Al heel lang geleden bij de van leest, ik weet zeker dat ik m krijg want heb hem al gezien met mijn naam erop vrijdagquote:
Zie je toch?quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:55 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zeg loop je nog steeds je FOK stats op te krikken door alleen maar te reacties te plaatsen die alleen maar uit 2/3 woorden bestaan?
Oh boy...quote:
quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:46 schreef Cyberia18 het volgende:
Rellen hier bij de MM![]()
Ze kregen maar 75 exemplaren voor de normal edition binnen en 2 special editions van ieder console. Maar het was me toch een drukte zeg
Stuk of 150 man dus ja de helft kon weer met lege handen naar huis
![]()
Ik heb gelukkig via m'n broer de SE weten te bemachtigen en daar ben ik natuurlijk blij mee. Al die jaloerze blikken richting mij dan ook alleen omdat ik de enige was die SE Xbox 360 versie had. Die andere had een personeelslid voor zichzelf gehouden![]()
De twee PS3 SE's werden verloot of men kon erop bieden
Ik weet nog wel bij BoF, die waren helemaal ´blij´ toen ze 1 heel topic binnen 8 uur vol hadden kunnen krijgen.quote:
Waarom ben je daarnet niet naar de midnight launch gegaan dan jorien? Mag je het huis niet meer uit als het donker is van paps en mams?quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:59 schreef jorienvdherik het volgende:
jeetje toen al,
ben slapen,
morgen ochtend vroeg ben ik er nog wel ff
Ik ga ook het mandje opzoeken, en een wekker zetten.quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:59 schreef jorienvdherik het volgende:
jeetje toen al,
ben slapen,
morgen ochtend vroeg ben ik er nog wel ff
Die chick zuigt ballen.quote:Op dinsdag 29 april 2008 01:00 schreef JDizzle het volgende:
Helaas morgenochtend pas voor mij, maar wel de SE met chick erop!
ja halloquote:Op dinsdag 29 april 2008 01:00 schreef Gamer_V het volgende:
Even terzijde, een nachtelijke launch met maar 75 stuks.![]()
HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAM HELEMAAL NIETSquote:Op dinsdag 29 april 2008 01:01 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Waarom ben je daarnet niet naar de midnight launch gegaan dan jorien? Mag je het huis niet meer uit als het donker is van paps en mams?
Kijk eens naar zijn sig.quote:Op dinsdag 29 april 2008 01:01 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Waarom ben je daarnet niet naar de midnight launch gegaan dan jorien? Mag je het huis niet meer uit als het donker is van paps en mams?
Blijkbaar hebben ze alle 5 een X360/PS3quote:Op dinsdag 29 april 2008 01:01 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ja hallo
fryslan
wonen 3 boeren en 2 kippen
Kom op jongens.quote:Op dinsdag 29 april 2008 01:03 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Kijk eens naar zijn sig.![]()
Hij heeft geen vrienden gemaakt in ieder geval. Hij hoeft maar een stap buiten te zetten en deze internethooligan zal in het ziekenhuis moeten dromen van het spel.
Oh yes, ze hebben ook een keer een bekert. Doe mij de CL voorronde maar.quote:Op dinsdag 29 april 2008 01:03 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAM HELEMAAL NIETS
Maar wel mijn ballen!quote:Op dinsdag 29 april 2008 01:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Die chick zuigt ballen.
Geef mij de SE met Niko Bellic maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |