Wat was er dan zo gek aan zijn opmerking dan?quote:Op maandag 5 mei 2008 12:35 schreef DemonCleaner het volgende:
Dat Van Basten Sneijder liever heeft dan Pirlo voorspelt ook weinig goeds voor zijn aankoopbeleid bij Ajax.
Dat Pirlo gewoon beter isquote:Op maandag 5 mei 2008 12:51 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wat was er dan zo gek aan zijn opmerking dan?
geweldigquote:
Je bedoelt zonder willemquote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:07 schreef pfaf het volgende:
Net gekeken. Erg leuke aflevering. Marco hield zich goed, maar ook Johan had het regelmatig bij het rechte eind. En eindelijk eens een fatsoenlijke aflevering, zonder laaghartig gescheld, gestigmatiseer en geblaat. Een verademing.
Mwoah, niet helemaal hoor. Vooral Johan heeft er normaal gesproken een handje van, zoals Van Basten al aangaf.quote:
Dat vind ik nou ook totaal niet van ballen blijken. Komt die nuance ineens bovendrijven. "Dat vind ik nou wel goed aan Marco" etc...quote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:32 schreef Adelante het volgende:
Johan Derksen is een stuk subtieler als hij ineens met iemand aan tafel zit, die ie normaal gesproken wel volledig de grond in stampt.
Nou ja, ik geloof ook echt wel dat die twee elkaar lang en goed kennen en misschien zelfs wel eens samen koffiedrinken, maar als je iedere week op tv die uitspraken doet over MvB, maak ze dan ook als ie er toevallig eens bij zit.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:39 schreef Grulez het volgende:
[..]
Dat vind ik nou ook totaal niet van ballen blijken. Komt die nuance ineens bovendrijven. "Dat vind ik nou wel goed aan Marco" etc...
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:43 schreef Tim86 het volgende:
het uiterlijk van JD boeit me niet echt veel moet ik zeggen
Mulder en Borst zijn populair bij de vrouwtjes hoor.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:43 schreef Tim86 het volgende:
het uiterlijk van JD boeit me niet echt veel moet ik zeggen
Al die analisten zijn ugly as hell sowieso..als ze maar iets boeiends te melden hebben..
Zit ie daar ook in dan?quote:Op zondag 11 mei 2008 11:38 schreef Urquhart het volgende:
[..]![]()
Ik kijk dan wel naar Peter R de Vries
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |