quote:Op zondag 4 mei 2008 22:01 schreef maril het volgende:
[..]
, maar goed Johan had ook geen ballen toen hij wegliep.
quote:Op zondag 4 mei 2008 22:11 schreef DrDentz het volgende:
ik vind Bassie wel ownen vandaag, met die kapsel mag ik hem wel, we worden europees kampioen
Engeland zit thuisquote:Op zondag 4 mei 2008 22:17 schreef Palmboom313 het volgende:
Ze speelden ook niet goed na het WK marco.
quote:
Amenquote:
Maakt niet uit of je het met hem eens bent hij doet het geweldigquote:
Dat klopt het probleem van ons is ook dat ons het niet om het resultaat gaat of resultaat wel belangrijk maar het is nog belangrijker hoe het resultaat bereikt wordt.. Als we bijv italie waren dan hoorde je nietmand meer over die wedstrijd tegen albanie.quote:
Ach, hij moet zich niet zo druk maken over wat de pers allemaal roept en schrijft. Het lijkt Tennessee wel.quote:Op zondag 4 mei 2008 22:22 schreef VoreG het volgende:
[..]
zeikerd? Hij pakt derksen aan die hem week in week uit aan het afzagen is.
Hij reageert alleen maar op Derksen die hem vragen steltquote:Op zondag 4 mei 2008 22:25 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ach, hij moet zich niet zo druk maken over wat de pers allemaal roept en schrijft. Het lijkt Tennessee wel.
Die moet je naar Wilfred mailenquote:Op zondag 4 mei 2008 22:25 schreef vliegende_olifant het volgende:
http://johanderksenlijktopeenfurby.hyves.net/
Vind je? Een discussie die al 1000 keer gevoerd is, en waarin beide heren toch nooit zullen toegeven.quote:
Zie je dit in het buitenland ?quote:Op zondag 4 mei 2008 22:27 schreef Buma het volgende:
[..]
Vind je? Een discussie die al 1000 keer gevoerd is, en waarin beide heren toch nooit zullen toegeven.
Mail verstuurdquote:Op zondag 4 mei 2008 22:29 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/(/sport(...)te/Stel_je_vraag.xml
ik vind hem wel goed. Goede vragen op een rustige normale manier.quote:Op zondag 4 mei 2008 22:32 schreef Irritatie100 het volgende:
Jan van Halst zit er volgens mij ook maar bij als beeldopvulling...
Daar heeft ie nu wel tijd voor nu FC Utrecht niet meer hoeft te spelen dus wie weet gaat ie daar aan werkenquote:Op zondag 4 mei 2008 22:32 schreef Palmboom313 het volgende:
zou die film van van Hanegem nog komen
Niet mee eens.quote:Op zondag 4 mei 2008 22:33 schreef tong80 het volgende:
Jan van Halst zegt maar wat. Denkt ik moet ook iets zeggen
eerst vond ik hem van achter/zijkant op Rinus Michels lijken met dat weggeschoren haar bij de orenquote:Op zondag 4 mei 2008 22:34 schreef Timmai het volgende:
Marco lijkt op Cruijff van achter nu..
het is een complot
Dat was geniaal ja.quote:Op zondag 4 mei 2008 22:35 schreef tong80 het volgende:
Mooiste TV-Fragment van het jaar Wordt niet meer overtroffen
Dat is leuk ja, maar bij VI zit hij altijd als een lamme zak met zijn kut opmerkingenquote:Op zondag 4 mei 2008 22:35 schreef tong80 het volgende:
Die was erg leukquote:Op zondag 4 mei 2008 22:35 schreef tong80 het volgende:
Die heeft een ban aan zijn broek hangen. Of wacht...quote:Op zondag 4 mei 2008 22:32 schreef DrDentz het volgende:
hey ja, waar is de kromme?
quote:Op zondag 4 mei 2008 22:39 schreef DrDentz het volgende:
MIJN NAAM KWAM OP TV!!!! DE FANCLUBB!!! JAAAA
Gefeliquote:Op zondag 4 mei 2008 22:39 schreef DrDentz het volgende:
MIJN NAAM KWAM OP TV!!!! DE FANCLUBB!!! JAAAA
http://www2.johan-derksen.com/index.php?option=com_content&task=view&id=14&Itemid=28quote:Op zondag 4 mei 2008 22:41 schreef Anonymousz het volgende:
Wat was die lijst dan ik had het niet gezien?
quote:Op zondag 4 mei 2008 22:42 schreef DrDentz het volgende:
die lijst was alle leden van de fanclub, tong80 stond er ook tussen
Dat is het verschil tussen van Nieuwkerk en Genee...Van Nieuwkerk heeft die slechte voorzetjes niet nodig en kan een natuurlijk gesprek hebben met hem..quote:Op zondag 4 mei 2008 22:36 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Dat is leuk ja, maar bij VI zit hij altijd als een lamme zak met zijn kut opmerkingen
Hij heeft gewoon door niet te dominant te zijn met deze personen aan tafel.quote:Op zondag 4 mei 2008 22:41 schreef Tim86 het volgende:
Jan van Halst is gewoon geen interviewer en past niet echt in dit programma. Het is wel een fantastische analist.
Iedereen met voor en achternaam behalve tong80quote:Op zondag 4 mei 2008 22:42 schreef DrDentz het volgende:
die lijst was alle leden van de fanclub, tong80 stond er ook tussen
Voor hem maken we graag een uitzondering.quote:Op zondag 4 mei 2008 22:46 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Iedereen met voor en achternaam behalve tong80
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |