Het programma bestaat al meer dat 10 jaar. Heette eerst sport aan tafel. Dus waarom zou het niet doorgaanquote:Op maandag 28 april 2008 15:26 schreef Breach het volgende:
Is al bekend of VI volgens seizoen gewoon doorgaat, nu de uitzendrechten weer bij NOS liggen?
Hmmm, zo zou ik het niet willen noemen. Alhoewel we geen schijn van kans hadden gehad in de CL-playoffs dus als je het zo bekijkt..quote:
quote:Op maandag 28 april 2008 17:18 schreef tong80 het volgende:
'Willem moet Reker eruit van jou ?'
Willem : 'Al zit ie er heel zijn leven, kan mij het schelen.'
Mooi, kijken dusquote:Op zondag 4 mei 2008 11:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vanavond Van Basten dus, interessant.
Marco lult zich er altijd wel goed uit. Deed hij ook bij Studio Voetbal toen Borst met kritiek aankwam.quote:Op zondag 4 mei 2008 13:02 schreef Adelante het volgende:
Ben benieuwd of Johan het hem moeilijk zal maken
eensquote:Op zondag 4 mei 2008 20:36 schreef Anonymousz het volgende:
De nieuwe stelling van voetbal Insite:
Oranje wordt Europees kampioen eens of oneens
Je bent niet de enige.....quote:Op zondag 4 mei 2008 21:28 schreef Palmboom313 het volgende:
haha even wennen ik dacht dat hij het over het kapsel van van Basten had
Vind het erg goed staan.quote:Op zondag 4 mei 2008 21:27 schreef Rikketik het volgende:
Zo ziet Van Basten er wel een stuk stoerder uit.
Cruijffquote:Op zondag 4 mei 2008 21:36 schreef tong80 het volgende:
Gaan we het over het haar van van Basten hebben ? Het gaat over Cruijff
Berrt van Marwijk komt nog aan de beurtquote:
Gezeur van De Snor.quote:Op zondag 4 mei 2008 21:36 schreef tong80 het volgende:
Gaan we het over het haar van van Basten hebben ? Het gaat over Cruijff
Nee iets dat iedereen denktquote:
Dat Marco een mening heeft dat Cruijff niet bevalt?quote:
Adresje van Heitinga.quote:Op zondag 4 mei 2008 21:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd ik kom op rtl7 en in een keer dacht ik: is dat marco?
Verklaar je naderquote:Op zondag 4 mei 2008 21:42 schreef maril het volgende:
Cruijff heeft zich als een kind gedragen dat niet zijn zin kreeg.
en het eeuwige geneuzel over Cruijff die de laaste 10 jaar niets gepresteerd heeftquote:
Faas Wilkes heeft ook geen mening meerquote:Op zondag 4 mei 2008 21:45 schreef qonmann het volgende:
[..]
en het eeuwige geneuzel over Cruiyf die de laaste 10 jaar niets gepresteerd heeft
Hij moet lekker achter de geraniums gaan zitten.quote:Op zondag 4 mei 2008 21:45 schreef qonmann het volgende:
[..]
en het eeuwige geneuzel over Cruijff die de laaste 10 jaar niets gepresteerd heeft
Hij kreeg zijn zin niet en loopt weg, om iedereen wederom weer in de steek te laten(Na 3 weken notabene)quote:
Dat zijn sneren naar de lui die gewoonlijk zeiken over dat zogenaamde 'Ajax Insite'.quote:Op zondag 4 mei 2008 21:44 schreef Tim86 het volgende:
ik zie alleen maar mensen met ajax avatars zich druk maken om het "ajax insite" idee...what's the problem?
Precies. Wat een gehuil weerquote:Op zondag 4 mei 2008 21:44 schreef Tim86 het volgende:
ik zie alleen maar mensen met ajax avatars zich druk maken om het "ajax insite" idee...what's the problem?
Sowieso niet raar natuurlijk...als Verbeek er zat ging het ook veel over Feyenoord..
Cruijff had het grootste recht om weg te lopen. Waren we maar slimmer geweest in Nederland dan hadden we de laatste 20 jaar wel een tournooi gewonnenquote:Op zondag 4 mei 2008 21:46 schreef maril het volgende:
[..]
Hij kreeg zijn zin niet en loopt weg, om iedereen wederom weer in de steek te laten(Na 3 weken notabene)
Je moet de biografie van Jan van Beveren maar eens lezen dan weet je wat voor negatieve invloed Johan ook kan hebben daardoor miste wij de beste keeper ooit in 1974.quote:Op zondag 4 mei 2008 21:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Cruijff had het grootste recht om weg te lopen. Waren we maar slimmer geweest in Nederland dan hadden we de laatste 20 jaar wel een tournooi gewonnen
Zegt meneertje van zijn fanclubquote:
In elk team zijn er moeilijkheden. Als van Beveren ballen had gehad was het nu een legende in het buitenland.quote:Op zondag 4 mei 2008 21:51 schreef maril het volgende:
[..]
Je moet de biografie van Jan van Beveren maar eens lezen dan weet je wat voor negatieve invloed Johan ook kan hebben daardoor miste wij de beste keeper ooit in 1974.
Met Buffon maak je de top 5 compleet.quote:Op zondag 4 mei 2008 21:53 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zegt meneertje van zijn fanclub![]()
Cech, Sar en Casillias zijn (voorlopig) nog van een ander kaliber.
Hij kon zeer goed voetballen ..bestuurlijk heeft hij niets bereikt.quote:
Gomes is niet de beste, maar hij hoort zeker bij de top 5 van europaquote:
EC-1 92quote:Op zondag 4 mei 2008 21:56 schreef qonmann het volgende:
[..]
Hij kon zeer goed voetballen ..bestuurlijk heeft hij niets bereikt.
Beckenbauer en Platini hebben na hun loopbaan het nodige bereikt als bestuurder.
Cruijjff is nooit verder gekomen als Orakel ..
Overdreven aandacht voor hem in al die voetbalpraatprogramma;s
quote:Op zondag 4 mei 2008 21:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
In elk team zijn er moeilijkheden. Als van Beveren ballen had gehad was het nu een legende in het buitenland.
Weglopen omdat iemand sliep uit tegen je zegt.
quote:Op zondag 4 mei 2008 22:01 schreef maril het volgende:
[..]
, maar goed Johan had ook geen ballen toen hij wegliep.
quote:Op zondag 4 mei 2008 22:11 schreef DrDentz het volgende:
ik vind Bassie wel ownen vandaag, met die kapsel mag ik hem wel, we worden europees kampioen
Engeland zit thuisquote:Op zondag 4 mei 2008 22:17 schreef Palmboom313 het volgende:
Ze speelden ook niet goed na het WK marco.
quote:
Amenquote:
Maakt niet uit of je het met hem eens bent hij doet het geweldigquote:
Dat klopt het probleem van ons is ook dat ons het niet om het resultaat gaat of resultaat wel belangrijk maar het is nog belangrijker hoe het resultaat bereikt wordt.. Als we bijv italie waren dan hoorde je nietmand meer over die wedstrijd tegen albanie.quote:
Ach, hij moet zich niet zo druk maken over wat de pers allemaal roept en schrijft. Het lijkt Tennessee wel.quote:Op zondag 4 mei 2008 22:22 schreef VoreG het volgende:
[..]
zeikerd? Hij pakt derksen aan die hem week in week uit aan het afzagen is.
Hij reageert alleen maar op Derksen die hem vragen steltquote:Op zondag 4 mei 2008 22:25 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ach, hij moet zich niet zo druk maken over wat de pers allemaal roept en schrijft. Het lijkt Tennessee wel.
Die moet je naar Wilfred mailenquote:Op zondag 4 mei 2008 22:25 schreef vliegende_olifant het volgende:
http://johanderksenlijktopeenfurby.hyves.net/
Vind je? Een discussie die al 1000 keer gevoerd is, en waarin beide heren toch nooit zullen toegeven.quote:
Zie je dit in het buitenland ?quote:Op zondag 4 mei 2008 22:27 schreef Buma het volgende:
[..]
Vind je? Een discussie die al 1000 keer gevoerd is, en waarin beide heren toch nooit zullen toegeven.
Mail verstuurdquote:Op zondag 4 mei 2008 22:29 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/(/sport(...)te/Stel_je_vraag.xml
ik vind hem wel goed. Goede vragen op een rustige normale manier.quote:Op zondag 4 mei 2008 22:32 schreef Irritatie100 het volgende:
Jan van Halst zit er volgens mij ook maar bij als beeldopvulling...
Daar heeft ie nu wel tijd voor nu FC Utrecht niet meer hoeft te spelen dus wie weet gaat ie daar aan werkenquote:Op zondag 4 mei 2008 22:32 schreef Palmboom313 het volgende:
zou die film van van Hanegem nog komen
Niet mee eens.quote:Op zondag 4 mei 2008 22:33 schreef tong80 het volgende:
Jan van Halst zegt maar wat. Denkt ik moet ook iets zeggen
eerst vond ik hem van achter/zijkant op Rinus Michels lijken met dat weggeschoren haar bij de orenquote:Op zondag 4 mei 2008 22:34 schreef Timmai het volgende:
Marco lijkt op Cruijff van achter nu..
het is een complot
Dat was geniaal ja.quote:Op zondag 4 mei 2008 22:35 schreef tong80 het volgende:
Mooiste TV-Fragment van het jaar Wordt niet meer overtroffen
Dat is leuk ja, maar bij VI zit hij altijd als een lamme zak met zijn kut opmerkingenquote:Op zondag 4 mei 2008 22:35 schreef tong80 het volgende:
Die was erg leukquote:Op zondag 4 mei 2008 22:35 schreef tong80 het volgende:
Die heeft een ban aan zijn broek hangen. Of wacht...quote:Op zondag 4 mei 2008 22:32 schreef DrDentz het volgende:
hey ja, waar is de kromme?
quote:Op zondag 4 mei 2008 22:39 schreef DrDentz het volgende:
MIJN NAAM KWAM OP TV!!!! DE FANCLUBB!!! JAAAA
Gefeliquote:Op zondag 4 mei 2008 22:39 schreef DrDentz het volgende:
MIJN NAAM KWAM OP TV!!!! DE FANCLUBB!!! JAAAA
http://www2.johan-derksen.com/index.php?option=com_content&task=view&id=14&Itemid=28quote:Op zondag 4 mei 2008 22:41 schreef Anonymousz het volgende:
Wat was die lijst dan ik had het niet gezien?
quote:Op zondag 4 mei 2008 22:42 schreef DrDentz het volgende:
die lijst was alle leden van de fanclub, tong80 stond er ook tussen
Dat is het verschil tussen van Nieuwkerk en Genee...Van Nieuwkerk heeft die slechte voorzetjes niet nodig en kan een natuurlijk gesprek hebben met hem..quote:Op zondag 4 mei 2008 22:36 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Dat is leuk ja, maar bij VI zit hij altijd als een lamme zak met zijn kut opmerkingen
Hij heeft gewoon door niet te dominant te zijn met deze personen aan tafel.quote:Op zondag 4 mei 2008 22:41 schreef Tim86 het volgende:
Jan van Halst is gewoon geen interviewer en past niet echt in dit programma. Het is wel een fantastische analist.
Iedereen met voor en achternaam behalve tong80quote:Op zondag 4 mei 2008 22:42 schreef DrDentz het volgende:
die lijst was alle leden van de fanclub, tong80 stond er ook tussen
Voor hem maken we graag een uitzondering.quote:Op zondag 4 mei 2008 22:46 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Iedereen met voor en achternaam behalve tong80
Inderdaad. Van Basten begint weer te zemelen.quote:Op zondag 4 mei 2008 22:48 schreef Grulez het volgende:
Je kan veel zeggen over Derksen, maar heeft wel dezelfde mening.
Klopt.quote:Op zondag 4 mei 2008 22:49 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Van Basten lult nu gewoon uit zijn nek.
Ja en Koos Alberts kan lopen.quote:Op zondag 4 mei 2008 22:48 schreef Grulez het volgende:
Die achternaam zou je kunnen kennen van de ingezonden brieven in VI.quote:Op zondag 4 mei 2008 22:46 schreef Palmboom313 het volgende:
Iedereen met voor en achternaam behalve tong80
Mediatraining can only do so much....quote:Op zondag 4 mei 2008 22:49 schreef Rikketik het volgende:
Van Basten stapt even uit zijn rol als gentleman.
Ik heb Derksen zonder enige twijfel echt wel positief over Vergoossen gehoord. Niet over mega-tactisch inzicht, maar wel over dat ie degelijk is en de poppetjes op de juiste plek etc. Derksen kan lekker lullenquote:Op zondag 4 mei 2008 22:49 schreef -J-D- het volgende:
Derksen heeft nooit iets positiefs gezegd over Sef.
Onzinnig voorbeeld
Derksen was voornamelijk negatief over de keuze voor Vergoossen (vriendjespolitiek) en over het spel. Dat Vergoossen wel degelijk een redelijke trainer is, heeft ie altijd gevonden.quote:Op zondag 4 mei 2008 22:54 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ik heb Derksen zonder enige twijfel echt wel positief over Vergoossen gehoord. Niet over mega-tactisch inzicht, maar wel over dat ie degelijk is en de poppetjes op de juiste plek etc. Derksen kan lekker lullen
quote:Op zondag 4 mei 2008 22:57 schreef DrDentz het volgende:
italie en frankrijk banger voor ons dan wij voor hun![]()
En zo moet hetquote:Op zondag 4 mei 2008 22:57 schreef DrDentz het volgende:
italie en frankrijk banger voor ons dan wij voor hun![]()
De kans dat we geen kampioen worden lijkt me 98%quote:Op zondag 4 mei 2008 22:59 schreef Palmboom313 het volgende:
78 % oneens dat we kampioen worden terecht.
In deze is het gewoon wat je wilt horen en hoe je het wilt zien. Ben je voor Marco dan wordt hij afgemaakt, ben je voor Johan dan kijk je ook naar de argumenten.quote:Op zondag 4 mei 2008 22:58 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Derksen wordt behoorlijk gekleineerd door Marco.
Ja, dat was wel jammer, ik vond de discussie tussen die 2 gaaf op dit stukkie na vond ik dat er toch wederzijds respect was.quote:Op zondag 4 mei 2008 22:49 schreef Rikketik het volgende:
Van Basten stapt even uit zijn rol als gentleman.
Totdat hij weer vond dat Vergoossen niets toevoegd aan PSV.. Ach, laten we wel wezen, iedereen verandert wel eens van mening (nieuwe info etc), niets mis mee. Maar doe dan niet zo schijnheilig zou ik denken.quote:Op zondag 4 mei 2008 22:57 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Derksen was voornamelijk negatief over de keuze voor Vergoossen (vriendjespolitiek) en over het spel. Dat Vergoossen wel degelijk een redelijke trainer is, heeft ie altijd gevonden.
Nee oke, maar Marco deed net of hij heel radicaal was veranderd. Alsof Johan een draaikont is, en dan snap ik dat dat in Johans verkeerde keelgat schiet. Maargoed, Marco heeft goed gescoord zie ik hier onder de (ajax) reacties.quote:Op zondag 4 mei 2008 23:04 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Totdat hij weer vond dat Vergoossen niets toevoegd aan PSV.. Ach, laten we wel wezen, iedereen verandert wel eens van mening (nieuwe info etc), niets mis mee. Maar doe dan niet zo schijnheilig zou ik denken.
Och, positief, ik vind het gewoon leuk om Derksen even in verwarring te zien. Als van Basten een voorbeeld noemt (Sef) en Derksen zie je een beetje paniekerig kijken en zeggen *ja, dat is te algemeen* vind ik dat wel lollig.quote:Op zondag 4 mei 2008 23:10 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Nee oke, maar Marco deed net of hij heel radicaal was veranderd. Alsof Johan een draaikont is, en dan snap ik dat dat in Johans verkeerde keelgat schiet. Maargoed, Marco heeft goed gescoord zie ik hier onder de (ajax) reacties.
Dikke onzin. Derksen is zo veranderlijk als het weer, maar probeert altijd met een lulverhaal niet te veel af ten wijken van zn voorgaande meningen. Johan heeft ook jaren lopen janken over de opstelling van oranje. Nu krijgt hij de kans om ergens mee te komen en komt hij met een klein voorbeeldje die terug te vinden was in de laatste opstelling. Hij werd gewoon aan alle kanten van tafel gelult.quote:Op zondag 4 mei 2008 23:10 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Nee oke, maar Marco deed net of hij heel radicaal was veranderd. Alsof Johan een draaikont is, en dan snap ik dat dat in Johans verkeerde keelgat schiet. Maargoed, Marco heeft goed gescoord zie ik hier onder de (ajax) reacties.
surequote:Op zondag 4 mei 2008 22:48 schreef Grulez het volgende:
Wat was er dan zo gek aan zijn opmerking dan?quote:Op maandag 5 mei 2008 12:35 schreef DemonCleaner het volgende:
Dat Van Basten Sneijder liever heeft dan Pirlo voorspelt ook weinig goeds voor zijn aankoopbeleid bij Ajax.
Dat Pirlo gewoon beter isquote:Op maandag 5 mei 2008 12:51 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wat was er dan zo gek aan zijn opmerking dan?
geweldigquote:
Je bedoelt zonder willemquote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:07 schreef pfaf het volgende:
Net gekeken. Erg leuke aflevering. Marco hield zich goed, maar ook Johan had het regelmatig bij het rechte eind. En eindelijk eens een fatsoenlijke aflevering, zonder laaghartig gescheld, gestigmatiseer en geblaat. Een verademing.
Mwoah, niet helemaal hoor. Vooral Johan heeft er normaal gesproken een handje van, zoals Van Basten al aangaf.quote:
Dat vind ik nou ook totaal niet van ballen blijken. Komt die nuance ineens bovendrijven. "Dat vind ik nou wel goed aan Marco" etc...quote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:32 schreef Adelante het volgende:
Johan Derksen is een stuk subtieler als hij ineens met iemand aan tafel zit, die ie normaal gesproken wel volledig de grond in stampt.
Nou ja, ik geloof ook echt wel dat die twee elkaar lang en goed kennen en misschien zelfs wel eens samen koffiedrinken, maar als je iedere week op tv die uitspraken doet over MvB, maak ze dan ook als ie er toevallig eens bij zit.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:39 schreef Grulez het volgende:
[..]
Dat vind ik nou ook totaal niet van ballen blijken. Komt die nuance ineens bovendrijven. "Dat vind ik nou wel goed aan Marco" etc...
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:43 schreef Tim86 het volgende:
het uiterlijk van JD boeit me niet echt veel moet ik zeggen
Mulder en Borst zijn populair bij de vrouwtjes hoor.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:43 schreef Tim86 het volgende:
het uiterlijk van JD boeit me niet echt veel moet ik zeggen
Al die analisten zijn ugly as hell sowieso..als ze maar iets boeiends te melden hebben..
Zit ie daar ook in dan?quote:Op zondag 11 mei 2008 11:38 schreef Urquhart het volgende:
[..]![]()
Ik kijk dan wel naar Peter R de Vries
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |