Same here... het wordt alleen nog maar erger.quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:25 schreef schatje het volgende:
Je wordt een dagje ouder hè? Dan kan je er minder goed tegen.
quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:50 schreef -SG- het volgende:
Donderdagavond is Bingo avond.
Collega's van in de 30 zeiden ook al dat ze er heel lang last van hadden van een avondje echt doorzakken, maar goed het was ineens zo plotseling. Ben vanavond ook hele avond aan de sinas, straks maar naar bedquote:Op zaterdag 26 april 2008 21:55 schreef Oblivion het volgende:
Welkom bij de dertigers!![]()
Bij de een zal het eerder komen dan bij een ander...
Morgen ben je officieel een ouwe lul. Gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:05 schreef JDx het volgende:
[..]
Collega's van in de 30 zeiden ook al dat ze er heel lang last van hadden van een avondje echt doorzakken, maar goed het was ineens zo plotseling. Ben vanavond ook hele avond aan de sinas, straks maar naar bed![]()
Voor je het weet heb je ook een bierbuik en ben je kaal.quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:05 schreef JDx het volgende:
[..]
Collega's van in de 30 zeiden ook al dat ze er heel lang last van hadden van een avondje echt doorzakken, maar goed het was ineens zo plotseling. Ben vanavond ook hele avond aan de sinas, straks maar naar bed![]()
Je gaat ook al richting 30?quote:Op zondag 27 april 2008 11:59 schreef Matje-1989 het volgende:
Hmm, ik heb gelukkig nooit last van zulke dingen
Gisteren wel de hele dag echt ziek geweest, is me nog nooit overkomen.
Maargoed, voel me nu weer helemaal fit
Kijk voor de grap eens naar zijn naam johquote:Op zondag 27 april 2008 12:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je gaat ook al richting 30?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |