Of je moet zelf willen verhuizen natuurlijk.quote:Op maandag 28 april 2008 22:53 schreef prupke het volgende:
[ afbeelding ]
Lang verhaal kort maken :
...
en hij kan zo lief miauwen als je thuiskomt
Mocht je interesse hebben of iemand weten die op zoek is naar een ontzettend lieve kat.. ik Fred houdt me zich aanbevolen
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:22 schreef ParanoidEv het volgende:
Ik heb al 2 poezen (EN 3 cavia's) en woon ook in een appartementje. Voordeel is wel dat de poezen altijd naar binnen en buiten kunnen door een geheim raampje dat de buurtkatten niet weten. Ik ga er eens goed over denken. Waar woont Fred op het moment? Is hij gecastereerd?
Hier mogen ze helemaal niet buitenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:56 schreef Queen_Bee het volgende:
Hier mogen ze niet los naar buiten, succes tho
Ik zou mezelf nooit vergeven als ie onder een auto komt ofzo, dus Jazz zit buiten aan een lang touw met iemand die op hem let. Dat kun je natuurlijk niet maken tegenover een buitenkat.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:58 schreef prupke het volgende:
[..]
Hier mogen ze helemaal niet buiten
zit op 1 hoog en het is hier te druk om buiten te lopen.....
en dank je
fred heeft 3 jaartjes buiten kunnen vertoevenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:03 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik zou mezelf nooit vergeven als ie onder een auto komt ofzo, dus Jazz zit buiten aan een lang touw met iemand die op hem let. Dat kun je natuurlijk niet maken tegenover een buitenkat.
Maar het is zo sneuIk zal in mijn omgeving eens kijken
ik heb je ff een pm gestuurdquote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nouja, ik vraag het omdat mijn vriend en ik gaan samenwonen en dan willen we ook graag (een) kat(ten)... Alleen, dat willen we pas als we daar een beetje gesettled en ingericht zijn, dus zo rond eind juli / augustus.
Wat ik al zei in de pm (speciaal voor QueenB ) je mag ook eerst gewoon komen kijken naar het beestjequote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, we (Duvel & ik) gaan er eens over denken. We zitten dus alleen met onze verhuizing eind juni. Als het inderdaad niet à la minute spoed is, dan zou Fred voor ons een serieuze optie kunnen zijn
Ik houd je op de hoogte
en dit doet mijn hart sneller kloppenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben opgegroeid met katten en ben echt gek op die beesten, dus daar hoef je je bij mij geen zorgen over te maken
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:37 schreef prupke het volgende:
[..]
Wat ik al zei in de pm (speciaal voor QueenB ) je mag ook eerst gewoon komen kijken naar het beestje
het enige wat ik wil (en mijn partner en ook de eigenlijke eigenaar) is dat Fred een goed thuis krijgt en dat hij krijgt wat hij verdient
Daar hou ik zelf ook niet van hoorquote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:40 schreef Duvel het volgende:
Wat ik belangrijk vind is dat de kat niet spontaan z'n nagels in mijn arm zet als ik 'm aai. Aan dat soort katten heb ik een broertje dood.
Beste antwoord ooit.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:12 schreef prupke het volgende:
[..]
Op het termijn dat ik zeker weet dat hij een goed huis krijgt
Nu, dat pleit voor hem!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:45 schreef prupke het volgende:
[..]
maar fred doet niets , ja heel zachtjes bijten als je stopt met borstelen of aaien
geef maar aan wanneer jullie willen komen kijkenquote:Op woensdag 14 mei 2008 07:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nouja, afgezien van de reis van prupke --> huize Duvel & XM hoeft het beestje verder niet te reizen, tripjes naar de dierenarts daargelaten...
Wij gaan eind juni over naar het nieuwe huis, als we dan een beetje gesettled zijn, zou er mogelijk een plekje voor Fred zijn.
Wel geldt dat wij ook voor die tijd ook nog even kennis zouden willen komen maken. Wij kunnen Fred wel heel leuk vinden, maar dan moet andersom ook gelden. Daarbij is het voor ons wel belangrijk dat Fred nog een 2e katje erbij zou verdragen, aangezien Duvel & ik fulltime werken en we wel wat gezelschap voor hem zouden willen zoeken.
Toch, Duvel?
Ja, wij vonden 't ook erg jammer. Maar d'r was net iets te weinig "klik". En dat terwijl het echt een schat van een beest is, daar twijfelen we niet aan. Waar ik bang voor ben als je er een doerakkat bij neemt, is dat die dan een beetje de favoriet wordt, en dat zou erg lullig zijn voor Fred; hij verdient beter!quote:Op zondag 18 mei 2008 14:45 schreef Greys het volgende:
Wat jammer!Ik dacht echt dat het een done deal zou zijn na het lezen van dit topic
Jullie wilden er toch nog een katje bij nemen XcUZ_Me? Had je daar dan geen doerak bij kunnen nemen? Dan was het juist een zegen dat Fred lekker rustig is
Daar heb je ook gelijk in en het was ook absoluut niet aanvallend bedoeld hoorquote:Op zondag 18 mei 2008 15:32 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja, wij vonden 't ook erg jammer. Maar d'r was net iets te weinig "klik". En dat terwijl het echt een schat van een beest is, daar twijfelen we niet aan. Waar ik bang voor ben als je er een doerakkat bij neemt, is dat die dan een beetje de favoriet wordt, en dat zou erg lullig zijn voor Fred; hij verdient beter!
Jammer dat het niets voor jullie is!quote:Op zondag 18 mei 2008 12:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het is echt een schatjemaar inderdaad, voor ons iets te timide
Als je op zoek bent naar een kroelkat, die lekker bij je komt liggen en niet je hele huis ondersteboven gooit, dan is Fred je man
Bedankt nogmaals prupke en ik weet zeker dat je een goed baasje voor m zult vinden!
En dat is ook precies waarom ik zo twijfel. Ik wil het OOK voor mezelf doen, maar die dieren staan natuurlijk op de eerste plaats! En op dit moment staat onze eigen poes natuurlijk op de eerste plek, voor haar moet het gewoon goed zijn aangezien ze hier woont. Ik zou niet willen dat zij zich ongelukkig gaat voelen omdat wij er zo nodig een andere kat bij moesten nemen, waar zij natuurlijk niet om gevraagd heeft. Tuurlijk is er in het begin ruzie etc, maar ik vraag me af of het uberhaupt na een tijdje (maand of 3,4 bijv) wel goed zal gaan.quote:Op zondag 18 mei 2008 22:12 schreef prupke het volgende:
Ik hoop ook dat wij voor fred een passend huisje kunnen vinden
@ikook : als jullie poes al speciaal voer heeft en snel jaloers is ...weet ik niet of het wel zo'n goed idee zou zijn om er een 2e kat bij te nemen.
natuurlijk heel fijn dat je interesse hebt, maar ik zou het niet fijn vinden als een andere kat daar weer minder vrolijk van word.
Fred is wel echt een passieve kater dat wel , maar toch , het zou niet prettig zijn dat jullie poes overal gaat zitten plassen vanwege een nieuw "vriendje"
Fred woont nu al ruim een jaar bij ons (ongeveer) en het is nu nog zelfs zo , dat als ik brokjes neerzet voor iedereen of water, dan komen alle katten er na toe en fred gaat netjes zitten wachten tot er niemand meer bij de bakjes is ...zodat hij lekker op zijn gemak kan eten of drinken.quote:Op maandag 19 mei 2008 10:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Hoe is Fred nou precies met andere katten? Want mijn ene vrouwtje is vrij voortvarend en de andere is bangig aangelegd.
natuurlijk kan datquote:Op dinsdag 20 mei 2008 09:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Prupke is het mogelijk om een keertje bij Fred te komen kijken om te zien of hij bij mijn twee vrouwtjes zou passen?
weer een nono voor queen B ...quote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:18 schreef Hekates het volgende:
En... Helaas voor Queen B ook de reply in PM.
Sorry maar het gaat sowieso tegen mijn principe in om een kat maar heen en weer te zeulen en ik zit er niet echt op te wachten om een kat die mega gestressed is omdat iemand 'm perse in een trein wil hebben vervolgens op te vangen. Ik snap niet helemaal dat het uitgeprobeerd moet worden als er ook een optie is zonder stress en gedoe voor een beestje en dat zeg ik niet omdat ik Fred zo graag wil hebben. Zoals gezegd ik heb er al twee, dacht alleen Fredje een plezier te doen.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:46 schreef prupke het volgende:
voorstel :
als hekates en DizzyML beide op op de zelfde dag komen kijken naar fred?
dan kan hekates het proberen met het treinen en mocht dat echt niet gaan dat fred dan naar Dizzy verhuist?
Nou en? Jouw mening, mijn mening is bovenstaande. I couldn't care less dat je 'm overdreven vindt. Mijn ideeën over dieren zijn misschien anders dan die van andere mensen. Ik vind het gewoon niet cool als mensen zo met dieren zeulen die eigenlijk het best gedeien in hun eigen omgeving. Ik wil er gewoon niet aan mee werken dus bij deze trek ik mij terug.quote:Op woensdag 21 mei 2008 17:16 schreef Queen_Bee het volgende:
Noh, wat een overdreven reactieHoeveel dieren gaan er wel niet in de trein zeg.
tot zondagquote:Op woensdag 21 mei 2008 23:01 schreef Hekates het volgende:
Dankje Queen_Bee! Ik heb al helemaal de kriebels in mijn lijf nu. =) Vind het super spannend!
Jammer dat je er zo over denkt Dizzy. Jammer dat we op dit punt zo verschillen van mening, maar het is niet anders.
Tot zondag Prupke!
quote:Op maandag 26 mei 2008 12:01 schreef Hekates het volgende:
Whoooh!!
Fred is intussen dus bij mij thuis. =)
Het trein reizen hebben we besloten niet uit te testen op 1 dag, maar hem daar heel langzaam aan te helpen wennen. (En als het niet wil dan kan hij ook thuis blijven hoor)
De auto rit naar huis toe, meer dan anderhalf uur, ging goed! Nou ja, in het begin zat hij in mijn mandje en dat vond hij duidelijk maar niets. Na een tijdje toch besloten om hem er uit te laten en zijn tuigje om te doen. Vanaf dat moment heeft hij op de achterbank rustig tussen mij en de mand in gelegen. Op een gegeven moment kwam hij zelfs op schoot liggen!
Ik heb dus goede hoop dat hij wel kan wennen aan een tuigje!
Hier in huis heeft hij al elke plekje helemaal ingenomen. De eettafel stoelen (aangeschoven onder de tafel) zijn een favoriet. Ook is 1 stukje tapijt onder de vensterbank duidelijk leuker dan alle andere. En tot slot is hij al een paar keer naast me komen liggen terwijl ik op de bank zat. Dan ging hij zelfs op zijn rug en zij liggen, zodat ik hem over zijn buikje kon aaien!!
Vanavond zal ik eens kijken of ik voor wat foto's kan zorgen!
Hij is echt heerlijk fluffy op zijn wangen ja.quote:Op donderdag 18 september 2008 12:28 schreef SHE het volgende:
wat is Fred leuk!! Die hamsterwangen
Wat bijzonder dat hij meteen bij zijn nieuwe baas zijn buik toonde!
en hij wist dat het goed was.......
*bloost*quote:Op donderdag 18 september 2008 23:14 schreef prupke het volgende:
fred is gewoon een slet
zo speels heeft hij hier nog nooit gedaan en ik ben dus ook zo blij dat hij nu echt een leuk huisje heeft met lieve baasjes
Kan ik me voorstellen, Hekates is duidelijk stapel op Fred.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:14 schreef prupke het volgende:
fred is gewoon een slet
zo speels heeft hij hier nog nooit gedaan en ik ben dus ook zo blij dat hij nu echt een leuk huisje heeft met lieve baasjes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |