Maar dan nog, duw dan gewoon ofzoquote:Op dinsdag 29 april 2008 09:50 schreef Yesse het volgende:
[..]
Was meer een knietje, heeft met dat lichaam volgens mij een hoop moeite gekost zn been op te trekken

ah we gaan spierballentaal tentoonspreiden.quote:Op dinsdag 29 april 2008 09:53 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
die dader moeten ze openbaarmaken en ff door de hoofdstraat achter een auto sleuren

ach joh.. Van zo'n motorrijbewijs leer je opeens ook veel beter autorijden. Dan pas merk je hoe slecht een motor bijvoorbeeld gezien wordt door automobilisten. Ik ging er in ieder geval een stuk beter van kijken.quote:Op dinsdag 29 april 2008 09:52 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik wil ook mijn motor!!!!

Maar ik heb net pas sinds januari 08 mijn autorijbewijs hihi kuch.
Goedemorgen allen!

Deden wij ook niet hoor. Het is kolderdag. Als je daar niet tegen kan moet je wegblijvenquote:Op dinsdag 29 april 2008 09:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar dan nog, duw dan gewoon ofzo
En ook die reacties erna: "je hebt het wel op film hè"
Oh, en als iemand zegt dat je moet stoppen met water gooien, dan doe je dat
Maar ik zal wel te netjes opgevoed zijn
 Sowieso, als je je zo snel opwind als hartpatiënt is het verstandig binnen te blijven of juist thuis te blijven.. Lijkt mij
 Sowieso, als je je zo snel opwind als hartpatiënt is het verstandig binnen te blijven of juist thuis te blijven.. Lijkt mij

Lein, Lein, Lein.. Wil dan ook niet alles tegelijk! Bouw dat nu eens stapje voor stapje op.. Eerst rustig leren autorijden (ja, nadat je je rijbewijs hebt leer je pas auto rijden) en daarna gaan denken aan je motorrijbewijs!quote:Op dinsdag 29 april 2008 09:52 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik wil ook mijn motor!!!!

Maar ik heb net pas sinds januari 08 mijn autorijbewijs hihi kuch.
Goedemorgen allen!

een vrachtwagenrijbewijs is helemaal een ontnuchtering. heel veel automobilisten hebben echt het inzicht van lik-mn-vessie..quote:Op dinsdag 29 april 2008 09:54 schreef nicomart het volgende:
[..]
ach joh.. Van zo'n motorrijbewijs leer je opeens ook veel beter autorijden. Dan pas merk je hoe slecht een motor bijvoorbeeld gezien wordt door automobilisten. Ik ging er in ieder geval een stuk beter van kijken.

Er zijn ook genoeg motorrijders en vrachtwagen chauffeurs die roekeloos rijden.. Natuurlijk ook wel de goeiequote:Op dinsdag 29 april 2008 09:58 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
een vrachtwagenrijbewijs is helemaal een ontnuchtering. heel veel automobilisten hebben echt het inzicht van lik-mn-vessie..

Wat is dat?quote:

1 woord lieverdquote:Op dinsdag 29 april 2008 10:00 schreef Yesse het volgende:
[..]
Er zijn ook genoeg motorrijders en vrachtwagenchauffeurs die roekeloos rijden.. Natuurlijk ook wel de goeie

Ik werk wel ESD-veilig, maar denk niet dat je dat bedoeld?quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:00 schreef Yesse het volgende:
Werkte hier iemand nou bij EDS?

Tuurlijk.. Je hebt overal rotte eitjes tussen zitten, maar daar schaar ik mezelf niet onder. En toch heb ik een partij geleerd van het motorrijden. Denk dat dat zeker ook zo is met de vrachtwagen. Als automobilist neem je dingen makkelijker voor lief, dan dat ze zijn. Dat is mijn ervaring tenminstequote:Op dinsdag 29 april 2008 10:00 schreef Yesse het volgende:
[..]
Er zijn ook genoeg motorrijders en vrachtwagen chauffeurs die roekeloos rijden.. Natuurlijk ook wel de goeie

.quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:02 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
1 woord lieverd
Ik beweer ook niet dat ik keurig rij, want ik haal ook weleens rechts in en andere grappen.. Toch kijk je anders naar het verkeer met die ervaring vanuit 2M hoogte

Yesquote:

Ik heb een hoop geleerd als fietser..quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:06 schreef nicomart het volgende:
[..]
Tuurlijk.. Je hebt overal rotte eitjes tussen zitten, maar daar schaar ik mezelf niet onder. En toch heb ik een partij geleerd van het motorrijden. Denk dat dat zeker ook zo is met de vrachtwagen. Als automobilist neem je dingen makkelijker voor lief, dan dat ze zijn. Dat is mijn ervaring tenminste

Deden alle chauffeurs dat maar eensquote:Op dinsdag 29 april 2008 10:02 schreef Bootje84 het volgende:
Toch kijk je anders naar het verkeer met die ervaring vanuit 2M hoogte

Dat heeft elke fietser als ie z'n rijbewijs haaltquote:

Op zijn 'Fast And The Furious' er onderdoor schietenquote:Op dinsdag 29 april 2008 10:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Deden alle chauffeurs dat maar eens
Lekker treintje rijden met z'n allen, en dan ga lopen zeiken als je je er als auto tussen moet proppen om een afslag te halen

dan moet je anticiperen Piles.. Als vrachtwagenchauffeur ga je 80 en dat doen alle vrachtwagens.. Even gasgeven of afremmen is voor een auto een stuk makkelijk en dan zit je gewoon voor of achter dat treintjequote:Op dinsdag 29 april 2008 10:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Lekker treintje rijden met z'n allen, en dan ga lopen zeiken als je je er als auto tussen moet proppen om een afslag te halen

Nou dan is er dus iets mis met mn kilometerteller want die geeft vaak genoeg 100 of hoger aan als ik naast ze wil rijdenquote:Op dinsdag 29 april 2008 10:12 schreef nicomart het volgende:
[..]
dan moet je anticiperen Piles.. Als vrachtwagenchauffeur ga je 80 en dat doen alle vrachtwagens.. Even gasgeven of afremmen is voor een auto een stuk makkelijk en dan zit je gewoon voor of achter dat treintje

ligt er ook aan hoe het gaat he... als je met 150 aan komt kakken en je klapt op de rem om hem er ff tussen te knallen maak je geen vrienden. over het algemeen ben ik wel een persoon onder het motto "leven en laten leven", maar soms zijn automobilisten zo asociaal, dat ik ze zo min mogelijk ruimte geef..quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:08 schreef Piles het volgende:
[..]

Vrachtwagens moeten ook gewoon afstand houden, net als iedereen. Het zal niet de eerste keer zijn dat een vrachtwagen vol op een ander botst. En dat komt met 50 ton toch iets harder aan dan met 1 tonquote:Op dinsdag 29 april 2008 10:12 schreef nicomart het volgende:
dan moet je anticiperen Piles.. Als vrachtwagenchauffeur ga je 80 en dat doen alle vrachtwagens.. Even gasgeven of afremmen is voor een auto een stuk makkelijk en dan zit je gewoon voor of achter dat treintje

Ik 3 jaar en 3 maandenquote:

Ja, eerste jaar heb ik 2 keer ongelukje gehad.. (1 keer stond ik stil maar stond ik in mn achteruit dus; schuld) en een keer over wat stenen heen gereden..quote:
 Maar sindsdien niet meer
 Maar sindsdien niet meer  

Dat klopt inderdaad. Die kilometertellers zijn zo onnauwkerig als de pest. Rij je wel eens met een TomTom, die bepalen ook je snelheid maar dan via de sateliet en veel nauwkeuriger. Dan zie je dat je teller meestal zo'n 5 km te hard aangeeftquote:Op dinsdag 29 april 2008 10:13 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nou dan is er dus iets mis met mn kilometerteller want die geeft vaak genoeg 100 of hoger aan als ik naast ze wil rijden

dat kan heel goed kloppen.. een vrachtwagen heeft een tachograaf en de snelheidsmeter wordt geloof ik elk jaar geeikt. de snelheidsmeter van een auto wordt maar 1x ingesteld geloof ik. als je een tomtom/garmin in je auto hebt, en je rijdt op de teller 130, geeft je tomtom/garmin 120 km/h aan..quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:13 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nou dan is er dus iets mis met mn kilometerteller want die geeft vaak genoeg 100 of hoger aan als ik naast ze wil rijden

Stil staan en dan achteruit, dat lijkt me een enge situatie!quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:14 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja, eerste jaar heb ik 2 keer ongelukje gehad.. (1 keer stond ik stil maar stond ik in mn achteruit dus; schuld) en een keer over wat stenen heen gereden..Maar sindsdien niet meer

whehe lolquote:Op dinsdag 29 april 2008 10:14 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja, eerste jaar heb ik 2 keer ongelukje gehad.. (1 keer stond ik stil maar stond ik in mn achteruit dus; schuld) en een keer over wat stenen heen gereden..Maar sindsdien niet meer

!
! 

Ik ben zo'n vrouw die netjes 100 rijd en rechts en heel netjes altijd alles aangeeftquote:Op dinsdag 29 april 2008 10:13 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ligt er ook aan hoe het gaat he... als je met 150 aan komt kakken en je klapt op de rem om hem er ff tussen te knallen maak je geen vrienden. over het algemeen ben ik wel een persoon onder het motto "leven en laten leven", maar soms zijn automobilisten zo asociaal, dat ik ze zo min mogelijk ruimte geef..
wat ook altijd leuk is.. auto's die je inhalen bij een 2baansweg die 100 meter verder 1 baan wordt, en dan 60-70 rijden waar 80 mag, en 90 haalbaar is..... dan ben ik echt een klootzak en ga ik ff bumperkleven met mn truck
 Maar zo'n groot ding is wel eng
 Maar zo'n groot ding is wel eng  

Sinds dat een vrachtwagenchaffeur naast mij een klapband kreeg maar hem netjes recht hield en nadat ik in had gehouden voor mij naar de kant ging heb ik wel meer respectquote:Op dinsdag 29 april 2008 10:17 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nou niet echt een hoge pet op heb van vrachtwagenchauffeurs

Naja, die zijn hele dagen op de weg, en dan wil je soms ook wel wat doorrijden. Meesten weten echt goed wat ze doen hoor, gewoon pure voertuigbeheersing, maar omdat het zo'n groot ding is lijkt het zo 'asociaal' en 'eng'.quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:17 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nou niet echt een hoge pet op heb van vrachtwagenchauffeurs

creepyquote:Op dinsdag 29 april 2008 10:18 schreef Yesse het volgende:
[..]
Sinds dat een vrachtwagenchaffeur naast mij een klapband kreeg maar hem netjes recht hield en nadat ik in had gehouden voor mij naar de kant ging heb ik wel meer respect

Ik heb in mijn eigen auto ook niet.. Mijn ouders auto heeft nu een scheurtje in de voorbumper en een deuk omdat ik hem ergens had geparkeerd en een idioot besloot hem ergens tegen aan te rijden en zonder briefje weg te rijdenquote:Op dinsdag 29 april 2008 10:17 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
whehe lol
!
Heb nog geen brokken gemaakt *klopt af*

mensen die netjes rijden heb ik ook geen probleem mee, maar zolang ik iig de kans maar krijg om vol te knallen.. ik ben aan het werk, een groot deel van de automobilisten niet.quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:17 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik ben zo'n vrouw die netjes 100 rijd en rechts en heel netjes altijd alles aangeeftMaar zo'n groot ding is wel eng
 Hij heeft ff beide vangrails van de A12 ontmoet... gelukkig heb ik nu een andere auto
 Hij heeft ff beide vangrails van de A12 ontmoet... gelukkig heb ik nu een andere auto   

Zeker. Ik was zoooo blij met die chauffeur.. hij reed namelijk echt naast me. Dus als hij niet goed onder controle had was ik zeker van de baan geveegd gewoon.. Met mn baas zn autoquote:
 Ik trilde ook aardig
 Ik trilde ook aardig  

En ondertussen koffiezetten, bellen, administratie doen, sigaretje draaienquote:Op dinsdag 29 april 2008 10:20 schreef Deansensitized het volgende:
Naja, die zijn hele dagen op de weg, en dan wil je soms ook wel wat doorrijden. Meesten weten echt goed wat ze doen hoor, gewoon pure voertuigbeheersing, maar omdat het zo'n groot ding is lijkt het zo 'asociaal' en 'eng'.

Je kunt je voertuig geweldig onder controle hebben maar als er achter mij een vrachtwagen aan het bumperkleven is, en ik moet om wat voor reden dan ook opeens remmen, is het wel een verschil of er nou een smart of een vrachtwagen achterop knalt. Daar moet je als vrachtwagenchauffeur gewoon rekening mee houden vind ik.quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:20 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Naja, die zijn hele dagen op de weg, en dan wil je soms ook wel wat doorrijden. Meesten weten echt goed wat ze doen hoor, gewoon pure voertuigbeheersing, maar omdat het zo'n groot ding is lijkt het zo 'asociaal' en 'eng'.

Fok! checkenquote:Op dinsdag 29 april 2008 10:23 schreef Piles het volgende:
[..]
En ondertussen koffiezetten, bellen, administratie doen, sigaretje draaien

Dat het de auto van de baas is, maakt dan ook niet zoveel uit.quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:22 schreef Yesse het volgende:
[..]
Zeker. Ik was zoooo blij met die chauffeur.. hij reed namelijk echt naast me. Dus als hij niet goed onder controle had was ik zeker van de baan geveegd gewoon.. Met mn baas zn autoIk trilde ook aardig

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |