Derksen was voornamelijk negatief over de keuze voor Vergoossen (vriendjespolitiek) en over het spel. Dat Vergoossen wel degelijk een redelijke trainer is, heeft ie altijd gevonden.quote:Op zondag 4 mei 2008 22:54 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ik heb Derksen zonder enige twijfel echt wel positief over Vergoossen gehoord. Niet over mega-tactisch inzicht, maar wel over dat ie degelijk is en de poppetjes op de juiste plek etc. Derksen kan lekker lullen
quote:Op zondag 4 mei 2008 22:57 schreef DrDentz het volgende:
italie en frankrijk banger voor ons dan wij voor hun![]()
En zo moet hetquote:Op zondag 4 mei 2008 22:57 schreef DrDentz het volgende:
italie en frankrijk banger voor ons dan wij voor hun![]()
De kans dat we geen kampioen worden lijkt me 98%quote:Op zondag 4 mei 2008 22:59 schreef Palmboom313 het volgende:
78 % oneens dat we kampioen worden terecht.
In deze is het gewoon wat je wilt horen en hoe je het wilt zien. Ben je voor Marco dan wordt hij afgemaakt, ben je voor Johan dan kijk je ook naar de argumenten.quote:Op zondag 4 mei 2008 22:58 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Derksen wordt behoorlijk gekleineerd door Marco.
Ja, dat was wel jammer, ik vond de discussie tussen die 2 gaaf op dit stukkie na vond ik dat er toch wederzijds respect was.quote:Op zondag 4 mei 2008 22:49 schreef Rikketik het volgende:
Van Basten stapt even uit zijn rol als gentleman.
Totdat hij weer vond dat Vergoossen niets toevoegd aan PSV.. Ach, laten we wel wezen, iedereen verandert wel eens van mening (nieuwe info etc), niets mis mee. Maar doe dan niet zo schijnheilig zou ik denken.quote:Op zondag 4 mei 2008 22:57 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Derksen was voornamelijk negatief over de keuze voor Vergoossen (vriendjespolitiek) en over het spel. Dat Vergoossen wel degelijk een redelijke trainer is, heeft ie altijd gevonden.
Nee oke, maar Marco deed net of hij heel radicaal was veranderd. Alsof Johan een draaikont is, en dan snap ik dat dat in Johans verkeerde keelgat schiet. Maargoed, Marco heeft goed gescoord zie ik hier onder de (ajax) reacties.quote:Op zondag 4 mei 2008 23:04 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Totdat hij weer vond dat Vergoossen niets toevoegd aan PSV.. Ach, laten we wel wezen, iedereen verandert wel eens van mening (nieuwe info etc), niets mis mee. Maar doe dan niet zo schijnheilig zou ik denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |