Laaadieeedaaadieeeedaaaa whoooo hoooquote:Op dinsdag 29 april 2008 09:16 schreef nicomart het volgende:
laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalaalalalalaaaaalaalaalaaaaaaaaaaaaaa

poptie domtie domtie dom.quote:

Dan is het geen goede dusquote:Op dinsdag 29 april 2008 09:17 schreef G.Fawkes het volgende:
Vandaag het boekje 'TOP ICT werkgevers Nederland 2007' gekregen. Mijn werkgever heeft 7800 medewerkers maar staat er niet tussen

of er is niet genoeg betaald. Dat kan natuurlijk ook...quote:

omdat ik weer op de motor benquote:Op dinsdag 29 april 2008 09:24 schreef Yesse het volgende:
Waarom is het perse vandaag zulk lekker weer

Jij loopt stage toch?quote:
 ! Op de afdeling waar ik nu zit er geen werk meer voor mij. Nu maar bezig voor mijn opleiding
! Op de afdeling waar ik nu zit er geen werk meer voor mij. Nu maar bezig voor mijn opleiding  !
!

Is het morgen geen lekker weer dan?quote:Op dinsdag 29 april 2008 09:25 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar het moet morgen mooi weer zijn
 Ik weet niet of ik wel iets wil doen
 Ik weet niet of ik wel iets wil doen  

hoe oud ben je dan?quote:

Neej, grafweerquote:Op dinsdag 29 april 2008 09:27 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Is het morgen geen lekker weer dan?
Ik weet niet wat ik wil doen met koningeninnedagIk weet niet of ik wel iets wil doen

Ik werk duaal. Dus ik hang er een beetje tussenquote:Op dinsdag 29 april 2008 09:27 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Jij loopt stage toch?
Ik werk al voor real! Op de afdeling waar ik nu zit er geen werk meer voor mij. Nu maar bezig voor mijn opleiding
!

Nee regenquote:Op dinsdag 29 april 2008 09:27 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Is het morgen geen lekker weer dan?
Ik weet niet wat ik wil doen met koningeninnedagIk weet niet of ik wel iets wil doen

Ik ben 25...quote:Op dinsdag 29 april 2008 09:28 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
hoe oud ben je dan?
motorrijbewijs staat ook op mijn wishlist....

Ik zit een beetje te twijfelen. Ik heb niet zoveel zin in Tokie's enzo. Dus ik moet ff kijken of iemand weet of er iets leuks te doen is. Weet jij of er iets leuks te doen is?quote:

Hier regenquote:Op dinsdag 29 april 2008 09:24 schreef Yesse het volgende:
Waarom is het perse vandaag zulk lekker weer

In Gouda is er volle zonquote:

Ooh jij bent hier dus ook een halvequote:Op dinsdag 29 april 2008 09:29 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik werk duaal. Dus ik hang er een beetje tussen

heey loesje!quote:Op dinsdag 29 april 2008 09:30 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Een goedemorgen
Ik ga even mijn hondjes uitlaten.. dus tot later misschien!

hier bewolkte zonneschijn.. grijze lucht, maar wel droog.. (Den Haag, 11 hoogquote:
 )
 )

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |