Inderdaad.. was waarschijnlijk meer de bewegende massa die niet wilde stappen, dan dat het een harde trap wasquote:Op dinsdag 29 april 2008 09:50 schreef Yesse het volgende:
[..]
Was meer een knietje, heeft met dat lichaam volgens mij een hoop moeite gekost zn been op te trekken

Ik wil ook mijn motor!!!!quote:Op dinsdag 29 april 2008 09:32 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ennuh nico. hoelang heb je je rijbewijs al..? ik heb wel vrachtwagenrijbewijs, maar ik wil ook mn motor

Maar ik heb net pas sinds januari 08 mijn autorijbewijs hihi kuch.

die dader moeten ze openbaarmaken en ff door de hoofdstraat achter een auto sleurenquote:Op dinsdag 29 april 2008 09:42 schreef Yesse het volgende:
[..]
neehoor ik keek:
http://www.dumpert.nl/med(...)xamenstunt_2008.html

Maar dan nog, duw dan gewoon ofzoquote:Op dinsdag 29 april 2008 09:50 schreef Yesse het volgende:
[..]
Was meer een knietje, heeft met dat lichaam volgens mij een hoop moeite gekost zn been op te trekken

ah we gaan spierballentaal tentoonspreiden.quote:Op dinsdag 29 april 2008 09:53 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
die dader moeten ze openbaarmaken en ff door de hoofdstraat achter een auto sleuren

ach joh.. Van zo'n motorrijbewijs leer je opeens ook veel beter autorijden. Dan pas merk je hoe slecht een motor bijvoorbeeld gezien wordt door automobilisten. Ik ging er in ieder geval een stuk beter van kijken.quote:Op dinsdag 29 april 2008 09:52 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik wil ook mijn motor!!!!

Goedemorgen allen!

Deden wij ook niet hoor. Het is kolderdag. Als je daar niet tegen kan moet je wegblijvenquote:Op dinsdag 29 april 2008 09:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar dan nog, duw dan gewoon ofzo
En ook die reacties erna: "je hebt het wel op film hè"
Oh, en als iemand zegt dat je moet stoppen met water gooien, dan doe je dat
Maar ik zal wel te netjes opgevoed zijn
 Sowieso, als je je zo snel opwind als hartpatiënt is het verstandig binnen te blijven of juist thuis te blijven.. Lijkt mij
 Sowieso, als je je zo snel opwind als hartpatiënt is het verstandig binnen te blijven of juist thuis te blijven.. Lijkt mij

Lein, Lein, Lein.. Wil dan ook niet alles tegelijk! Bouw dat nu eens stapje voor stapje op.. Eerst rustig leren autorijden (ja, nadat je je rijbewijs hebt leer je pas auto rijden) en daarna gaan denken aan je motorrijbewijs!quote:Op dinsdag 29 april 2008 09:52 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik wil ook mijn motor!!!!

Goedemorgen allen!

een vrachtwagenrijbewijs is helemaal een ontnuchtering. heel veel automobilisten hebben echt het inzicht van lik-mn-vessie..quote:Op dinsdag 29 april 2008 09:54 schreef nicomart het volgende:
[..]
ach joh.. Van zo'n motorrijbewijs leer je opeens ook veel beter autorijden. Dan pas merk je hoe slecht een motor bijvoorbeeld gezien wordt door automobilisten. Ik ging er in ieder geval een stuk beter van kijken.

Er zijn ook genoeg motorrijders en vrachtwagen chauffeurs die roekeloos rijden.. Natuurlijk ook wel de goeiequote:Op dinsdag 29 april 2008 09:58 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
een vrachtwagenrijbewijs is helemaal een ontnuchtering. heel veel automobilisten hebben echt het inzicht van lik-mn-vessie..

Wat is dat?quote:

1 woord lieverdquote:Op dinsdag 29 april 2008 10:00 schreef Yesse het volgende:
[..]
Er zijn ook genoeg motorrijders en vrachtwagenchauffeurs die roekeloos rijden.. Natuurlijk ook wel de goeie

Ik werk wel ESD-veilig, maar denk niet dat je dat bedoeld?quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:00 schreef Yesse het volgende:
Werkte hier iemand nou bij EDS?

Tuurlijk.. Je hebt overal rotte eitjes tussen zitten, maar daar schaar ik mezelf niet onder. En toch heb ik een partij geleerd van het motorrijden. Denk dat dat zeker ook zo is met de vrachtwagen. Als automobilist neem je dingen makkelijker voor lief, dan dat ze zijn. Dat is mijn ervaring tenminstequote:Op dinsdag 29 april 2008 10:00 schreef Yesse het volgende:
[..]
Er zijn ook genoeg motorrijders en vrachtwagen chauffeurs die roekeloos rijden.. Natuurlijk ook wel de goeie

.quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:02 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
1 woord lieverd
Ik beweer ook niet dat ik keurig rij, want ik haal ook weleens rechts in en andere grappen.. Toch kijk je anders naar het verkeer met die ervaring vanuit 2M hoogte

Yesquote:

Ik heb een hoop geleerd als fietser..quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:06 schreef nicomart het volgende:
[..]
Tuurlijk.. Je hebt overal rotte eitjes tussen zitten, maar daar schaar ik mezelf niet onder. En toch heb ik een partij geleerd van het motorrijden. Denk dat dat zeker ook zo is met de vrachtwagen. Als automobilist neem je dingen makkelijker voor lief, dan dat ze zijn. Dat is mijn ervaring tenminste

Deden alle chauffeurs dat maar eensquote:Op dinsdag 29 april 2008 10:02 schreef Bootje84 het volgende:
Toch kijk je anders naar het verkeer met die ervaring vanuit 2M hoogte

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |