Kun je amper met elkaar vergelijken, alleen al omdat het programma in het begin van het seizoen niet echt zwaar was..quote:Op donderdag 1 mei 2008 18:42 schreef WooZ het volgende:
[..]
ik zeg niet dat koeman een goeie trainer is, ik zeg dat hij het het verreweg beste gedaan heeft gemiddeld per wedstrijd afgelopen jaar, statistiek heet dat
Farfán was inderdaad niet echt in vorm dit jaar. Komt wel weer.quote:Op donderdag 1 mei 2008 19:41 schreef okee6 het volgende:
Farfán schoot het afgelopen seizoen de meeste vrije trappen raak, vier stuks. Wat een niveau
Er moet toch ergens iemand met de Nederlandse nationaliteit rondlopen die na de training wél even tegen een bal richting doel wil trappen. Er wordt geen Koeman-schot gevraagd, gewoon van afstand om een muurtje heen schieten, op doel, voor geldquote:Op donderdag 1 mei 2008 22:06 schreef ErikT het volgende:
[..]
Farfán was inderdaad niet echt in vorm dit jaar. Komt wel weer.
Het is inderdaad wel vreemd dat niemand echt goed vrije trappen kan nemen. Nilis loopt op de Herdgang rond, nota bene.quote:Op donderdag 1 mei 2008 22:10 schreef okee6 het volgende:
[..]
Er moet toch ergens iemand met de Nederlandse nationaliteit rondlopen die na de training wél even tegen een bal richting doel wil trappen. Er wordt geen Koeman-schot gevraagd, gewoon van afstand om een muurtje heen schieten, op doel, voor geld
quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:05 schreef WooZ het volgende:
Nou ik heb farfan volgens mij nog nooit een vrije trap zien nemen?
quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:05 schreef WooZ het volgende:
Nou ik heb farfan volgens mij nog nooit een vrije trap zien nemen?
The man, the myth, the legend...quote:bommelman schreef:
Ik kom morgen ook naar de herdgang en neem mijn zeepkist mee waar ik een betoog ga houden tegen het psv bestuur.
Hoeveel man kan ik gaan toespreken?
Dus... Lemic en Valckx ondermijnen PSV gedurende de laatste seizoenen... en jij stelt nu Reker verantwoordelijk? Los van de persoon Reker, elke directeur hoort zo'n keeper en technisch manager de deur te wijzen. Ongeacht de achterliggende problematiek, dit is geen werken.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:48 schreef Zwansen het volgende:
Bedankt Reker. Binnen 3 weken een club helemaal kapot maken.
Hoop toch echt dat dit niet zonder slag of stoot gaat.
De lange termijn visie is toch een stuk belangrijker dan de korte termijn lijkt me.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:48 schreef Zwansen het volgende:
Bedankt Reker. Binnen 3 weken een club helemaal kapot maken.
Hoop toch echt dat dit niet zonder slag of stoot gaat.
Met 14 miljoen euro voor Gomes in de hand en een waardige keeper als Roorda achter de hand is de korte termijn ook niet erg interessant. Goed geregeld, een vijfde titel kan maar zo, zie de concurrentie.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
De lange termijn visie is toch een stuk belangrijker dan de korte termijn lijkt me.
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:31 schreef okee6 het volgende:
[..]
Met 14 miljoen euro voor Gomes in de hand en een waardige keeper als Roorda achter de hand is de korte termijn ook niet erg interessant. Goed geregeld, een vijfde titel kan maar zo, zie de concurrentie.
Dat lijkt mij ookquote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
De lange termijn visie is toch een stuk belangrijker dan de korte termijn lijkt me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |