Wil jij ook een naamtopicquote:Op dinsdag 29 april 2008 08:11 schreef Bootje84 het volgende:
je begint lekker.. 2e bericht en gelijk al bashen
Doorspammen danquote:
Het zijn allemaal kwaliteitsposts tochquote:Op dinsdag 29 april 2008 08:17 schreef Deansensitized het volgende:
Maak van 'poster' anders even spammer
* troost bootjequote:Op dinsdag 29 april 2008 08:21 schreef Bootje84 het volgende:
iedereen heeft bijna weekend, behalve bootje
Uiteraard!quote:Op dinsdag 29 april 2008 08:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Het zijn allemaal kwaliteitsposts toch![]()
Hier is het al half 10 hoorquote:
geloof ik best...quote:Op dinsdag 29 april 2008 08:22 schreef Piles het volgende:
[..]
* troost bootje![]()
![]()
We zullen aan je denken hoor, vrijdag![]()
Daar verschillen we van meningquote:Op dinsdag 29 april 2008 08:28 schreef Bravebart het volgende:
Hier is het al half 10 hoorBeetje bijtijds opstaan is niks mis mee
quote:Op dinsdag 29 april 2008 08:28 schreef Bootje84 het volgende:
als je je nog een keertje omdraait in je nest
een schrale troost...Ik heb maar 3 dagen weekend....Ik moet zaterdag en zondag werken...Koopzondagquote:Op dinsdag 29 april 2008 08:21 schreef Bootje84 het volgende:
iedereen heeft bijna weekend, behalve bootje
Ik moet ook donderdag en zaterdag werkenquote:Op dinsdag 29 april 2008 08:30 schreef Californium het volgende:
een schrale troost...Ik heb maar 3 dagen weekend....Ik moet zaterdag en zondag werken...Koopzondag
Kuno!quote:
Naja als je 4 dagen in Athene bent, ga je niet elke dag flink uitslapen lijkt mequote:
Nee, das waar. Maar hangt er maar net vanaf hoelaat het 's avonds isquote:Op dinsdag 29 april 2008 08:34 schreef Bravebart het volgende:
Naja als je 4 dagen in Athene bent, ga je niet elke dag flink uitslapen lijkt me
Ik heb 3 dagen vrij...jij hebt 3 dagen vrij....iedereen heeft 3 dagen vrij...quote:Op dinsdag 29 april 2008 08:34 schreef Bootje84 het volgende:
kuno
yesse+O
ennuh, ik moet zaterdag OOK werken..... gelukkig ben ik zondag wel vrij..
Ja ehquote:Op dinsdag 29 april 2008 08:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Haaai
Waar was je gisteravond nou opeens
Chaosquote:Op dinsdag 29 april 2008 08:35 schreef Yesse het volgende:
Ja ehSlapen, en toen flippen omdat ik mijn telefoon beneden was vergeten (= mn wekker) en mn ouders al dachten dat ik sliep en ik dus naar beneden moest
Niet al te laat in mijn gevalquote:Op dinsdag 29 april 2008 08:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, das waar. Maar hangt er maar net vanaf hoelaat het 's avonds is
quote:Op dinsdag 29 april 2008 08:36 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik moest wel, mijn trein rijdt nietkut vakantie
Had ik in Denemarken ookquote:Op dinsdag 29 april 2008 08:34 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
nog een schrale troost... hier kennen ze geen koninginnendag... dus ben gewoon verneukt he, geen feest voor mij...
ik kwam er zondag achter dat mijn telefoon-wekker ook afgaat als je telefoon uitstaat :|quote:Op dinsdag 29 april 2008 08:35 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja ehSlapen, en toen flippen omdat ik mijn telefoon beneden was vergeten (= mn wekker) en mn ouders al dachten dat ik sliep en ik dus naar beneden moest
Mooie tijdquote:Op dinsdag 29 april 2008 08:38 schreef Bootje84 het volgende:
ging dat ding af om zondag 6 uur 's-ochtends.. niet zo prettig als je er half 2 indook..
Hoe kom je aan deze stats?quote:Op dinsdag 29 april 2008 08:15 schreef Deansensitized het volgende:
Top 10 Posters
1 Deansensitized - 7698
2 PieterBas - 7692
3 ReMcOrE - 6804
4 Roycoooooo - 6235
5 Kuno_van_Dijk - 5666
6 Damzkieee - 4698
7 Luctor.et.Emergo - 4483
8 Goover - 3817
9 Houniet - 3777
10 KaheemSaid - 2760
quote:Op dinsdag 29 april 2008 08:38 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ik kwam er zondag achter dat mijn telefoon-wekker ook afgaat als je telefoon uitstaat :|
ging dat ding af om zondag 6 uur 's-ochtends.. niet zo prettig als je er half 2 indook..
Wat doe jij hierquote:
Zo dat zit diepquote:Op dinsdag 29 april 2008 08:40 schreef Californium het volgende:
[..]
Wat doe jij hier![]()
Ga weg jij![]()
Jij loopt geen stage
quote:Op dinsdag 29 april 2008 08:41 schreef Yesse het volgende:
[..]
Zo dat zit diep![]()
En er zijn er wel meer die geen stage lopen![]()
![]()
Alle topics teruglezen en van iedereen alle posts optellenquote:
Hier ook nietquote:Op dinsdag 29 april 2008 08:34 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
nog een schrale troost... hier kennen ze geen koninginnendag... dus ben gewoon verneukt he, geen feest voor mij...
En toen?quote:
quote:Op dinsdag 29 april 2008 08:40 schreef Californium het volgende:
Wat doe jij hier![]()
Ga weg jij![]()
Jij loopt geen stage
dat is je eigen keuze geweest om vakantie te vieren rond deze datum... ik kon er niets aan doen...quote:
De statskoning is vervangen door Pilesquote:Op dinsdag 29 april 2008 08:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
voor Cali, ik vroeg 't me af omdat de statskoning gebanned is en we voor de Nijmegenreeks ook wel stats willen. Had 'm al een keer gePM'ed, maar zonder resultaat.
Bij jou ook eigen schuldquote:Op dinsdag 29 april 2008 08:44 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dat is je eigen keuze geweest om vakantie te vieren rond deze datum... ik kon er niets aan doen...
Jajajaquote:
JortK is bezig met dagcijfers (totalen), maar de Nijmegen-reeks kan ik vanavond wel ff toevoegen, zoveel topics zijn het nietquote:Op dinsdag 29 april 2008 08:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
voor Cali, ik vroeg 't me af omdat de statskoning gebanned is en we voor de Nijmegenreeks ook wel stats willen. Had 'm al een keer gePM'ed, maar zonder resultaat.
Truequote:Op dinsdag 29 april 2008 08:46 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nou trein vroeger of later. En ik ben niet graag net voor tijd binnen
Goed hèquote:
quote:Op dinsdag 29 april 2008 08:45 schreef Piles het volgende:
JortK is bezig met dagcijfers (totalen), maar de Nijmegen-reeks kan ik vanavond wel ff toevoegen, zoveel topics zijn het niet
quote:Op dinsdag 29 april 2008 08:15 schreef Deansensitized het volgende:
Top 10 Posters
1 Deansensitized - 7698
2 PieterBas - 7692
3 ReMcOrE - 6804
4 Roycoooooo - 6235
5 Kuno_van_Dijk - 5666
6 Damzkieee - 4698
7 Luctor.et.Emergo - 4483
8 Goover - 3817
9 Houniet - 3777
10 KaheemSaid - 2760
nee hoor, join the clubquote:Op dinsdag 29 april 2008 08:47 schreef Yesse het volgende:
Ben ik de enige die eigenlijk niet zo veel zin heeft in vandaag?
Het is voor mij het makkelijkst als ik vanavond een lijstje met topic-id's heb, van alle ouwe topicsquote:Op dinsdag 29 april 2008 08:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
, een probleempje, we zijn vanaf topic 74/75 in STA (daarvoor in UVT).
In de OP staan alle topics, die kan ik zo editten en PM'en, komt eraanquote:Op dinsdag 29 april 2008 08:49 schreef Piles het volgende:
Het is voor mij het makkelijkst als ik vanavond een lijstje met topic-id's heb, van alle ouwe topics
Een nieuw topic ophalen gaat elk uur via Nieuwe Topics
studeren en ik MOEST van mn opleiding, naar het buitenland is verplicht!quote:Op dinsdag 29 april 2008 08:45 schreef Yesse het volgende:
[..]
Bij jou ook eigen schuldjij ging in buitenland stagelopen enzulks eigen keus
Doe rustig aan, ben om half 6 pas thuis. En dan moet ik ook nog aan het werk voor de FokStokquote:Op dinsdag 29 april 2008 08:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
In de OP staan alle topics, die kan ik zo editten en PM'en, komt eraan.
Ik ben vanavond / morgen koninginnenacht / -dag vieren dus ook wegquote:Op dinsdag 29 april 2008 08:50 schreef Piles het volgende:
Doe rustig aan, ben om half 6 pas thuis. En dan moet ik ook nog aan het werk voor de FokStok
Fok! en een leven gaan echt niet samen![]()
Jepquote:
Ik zal kijken wat ik voor je kan doenquote:Op dinsdag 29 april 2008 08:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik ben vanavond / morgen koninginnenacht / -dag vieren dus ook weg, you've got PM
.
Jij hebt voor die studie gekozenquote:Op dinsdag 29 april 2008 08:50 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
studeren en ik MOEST van mn opleiding, naar het buitenland is verplicht!
quote:
Ik niet. Die lul zit in Zweden, hij heeft geen recht tot zeikenquote:Op dinsdag 29 april 2008 08:53 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jij hebt voor die studie gekozen![]()
Maar ik leef wel met je mee hoor![]()
Ja maar nu is iedereen wegquote:Op dinsdag 29 april 2008 08:59 schreef nicomart het volgende:
goeiesmorgens.. jullie zijn al weer flink bezig deze ochtend!
fokstok? Moet je dat kreng ergens neer plempen nu?quote:Op dinsdag 29 april 2008 08:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Doe rustig aan, ben om half 6 pas thuis. En dan moet ik ook nog aan het werk voor de FokStok
Fok! en een leven gaan echt niet samen![]()
k ben dr ook halfquote:
Ben een nieuwe aan het maken, de oude is weer kwijtquote:Op dinsdag 29 april 2008 09:00 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
fokstok? Moet je dat kreng ergens neer plempen nu?
Ik kom af en toe wel binnenvallen hoorquote:
Jah beetje halfslachtig. Ben wel aan t werk hequote:
Daar is ze zeker blijquote:
Ik ookquote:Op dinsdag 29 april 2008 09:11 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Jah beetje halfslachtig. Ben wel aan t werk he
Laaadieeedaaadieeeedaaaa whoooo hoooquote:Op dinsdag 29 april 2008 09:16 schreef nicomart het volgende:
laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalaalalalalaaaaalaalaalaaaaaaaaaaaaaa
poptie domtie domtie dom.quote:
Dan is het geen goede dusquote:Op dinsdag 29 april 2008 09:17 schreef G.Fawkes het volgende:
Vandaag het boekje 'TOP ICT werkgevers Nederland 2007' gekregen. Mijn werkgever heeft 7800 medewerkers maar staat er niet tussen
of er is niet genoeg betaald. Dat kan natuurlijk ook...quote:
omdat ik weer op de motor benquote:Op dinsdag 29 april 2008 09:24 schreef Yesse het volgende:
Waarom is het perse vandaag zulk lekker weer
Jij loopt stage toch?quote:
Is het morgen geen lekker weer dan?quote:Op dinsdag 29 april 2008 09:25 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar het moet morgen mooi weer zijn
hoe oud ben je dan?quote:
Neej, grafweerquote:Op dinsdag 29 april 2008 09:27 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Is het morgen geen lekker weer dan?
Ik weet niet wat ik wil doen met koningeninnedagIk weet niet of ik wel iets wil doen
Ik werk duaal. Dus ik hang er een beetje tussenquote:Op dinsdag 29 april 2008 09:27 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Jij loopt stage toch?
Ik werk al voor real! Op de afdeling waar ik nu zit er geen werk meer voor mij. Nu maar bezig voor mijn opleiding
!
Nee regenquote:Op dinsdag 29 april 2008 09:27 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Is het morgen geen lekker weer dan?
Ik weet niet wat ik wil doen met koningeninnedagIk weet niet of ik wel iets wil doen
Ik ben 25...quote:Op dinsdag 29 april 2008 09:28 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
hoe oud ben je dan?
motorrijbewijs staat ook op mijn wishlist....
Ik zit een beetje te twijfelen. Ik heb niet zoveel zin in Tokie's enzo. Dus ik moet ff kijken of iemand weet of er iets leuks te doen is. Weet jij of er iets leuks te doen is?quote:
Hier regenquote:Op dinsdag 29 april 2008 09:24 schreef Yesse het volgende:
Waarom is het perse vandaag zulk lekker weer
In Gouda is er volle zonquote:
Ooh jij bent hier dus ook een halvequote:Op dinsdag 29 april 2008 09:29 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik werk duaal. Dus ik hang er een beetje tussen
heey loesje!quote:Op dinsdag 29 april 2008 09:30 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Een goedemorgen
Ik ga even mijn hondjes uitlaten.. dus tot later misschien!
hier bewolkte zonneschijn.. grijze lucht, maar wel droog.. (Den Haag, 11 hoogquote:
Komen jullie allemaal hier naar toequote:
Ik heb mijn rijbewijs pas sinds oktober vorig jaar. Mijn autorijbewijs al 6 jaar. Ik wilde met mijn motorrijbewijs eigenlijk wachten tot ik klaar was met mijn opleiding maar toen 2 jaar terug eigenlijk mijn hele vriendengroep opeens begon en vorige zomer volop aan het touren was, wilde ik ook..quote:Op dinsdag 29 april 2008 09:32 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
heey loesje!
ennuh nico. hoelang heb je je rijbewijs al..? ik heb wel vrachtwagenrijbewijs, maar ik wil ook mn motor
Damskoquote:Op dinsdag 29 april 2008 09:35 schreef Roycoooooo het volgende:
K zou eerst naar Damsko gaan maar gezien t voorspelde grafweer zal m dat wel niet worden! Denk (weet t haast wel zeker) in Enschede maar paar pilsjes nuttigen![]()
quote:Op dinsdag 29 april 2008 09:32 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ooh jij bent hier dus ook een halve
Afschuwelijk filmpje, heb m gister ook gezienquote:Op dinsdag 29 april 2008 09:42 schreef Yesse het volgende:
neehoor ik keek:
http://www.dumpert.nl/med(...)xamenstunt_2008.html
Met Pink Floyd op de achtegrond. De jukebox op mijn server weer aan de praat dus ik kan al mijn muziek gewoon afspelen op het werkquote:
Ik zag maar weinig. Wat gebeurd er dan?quote:Op dinsdag 29 april 2008 09:42 schreef Yesse het volgende:
[..]
neehoor ik keek:
Ja maar vind het wel een beetje eigen schuld... Hij grijpt dat joch zo naar zn nekquote:Op dinsdag 29 april 2008 09:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Afschuwelijk filmpje, heb m gister ook gezien![]()
Amsterdamquote:Op dinsdag 29 april 2008 09:42 schreef Deansensitized het volgende:
Damsko? Ken ik niet.
Damzkieeeee daarintegen
Opvoeden die kutpubersquote:Op dinsdag 29 april 2008 09:45 schreef Yesse het volgende:
Ja maar vind het wel een beetje eigen schuld... Hij grijpt dat joch zo naar zn nek
Examenstunt/kolderdag.. Beetje water, vent flipt, maakt ruzie, jochies willen wel, vechten terug, vent vliegt op gozertje af naar zn nek en een dikke gast trapt em vervolgens in de rug, man valt op de grond en is bewusteloos.quote:Op dinsdag 29 april 2008 09:45 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik zag maar weinig. Wat gebeurd er dan?
JWTquote:
auwquote:Op dinsdag 29 april 2008 09:47 schreef Yesse het volgende:
[..]
Examenstunt/kolderdag.. Beetje water, vent flipt, maakt ruzie, jochies willen wel, vechten terug, vent vliegt op gozertje af naar zn nek en een dikke gast trapt em vervolgens in de rug, man valt op de grond en is bewusteloos.
Ah typical mondaymorningquote:Op dinsdag 29 april 2008 09:47 schreef Yesse het volgende:
[..]
Examenstunt/kolderdag.. Beetje water, vent flipt, maakt ruzie, jochies willen wel, vechten terug, vent vliegt op gozertje af naar zn nek en een dikke gast trapt em vervolgens in de rug, man valt op de grond en is bewusteloos.
Was meer een knietje, heeft met dat lichaam volgens mij een hoop moeite gekost zn been op te trekkenquote:Op dinsdag 29 april 2008 09:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Opvoeden die kutpubers
Maar om m dan zo'n doodschop te geven
Inderdaad.. was waarschijnlijk meer de bewegende massa die niet wilde stappen, dan dat het een harde trap wasquote:Op dinsdag 29 april 2008 09:50 schreef Yesse het volgende:
[..]
Was meer een knietje, heeft met dat lichaam volgens mij een hoop moeite gekost zn been op te trekken
Ik wil ook mijn motor!!!!quote:Op dinsdag 29 april 2008 09:32 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ennuh nico. hoelang heb je je rijbewijs al..? ik heb wel vrachtwagenrijbewijs, maar ik wil ook mn motor
die dader moeten ze openbaarmaken en ff door de hoofdstraat achter een auto sleurenquote:Op dinsdag 29 april 2008 09:42 schreef Yesse het volgende:
[..]
neehoor ik keek:
Maar dan nog, duw dan gewoon ofzoquote:Op dinsdag 29 april 2008 09:50 schreef Yesse het volgende:
[..]
Was meer een knietje, heeft met dat lichaam volgens mij een hoop moeite gekost zn been op te trekken
ah we gaan spierballentaal tentoonspreiden.quote:Op dinsdag 29 april 2008 09:53 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
die dader moeten ze openbaarmaken en ff door de hoofdstraat achter een auto sleuren
ach joh.. Van zo'n motorrijbewijs leer je opeens ook veel beter autorijden. Dan pas merk je hoe slecht een motor bijvoorbeeld gezien wordt door automobilisten. Ik ging er in ieder geval een stuk beter van kijken.quote:Op dinsdag 29 april 2008 09:52 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik wil ook mijn motor!!!!![]()
![]()
Maar ik heb net pas sinds januari 08 mijn autorijbewijs hihi kuch.
Goedemorgen allen!
Deden wij ook niet hoor. Het is kolderdag. Als je daar niet tegen kan moet je wegblijvenquote:Op dinsdag 29 april 2008 09:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar dan nog, duw dan gewoon ofzo
En ook die reacties erna: "je hebt het wel op film hè"
Oh, en als iemand zegt dat je moet stoppen met water gooien, dan doe je dat
Maar ik zal wel te netjes opgevoed zijn
Lein, Lein, Lein.. Wil dan ook niet alles tegelijk! Bouw dat nu eens stapje voor stapje op.. Eerst rustig leren autorijden (ja, nadat je je rijbewijs hebt leer je pas auto rijden) en daarna gaan denken aan je motorrijbewijs!quote:Op dinsdag 29 april 2008 09:52 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik wil ook mijn motor!!!!![]()
![]()
Maar ik heb net pas sinds januari 08 mijn autorijbewijs hihi kuch.
Goedemorgen allen!
een vrachtwagenrijbewijs is helemaal een ontnuchtering. heel veel automobilisten hebben echt het inzicht van lik-mn-vessie..quote:Op dinsdag 29 april 2008 09:54 schreef nicomart het volgende:
[..]
ach joh.. Van zo'n motorrijbewijs leer je opeens ook veel beter autorijden. Dan pas merk je hoe slecht een motor bijvoorbeeld gezien wordt door automobilisten. Ik ging er in ieder geval een stuk beter van kijken.
Er zijn ook genoeg motorrijders en vrachtwagen chauffeurs die roekeloos rijden.. Natuurlijk ook wel de goeiequote:Op dinsdag 29 april 2008 09:58 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
een vrachtwagenrijbewijs is helemaal een ontnuchtering. heel veel automobilisten hebben echt het inzicht van lik-mn-vessie..
Wat is dat?quote:
1 woord lieverdquote:Op dinsdag 29 april 2008 10:00 schreef Yesse het volgende:
[..]
Er zijn ook genoeg motorrijders en vrachtwagenchauffeurs die roekeloos rijden.. Natuurlijk ook wel de goeie
Ik werk wel ESD-veilig, maar denk niet dat je dat bedoeld?quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:00 schreef Yesse het volgende:
Werkte hier iemand nou bij EDS?
Tuurlijk.. Je hebt overal rotte eitjes tussen zitten, maar daar schaar ik mezelf niet onder. En toch heb ik een partij geleerd van het motorrijden. Denk dat dat zeker ook zo is met de vrachtwagen. Als automobilist neem je dingen makkelijker voor lief, dan dat ze zijn. Dat is mijn ervaring tenminstequote:Op dinsdag 29 april 2008 10:00 schreef Yesse het volgende:
[..]
Er zijn ook genoeg motorrijders en vrachtwagen chauffeurs die roekeloos rijden.. Natuurlijk ook wel de goeie
.quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:02 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
1 woord lieverd![]()
Ik beweer ook niet dat ik keurig rij, want ik haal ook weleens rechts in en andere grappen.. Toch kijk je anders naar het verkeer met die ervaring vanuit 2M hoogte
Yesquote:
Ik heb een hoop geleerd als fietser..quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:06 schreef nicomart het volgende:
[..]
Tuurlijk.. Je hebt overal rotte eitjes tussen zitten, maar daar schaar ik mezelf niet onder. En toch heb ik een partij geleerd van het motorrijden. Denk dat dat zeker ook zo is met de vrachtwagen. Als automobilist neem je dingen makkelijker voor lief, dan dat ze zijn. Dat is mijn ervaring tenminste
Deden alle chauffeurs dat maar eensquote:Op dinsdag 29 april 2008 10:02 schreef Bootje84 het volgende:
Toch kijk je anders naar het verkeer met die ervaring vanuit 2M hoogte
Dat heeft elke fietser als ie z'n rijbewijs haaltquote:
Op zijn 'Fast And The Furious' er onderdoor schietenquote:Op dinsdag 29 april 2008 10:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Deden alle chauffeurs dat maar eens
Lekker treintje rijden met z'n allen, en dan ga lopen zeiken als je je er als auto tussen moet proppen om een afslag te halen
dan moet je anticiperen Piles.. Als vrachtwagenchauffeur ga je 80 en dat doen alle vrachtwagens.. Even gasgeven of afremmen is voor een auto een stuk makkelijk en dan zit je gewoon voor of achter dat treintjequote:Op dinsdag 29 april 2008 10:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Lekker treintje rijden met z'n allen, en dan ga lopen zeiken als je je er als auto tussen moet proppen om een afslag te halen
Nou dan is er dus iets mis met mn kilometerteller want die geeft vaak genoeg 100 of hoger aan als ik naast ze wil rijdenquote:Op dinsdag 29 april 2008 10:12 schreef nicomart het volgende:
[..]
dan moet je anticiperen Piles.. Als vrachtwagenchauffeur ga je 80 en dat doen alle vrachtwagens.. Even gasgeven of afremmen is voor een auto een stuk makkelijk en dan zit je gewoon voor of achter dat treintje
ligt er ook aan hoe het gaat he... als je met 150 aan komt kakken en je klapt op de rem om hem er ff tussen te knallen maak je geen vrienden. over het algemeen ben ik wel een persoon onder het motto "leven en laten leven", maar soms zijn automobilisten zo asociaal, dat ik ze zo min mogelijk ruimte geef..quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Vrachtwagens moeten ook gewoon afstand houden, net als iedereen. Het zal niet de eerste keer zijn dat een vrachtwagen vol op een ander botst. En dat komt met 50 ton toch iets harder aan dan met 1 tonquote:Op dinsdag 29 april 2008 10:12 schreef nicomart het volgende:
dan moet je anticiperen Piles.. Als vrachtwagenchauffeur ga je 80 en dat doen alle vrachtwagens.. Even gasgeven of afremmen is voor een auto een stuk makkelijk en dan zit je gewoon voor of achter dat treintje
Ik 3 jaar en 3 maandenquote:
Ja, eerste jaar heb ik 2 keer ongelukje gehad.. (1 keer stond ik stil maar stond ik in mn achteruit dus; schuld) en een keer over wat stenen heen gereden..quote:
Dat klopt inderdaad. Die kilometertellers zijn zo onnauwkerig als de pest. Rij je wel eens met een TomTom, die bepalen ook je snelheid maar dan via de sateliet en veel nauwkeuriger. Dan zie je dat je teller meestal zo'n 5 km te hard aangeeftquote:Op dinsdag 29 april 2008 10:13 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nou dan is er dus iets mis met mn kilometerteller want die geeft vaak genoeg 100 of hoger aan als ik naast ze wil rijden
dat kan heel goed kloppen.. een vrachtwagen heeft een tachograaf en de snelheidsmeter wordt geloof ik elk jaar geeikt. de snelheidsmeter van een auto wordt maar 1x ingesteld geloof ik. als je een tomtom/garmin in je auto hebt, en je rijdt op de teller 130, geeft je tomtom/garmin 120 km/h aan..quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:13 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nou dan is er dus iets mis met mn kilometerteller want die geeft vaak genoeg 100 of hoger aan als ik naast ze wil rijden
Stil staan en dan achteruit, dat lijkt me een enge situatie!quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:14 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja, eerste jaar heb ik 2 keer ongelukje gehad.. (1 keer stond ik stil maar stond ik in mn achteruit dus; schuld) en een keer over wat stenen heen gereden..Maar sindsdien niet meer
![]()
whehe lolquote:Op dinsdag 29 april 2008 10:14 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja, eerste jaar heb ik 2 keer ongelukje gehad.. (1 keer stond ik stil maar stond ik in mn achteruit dus; schuld) en een keer over wat stenen heen gereden..Maar sindsdien niet meer
![]()
Ik ben zo'n vrouw die netjes 100 rijd en rechts en heel netjes altijd alles aangeeftquote:Op dinsdag 29 april 2008 10:13 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ligt er ook aan hoe het gaat he... als je met 150 aan komt kakken en je klapt op de rem om hem er ff tussen te knallen maak je geen vrienden. over het algemeen ben ik wel een persoon onder het motto "leven en laten leven", maar soms zijn automobilisten zo asociaal, dat ik ze zo min mogelijk ruimte geef..
wat ook altijd leuk is.. auto's die je inhalen bij een 2baansweg die 100 meter verder 1 baan wordt, en dan 60-70 rijden waar 80 mag, en 90 haalbaar is..... dan ben ik echt een klootzak en ga ik ff bumperkleven met mn truck
Sinds dat een vrachtwagenchaffeur naast mij een klapband kreeg maar hem netjes recht hield en nadat ik in had gehouden voor mij naar de kant ging heb ik wel meer respectquote:Op dinsdag 29 april 2008 10:17 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nou niet echt een hoge pet op heb van vrachtwagenchauffeurs
Naja, die zijn hele dagen op de weg, en dan wil je soms ook wel wat doorrijden. Meesten weten echt goed wat ze doen hoor, gewoon pure voertuigbeheersing, maar omdat het zo'n groot ding is lijkt het zo 'asociaal' en 'eng'.quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:17 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nou niet echt een hoge pet op heb van vrachtwagenchauffeurs
creepyquote:Op dinsdag 29 april 2008 10:18 schreef Yesse het volgende:
[..]
Sinds dat een vrachtwagenchaffeur naast mij een klapband kreeg maar hem netjes recht hield en nadat ik in had gehouden voor mij naar de kant ging heb ik wel meer respect
Ik heb in mijn eigen auto ook niet.. Mijn ouders auto heeft nu een scheurtje in de voorbumper en een deuk omdat ik hem ergens had geparkeerd en een idioot besloot hem ergens tegen aan te rijden en zonder briefje weg te rijdenquote:Op dinsdag 29 april 2008 10:17 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
whehe lol![]()
!
Heb nog geen brokken gemaakt *klopt af*
mensen die netjes rijden heb ik ook geen probleem mee, maar zolang ik iig de kans maar krijg om vol te knallen.. ik ben aan het werk, een groot deel van de automobilisten niet.quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:17 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik ben zo'n vrouw die netjes 100 rijd en rechts en heel netjes altijd alles aangeeftMaar zo'n groot ding is wel eng
Zeker. Ik was zoooo blij met die chauffeur.. hij reed namelijk echt naast me. Dus als hij niet goed onder controle had was ik zeker van de baan geveegd gewoon.. Met mn baas zn autoquote:
En ondertussen koffiezetten, bellen, administratie doen, sigaretje draaienquote:Op dinsdag 29 april 2008 10:20 schreef Deansensitized het volgende:
Naja, die zijn hele dagen op de weg, en dan wil je soms ook wel wat doorrijden. Meesten weten echt goed wat ze doen hoor, gewoon pure voertuigbeheersing, maar omdat het zo'n groot ding is lijkt het zo 'asociaal' en 'eng'.
Je kunt je voertuig geweldig onder controle hebben maar als er achter mij een vrachtwagen aan het bumperkleven is, en ik moet om wat voor reden dan ook opeens remmen, is het wel een verschil of er nou een smart of een vrachtwagen achterop knalt. Daar moet je als vrachtwagenchauffeur gewoon rekening mee houden vind ik.quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:20 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Naja, die zijn hele dagen op de weg, en dan wil je soms ook wel wat doorrijden. Meesten weten echt goed wat ze doen hoor, gewoon pure voertuigbeheersing, maar omdat het zo'n groot ding is lijkt het zo 'asociaal' en 'eng'.
Fok! checkenquote:Op dinsdag 29 april 2008 10:23 schreef Piles het volgende:
[..]
En ondertussen koffiezetten, bellen, administratie doen, sigaretje draaien
Dat het de auto van de baas is, maakt dan ook niet zoveel uit.quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:22 schreef Yesse het volgende:
[..]
Zeker. Ik was zoooo blij met die chauffeur.. hij reed namelijk echt naast me. Dus als hij niet goed onder controle had was ik zeker van de baan geveegd gewoon.. Met mn baas zn autoIk trilde ook aardig
Ja vind ik ook.quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:24 schreef jna het volgende:
[..]
Je kunt je voertuig geweldig onder controle hebben maar als er achter mij een vrachtwagen aan het bumperkleven is, en ik moet om wat voor reden dan ook opeens remmen, is het wel een verschil of er nou een smart of een vrachtwagen achterop knalt. Daar moet je als vrachtwagenchauffeur gewoon rekening mee houden vind ik.
heerlijk.. vooroordelen.. alleen de internationale chauffeurs hebben vaak een koffiezetapparaat, administratie is ook vaak bullshit.. sigartje en bellen komt helaas wel vaak genoeg voor..quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:23 schreef Piles het volgende:
[..]
En ondertussen koffiezetten, bellen, administratie doen, sigaretje draaien
Ja ome Roy, ik weet het. Ik rij ook als een dwijl maar ja, ik heb mijn rijbewijs opgehaald en ben toen gelijk op het vliegtuig gestapt. Ik heb rijervaring van lik mijn vestjequote:Op dinsdag 29 april 2008 09:56 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Lein, Lein, Lein.. Wil dan ook niet alles tegelijk! Bouw dat nu eens stapje voor stapje op.. Eerst rustig leren autorijden (ja, nadat je je rijbewijs hebt leer je pas auto rijden) en daarna gaan denken aan je motorrijbewijs!
Wijze raad van overgrootvader!![]()
![]()
Ja, zo zag dat autootje op de Moerdijkbrug er ook uit toen ie tussen 2 vrachtwagens vandaan werd gepeuterdquote:
Najawel, maar de goeien [waar ik over sprak] doen dat ook wel hoor.quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:24 schreef jna het volgende:
[..]
Je kunt je voertuig geweldig onder controle hebben maar als er achter mij een vrachtwagen aan het bumperkleven is, en ik moet om wat voor reden dan ook opeens remmen, is het wel een verschil of er nou een smart of een vrachtwagen achterop knalt. Daar moet je als vrachtwagenchauffeur gewoon rekening mee houden vind ik.
muy bien, gracias.quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:26 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ja ome Roy, ik weet het. Ik rij ook als een dwijl maar ja, ik heb mijn rijbewijs opgehaald en ben toen gelijk op het vliegtuig gestapt. Ik heb rijervaring van lik mijn vestje. Maar dat komt ooit wel, en daarna komt mijn stoere motor
.
Ik stopte altijd voor fietsers, ik woon echt in een fietserswijk waar fietsers net mieren zijn. Maar motoren zijn dan weer een ander verhaal...
Hoi Dean en Boot. Soy muy bien, y vosotros?
Bien, et tu?quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:26 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ja ome Roy, ik weet het. Ik rij ook als een dwijl maar ja, ik heb mijn rijbewijs opgehaald en ben toen gelijk op het vliegtuig gestapt. Ik heb rijervaring van lik mijn vestje. Maar dat komt ooit wel, en daarna komt mijn stoere motor
.
Ik stopte altijd voor fietsers, ik woon echt in een fietserswijk waar fietsers net mieren zijn. Maar motoren zijn dan weer een ander verhaal...
Hoi Dean en Boot. Soy muy bien, y vosotros?
Die hebben we aan beide kanten gelukkigquote:Op dinsdag 29 april 2008 10:26 schreef Bootje84 het volgende:
heerlijk.. vooroordelen..
das frans..quote:
punt is alleen dat ik beide kanten meemaak, en jij alleen die vanuit de auto.. nogmaals, er zijn heus wel flappies van vrachtwagenchauffeurs.. genoeg die bellen achter het stuur.. dat moet keihard aangepakt worden..quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Die hebben we aan beide kanten gelukkig
Feit blijft wel dat de meeste kop-staartbotsingen op de linkerbaan plaatsvinden
lees eens een paar berichten van mij terug... onderaan noem ik even je naam.. (of ctrl+F en dan zoeken naar yesse)quote:
Minder flyers = duurderquote:Op dinsdag 29 april 2008 10:30 schreef jna het volgende:
Dean, hoe is het met je flyers afgelopen?
Is er geen kleine plaatselijke drukkerij?quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:32 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Minder flyers = duurder
5.000 voor 95, 1.000 voor 135. Dikke lul
Dan maar geen flyers
Heb je gelijk inquote:Op dinsdag 29 april 2008 10:30 schreef Bootje84 het volgende:
punt is alleen dat ik beide kanten meemaak, en jij alleen die vanuit de auto..
Ooooh daarquote:Op dinsdag 29 april 2008 10:15 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
kom je een keer mee in mn cabine yesse?
Sorryquote:Op dinsdag 29 april 2008 10:32 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
lees eens een paar berichten van mij terug... onderaan noem ik even je naam.. (of ctrl+F en dan zoeken naar yesse)
Deze zin moet er eigenlijk nog bij om het helemaal fout te maken:quote:
Dat is inderdaad deels Frans hihi. Soy bien/bueno, y tu? Soy muy bien tambien! Hoy esta muchos sol, muchos gente contente. Tengo un compañera de trabajo muy guapaquote:
zo bedoelde ik het niet hoor..quote:
24 jaar lang?quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:36 schreef jna het volgende:
[..]
Deze zin moet er eigenlijk nog bij om het helemaal fout te maken:
"dan mag je daarna in m'n keldertje kijken"
Ah dus ik ben niet de enige die fout denktquote:Op dinsdag 29 april 2008 10:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Hij heeft vast een kingsize-bed
Gelukkig meestal een stapelbed
Haha dat is mooiquote:Op dinsdag 29 april 2008 10:41 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
zo bedoelde ik het niet hoor..
lilly is mn enige![]()
en in een bakwagen heb ik geen slaapcabine.. in een trailer soms wel
Kelders zijn ontzettend hot tegenwoordigquote:Op dinsdag 29 april 2008 10:36 schreef jna het volgende:
[..]
Deze zin moet er eigenlijk nog bij om het helemaal fout te maken:
"dan mag je daarna in m'n keldertje kijken"
Sorry Deanquote:Op dinsdag 29 april 2008 10:41 schreef Deansensitized het volgende:
Stelletje sick minded mensen hierzo
Wilde nog een opmerking over een versnellingspook makenquote:Op dinsdag 29 april 2008 10:41 schreef Deansensitized het volgende:
Gisteren ook al
A dirty mind is a joy foreverquote:Op dinsdag 29 april 2008 10:41 schreef Deansensitized het volgende:
Gisteren ook al
Je hebt er nu ook foto's van:quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:42 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Kelders zijn ontzettend hot tegenwoordig
En lekker cool in de zomerquote:Op dinsdag 29 april 2008 10:42 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Kelders zijn ontzettend hot tegenwoordig
quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:43 schreef Yesse het volgende:
[..]
Je hebt er nu ook foto's van:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Spaans voor beginners hiero hoorquote:Op dinsdag 29 april 2008 10:36 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Dat is inderdaad deels Frans hihi. Soy bien/bueno, y tu? Soy muy bien tambien! Hoy esta muchos sol, muchos gente contente. Tengo un compañera de trabajo muy guapaand so on...
Ik heb zin in auto rijden! Tengo que ir voy con mi coche!
Dat gaat mij te verquote:Op dinsdag 29 april 2008 10:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Wilde nog een opmerking over een versnellingspook maken
Gelukkigquote:
quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:51 schreef Piles het volgende:
17 procent singles vindt liefde op community
Er is nog hoop
Aaahw Er is altijd hoop! Gekkiequote:Op dinsdag 29 april 2008 10:51 schreef Piles het volgende:
17 procent singles vindt liefde op community
Er is nog hoop
Correctquote:
Omdattie zo lekker vrolijk klinktquote:Op dinsdag 29 april 2008 10:51 schreef Yesse het volgende:
[..]
Gelukkig
Waarom vind ik lollipop van Mika zo'n leuk nummer?Ik vond hem altijd irritant. Maar ik word blij van dat nummer...
quote:
Ja, maar dat vind ik, en ik heb geen smaak, dusquote:
Daar zit wat inquote:Op dinsdag 29 april 2008 10:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Stage SC #394: Piles, de gaylord van zijn stage
Ik mag dat
Hé, er zingen ook kinderen in mee hèquote:Op dinsdag 29 april 2008 10:55 schreef nicomart het volgende:
Maar "Sucking to hard on your lolliepop" is voor ons dirty minded people misschien ook wel de oorzaak
Betrapt!quote:
Haha, jij ook al??quote:
Ze vertalen het als:quote:
Mika is super! Jaja, en dat uit mijn mond. I love Mika!quote:
nee, K3 en Kus zijn niet dubbelzinnig....quote:
JAquote:
quote:Hey, what's the big idea?
Yo Mika.
I said,
Sucking too hard on your lollipop,
Or love's gonna get you down,
I said,
Or love's gonna get you down.
Say love, say love,
Say love, say love,
I went walking in with my mama one day,
When she warned me what people say,
Live your life until love is found,
'Cause love's gonna get you down.
Take a look at the girl next door,
She's a player and a down right whore,
Jesus slows up, she wants more,
Oh bad girls get you down.
Singing,
Say love, say love,
Say love, say love,
Mama told me what I should know,
Too much candy gonna rot your soul,
If she loves you, let her go,
'Cause love only gets you down.
Now take a look at the boy like me,
Never stood on my own two feet,
Now I'm blue, as I can be,
Oh love couldn't get me down.
Singing,
Say love, say love,
Say love, say love,
I went walking with my mama one day,
When she warn me what people say,
Singing,
Say love (say love), say love (say love),
Say love (say love), say love (say love),
Mama told me what I should know,
Too much candy gonna rot your soul,
If she loves you, let her go,
'Cause love only gets you down.
Whoa-oh, whoa-oh, whoa-oh, lollipop.
Whoa-oh, whoa-oh, whoa-oh, lollipop.
Say,
Or love's gonna get you down
Daar hebben we ook al een discussie over gehad jaquote:Op dinsdag 29 april 2008 11:02 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
nee, K3 en Kus zijn niet dubbelzinnig....
quote:
durf je niet of wil je niet?quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:42 schreef Yesse het volgende:
[..]
Haha dat is mooiMaar ik vind vrachtwagens eng
Haha ja maar het wordt zo leuk gezongenquote:Op dinsdag 29 april 2008 11:06 schreef Deansensitized het volgende:
went walking in with my mama one day,
When she warned me what people say,
'Cause love's gonna get you down.
Take a look at the girl next door,
She's a player and a down right whore,
Jesus slows up, she wants more,
Oh bad girls get you down.
Meende dat het zo'n blij liedje was
er is niets engs aan hoor.. het is alleen wat hoger dan normaal....quote:
Nee, die man is irritantquote:Op dinsdag 29 april 2008 11:07 schreef Yesse het volgende:
[..]
Haha ja maar het wordt zo leuk gezongen
Ik ken mezelf, zelfs bij het instappen val ik achteroverquote:Op dinsdag 29 april 2008 11:08 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
er is niets engs aan hoor.. het is alleen wat hoger dan normaal....
Ik ookquote:Op dinsdag 29 april 2008 11:09 schreef Goover het volgende:
Hoi, wat een originele TT
Ik heb wel mooi weekend vanaf vanmiddag t/m maandag6 dagen, dat is bijna een week
Hahahaha, je weet niet wat er met hem is gebeurd..quote:Op dinsdag 29 april 2008 11:09 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nee, die man is irritant
Een man die zo hoog kan zingen, ik vind het niet normaal
Niets leuker als meerijden in een vrachtwagenquote:Op dinsdag 29 april 2008 11:10 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik ken mezelf, zelfs bij het instappen val ik achterover
quote:Op dinsdag 29 april 2008 11:09 schreef Goover het volgende:
Hoi, wat een originele TT
Ik heb wel mooi weekend vanaf vanmiddag t/m maandag6 dagen, dat is bijna een week
En dat was ook een homoquote:Op dinsdag 29 april 2008 11:11 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hahahaha, je weet niet wat er met hem is gebeurd..
En in queen zongen ze ook hoog
quote:Op dinsdag 29 april 2008 11:11 schreef Goover het volgende:
Ik zag hem pas na 3 keer goed kijken wat er nou mee was, is dat goed of slecht?
Die is bij mij gisteren begonnenquote:Op dinsdag 29 april 2008 11:12 schreef Goover het volgende:
ohwja, ik heb hier een 'dezeweekistekortomserieustewerken'-dipje
Hebben we hier de hele week alquote:Op dinsdag 29 april 2008 11:12 schreef Goover het volgende:
ohwja, ik heb hier een 'dezeweekistekortomserieustewerken'-dipje
is de week al begonnen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |