Welkom thuis!quote:
Deanquote:Op maandag 28 april 2008 12:42 schreef Deansensitized het volgende:
Marloes alweer terug??
Hey![]()
En Pieter
Nee, dat nietquote:
Nee man, maar gewoon dat verhaal erachter van Kuno en Leinquote:Op maandag 28 april 2008 12:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Waar het hart van vol is... telt dus ook bij jou
Hap hapquote:Op maandag 28 april 2008 12:48 schreef Deansensitized het volgende:
En heb het maar een keer genoemd tot nu toe![]()
quote:Ben geen Fawkes...
Dat lijkt me ook wel vet jaquote:Op maandag 28 april 2008 12:47 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ben wel in het Dunkel-Theater geweest. Theater + dineren in het donker.. wat een geweldige ervaring!
Heeeyquote:Op maandag 28 april 2008 12:50 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Goedemiddag.
En ik kan het niet laten omdat mensen er altijd op happenquote:Op maandag 28 april 2008 12:50 schreef Deansensitized het volgende:
Onterecht beschuldigd worden vind ik niet lief Kees, dan spring ik altijd vol in de verdediging
Sorry
Het lijkt bijna een klassieker te zijn hierquote:Op maandag 28 april 2008 12:48 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nee man, maar gewoon dat verhaal erachter van Kuno en Lein
En heb het maar een keer genoemd tot nu toe![]()
Ben geen Fawkes...
Begrijpelijkquote:Op maandag 28 april 2008 12:52 schreef Piles het volgende:
[..]
En ik kan het niet laten omdat mensen er altijd op happen
Sorry
Wil ik ookquote:
Vrij weinigquote:Op maandag 28 april 2008 12:56 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Heb nu alleen wel spierpijn & blaren.. en ben verkoudenMaja je kunt niet alles hebben.
Heb ik hier nog wat gemist?
Hihi in Berlijn kun je heel wat aflopen ja, wat heb je allemaal nog meer gezien. Ben benieuwd!quote:Op maandag 28 april 2008 12:56 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Heb nu alleen wel spierpijn & blaren.. en ben verkoudenMaja je kunt niet alles hebben.
Alleen deel 400 denk ik, voor de rest is er toch niet veel spannends gebeurtquote:Op maandag 28 april 2008 12:56 schreef KiwiTjuHh het volgende:
mja.. lijkt mij nou niet echt een film die ik speciaal in de bios zou willen zien. Keertje downloaden misschien voldoende..quote:
Schrijf een review als je terug bentquote:
wat naamtopicsquote:Op maandag 28 april 2008 13:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Alleen deel 400 denk ik, voor de rest is er toch niet veel spannends gebeurt
kom je nou net binnen of ga je nou net wegquote:
Dan neem ik wel iemand anders meequote:Op maandag 28 april 2008 13:03 schreef nicomart het volgende:
[..]
mja.. lijkt mij nou niet echt een film die ik speciaal in de bios zou willen zien. Keertje downloaden misschien voldoende..
lijkt me toch wel onwijs gaaf..quote:Op maandag 28 april 2008 12:09 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Omdat er bedrijven zijn die actief zijn in meer landen dan alleen 1. En om een vreemde markt te veroveren is het toch wel noodzakelijk dat iemand in het bedrijf iets af weet van de desbetreffende taal en cultuur. Daarom zit ik hier soms ook teksten te vertalen voor onze website naar het Nederlands
.
Maar ik leer wel Spaans hoor, het gaat steeds beter![]()
Wil je ook naar Barca? Is leuk hoor!
Pff, we zijn naar Sachsenhausen geweest.. wat zeer indrukwekkend was. Fernsehturm, DDRmuseum, Zoo Berlin, KaDeWe, Dunkel-theater, Alexa, terrasjes, veel tijd in de U/S/Mbahn door gebrachtquote:Op maandag 28 april 2008 13:01 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Hihi in Berlijn kun je heel wat aflopen ja, wat heb je allemaal nog meer gezien. Ben benieuwd!
Gaylordquote:
Ja hoor, 3 boterhammen klaar gemaakt door mijn moeder en een kop cremetomatensoepquote:Op maandag 28 april 2008 13:14 schreef Deansensitized het volgende:
Welkom terug Pieter, heeft het gesmaakt?
is het smeren van 3 boterhammen zo lastig tegenwoordig?quote:Op maandag 28 april 2008 13:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja hoor, 3 boterhammen klaar gemaakt door mijn moeder en een kop cremetomatensoep
Ik raad het zeker aan hoor, het is echt tofquote:
Hou er even rekening mee, dat ik nu thuis ben, en de komende paar dagen dat ook nog benquote:
En het staat ook goed op je CV..quote:Op maandag 28 april 2008 13:19 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik raad het zeker aan hoor, het is echt tof. En in grote steden zitten altijd wel internationale bedrijven waar je terecht kunt, hoewel het altijd wel helpt als je de taal spreekt maar goed, noodzakelijk is het niet.
dat doen siemens en ING ookquote:
Dat zekerquote:
Ik vraag me nou af he, zou het nou echt helpen een baan te vinden als je internationale (werk) ervaring hebt, afgezien het feit dat je meer talen spreekt? ik doe het nog altijd voornamelijk omdat ik het zelf leuk vindquote:
Ik heb hier verse croissants liggenquote:
Ik werd laatste gebeld door een bedrijf, die mijn internationale uitstapje wel erg interessant vond. Je onderscheidt je wel van de rest, tenzij die ook allemaal internationale ervaringen hebbenquote:Op maandag 28 april 2008 13:25 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik vraag me nou af he, zou het nou echt helpen een baan te vinden als je internationale (werk) ervaring hebt, afgezien het feit dat je meer talen spreekt? ik doe het nog altijd voornamelijk omdat ik het zelf leuk vind
Ligt het niet meer aan de functie die je vervult? Ik kan me namelijk voorstellen dat je meer leert van werken in een klein bedrijf waar je meer verantwoordelijkheden hebt dan van werken bij Siemens waar je weg gestopt wordt in een hoekje. Of je moet echt een topjob hebben bij Siemens natuurlijkquote:
Neej, tenzij je een internationaal georiënteerde job zoekt! Op dit moment op de arbeidsmarkt maakt t helemaal niet of je ervaring hebt, ze nemen tegenwoordig alles aanquote:Op maandag 28 april 2008 13:25 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik vraag me nou af he, zou het nou echt helpen een baan te vinden als je internationale (werk) ervaring hebt, afgezien het feit dat je meer talen spreekt? ik doe het nog altijd voornamelijk omdat ik het zelf leuk vind
Valt best meequote:
Ik geloof dat ik me de laatste jaren teveel in een omgeving begeef waar het "normaal" is om maanden of jaren in het buitenland te zitten. Daarom krijg ik soms het idee dat het niet meer zo bijzonder meer is...quote:Op maandag 28 april 2008 13:27 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik werd laatste gebeld door een bedrijf, die mijn internationale uitstapje wel erg interessant vond. Je onderscheidt je wel van de rest, tenzij die ook allemaal internationale ervaringen hebben
Valt reuze mee hoorquote:
interim-CEOquote:Op maandag 28 april 2008 13:28 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ligt het niet meer aan de functie die je vervult? Ik kan me namelijk voorstellen dat je meer leert van werken in een klein bedrijf waar je meer verantwoordelijkheden hebt dan van werken bij Siemens waar je weg gestopt wordt in een hoekje. Of je moet echt een topjob hebben bij Siemens natuurlijk.
Dat dusquote:Op maandag 28 april 2008 13:28 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ligt het niet meer aan de functie die je vervult? Ik kan me namelijk voorstellen dat je meer leert van werken in een klein bedrijf waar je meer verantwoordelijkheden hebt dan van werken bij Siemens waar je weg gestopt wordt in een hoekje. Of je moet echt een topjob hebben bij Siemens natuurlijk.
Haha toch wel jammer, dan is de uitdaging ook ver te zoeken... Hoe bevalt jouw jobbie btw?quote:Op maandag 28 april 2008 13:29 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Neej, tenzij je een internationaal georiënteerde job zoekt! Op dit moment op de arbeidsmarkt maakt t helemaal niet of je ervaring hebt, ze nemen tegenwoordig alles aan
loopjongen dus?quote:
True!quote:Op maandag 28 april 2008 13:33 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Haha toch wel jammer, dan is de uitdaging ook ver te zoeken... Hoe bevalt jouw jobbie btw?
nee hoor lieverd.. viel reuze mee...quote:
In mijn klas waren een vriend en ik de enige die naar het buitenland gingen. Bij mij waren het iets van 10 die in dezelfde periode naar het buitenland gingen.quote:Op maandag 28 april 2008 13:32 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik me de laatste jaren teveel in een omgeving begeef waar het "normaal" is om maanden of jaren in het buitenland te zitten. Daarom krijg ik soms het idee dat het niet meer zo bijzonder meer is.... Maar kennelijk dus wel, wat was dat voor bedrijf?
quote:Op maandag 28 april 2008 13:40 schreef Roycoooooo het volgende:
LOL!![]()
Krijg net een algemene mail van een personeelslid dat iemand zijn smartcard op kan halen bij haar. Nu heb je die smartcard nodig om je in te loggen en dus je mail te bekijken.![]()
LOL!![]()
Krijg net een algemene mail van een personeelslid dat iemand zijn smartcard op kan halen bij haar. Nu heb je die smartcard nodig om je in te loggen en dus je mail te bekijken.![]()
en de collega's lezen geen mailtjes voor..? ik begrijp je wel, maar de collega's zullen toch wel helpen als een collega meldt dat hij zn smartcard kwijt is..?quote:Op maandag 28 april 2008 13:40 schreef Roycoooooo het volgende:
LOL!![]()
LOL!![]()
Neej, die zeggen niks~~!11``!11''één~~!~einzweidrei~~!!!!quote:Op maandag 28 april 2008 13:43 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
en de collega's lezen geen mailtjes voor..? ik begrijp je wel, maar de collega's zullen toch wel helpen als een collega meldt dat hij zn smartcard kwijt is..?
ik wacht nog steeds op mijn inlogcode en pasje
quote:
Naja, dat doe je zelf...quote:Op maandag 28 april 2008 13:49 schreef Goover het volgende:
400 gemistJullie gaan te snel voor een matig serieus werkende stagiair
Goovertquote:Op maandag 28 april 2008 13:49 schreef Goover het volgende:
Same herequote:
Nee man, alweer stage aant lopenquote:Op maandag 28 april 2008 13:53 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Goovert! Nog steeds stage aan t lopen joh?
![]()
Kan me herinneren dat je in mijn afstudeerstage-periode ook al stage liep!
lol, hoe kan je eerder citeren dan de originele poster..?quote:
Ja maar 400 was op een zondagquote:Op maandag 28 april 2008 13:49 schreef Goover het volgende:
Ik heb hier leipe shit op ouwequote:
Zondag was ik mijn huisgenote het huis uit aan het verhuizenquote:
quote:Op maandag 28 april 2008 13:57 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
lol, hoe kan je eerder citeren dan de originele poster..?
ennuh, ik heb ook een mini-dipje... waar is yesse?
Leipe shit?quote:Op maandag 28 april 2008 13:59 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik heb hier leipe shit op ouwe. Dik housen hieroo
!
Volgens mij heb ik zaterdagnacht een beetje verkeerd gelegen ofzoquote:Op maandag 28 april 2008 13:58 schreef Deansensitized het volgende:
Hoe krijg je dat voor elkaar Kees
jouw quote stond boven degene die je quotte... dus:quote:
Ich auch nichtquote:Op maandag 28 april 2008 13:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik een keer niet
Maar kan bijna niet zitten en lopen van de spierpijn in mn linkerbovenbeen
*presentquote:Op maandag 28 april 2008 13:57 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
lol, hoe kan je eerder citeren dan de originele poster..?
ennuh, ik heb ook een mini-dipje... waar is yesse?
Rechts helemaal niksquote:Op maandag 28 april 2008 14:01 schreef Roycoooooo het volgende:
Wtf heb je met je linkerbovenbeen gedaan dan? Rechts niks?
Huh?quote:Op maandag 28 april 2008 14:01 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
jouw quote stond boven degene die je quotte... dus:
quote van X
bericht van X..
later editten?quote:Op maandag 28 april 2008 14:01 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
jouw quote stond boven degene die je quotte... dus:
quote van X
bericht van X..
quote:Op maandag 28 april 2008 14:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Hij denkt dat je nico quote, maar je quotte Yesse
Bijna dezelfde post
ooh okeeee.. Nog tripjes zoals een pakketje wegbrengen naar Italië ofzo voor de boeg?quote:Op maandag 28 april 2008 13:57 schreef Goover het volgende:
[..]
Nee man, alweer stage aant lopen
1e jaar: School
2e jaar: School
3e jaar: Stage's 2x een half jaar
4e jaar: School (0,5 jaar) + afstudeerstage (0,5 jaar)
Ik zit nu in mijn afstudeerstage...
dat dacht ik ook, maar er stond geen melding dat het bericht was gewijzigd..quote:
Krijg je als je een linksdragend persoon bentquote:
quote:Op maandag 28 april 2008 14:03 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
ooh okeeee.. Nog tripjes zoals een pakketje wegbrengen naar Italië ofzo voor de boeg?
Het is dan een hele belasting op mn linkerbeen jaquote:Op maandag 28 april 2008 14:04 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Krijg je als je een linksdragend persoon bent
quote:Op maandag 28 april 2008 14:03 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
ooh okeeee.. Nog tripjes zoals een pakketje wegbrengen naar Italië ofzo voor de boeg?
ja mooi! good ol' times!quote:Op maandag 28 april 2008 14:03 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Nee, hier gaat het iets serieuzer, ook geen eet poll's trouwensquote:Op maandag 28 april 2008 14:03 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Gast, ik heb een lekker setje opquote:
Als je dat snel doet zie je het ook niet, maar blijkbaar las je dus gewoon verkeerdquote:Op maandag 28 april 2008 14:04 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
dat dacht ik ook, maar er stond geen melding dat het bericht was gewijzigd..
ach, zal wel
yesse
quote:Op maandag 28 april 2008 14:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Het is dan een hele belasting op mn linkerbeen ja![]()
quote:Op maandag 28 april 2008 14:05 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Madness? This is STAAAGGGEEEEEE!!!
Geen Lunchpollsquote:Op maandag 28 april 2008 14:07 schreef Goover het volgende:
[..]
Nee, hier gaat het iets serieuzer, ook geen eet poll's trouwens.
Wel een tripje gemaakt naar Breda, maar dat was gewoon naar een producent... Niet zo bijzonder dus. Hoest met jou dan, wat doe je.. en meer van die standaard vragen!?
Niemand leest mijn berichtquote:Op maandag 28 april 2008 14:07 schreef nicomart het volgende:
[..]
Als je dat snel doet zie je het ook niet, maar blijkbaar las je dus gewoon verkeerd
nieuwe TT?quote:Op maandag 28 april 2008 14:05 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Madness? This is STAAAGGGEEEEEE!!!
Jammerquote:Op maandag 28 april 2008 14:07 schreef Goover het volgende:
[..]
Nee, hier gaat het iets serieuzer, ook geen eet poll's trouwens.
Wel een tripje gemaakt naar Breda, maar dat was gewoon naar een producent... Niet zo bijzonder dus. Hoest met jou dan, wat doe je.. en meer van die standaard vragen!?
Tuurlijk wel! Ik lees al jou berichten!quote:
Chillen bij de vleet zoals dat heetquote:
Ikke welquote:
Standaard uitspraak in de OP !quote:
Vroegâh!quote:Op maandag 28 april 2008 14:10 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Jammer! Dat waren nog eens tijden
![]()
Netjesquote:Hier lekker, inmiddels een half jaar universiteit dr op zitten. Gestopt, vond er geen hol aan, te veel in de boeken zitten, etc... Besloten om te gaan werken; binnen 2 weken een baan. Zit nu bij Rabobank, traineeship intern accountmanager zakelijke Relaties! Ben ik net een kleine 1,5 maand mee begonnen en gaat goed
!
... bezittelijk voornaamwoordquote:Op maandag 28 april 2008 14:12 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Tuurlijk wel! Ik lees al jouw berichten!
You rang?quote:Op maandag 28 april 2008 14:04 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
dat dacht ik ook, maar er stond geen melding dat het bericht was gewijzigd..
ach, zal wel
yesse
Duurde hier eventjes tot ik er achter kwam dat 'You rang' geen Chinese naam isquote:
Hoe Lang misschien wel?quote:Op maandag 28 april 2008 14:18 schreef Goover het volgende:
[..]
Duurde hier eventjes tot ik er achter kwam dat 'You rang' geen Chinese naam is. Er zitten hier minimaal 5 Chinezen op mijn afdeling
Ja, weet ik veelquote:Op maandag 28 april 2008 14:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Vanwaar dan de discussie over quoten in de toekomst
Ja eerst ffies GTSTquote:Op maandag 28 april 2008 14:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Je moet toch een keer MWDL kijken
* Piles is jaloers
Ha Llo met Wie*quote:
Hmm, ik kan m niet vinden, dus mss ben ik in de warquote:Op maandag 28 april 2008 14:20 schreef Deansensitized het volgende:
Ja?
quote:
Hahaha, het is toch wel correct Engels he?quote:Op maandag 28 april 2008 14:18 schreef Goover het volgende:
[..]
Duurde hier eventjes tot ik er achter kwam dat 'You rang' geen Chinese naam is. Er zitten hier minimaal 5 Chinezen op mijn afdeling
Uiteraard is het datquote:Op maandag 28 april 2008 14:24 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hahaha, het is toch wel correct Engels he?
schrijf je in bij studentenbureau enzo. stagemotor, stageplaza en al die andere gekkigheid. google stage+afstuderen ofzo.. of afstuderen+BI/ICT..quote:Op maandag 28 april 2008 14:16 schreef PieterBas het volgende:
Weinig afstudeerplaatsen op dit moment
Kan best, het zit vaak in mn hoofdquote:Op maandag 28 april 2008 14:24 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Uiteraard is het dat
Doet me altijd aan de Adams Family denken
Monsterboard.nlquote:Op maandag 28 april 2008 14:25 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
schrijf je in bij studentenbureau enzo. stagemotor, stageplaza en al die andere gekkigheid. google stage+afstuderen ofzo.. of afstuderen+BI/ICT..
With full forcequote:
Als het goed is wel jaquote:Op maandag 28 april 2008 14:24 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hahaha, het is toch wel correct Engels he?
Ben ik hard mee bezigquote:Op maandag 28 april 2008 14:25 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
schrijf je in bij studentenbureau enzo. stagemotor, stageplaza en al die andere gekkigheid. google stage+afstuderen ofzo.. of afstuderen+BI/ICT..
In mijn klas van 30 CE´ers 2 op uitwisseling en 4 op stage in het buitenland. Ook niet echt veel dus. Maar de laatste tijd kom ik alleen nog maar in contact met mensen die ook graag in het buitenland zijn, zal wel gedeelde interesse zijn ofzoquote:Op maandag 28 april 2008 13:41 schreef PieterBas het volgende:
[..]
In mijn klas waren een vriend en ik de enige die naar het buitenland gingen. Bij mij waren het iets van 10 die in dezelfde periode naar het buitenland gingen.
Het was een IT detacheerder
hier ookquote:
Misschien beetje vreemde tijd van het jaar om te beginnen. Maar ik zou ook gewoon bedrijven aanschrijven die stage/bijbaantjes aanbieden in de branche waar je wilt afstuderen met de vraag of je ze niet van dienst kunt zijn met een pittig onderzoekje!quote:Op maandag 28 april 2008 14:16 schreef PieterBas het volgende:
Weinig afstudeerplaatsen op dit moment
mijn afstudeeropdracht was geplanned voor september 2008.. ik lig voor op het schemaquote:Op maandag 28 april 2008 14:35 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Misschien beetje vreemde tijd van het jaar om te beginnen. Maar ik zou ook gewoon bedrijven aanschrijven die stage/bijbaantjes aanbieden in de branche waar je wilt afstuderen met de vraag of je ze niet van dienst kunt zijn met een pittig onderzoekje!
Ik ook hoor .. Ik krijg zelfs een beetje hoofdpijnquote:Op maandag 28 april 2008 14:34 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
hier ook
ben op tijd naar mn nest gegaan, maar zo suf als een garnaal..
Opzienbarend hoe goed je mijn gevoel kan uitdrukken in woordenquote:Op maandag 28 april 2008 14:34 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
hier ook
ben op tijd naar mn nest gegaan, maar zo suf als een garnaal..
gepland...quote:Op maandag 28 april 2008 14:37 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
mijn afstudeeropdracht was geplanned voor september 2008.. ik lig voor op het schema
die jaquote:
Precies, ik ben nu lekker aan het rond kijken en het is idd een beetje vreemde tijd, maar het kon helaas niet anders.quote:Op maandag 28 april 2008 14:35 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Misschien beetje vreemde tijd van het jaar om te beginnen. Maar ik zou ook gewoon bedrijven aanschrijven die stage/bijbaantjes aanbieden in de branche waar je wilt afstuderen met de vraag of je ze niet van dienst kunt zijn met een pittig onderzoekje!
quote:Op maandag 28 april 2008 14:30 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
http://www.withfullforce.de/netherland/index.html
het enige wat ik op dit moment ff wil, is ff heerlijk rammen.. een potje Quake 1 zou best prettig zijn.. lekker rammen voor het vaderland.quote:Op maandag 28 april 2008 14:39 schreef nicomart het volgende:
[..]
Opzienbarend hoe goed je mijn gevoel kan uitdrukken in woorden![]()
Is vorige week ofzo begonnen toch?quote:Op maandag 28 april 2008 14:45 schreef Bootje84 het volgende:
Wanneer komt dames in de dop weer? was ook erg grappig om te zien.. wat een dozen
Digitaal contact telt niet! En ook hier zijn veel mensen in het buitenland geweestquote:Op maandag 28 april 2008 14:36 schreef KaheemSaid het volgende:
JE hebt toch ook contact met ons Lein!
Vanaf vandaag iedere maandag, 21.30, RTL5.quote:Op maandag 28 april 2008 14:45 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
het enige wat ik op dit moment ff wil, is ff heerlijk rammen.. een potje Quake 1 zou best prettig zijn.. lekker rammen voor het vaderland.
ter vervanging heb ik nu maar ff the orange box gekocht (team fortress 2). vanmiddag maar ff uitproberen...
Wanneer komt dames in de dop weer? was ook erg grappig om te zien.. wat een dozen
ja klopt, maar ik mik op afl. 2..quote:
Aflevering 2: 28-04 om 21:30 uur, RTL 5quote:Op maandag 28 april 2008 14:45 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
het enige wat ik op dit moment ff wil, is ff heerlijk rammen.. een potje Quake 1 zou best prettig zijn.. lekker rammen voor het vaderland.
ter vervanging heb ik nu maar ff the orange box gekocht (team fortress 2). vanmiddag maar ff uitproberen...
crap. das te laat.. dan maar downloaden via FTD dan... om 22.00 uur moet ik echt gaan slapen...quote:Op maandag 28 april 2008 14:50 schreef nicomart het volgende:
[..]
Aflevering 2: 28-04 om 21:30 uur, RTL 5
dat zeg ikquote:Op maandag 28 april 2008 14:50 schreef nicomart het volgende:
[..]
Aflevering 2: 28-04 om 21:30 uur, RTL 5
lauwe fizza?quote:Op maandag 28 april 2008 14:49 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ja klopt, maar ik mik op afl. 2..
vrouwen die kluiten hebben die zo groot zijn dat ze bijna uit hun topjes, die tot hun navel uitgesneden zijn, pleuren.. anderen die gelijk op dag 1 uitgebreid haar tepelpiercings laten zien ed.
een meid met lonsdale kleren en een surinaamse die gelijk een "fissa" hebben....
Que tal is hetquote:Op maandag 28 april 2008 14:47 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Digitaal contact telt niet! En ook hier zijn veel mensen in het buitenland geweest.
Q tal KaheemSaid?
Bikkelquote:Op maandag 28 april 2008 14:51 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
crap. das te laat.. dan maar downloaden via FTD dan... om 22.00 uur moet ik echt gaan slapen...
dag lieverdquote:
tja, hoe laat gaat jouw wekker?quote:
met gouden tand inclusief!quote:
Idioma de la calle! Of ben je niet zo bekend met de Spaanse straattaal?quote:Op maandag 28 april 2008 14:52 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Que tal is het! Leer mij de Spaanse taal kennen
hoeveel moet je nou lappen voor beide dingen..? Gays 'R Uquote:Op maandag 28 april 2008 14:55 schreef PieterBas het volgende:
uhm... ik zit er nu erg sterk over te denken om een PS3 of een Xbox 360 Elite aan te schaffen... Leuke aanbieding bij Toys 'R Us.
quote:Op maandag 28 april 2008 14:57 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
hoeveel moet je nou lappen voor beide dingen..? Gays 'R U
btw, iemand orange box kopen?
Drie kwartierquote:
Drie kwartierquote:
Drie kwartierquote:
welke is momenteel technisch beter? bij de FRS website vroegen ze btw 65 euro voor GTA 4.. fucking ƒ143,25!!!quote:Op maandag 28 april 2008 14:59 schreef PieterBas het volgende:
[..]
PS3 + GT Prologue + GTAIV (gratis)= 399
Xbox 360 Elite + Halo3+ GTAIV (gratis)= 369
na-aperquote:Op maandag 28 april 2008 15:01 schreef Deansensitized het volgende:
Hoppa, meteen maar die keer op rij
Ja, dacht om de 45 minuten kracht bij te zetten druk ik gewoon 45 keer op de invoer knopquote:
is GTA IV gewoon te krijgen dan? Nog niet uitverkocht met al die pre-orders??quote:Op maandag 28 april 2008 15:02 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
welke is momenteel technisch beter? bij de FRS website vroegen ze btw 65 euro voor GTA 4.. fucking ƒ143,25!!!
Ik allangquote:
Ik allangquote:
Jawel joh, straattaal is echt mijn ding. Vooral de Spaansequote:Op maandag 28 april 2008 14:56 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Idioma de la calle! Of ben je niet zo bekend met de Spaanse straattaal?
durf ik niet te zeggen.. is niet mijn soort spel..quote:Op maandag 28 april 2008 15:05 schreef nicomart het volgende:
[..]
is GTA IV gewoon te krijgen dan? Nog niet uitverkocht met al die pre-orders??
Nou dan!quote:Op maandag 28 april 2008 15:08 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Jawel joh, straattaal is echt mijn ding. Vooral de Spaanse!
dean zit op de verzendknop te spammen...quote:
Blijkbaar niet bij de Toys 'R Usquote:Op maandag 28 april 2008 15:05 schreef nicomart het volgende:
[..]
is GTA IV gewoon te krijgen dan? Nog niet uitverkocht met al die pre-orders??
quote:Op maandag 28 april 2008 15:13 schreef Bootje84 het volgende:
hoe gaan we ons volgend topic noemen?
paar suggesties:
- Waar het dipje een dieptepunt bereikt
- Waar de loonslaven aftellen naar het magische einde van de dag
- waar Bootje 1 jr met zn Lilly heeft? (mijn persoonlijke favoriet)
Sorry meid, wist niet dat jij van de straattaal-scene wasquote:Op maandag 28 april 2008 15:11 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Nou dan!![]()
Jaaa ik heb ook maar eens een fatsoenlijke ava gezocht
Legoquote:Op maandag 28 april 2008 15:11 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Nou dan!![]()
Jaaa ik heb ook maar eens een fatsoenlijke ava gezocht
Ik had ook geen zin meer op constant nieuwe hardware aan te schaffen, dan maar een console..quote:Op maandag 28 april 2008 15:07 schreef Deansensitized het volgende:
San Andreas
Iets zwaarder draait de laptop ook niet, deze al met moeite
Ja, hey, niet met opzetquote:Op maandag 28 april 2008 15:13 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
dean zit op de verzendknop te spammen...
mja officieel komt hij morgen pas, maar waarschijnlijk is alles al uitverkocht met de pre-orders. Dan nog maar ff wachten..quote:
Teringlijerquote:
ik doe met je mee!quote:Op maandag 28 april 2008 15:18 schreef Yesse het volgende:
Dat wordt echt 4 uur cup a soup straks anders hou ik het niet vol
Vragen op een name topicquote:Op maandag 28 april 2008 15:13 schreef Bootje84 het volgende:
hoe gaan we ons volgend topic noemen?
paar suggesties:
- Waar het dipje een dieptepunt bereikt
- Waar de loonslaven aftellen naar het magische einde van de dag
- waar Bootje 1 jr met zn Lilly heeft? (mijn persoonlijke favoriet)
Ik weetquote:
Niet van de Nederlandse straattaal maar in andere talen vind ik het altijd wel grappig. + minder typen hehequote:Op maandag 28 april 2008 15:16 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Sorry meid, wist niet dat jij van de straattaal-scene was!
Leuke ava!
quote:
verdiend Lilly het niet dan..? na 1 jaar met mij uithouden?quote:Op maandag 28 april 2008 15:24 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
![]()
Naamtopics vraag je niet om, die verdien je!
Neemt gelijk de Spaanse cultuur over, heerlijkquote:Op maandag 28 april 2008 15:24 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Niet van de Nederlandse straattaal maar in andere talen vind ik het altijd wel grappig. + minder typen hehe.
Jaaa lego, lekker oldschool
.
nou en!quote:Op maandag 28 april 2008 15:26 schreef Deansensitized het volgende:
Hehe, dan ben ik lekker al weg
Lekker aan de wandel, muziekje op, ...
quote:
ter voorkoming van dat heb ik ff een 908-ie uit de muur getrokken..quote:
Ik krijg tenminste nog wat bewegingquote:Op maandag 28 april 2008 15:31 schreef nicomart het volgende:
[..]
ik zit tenminste nog op mijn luie reet terwijl jij druk aan het lopen bent!
quote:Op maandag 28 april 2008 15:26 schreef Deansensitized het volgende:
Hehe, dan ben ik lekker al weg
Lekker aan de wandel, muziekje op, ...
Misschien Lilly wel, maaruh... Lilly en Fok! was niet echt een bepaald goed huwelijkquote:Op maandag 28 april 2008 15:26 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
verdiend Lilly het niet dan..? na 1 jaar met mij uithouden?
ik heb al eens eerder een name-topic gehad
10-4quote:Op maandag 28 april 2008 15:31 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ter voorkoming van dat heb ik ff een 908-ie uit de muur getrokken..
Ik ookquote:Op maandag 28 april 2008 15:32 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ik krijg tenminste nog wat beweging
Hahaquote:Op maandag 28 april 2008 15:33 schreef Bootje84 het volgende:
woot!! ik heb eindelijk mn P ingevoerd gekregen
Helaas wint de leraar dus de weddenschap en krijg ik dus geen appel-kruimelvlaai
Whehequote:Op maandag 28 april 2008 15:32 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Misschien Lilly wel, maaruh... Lilly en Fok! was niet echt een bepaald goed huwelijk
die was er gelukkig niet..quote:Op maandag 28 april 2008 15:35 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hahaen wat had jij als tegenprestatie?
Doe je goedquote:Op maandag 28 april 2008 15:36 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
die was er gelukkig niet..
dean.. spamslet!!!
Als je nou op f5 doet hè, en hij vraagt of je de informatie opnieuw wil versturen, doe dan eens neequote:
was je handen maar in onschuldquote:
Maar ik F5 bijna nooit, dat is het hem net...quote:Op maandag 28 april 2008 15:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Als je nou op f5 doet hè, en hij vraagt of je de informatie opnieuw wil versturen, doe dan eens nee
Ga lekker lopen ofzoquote:Op maandag 28 april 2008 15:41 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Maar ik F5 bijna nooit, dat is het hem net...
En zo snel F5'en heeft ook geen zin...
Sorry mensen![]()
s:'(
ga krassen, dan win je nog eens wat..quote:
Jepquote:Op maandag 28 april 2008 15:42 schreef Bootje84 het volgende:
nog 14 berichtjes.... houden we de dip-TT erin?
ik ook, daarom staat ie er nuquote:Op maandag 28 april 2008 15:51 schreef Goover het volgende:
”Sir! We are surrounded!” - ”Excellent! We can attack in any direction!”
Ik moest lachen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |