Welkom thuis!quote:
Deanquote:Op maandag 28 april 2008 12:42 schreef Deansensitized het volgende:
Marloes alweer terug??
Hey![]()
En Pieter
Nee, dat nietquote:
Nee man, maar gewoon dat verhaal erachter van Kuno en Leinquote:Op maandag 28 april 2008 12:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Waar het hart van vol is... telt dus ook bij jou
Hap hapquote:Op maandag 28 april 2008 12:48 schreef Deansensitized het volgende:
En heb het maar een keer genoemd tot nu toe![]()
quote:Ben geen Fawkes...
Dat lijkt me ook wel vet jaquote:Op maandag 28 april 2008 12:47 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ben wel in het Dunkel-Theater geweest. Theater + dineren in het donker.. wat een geweldige ervaring!
Heeeyquote:Op maandag 28 april 2008 12:50 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Goedemiddag.
En ik kan het niet laten omdat mensen er altijd op happenquote:Op maandag 28 april 2008 12:50 schreef Deansensitized het volgende:
Onterecht beschuldigd worden vind ik niet lief Kees, dan spring ik altijd vol in de verdediging
Sorry
Het lijkt bijna een klassieker te zijn hierquote:Op maandag 28 april 2008 12:48 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nee man, maar gewoon dat verhaal erachter van Kuno en Lein
En heb het maar een keer genoemd tot nu toe![]()
Ben geen Fawkes...
Begrijpelijkquote:Op maandag 28 april 2008 12:52 schreef Piles het volgende:
[..]
En ik kan het niet laten omdat mensen er altijd op happen
Sorry
Wil ik ookquote:
Vrij weinigquote:Op maandag 28 april 2008 12:56 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Heb nu alleen wel spierpijn & blaren.. en ben verkoudenMaja je kunt niet alles hebben.
Heb ik hier nog wat gemist?
Hihi in Berlijn kun je heel wat aflopen ja, wat heb je allemaal nog meer gezien. Ben benieuwd!quote:Op maandag 28 april 2008 12:56 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Heb nu alleen wel spierpijn & blaren.. en ben verkoudenMaja je kunt niet alles hebben.
Alleen deel 400 denk ik, voor de rest is er toch niet veel spannends gebeurtquote:Op maandag 28 april 2008 12:56 schreef KiwiTjuHh het volgende:
mja.. lijkt mij nou niet echt een film die ik speciaal in de bios zou willen zien. Keertje downloaden misschien voldoende..quote:
Schrijf een review als je terug bentquote:
wat naamtopicsquote:Op maandag 28 april 2008 13:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Alleen deel 400 denk ik, voor de rest is er toch niet veel spannends gebeurt
kom je nou net binnen of ga je nou net wegquote:
Dan neem ik wel iemand anders meequote:Op maandag 28 april 2008 13:03 schreef nicomart het volgende:
[..]
mja.. lijkt mij nou niet echt een film die ik speciaal in de bios zou willen zien. Keertje downloaden misschien voldoende..
lijkt me toch wel onwijs gaaf..quote:Op maandag 28 april 2008 12:09 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Omdat er bedrijven zijn die actief zijn in meer landen dan alleen 1. En om een vreemde markt te veroveren is het toch wel noodzakelijk dat iemand in het bedrijf iets af weet van de desbetreffende taal en cultuur. Daarom zit ik hier soms ook teksten te vertalen voor onze website naar het Nederlands
.
Maar ik leer wel Spaans hoor, het gaat steeds beter![]()
Wil je ook naar Barca? Is leuk hoor!
Pff, we zijn naar Sachsenhausen geweest.. wat zeer indrukwekkend was. Fernsehturm, DDRmuseum, Zoo Berlin, KaDeWe, Dunkel-theater, Alexa, terrasjes, veel tijd in de U/S/Mbahn door gebrachtquote:Op maandag 28 april 2008 13:01 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Hihi in Berlijn kun je heel wat aflopen ja, wat heb je allemaal nog meer gezien. Ben benieuwd!
Gaylordquote:
Ja hoor, 3 boterhammen klaar gemaakt door mijn moeder en een kop cremetomatensoepquote:Op maandag 28 april 2008 13:14 schreef Deansensitized het volgende:
Welkom terug Pieter, heeft het gesmaakt?
is het smeren van 3 boterhammen zo lastig tegenwoordig?quote:Op maandag 28 april 2008 13:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja hoor, 3 boterhammen klaar gemaakt door mijn moeder en een kop cremetomatensoep
Ik raad het zeker aan hoor, het is echt tofquote:
Hou er even rekening mee, dat ik nu thuis ben, en de komende paar dagen dat ook nog benquote:
En het staat ook goed op je CV..quote:Op maandag 28 april 2008 13:19 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik raad het zeker aan hoor, het is echt tof. En in grote steden zitten altijd wel internationale bedrijven waar je terecht kunt, hoewel het altijd wel helpt als je de taal spreekt maar goed, noodzakelijk is het niet.
dat doen siemens en ING ookquote:
Dat zekerquote:
Ik vraag me nou af he, zou het nou echt helpen een baan te vinden als je internationale (werk) ervaring hebt, afgezien het feit dat je meer talen spreekt? ik doe het nog altijd voornamelijk omdat ik het zelf leuk vindquote:
Ik heb hier verse croissants liggenquote:
Ik werd laatste gebeld door een bedrijf, die mijn internationale uitstapje wel erg interessant vond. Je onderscheidt je wel van de rest, tenzij die ook allemaal internationale ervaringen hebbenquote:Op maandag 28 april 2008 13:25 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik vraag me nou af he, zou het nou echt helpen een baan te vinden als je internationale (werk) ervaring hebt, afgezien het feit dat je meer talen spreekt? ik doe het nog altijd voornamelijk omdat ik het zelf leuk vind
Ligt het niet meer aan de functie die je vervult? Ik kan me namelijk voorstellen dat je meer leert van werken in een klein bedrijf waar je meer verantwoordelijkheden hebt dan van werken bij Siemens waar je weg gestopt wordt in een hoekje. Of je moet echt een topjob hebben bij Siemens natuurlijkquote:
Neej, tenzij je een internationaal georiënteerde job zoekt! Op dit moment op de arbeidsmarkt maakt t helemaal niet of je ervaring hebt, ze nemen tegenwoordig alles aanquote:Op maandag 28 april 2008 13:25 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik vraag me nou af he, zou het nou echt helpen een baan te vinden als je internationale (werk) ervaring hebt, afgezien het feit dat je meer talen spreekt? ik doe het nog altijd voornamelijk omdat ik het zelf leuk vind
Valt best meequote:
Ik geloof dat ik me de laatste jaren teveel in een omgeving begeef waar het "normaal" is om maanden of jaren in het buitenland te zitten. Daarom krijg ik soms het idee dat het niet meer zo bijzonder meer is...quote:Op maandag 28 april 2008 13:27 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik werd laatste gebeld door een bedrijf, die mijn internationale uitstapje wel erg interessant vond. Je onderscheidt je wel van de rest, tenzij die ook allemaal internationale ervaringen hebben
Valt reuze mee hoorquote:
interim-CEOquote:Op maandag 28 april 2008 13:28 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ligt het niet meer aan de functie die je vervult? Ik kan me namelijk voorstellen dat je meer leert van werken in een klein bedrijf waar je meer verantwoordelijkheden hebt dan van werken bij Siemens waar je weg gestopt wordt in een hoekje. Of je moet echt een topjob hebben bij Siemens natuurlijk.
Dat dusquote:Op maandag 28 april 2008 13:28 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ligt het niet meer aan de functie die je vervult? Ik kan me namelijk voorstellen dat je meer leert van werken in een klein bedrijf waar je meer verantwoordelijkheden hebt dan van werken bij Siemens waar je weg gestopt wordt in een hoekje. Of je moet echt een topjob hebben bij Siemens natuurlijk.
Haha toch wel jammer, dan is de uitdaging ook ver te zoeken... Hoe bevalt jouw jobbie btw?quote:Op maandag 28 april 2008 13:29 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Neej, tenzij je een internationaal georiënteerde job zoekt! Op dit moment op de arbeidsmarkt maakt t helemaal niet of je ervaring hebt, ze nemen tegenwoordig alles aan
loopjongen dus?quote:
True!quote:Op maandag 28 april 2008 13:33 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Haha toch wel jammer, dan is de uitdaging ook ver te zoeken... Hoe bevalt jouw jobbie btw?
nee hoor lieverd.. viel reuze mee...quote:
In mijn klas waren een vriend en ik de enige die naar het buitenland gingen. Bij mij waren het iets van 10 die in dezelfde periode naar het buitenland gingen.quote:Op maandag 28 april 2008 13:32 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik me de laatste jaren teveel in een omgeving begeef waar het "normaal" is om maanden of jaren in het buitenland te zitten. Daarom krijg ik soms het idee dat het niet meer zo bijzonder meer is.... Maar kennelijk dus wel, wat was dat voor bedrijf?
quote:Op maandag 28 april 2008 13:40 schreef Roycoooooo het volgende:
LOL!![]()
Krijg net een algemene mail van een personeelslid dat iemand zijn smartcard op kan halen bij haar. Nu heb je die smartcard nodig om je in te loggen en dus je mail te bekijken.![]()
LOL!![]()
Krijg net een algemene mail van een personeelslid dat iemand zijn smartcard op kan halen bij haar. Nu heb je die smartcard nodig om je in te loggen en dus je mail te bekijken.![]()
en de collega's lezen geen mailtjes voor..? ik begrijp je wel, maar de collega's zullen toch wel helpen als een collega meldt dat hij zn smartcard kwijt is..?quote:Op maandag 28 april 2008 13:40 schreef Roycoooooo het volgende:
LOL!![]()
LOL!![]()
Neej, die zeggen niks~~!11``!11''één~~!~einzweidrei~~!!!!quote:Op maandag 28 april 2008 13:43 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
en de collega's lezen geen mailtjes voor..? ik begrijp je wel, maar de collega's zullen toch wel helpen als een collega meldt dat hij zn smartcard kwijt is..?
ik wacht nog steeds op mijn inlogcode en pasje
quote:
Naja, dat doe je zelf...quote:Op maandag 28 april 2008 13:49 schreef Goover het volgende:
400 gemistJullie gaan te snel voor een matig serieus werkende stagiair
Goovertquote:Op maandag 28 april 2008 13:49 schreef Goover het volgende:
400 gemistJullie gaan te snel voor een matig serieus werkende stagiair
Same herequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |