Welkom thuis!quote:
Deanquote:Op maandag 28 april 2008 12:42 schreef Deansensitized het volgende:
Marloes alweer terug??
Hey![]()
En Pieter
Nee, dat nietquote:
Nee man, maar gewoon dat verhaal erachter van Kuno en Leinquote:Op maandag 28 april 2008 12:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Waar het hart van vol is... telt dus ook bij jou
Hap hapquote:Op maandag 28 april 2008 12:48 schreef Deansensitized het volgende:
En heb het maar een keer genoemd tot nu toe![]()
quote:Ben geen Fawkes...
Dat lijkt me ook wel vet jaquote:Op maandag 28 april 2008 12:47 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ben wel in het Dunkel-Theater geweest. Theater + dineren in het donker.. wat een geweldige ervaring!
Heeeyquote:Op maandag 28 april 2008 12:50 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Goedemiddag.
En ik kan het niet laten omdat mensen er altijd op happenquote:Op maandag 28 april 2008 12:50 schreef Deansensitized het volgende:
Onterecht beschuldigd worden vind ik niet lief Kees, dan spring ik altijd vol in de verdediging
Sorry
Het lijkt bijna een klassieker te zijn hierquote:Op maandag 28 april 2008 12:48 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nee man, maar gewoon dat verhaal erachter van Kuno en Lein
En heb het maar een keer genoemd tot nu toe![]()
Ben geen Fawkes...
Begrijpelijkquote:Op maandag 28 april 2008 12:52 schreef Piles het volgende:
[..]
En ik kan het niet laten omdat mensen er altijd op happen
Sorry
Wil ik ookquote:
Vrij weinigquote:Op maandag 28 april 2008 12:56 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Heb nu alleen wel spierpijn & blaren.. en ben verkoudenMaja je kunt niet alles hebben.
Heb ik hier nog wat gemist?
Hihi in Berlijn kun je heel wat aflopen ja, wat heb je allemaal nog meer gezien. Ben benieuwd!quote:Op maandag 28 april 2008 12:56 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Heb nu alleen wel spierpijn & blaren.. en ben verkoudenMaja je kunt niet alles hebben.
Alleen deel 400 denk ik, voor de rest is er toch niet veel spannends gebeurtquote:Op maandag 28 april 2008 12:56 schreef KiwiTjuHh het volgende:
mja.. lijkt mij nou niet echt een film die ik speciaal in de bios zou willen zien. Keertje downloaden misschien voldoende..quote:
Schrijf een review als je terug bentquote:
wat naamtopicsquote:Op maandag 28 april 2008 13:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Alleen deel 400 denk ik, voor de rest is er toch niet veel spannends gebeurt
kom je nou net binnen of ga je nou net wegquote:
Dan neem ik wel iemand anders meequote:Op maandag 28 april 2008 13:03 schreef nicomart het volgende:
[..]
mja.. lijkt mij nou niet echt een film die ik speciaal in de bios zou willen zien. Keertje downloaden misschien voldoende..
lijkt me toch wel onwijs gaaf..quote:Op maandag 28 april 2008 12:09 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Omdat er bedrijven zijn die actief zijn in meer landen dan alleen 1. En om een vreemde markt te veroveren is het toch wel noodzakelijk dat iemand in het bedrijf iets af weet van de desbetreffende taal en cultuur. Daarom zit ik hier soms ook teksten te vertalen voor onze website naar het Nederlands
.
Maar ik leer wel Spaans hoor, het gaat steeds beter![]()
Wil je ook naar Barca? Is leuk hoor!
Pff, we zijn naar Sachsenhausen geweest.. wat zeer indrukwekkend was. Fernsehturm, DDRmuseum, Zoo Berlin, KaDeWe, Dunkel-theater, Alexa, terrasjes, veel tijd in de U/S/Mbahn door gebrachtquote:Op maandag 28 april 2008 13:01 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Hihi in Berlijn kun je heel wat aflopen ja, wat heb je allemaal nog meer gezien. Ben benieuwd!
Gaylordquote:
Ja hoor, 3 boterhammen klaar gemaakt door mijn moeder en een kop cremetomatensoepquote:Op maandag 28 april 2008 13:14 schreef Deansensitized het volgende:
Welkom terug Pieter, heeft het gesmaakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |