Nico?quote:Op dinsdag 29 april 2008 01:05 schreef JDizzle het volgende:
[..]
Maar wel mijn ballen!
...
Hij is gewoon cooler! Ik wil geen Nico naar me zien staren wanneer ik hem op de kast zet straks. En die tas gaat echt overal mee met mij.
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 29 april 2008 01:07 schreef JDizzle het volgende:
[..]
Ik verdien de titel hardcore gamer niet.
tot volgende weekquote:Op dinsdag 29 april 2008 01:12 schreef Vince22 het volgende:
Ik heb em ook, net in enschede gehaald. Later, bitches, ik ben spelen
Kan nog wel even duren ben ik bang, r* was niet gulzig met het uitgeven van early reviews in de benelux, slechts een paarquote:Op dinsdag 29 april 2008 01:11 schreef Reki het volgende:
Waarom is er een apart 360 topic?![]()
ot: Mooi dat nu iedereen van GTA4 kan genietenIk vraag me af wanneer de games.fok review komt...
Back knop...quote:Op dinsdag 29 april 2008 01:08 schreef Merkie het volgende:
Ik word GEK van die autocamera. Er is niet fatsoenlijk te rijden zonder constant die rechterstick omlaag te duwen.
Ik heb vanavond als laatste nog een exemplaar gereserveerd bij DrGames (Utrecht) en was als een van de eerste aan de beurt en snel weer buiten waar de rij steeds langer en langer werdquote:Op dinsdag 29 april 2008 01:14 schreef gamefreek het volgende:
Heb helaas geen foto of film van de menigte, maar ik weet wel dat ik zo binnen was.
Veel plezier kerel !quote:Op dinsdag 29 april 2008 01:07 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Ik ga gamen. Welterusten en veel succes morgen.![]()
Dat zullen jullie wel nodig hebben denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |