geef maar aan wanneer jullie willen komen kijkenquote:Op woensdag 14 mei 2008 07:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nouja, afgezien van de reis van prupke --> huize Duvel & XM hoeft het beestje verder niet te reizen, tripjes naar de dierenarts daargelaten...
Wij gaan eind juni over naar het nieuwe huis, als we dan een beetje gesettled zijn, zou er mogelijk een plekje voor Fred zijn.
Wel geldt dat wij ook voor die tijd ook nog even kennis zouden willen komen maken. Wij kunnen Fred wel heel leuk vinden, maar dan moet andersom ook gelden. Daarbij is het voor ons wel belangrijk dat Fred nog een 2e katje erbij zou verdragen, aangezien Duvel & ik fulltime werken en we wel wat gezelschap voor hem zouden willen zoeken.
Toch, Duvel?
Ja, wij vonden 't ook erg jammer. Maar d'r was net iets te weinig "klik". En dat terwijl het echt een schat van een beest is, daar twijfelen we niet aan. Waar ik bang voor ben als je er een doerakkat bij neemt, is dat die dan een beetje de favoriet wordt, en dat zou erg lullig zijn voor Fred; hij verdient beter!quote:Op zondag 18 mei 2008 14:45 schreef Greys het volgende:
Wat jammer!Ik dacht echt dat het een done deal zou zijn na het lezen van dit topic
Jullie wilden er toch nog een katje bij nemen XcUZ_Me? Had je daar dan geen doerak bij kunnen nemen? Dan was het juist een zegen dat Fred lekker rustig is
Daar heb je ook gelijk in en het was ook absoluut niet aanvallend bedoeld hoorquote:Op zondag 18 mei 2008 15:32 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja, wij vonden 't ook erg jammer. Maar d'r was net iets te weinig "klik". En dat terwijl het echt een schat van een beest is, daar twijfelen we niet aan. Waar ik bang voor ben als je er een doerakkat bij neemt, is dat die dan een beetje de favoriet wordt, en dat zou erg lullig zijn voor Fred; hij verdient beter!
Jammer dat het niets voor jullie is!quote:Op zondag 18 mei 2008 12:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het is echt een schatjemaar inderdaad, voor ons iets te timide
Als je op zoek bent naar een kroelkat, die lekker bij je komt liggen en niet je hele huis ondersteboven gooit, dan is Fred je man
Bedankt nogmaals prupke en ik weet zeker dat je een goed baasje voor m zult vinden!
En dat is ook precies waarom ik zo twijfel. Ik wil het OOK voor mezelf doen, maar die dieren staan natuurlijk op de eerste plaats! En op dit moment staat onze eigen poes natuurlijk op de eerste plek, voor haar moet het gewoon goed zijn aangezien ze hier woont. Ik zou niet willen dat zij zich ongelukkig gaat voelen omdat wij er zo nodig een andere kat bij moesten nemen, waar zij natuurlijk niet om gevraagd heeft. Tuurlijk is er in het begin ruzie etc, maar ik vraag me af of het uberhaupt na een tijdje (maand of 3,4 bijv) wel goed zal gaan.quote:Op zondag 18 mei 2008 22:12 schreef prupke het volgende:
Ik hoop ook dat wij voor fred een passend huisje kunnen vinden
@ikook : als jullie poes al speciaal voer heeft en snel jaloers is ...weet ik niet of het wel zo'n goed idee zou zijn om er een 2e kat bij te nemen.
natuurlijk heel fijn dat je interesse hebt, maar ik zou het niet fijn vinden als een andere kat daar weer minder vrolijk van word.
Fred is wel echt een passieve kater dat wel , maar toch , het zou niet prettig zijn dat jullie poes overal gaat zitten plassen vanwege een nieuw "vriendje"
Fred woont nu al ruim een jaar bij ons (ongeveer) en het is nu nog zelfs zo , dat als ik brokjes neerzet voor iedereen of water, dan komen alle katten er na toe en fred gaat netjes zitten wachten tot er niemand meer bij de bakjes is ...zodat hij lekker op zijn gemak kan eten of drinken.quote:Op maandag 19 mei 2008 10:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Hoe is Fred nou precies met andere katten? Want mijn ene vrouwtje is vrij voortvarend en de andere is bangig aangelegd.
natuurlijk kan datquote:Op dinsdag 20 mei 2008 09:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Prupke is het mogelijk om een keertje bij Fred te komen kijken om te zien of hij bij mijn twee vrouwtjes zou passen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |