Al heel lang geleden bij de van leest, ik weet zeker dat ik m krijg want heb hem al gezien met mijn naam erop vrijdagquote:
Zie je toch?quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:55 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zeg loop je nog steeds je FOK stats op te krikken door alleen maar te reacties te plaatsen die alleen maar uit 2/3 woorden bestaan?
Oh boy...quote:
quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:46 schreef Cyberia18 het volgende:
Rellen hier bij de MM![]()
Ze kregen maar 75 exemplaren voor de normal edition binnen en 2 special editions van ieder console. Maar het was me toch een drukte zeg
Stuk of 150 man dus ja de helft kon weer met lege handen naar huis
![]()
Ik heb gelukkig via m'n broer de SE weten te bemachtigen en daar ben ik natuurlijk blij mee. Al die jaloerze blikken richting mij dan ook alleen omdat ik de enige was die SE Xbox 360 versie had. Die andere had een personeelslid voor zichzelf gehouden![]()
De twee PS3 SE's werden verloot of men kon erop bieden
Ik weet nog wel bij BoF, die waren helemaal ´blij´ toen ze 1 heel topic binnen 8 uur vol hadden kunnen krijgen.quote:
Waarom ben je daarnet niet naar de midnight launch gegaan dan jorien? Mag je het huis niet meer uit als het donker is van paps en mams?quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:59 schreef jorienvdherik het volgende:
jeetje toen al,
ben slapen,
morgen ochtend vroeg ben ik er nog wel ff
Ik ga ook het mandje opzoeken, en een wekker zetten.quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:59 schreef jorienvdherik het volgende:
jeetje toen al,
ben slapen,
morgen ochtend vroeg ben ik er nog wel ff
Die chick zuigt ballen.quote:Op dinsdag 29 april 2008 01:00 schreef JDizzle het volgende:
Helaas morgenochtend pas voor mij, maar wel de SE met chick erop!
ja halloquote:Op dinsdag 29 april 2008 01:00 schreef Gamer_V het volgende:
Even terzijde, een nachtelijke launch met maar 75 stuks.![]()
HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAM HELEMAAL NIETSquote:Op dinsdag 29 april 2008 01:01 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Waarom ben je daarnet niet naar de midnight launch gegaan dan jorien? Mag je het huis niet meer uit als het donker is van paps en mams?
Kijk eens naar zijn sig.quote:Op dinsdag 29 april 2008 01:01 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Waarom ben je daarnet niet naar de midnight launch gegaan dan jorien? Mag je het huis niet meer uit als het donker is van paps en mams?
Blijkbaar hebben ze alle 5 een X360/PS3quote:Op dinsdag 29 april 2008 01:01 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ja hallo
fryslan
wonen 3 boeren en 2 kippen
Kom op jongens.quote:Op dinsdag 29 april 2008 01:03 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Kijk eens naar zijn sig.![]()
Hij heeft geen vrienden gemaakt in ieder geval. Hij hoeft maar een stap buiten te zetten en deze internethooligan zal in het ziekenhuis moeten dromen van het spel.
Oh yes, ze hebben ook een keer een bekert. Doe mij de CL voorronde maar.quote:Op dinsdag 29 april 2008 01:03 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAM HELEMAAL NIETS
Maar wel mijn ballen!quote:Op dinsdag 29 april 2008 01:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Die chick zuigt ballen.
Geef mij de SE met Niko Bellic maar
Nico?quote:Op dinsdag 29 april 2008 01:05 schreef JDizzle het volgende:
[..]
Maar wel mijn ballen!
...
Hij is gewoon cooler! Ik wil geen Nico naar me zien staren wanneer ik hem op de kast zet straks. En die tas gaat echt overal mee met mij.
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 29 april 2008 01:07 schreef JDizzle het volgende:
[..]
Ik verdien de titel hardcore gamer niet.
tot volgende weekquote:Op dinsdag 29 april 2008 01:12 schreef Vince22 het volgende:
Ik heb em ook, net in enschede gehaald. Later, bitches, ik ben spelen
Kan nog wel even duren ben ik bang, r* was niet gulzig met het uitgeven van early reviews in de benelux, slechts een paarquote:Op dinsdag 29 april 2008 01:11 schreef Reki het volgende:
Waarom is er een apart 360 topic?![]()
ot: Mooi dat nu iedereen van GTA4 kan genietenIk vraag me af wanneer de games.fok review komt...
Back knop...quote:Op dinsdag 29 april 2008 01:08 schreef Merkie het volgende:
Ik word GEK van die autocamera. Er is niet fatsoenlijk te rijden zonder constant die rechterstick omlaag te duwen.
Ik heb vanavond als laatste nog een exemplaar gereserveerd bij DrGames (Utrecht) en was als een van de eerste aan de beurt en snel weer buiten waar de rij steeds langer en langer werdquote:Op dinsdag 29 april 2008 01:14 schreef gamefreek het volgende:
Heb helaas geen foto of film van de menigte, maar ik weet wel dat ik zo binnen was.
Veel plezier kerel !quote:Op dinsdag 29 april 2008 01:07 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Ik ga gamen. Welterusten en veel succes morgen.![]()
Dat zullen jullie wel nodig hebben denk ik
je wilt toch wat, dus leg je er dan bij neerquote:Op dinsdag 29 april 2008 02:09 schreef Houtspeer het volgende:
Ja oke, maar 260 euro betalen voor een game?
R* vergeet de PC crowd echt niet. Als je kan wachten, gewoon doen. Nog voor het eind van dit jaar zal die wel uit zijn. Heb je ook nog eens de betere versie als je PC het aankan.quote:Op dinsdag 29 april 2008 02:14 schreef Houtspeer het volgende:
Ik wacht wel even totdat ik nerj dat de geruchten van enige waarheid berusten.
Optimist!quote:Op dinsdag 29 april 2008 02:21 schreef JDizzle het volgende:
[..]
R* vergeet de PC crowd echt niet. Als je kan wachten, gewoon doen. Nog voor het eind van dit jaar zal die wel uit zijn. Heb je ook nog eens de betere versie als je PC het aankan.
Nog steeds niet? OMFGquote:Op dinsdag 29 april 2008 01:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
jammer genoeg heb ik nog steeds geen nieuwe xbox, anders was ik online ook aant rellen
Och alsof het gevoel al niet sterk genoeg was. Ik blijf mooi even wakker tot een uur of 10. Ik heb hem niet gereserveerd, morgen toch maar even naar Bart Smitquote:Op dinsdag 29 april 2008 05:23 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nog steeds niet? OMFG.
GTA IV mensen..... wat een fucking gruwelijke game zeg. De sfeer, de soundtrack, de immense mogelijkheden, de stabiele framerate, het uitzicht over de hele stad als je in een helicopter zit. Alles klopt gewoon. GOTY written all over it kan ik je vertellen.
Cops N' Crooks is verder echt hilarisch![]()
![]()
Zo en nu pitten
"I'm sorry sir, but youre not 18 yet"quote:Op dinsdag 29 april 2008 05:07 schreef OudFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Check die Engelse p.i.m.p's op de nachtelijke launch van GTA IV dan
(voor meer foto's: http://www.videogaming247(...)s-in-the-uk-photos/)
quote:Op dinsdag 29 april 2008 05:07 schreef OudFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Check die Engelse p.i.m.p's op de nachtelijke launch van GTA IV dan
(voor meer foto's: http://www.videogaming247(...)s-in-the-uk-photos/)
Britten.quote:One of them pissed in the doorway while they were waiting for the doors to open.
Ziet het er een beetje uit op de PS3? De geruchten gingen dat de kwaliteit van de PS3 GTA minder was dan de XBOX? Wat ik me niet voor kan stellen?quote:Op dinsdag 29 april 2008 08:17 schreef solidslayer het volgende:
Heb ook de 60gig versie maar ik heb nergens last van.. toch dik 1,5 uur gespeeld gisteravond.
Eerder andersom.quote:Op dinsdag 29 april 2008 08:19 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Ziet het er een beetje uit op de PS3? De geruchten gingen dat de kwaliteit van de PS3 GTA minder was dan de XBOX? Wat ik me niet voor kan stellen?
HAd mijn exemplaar al om 6 uur gisteravond, gelijk geprobeerd, grafisch geweldig!! In het begin ff last van framedrops, maar daarna ineens niet meerquote:Op dinsdag 29 april 2008 08:19 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Ziet het er een beetje uit op de PS3? De geruchten gingen dat de kwaliteit van de PS3 GTA minder was dan de XBOX? Wat ik me niet voor kan stellen?
quote:Op dinsdag 29 april 2008 01:28 schreef Frasier het volgende:
Een gast naast ons werd gevraagd of ze bij 'm thuis mochten filmen (RTL Nieuws) terwijl hij 't spel voor 't eerst ging spelen
ik hoop het ookquote:Op dinsdag 29 april 2008 08:27 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Als het goed is heb ik hem straks ook
Bij mij ook, in Dordrecht.quote:Op dinsdag 29 april 2008 08:40 schreef Motorhoofd het volgende:
Kan iemand die hem bij bol besteld heeft zeggen wat zijn bestelstatus bij track en trace is? Ik zit namelijk in het stakinggedeelteen bij staat hij op: Zending gesorteerd in sorteercentrum. bvd
Ja, bij mij ligt die ook in Dordrecht. Waarom moeten ze nu weer precies vandaag stakenquote:Op dinsdag 29 april 2008 08:42 schreef Dickies het volgende:
[..]
Bij mij ook, in Dordrecht.
Kan je wel vergeten vandaag hoor
Heb jij hem daar gereserveerd?quote:Op dinsdag 29 april 2008 08:43 schreef Snever het volgende:![]()
Zometeen maar even rustig mijn copie gaan halen bij de BS
Het regent hier de pleuris dus dat wordt GTA 4 doen de hele dag
Over kut timing gesproken inderdaad. Verwachtte vandaag ook nog wat ander spul met de postquote:Op dinsdag 29 april 2008 08:44 schreef Motorhoofd het volgende:
[..]
Ja, bij mij ligt die ook in Dordrecht. Waarom moeten ze nu weer precies vandaag stakenZo maar naar de Bart Smit en kijken of ik hem daar kan bemachtigen
Is het nu bij RTL nieuws?quote:Op dinsdag 29 april 2008 08:30 schreef Frasier het volgende:
[..]
Voor een shot van 2 seconden (zie ik net)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |