Of je moet zelf willen verhuizen natuurlijk.quote:Op maandag 28 april 2008 22:53 schreef prupke het volgende:
[ afbeelding ]
Lang verhaal kort maken :
...
en hij kan zo lief miauwen als je thuiskomt
Mocht je interesse hebben of iemand weten die op zoek is naar een ontzettend lieve kat.. ik Fred houdt me zich aanbevolen
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:22 schreef ParanoidEv het volgende:
Ik heb al 2 poezen (EN 3 cavia's) en woon ook in een appartementje. Voordeel is wel dat de poezen altijd naar binnen en buiten kunnen door een geheim raampje dat de buurtkatten niet weten. Ik ga er eens goed over denken. Waar woont Fred op het moment? Is hij gecastereerd?
Hier mogen ze helemaal niet buitenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:56 schreef Queen_Bee het volgende:
Hier mogen ze niet los naar buiten, succes tho
Ik zou mezelf nooit vergeven als ie onder een auto komt ofzo, dus Jazz zit buiten aan een lang touw met iemand die op hem let. Dat kun je natuurlijk niet maken tegenover een buitenkat.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:58 schreef prupke het volgende:
[..]
Hier mogen ze helemaal niet buiten
zit op 1 hoog en het is hier te druk om buiten te lopen.....
en dank je
fred heeft 3 jaartjes buiten kunnen vertoevenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:03 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik zou mezelf nooit vergeven als ie onder een auto komt ofzo, dus Jazz zit buiten aan een lang touw met iemand die op hem let. Dat kun je natuurlijk niet maken tegenover een buitenkat.
Maar het is zo sneuIk zal in mijn omgeving eens kijken
ik heb je ff een pm gestuurdquote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nouja, ik vraag het omdat mijn vriend en ik gaan samenwonen en dan willen we ook graag (een) kat(ten)... Alleen, dat willen we pas als we daar een beetje gesettled en ingericht zijn, dus zo rond eind juli / augustus.
Wat ik al zei in de pm (speciaal voor QueenB ) je mag ook eerst gewoon komen kijken naar het beestjequote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, we (Duvel & ik) gaan er eens over denken. We zitten dus alleen met onze verhuizing eind juni. Als het inderdaad niet à la minute spoed is, dan zou Fred voor ons een serieuze optie kunnen zijn
Ik houd je op de hoogte
en dit doet mijn hart sneller kloppenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben opgegroeid met katten en ben echt gek op die beesten, dus daar hoef je je bij mij geen zorgen over te maken
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:37 schreef prupke het volgende:
[..]
Wat ik al zei in de pm (speciaal voor QueenB ) je mag ook eerst gewoon komen kijken naar het beestje
het enige wat ik wil (en mijn partner en ook de eigenlijke eigenaar) is dat Fred een goed thuis krijgt en dat hij krijgt wat hij verdient
Daar hou ik zelf ook niet van hoorquote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:40 schreef Duvel het volgende:
Wat ik belangrijk vind is dat de kat niet spontaan z'n nagels in mijn arm zet als ik 'm aai. Aan dat soort katten heb ik een broertje dood.
Beste antwoord ooit.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:12 schreef prupke het volgende:
[..]
Op het termijn dat ik zeker weet dat hij een goed huis krijgt
Nu, dat pleit voor hem!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:45 schreef prupke het volgende:
[..]
maar fred doet niets , ja heel zachtjes bijten als je stopt met borstelen of aaien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |