Heb je ook van die kralendingen op de zittingen?quote:Op maandag 28 april 2008 21:51 schreef Berkery het volgende:
Als je bij het uitzoeken van een nieuwe auto bedenkt: 'Zo'n station is wel verrekte handig!' en er ook eentje koopt
Bedankt he !quote:Op maandag 28 april 2008 21:51 schreef Berkery het volgende:
Als je bij het uitzoeken van een nieuwe auto bedenkt: 'Zo'n station is wel verrekte handig!' en er ook eentje koopt
Nee, maar wel een kinderzitje achterin, met plakplaatjes op de zijruitquote:Op maandag 28 april 2008 21:55 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Heb je ook van die kralendingen op de zittingen?
En ook van die uittrekzonneschermpjes met zuignapjes die niet blijven zitten?quote:Op maandag 28 april 2008 21:59 schreef Berkery het volgende:
[..]
Nee, maar wel een kinderzitje achterin, met plakplaatjes op de zijruit
Wat je zegt, die bleven niet zittenquote:Op maandag 28 april 2008 22:03 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
En ook van die uittrekzonneschermpjes met zuignapjes die niet blijven zitten?
En nu kappen!quote:Op maandag 28 april 2008 14:32 schreef zwemmerseczeem het volgende:
Je bent oud als je:
Als je je ineens aan het opwinden bent over 'verseksualisering van de maatschappij' aka 'losbandige jeugd' i.p.v dit als een geweldige neuk-opportunity te zien.![]()
Als je een vrouwelijke kennis met teveel schoenen aanduidt met 'Imelda Marcos' ipv 'Paris Hilton'
Als je je neefje ineens dingen gaat vertellen als "Waar nu de Blokker zit, zat vroeger de winkel van Willemsen en zoon naaibenodigdheden en dat daar, waar die huizen staan, dat was allemaal bouwland.![]()
Als je gebroren bent in een andere wereld dan die waarin we nu leven. Een wereld waarin overdags geen TV was, de Russen het grote gevaar, en je voor je werkstuk naar de bieb moest.
Als het liedje dat tijdens je intro een hit was ineens op TMF spoelt terug komt.. en je studeert nog steeds!![]()
Als je je nog kan herinneren dat er een derde net bij kwam
Dat is ook wel een goede ja. Zeuren over de jeugd van tegenwoordig, zonder dit te kunnen relativeren.quote:Op maandag 28 april 2008 22:09 schreef zquing het volgende:
als je een jongere iets ziet doen en tegen jezelf zegt "de jeugd van tegenwoordig"
Kun je nagaan.. Ben de jongste van t vriendengroepje en af en toe nog de wijstequote:
quote:Op zondag 27 april 2008 20:54 schreef ThE_ED het volgende:
of als niet al het bier meer opgaat bij een feestje omdat je vrienden bijna allemaal met de auto zijn
Toen zat ik niet eens meer op de middelbarequote:Op dinsdag 29 april 2008 09:45 schreef Fancy_Me het volgende:
(98/99 was mijn laatste jaar, toen ging ik naar de middelbare)
toen had ik de middelbare school al 10 jaar achter me gelatenquote:Op dinsdag 29 april 2008 10:39 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Toen zat ik niet eens meer op de middelbare
Die zitten tegenwoordig vaak al in de portieren ingebouwd volgens mij.quote:Op maandag 28 april 2008 22:03 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
En ook van die uittrekzonneschermpjes met zuignapjes die niet blijven zitten?
Ik snap dan helemaal als jij je oud voelt ja..quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:42 schreef BrandX het volgende:
[..]
toen had ik de middelbare school al 10 jaar achter me gelaten
Vergeet niet:quote:Op zondag 27 april 2008 20:29 schreef zweefbij het volgende:
[..]
hmm, Ben je ook oud als je he-man of de berenboot nog goed kan herinnderen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |