Of meneerquote:Op zondag 27 april 2008 11:08 schreef Hukkie het volgende:
Als de medewerker van de plaatselijke McDonalds U tegen je zegt.
Das een goedequote:Op zondag 27 april 2008 11:41 schreef Impala-neuker het volgende:
Als je geen plakje worst meer krijgt bij de slager.
quote:Op zondag 27 april 2008 11:41 schreef shmoopy het volgende:
Als je in jaartallen gaat praten.
"Ik weet nog, in '87..."
dat is de enige die op mij van toepassing is...quote:Op zondag 27 april 2008 11:04 schreef Nosh het volgende:
Als je neefjes hebt waarvan de moeder níet ouder dan veertig is.
Ze zeggen meneer tegen je bij de macquote:
Als je geen tantes meer hebt.quote:Op zondag 27 april 2008 12:07 schreef Viking84 het volgende:
Als er niet meer in je wangen wordt geknepen door je tantes.
Lijkt me weinig verrassend als je op die link klikt dat je Rick aantreft.quote:Op zondag 27 april 2008 12:09 schreef Viking84 het volgende:
Pas op, straks beschuldigen ze je nog van rickrollen.
quote:Op zondag 27 april 2008 12:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze zeggen meneer tegen je bij de mac
Als je 2 dagen (of langer) nodig hebt om fatsoenlijk te herstellen van een avondje hard zuipen.quote:Op zondag 27 april 2008 11:03 schreef Viking84 het volgende:
- Als je neefje van 11 aan jou gaat uitleggen hoe een mobieltje werkt;
- Als je neefje van 4 het van je wint met Memory.
Andere voorbeelden?.
kaas kopenquote:Op zondag 27 april 2008 11:41 schreef Impala-neuker het volgende:
Als je geen plakje worst meer krijgt bij de slager.
quote:Op zondag 27 april 2008 11:09 schreef ThE_ED het volgende:
als vrienden van je trouwen en kinderen krijgen
En als je bij je 19 jaar jongere broertje doet wat je zo haatte aan je vader. Een zin beginnen met:"Vroeger was dat er nog niet/Vroeger hadden we geen..."quote:Op zondag 27 april 2008 12:45 schreef botterfly het volgende:
Als je gaat stappen en het merendeel van de gasten zijn jonger!
Dat heb ik dus met acteurs.quote:Op zondag 27 april 2008 13:16 schreef Soul79 het volgende:
Als alle bekende sporters jonger blijken te zijn dan jij.
Ronaldinho is twee jaar jonger dan ik, toch kan hij veel beter voetballen. Dat klopt toch niet?
Dit is ook een goeie, ja.quote:Op zondag 27 april 2008 17:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Als je denkt aan mensen uit 1990 je associaties hebt met kleurpotloden, speelgoed en teletubbies en niet denkt aan mensen van 18
Yep, denk ik ook.quote:Op zondag 27 april 2008 17:19 schreef crossover het volgende:
Overigens zijn alle kinderen sowieso beter in memory dan volwassenen
Als je van de generatie bent die zijn schaamhaar gewoon laat staan ....quote:Op zondag 27 april 2008 13:09 schreef gebrokenglas het volgende:
Als je plotseling je eerste grijze schaamhaar ontdekt.
Inderdaad.quote:Op zondag 27 april 2008 11:04 schreef ondeugend het volgende:
Aks je geen handstand meer durft omdat je bang bent dat je door je armen heen zakt.
En alleen op woensdagmiddag een uur televisie voor kinderen, NCRV Kinderuurtje.quote:Op zondag 27 april 2008 18:37 schreef Rewimo het volgende:
Als je je zoon vertelt dat je vroeger zelf:
- geen computer had (die bestonden nog niet)
- geen mobieltje (die bestonden nog niet)
- geen skates (die bestonden nog niet) maar rolschaatsen met 4 wielen die 2 aan 2 geplaatst waren
- geen video- of dvd-speler (die bestonden nog niet)
- geen Wii (die bestonden nog niet)
- geen DS (die bestonden nog niet)
En als mijn leerlingen aan mij gaan vragen of ik al getrouwd ben en/of kinderen hebquote:Op zondag 27 april 2008 13:16 schreef Soul79 het volgende:
Als alle bekende sporters jonger blijken te zijn dan jij.
Ronaldinho is twee jaar jonger dan ik, toch kan hij veel beter voetballen. Dat klopt toch niet?
Ik ben het ermaar afgaan scheren omdat er grijze haren inkwamen.quote:Op zondag 27 april 2008 18:02 schreef Vivi het volgende:
[..]
Als je van de generatie bent die zijn schaamhaar gewoon laat staan ....
Wat is DS?quote:Op zondag 27 april 2008 18:37 schreef Rewimo het volgende:
Als je je zoon vertelt dat je vroeger zelf:
- geen DS (die bestonden nog niet)
hmm, Ben je ook oud als je he-man of de berenboot nog goed kan herinnderen?quote:Op zondag 27 april 2008 19:32 schreef shmoopy het volgende:
[..]
En alleen op woensdagmiddag een uur televisie voor kinderen, NCRV Kinderuurtje.
"Ja, maar Jetix dan?" Bekjes vielen open.
Das idd ook een goeie.quote:Op zondag 27 april 2008 20:54 schreef ThE_ED het volgende:
of als niet al het bier meer opgaat bij een feestje omdat je vrienden bijna allemaal met de auto zijn
Als je een halve dag ziek bent na een avond doorzakken. Of als je een week lang niet kunt lopen na een half uurtje sporten. Als vrijwel iedereen je een mevrouw noemt en je aanspreekt met u.quote:Op zondag 27 april 2008 11:03 schreef Viking84 het volgende:
Andere voorbeelden?.
Hee, jij ook al? Ik moest een leesbril...quote:Op zondag 27 april 2008 21:27 schreef deedeetee het volgende:
Als je opeens geen kleine lettertjes meer kunt lezen
lol sooo true so truequote:Op zondag 27 april 2008 17:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Als TMF de liedjes uit je jeugd als "Classics" of "Golden Oldies" gaat bestempelen.
Als je denkt aan mensen uit 1990 je associaties hebt met kleurpotloden, speelgoed en teletubbies en niet denkt aan mensen van 18
10 jaar...quote:Op zondag 27 april 2008 17:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Als je je realiseert dat je eindexamen van de middelbare school 10 jaar geleden is... en je zoals ik, ook nog van voor de tweede fase bent
Inderdaad.quote:Op zondag 27 april 2008 22:43 schreef Jane het volgende:
Als je erachter komt dat die meesters en juffen op de basisschool, die je als kind zo oud vond, toen jonger waren dan jij nu!
quote:Op zondag 27 april 2008 17:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
quote:Op zondag 27 april 2008 22:33 schreef QueenR het volgende:
[..]
10 jaar...![]()
zucht, als je dat dus hebt....
ja dan ben jij echt oudquote:
quote:Op zondag 27 april 2008 19:32 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Inderdaad een hele herkenbare...quote:Op zondag 27 april 2008 20:54 schreef ThE_ED het volgende:
of als niet al het bier meer opgaat bij een feestje omdat je vrienden bijna allemaal met de auto zijn
Dat heb ik in m'n studententijd ook wel gehad hoor. Maar dan had ik wel zoveel gezopen dat ik bij het opstaan de volgende dag merkte dat ik nog steeds dronken was. En dat de kater pas insloeg aanhet einde van de middag.quote:Op zondag 27 april 2008 12:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als je 2 dagen (of langer) nodig hebt om fatsoenlijk te herstellen van een avondje hard zuipen.
quote:Op zondag 27 april 2008 19:32 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Als je je bril moet afzetten om een nummertje in te typen op een mobieltje?quote:Op zondag 27 april 2008 11:03 schreef Viking84 het volgende:
Andere voorbeelden?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |