En ondertussen koffiezetten, bellen, administratie doen, sigaretje draaienquote:Op dinsdag 29 april 2008 10:20 schreef Deansensitized het volgende:
Naja, die zijn hele dagen op de weg, en dan wil je soms ook wel wat doorrijden. Meesten weten echt goed wat ze doen hoor, gewoon pure voertuigbeheersing, maar omdat het zo'n groot ding is lijkt het zo 'asociaal' en 'eng'.

Je kunt je voertuig geweldig onder controle hebben maar als er achter mij een vrachtwagen aan het bumperkleven is, en ik moet om wat voor reden dan ook opeens remmen, is het wel een verschil of er nou een smart of een vrachtwagen achterop knalt. Daar moet je als vrachtwagenchauffeur gewoon rekening mee houden vind ik.quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:20 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Naja, die zijn hele dagen op de weg, en dan wil je soms ook wel wat doorrijden. Meesten weten echt goed wat ze doen hoor, gewoon pure voertuigbeheersing, maar omdat het zo'n groot ding is lijkt het zo 'asociaal' en 'eng'.

Fok! checkenquote:Op dinsdag 29 april 2008 10:23 schreef Piles het volgende:
[..]
En ondertussen koffiezetten, bellen, administratie doen, sigaretje draaien

Dat het de auto van de baas is, maakt dan ook niet zoveel uit.quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:22 schreef Yesse het volgende:
[..]
Zeker. Ik was zoooo blij met die chauffeur.. hij reed namelijk echt naast me. Dus als hij niet goed onder controle had was ik zeker van de baan geveegd gewoon.. Met mn baas zn autoIk trilde ook aardig

Ja vind ik ook.quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:24 schreef jna het volgende:
[..]
Je kunt je voertuig geweldig onder controle hebben maar als er achter mij een vrachtwagen aan het bumperkleven is, en ik moet om wat voor reden dan ook opeens remmen, is het wel een verschil of er nou een smart of een vrachtwagen achterop knalt. Daar moet je als vrachtwagenchauffeur gewoon rekening mee houden vind ik.

heerlijk.. vooroordelen.. alleen de internationale chauffeurs hebben vaak een koffiezetapparaat, administratie is ook vaak bullshit.. sigartje en bellen komt helaas wel vaak genoeg voor..quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:23 schreef Piles het volgende:
[..]
En ondertussen koffiezetten, bellen, administratie doen, sigaretje draaien

Ja ome Roy, ik weet het. Ik rij ook als een dwijl maar ja, ik heb mijn rijbewijs opgehaald en ben toen gelijk op het vliegtuig gestapt. Ik heb rijervaring van lik mijn vestjequote:Op dinsdag 29 april 2008 09:56 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Lein, Lein, Lein.. Wil dan ook niet alles tegelijk! Bouw dat nu eens stapje voor stapje op.. Eerst rustig leren autorijden (ja, nadat je je rijbewijs hebt leer je pas auto rijden) en daarna gaan denken aan je motorrijbewijs!
Wijze raad van overgrootvader!

. Maar dat komt ooit wel, en daarna komt mijn stoere motor
. Maar dat komt ooit wel, en daarna komt mijn stoere motor  .
 . . Soy muy bien, y vosotros?
 . Soy muy bien, y vosotros?

Ja, zo zag dat autootje op de Moerdijkbrug er ook uit toen ie tussen 2 vrachtwagens vandaan werd gepeuterdquote:

Najawel, maar de goeien [waar ik over sprak] doen dat ook wel hoor.quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:24 schreef jna het volgende:
[..]
Je kunt je voertuig geweldig onder controle hebben maar als er achter mij een vrachtwagen aan het bumperkleven is, en ik moet om wat voor reden dan ook opeens remmen, is het wel een verschil of er nou een smart of een vrachtwagen achterop knalt. Daar moet je als vrachtwagenchauffeur gewoon rekening mee houden vind ik.

muy bien, gracias.quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:26 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ja ome Roy, ik weet het. Ik rij ook als een dwijl maar ja, ik heb mijn rijbewijs opgehaald en ben toen gelijk op het vliegtuig gestapt. Ik heb rijervaring van lik mijn vestje. Maar dat komt ooit wel, en daarna komt mijn stoere motor
.
Ik stopte altijd voor fietsers, ik woon echt in een fietserswijk waar fietsers net mieren zijn. Maar motoren zijn dan weer een ander verhaal...
Hoi Dean en Boot. Soy muy bien, y vosotros?

Bien, et tu?quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:26 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ja ome Roy, ik weet het. Ik rij ook als een dwijl maar ja, ik heb mijn rijbewijs opgehaald en ben toen gelijk op het vliegtuig gestapt. Ik heb rijervaring van lik mijn vestje. Maar dat komt ooit wel, en daarna komt mijn stoere motor
.
Ik stopte altijd voor fietsers, ik woon echt in een fietserswijk waar fietsers net mieren zijn. Maar motoren zijn dan weer een ander verhaal...
Hoi Dean en Boot. Soy muy bien, y vosotros?

Die hebben we aan beide kanten gelukkigquote:Op dinsdag 29 april 2008 10:26 schreef Bootje84 het volgende:
heerlijk.. vooroordelen..

das frans..quote:

punt is alleen dat ik beide kanten meemaak, en jij alleen die vanuit de auto.. nogmaals, er zijn heus wel flappies van vrachtwagenchauffeurs.. genoeg die bellen achter het stuur.. dat moet keihard aangepakt worden..quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Die hebben we aan beide kanten gelukkig
Feit blijft wel dat de meeste kop-staartbotsingen op de linkerbaan plaatsvinden

lees eens een paar berichten van mij terug... onderaan noem ik even je naam.. (of ctrl+F en dan zoeken naar yesse)quote:

Minder flyers = duurderquote:Op dinsdag 29 april 2008 10:30 schreef jna het volgende:
Dean, hoe is het met je flyers afgelopen?

Is er geen kleine plaatselijke drukkerij?quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:32 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Minder flyers = duurder
5.000 voor 95, 1.000 voor 135. Dikke lul
Dan maar geen flyers

Heb je gelijk inquote:Op dinsdag 29 april 2008 10:30 schreef Bootje84 het volgende:
punt is alleen dat ik beide kanten meemaak, en jij alleen die vanuit de auto..

Ooooh daarquote:Op dinsdag 29 april 2008 10:15 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
kom je een keer mee in mn cabine yesse?

Sorryquote:Op dinsdag 29 april 2008 10:32 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
lees eens een paar berichten van mij terug... onderaan noem ik even je naam.. (of ctrl+F en dan zoeken naar yesse)

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |