFLCOPTER!!!11 einszwei!!111BBQ k thx bai
In Den Haag heb ik net nog een PS3 versie gekocht, en er waren nog redelijk wat stuks voor zowel de ps3 als de 360. Hier in Den Haag is hij nog "duur" voor de MM, 55 euro.quote:
Check je cellphonequote:Op dinsdag 29 april 2008 15:14 schreef bigore het volgende:
waar de neuk kan ik de multiplayer opstarten? Als ik het spel opstart begint ie gewoon direct met de singleplayer, waar je ook nog moet wachten op een paar van die gare plaatjes wat je niet kan doorklikken
D-pad omhoog en dan zie je ''multiplayer'' op je scherm verschijnen en vervolgens druk je op A.quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:14 schreef bigore het volgende:
waar de neuk kan ik de multiplayer opstarten? Als ik het spel opstart begint ie gewoon direct met de singleplayer, waar je ook nog moet wachten op een paar van die gare plaatjes wat je niet kan doorklikken
mobieltjequote:Op dinsdag 29 april 2008 15:14 schreef bigore het volgende:
Ik snap er ook geen hol vanquote:Op dinsdag 29 april 2008 15:14 schreef bigore het volgende:
moet je ff ZIP bellen dan zeggen ze wie het isquote:Op dinsdag 29 april 2008 15:26 schreef ryangozer het volgende:
Waaaah lache net een nummer van die turkse zangeres gehoord die song nogwat had gewonnen je weet wel, lacheop vladiostok fm uiteraard
oja t is ruslana, PS:
SIXAXIS TUTORIAL VIA MOBIELTJE is echt keileuk.
www.portforwarding.com ( << Cyb moet jij ook is kijken johquote:Op dinsdag 29 april 2008 15:20 schreef latin_LiZzY het volgende:
[..]
Ik snap er ook geen hol van
Ik kom in een lobby, verschijnen paar andere spelers, en dan na tien seconden 'connection to one or more players has been lost - returning to single player'.
bedankt he!quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:36 schreef Un4 het volgende:
Ik voel met alle harde werkers mee die de game nu al de hele dag naast zich hebben liggen; ik had gisteren precies hetzelfde. En moest nog overwerken ook.
Ik moet ook nog meer dan een uur en dan nog de nodige verplichtingenquote:Op dinsdag 29 april 2008 15:36 schreef Un4 het volgende:
Ik voel met alle harde werkers mee die de game nu al de hele dag naast zich hebben liggen; ik had gisteren precies hetzelfde. En moest nog overwerken ook.
NEEEEEE...quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Rockstar: 'Geen GTA IV voor de PC.'
Maak je niet druk. Dat bericht komt van een of andere vage crappy games-site zonder bronvermelding. Ze kunnen ook iedereen zitten te dissen dus.quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:41 schreef Trystar het volgende:
[..]
NEEEEEE...
Nu moet ik dus een xdoosdriehonderdzestig of Playstation gaan kopen
ja dat zijn die luxe bakken. viel me ook al op.quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:44 schreef DaFrenk het volgende:
Ik las dat alle dure auto's een GPS met stem hadden. Dus jat maar eens een dure sportwagen ofzo
I LOVE IT!quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:47 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ja dat zijn die luxe bakken. viel me ook al op.
met zn hele slechte ongetimde stem.
after... 100... yards... go... left...
kan volgens mij pas later in het spel dmv l1 te drukken kan je dan fluiten.quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:50 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Hoe regel je een taxi aan? Het werkt voor geen meter.
Of hoe bel je er 1?
Als je fluit moet je even goed opletten. De taxi stopt meestal niet voor je neus maar hij stopt ergens langs de kant van de weg. Meestal neemt hij dan nog een lantaarnpaal of een voetganger mee. Alles voor een klantquote:Op dinsdag 29 april 2008 15:50 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Hoe regel je een taxi aan? Het werkt voor geen meter.
Of hoe bel je er 1?
Ik kijk uit naar de Comedy Club met Ricky Gervais!quote:
Donderdag is hemelvaart!quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:52 schreef Shadeauw het volgende:
Klote TNT post![]()
Besteld bij bol.com, nog steeds niet binnen. Heb er allang geen vertrouwen meer in dat die vandaag nog komt. Aangezien het morgen koninginnendag is, wordt er geen post bezorgd, dus ik zal het speel niet voor donderdag spelen.![]()
Mijn humeur = 0
Humeur = -10quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:53 schreef latin_LiZzY het volgende:
[..]
Donderdag is hemelvaart!![]()
Bezorgen pas vrijdag weer. Sterkte
hehehequote:Op dinsdag 29 april 2008 15:53 schreef latin_LiZzY het volgende:
[..]
Donderdag is hemelvaart!![]()
Bezorgen pas vrijdag weer. Sterkte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |