je wilt toch wat, dus leg je er dan bij neerquote:Op dinsdag 29 april 2008 02:09 schreef Houtspeer het volgende:
Ja oke, maar 260 euro betalen voor een game?
R* vergeet de PC crowd echt niet. Als je kan wachten, gewoon doen. Nog voor het eind van dit jaar zal die wel uit zijn. Heb je ook nog eens de betere versie als je PC het aankan.quote:Op dinsdag 29 april 2008 02:14 schreef Houtspeer het volgende:
Ik wacht wel even totdat ik nerj dat de geruchten van enige waarheid berusten.
Optimist!quote:Op dinsdag 29 april 2008 02:21 schreef JDizzle het volgende:
[..]
R* vergeet de PC crowd echt niet. Als je kan wachten, gewoon doen. Nog voor het eind van dit jaar zal die wel uit zijn. Heb je ook nog eens de betere versie als je PC het aankan.
Nog steeds niet? OMFGquote:Op dinsdag 29 april 2008 01:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
jammer genoeg heb ik nog steeds geen nieuwe xbox, anders was ik online ook aant rellen
Och alsof het gevoel al niet sterk genoeg was. Ik blijf mooi even wakker tot een uur of 10. Ik heb hem niet gereserveerd, morgen toch maar even naar Bart Smitquote:Op dinsdag 29 april 2008 05:23 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nog steeds niet? OMFG.
GTA IV mensen..... wat een fucking gruwelijke game zeg. De sfeer, de soundtrack, de immense mogelijkheden, de stabiele framerate, het uitzicht over de hele stad als je in een helicopter zit. Alles klopt gewoon. GOTY written all over it kan ik je vertellen.
Cops N' Crooks is verder echt hilarisch![]()
![]()
Zo en nu pitten
"I'm sorry sir, but youre not 18 yet"quote:Op dinsdag 29 april 2008 05:07 schreef OudFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Check die Engelse p.i.m.p's op de nachtelijke launch van GTA IV dan
(voor meer foto's: http://www.videogaming247(...)s-in-the-uk-photos/)
quote:Op dinsdag 29 april 2008 05:07 schreef OudFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Check die Engelse p.i.m.p's op de nachtelijke launch van GTA IV dan
(voor meer foto's: http://www.videogaming247(...)s-in-the-uk-photos/)
Britten.quote:One of them pissed in the doorway while they were waiting for the doors to open.
Ziet het er een beetje uit op de PS3? De geruchten gingen dat de kwaliteit van de PS3 GTA minder was dan de XBOX? Wat ik me niet voor kan stellen?quote:Op dinsdag 29 april 2008 08:17 schreef solidslayer het volgende:
Heb ook de 60gig versie maar ik heb nergens last van.. toch dik 1,5 uur gespeeld gisteravond.
Eerder andersom.quote:Op dinsdag 29 april 2008 08:19 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Ziet het er een beetje uit op de PS3? De geruchten gingen dat de kwaliteit van de PS3 GTA minder was dan de XBOX? Wat ik me niet voor kan stellen?
HAd mijn exemplaar al om 6 uur gisteravond, gelijk geprobeerd, grafisch geweldig!! In het begin ff last van framedrops, maar daarna ineens niet meerquote:Op dinsdag 29 april 2008 08:19 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Ziet het er een beetje uit op de PS3? De geruchten gingen dat de kwaliteit van de PS3 GTA minder was dan de XBOX? Wat ik me niet voor kan stellen?
quote:Op dinsdag 29 april 2008 01:28 schreef Frasier het volgende:
Een gast naast ons werd gevraagd of ze bij 'm thuis mochten filmen (RTL Nieuws) terwijl hij 't spel voor 't eerst ging spelen
ik hoop het ookquote:Op dinsdag 29 april 2008 08:27 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Als het goed is heb ik hem straks ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |