quote:Op maandag 28 april 2008 00:29 schreef pepu het volgende:
Als je dochter niet meer met je in bad gaat.
Of meneer.quote:Op zondag 27 april 2008 11:08 schreef Hukkie het volgende:
Als de medewerker van de plaatselijke McDonalds U tegen je zegt.
quote:Op maandag 28 april 2008 00:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Bejaarden mensen zeggen u tegen mij
Dat van dat memory dat is volgens mij wetenschappelijk bewezen dat kleine kinderen daar erg goed in zijn. Iets met herhalen en patronen.quote:Op zondag 27 april 2008 11:03 schreef Viking84 het volgende:
- Als je neefje van 11 aan jou gaat uitleggen hoe een mobieltje werkt;
- Als je neefje van 4 het van je wint met Memory.
Andere voorbeelden?.
ow echt zo waar!quote:Op zondag 27 april 2008 23:55 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Inderdaad een hele herkenbare...
Of dat verjaardagen/feestjes met vrienden al om half 1 afgelopen zijn omdat iedereen "moe is"...
- Als je in uitgaansgelegenheden bent waar je eerder altijd kwam, minstens 5 jaar ouder bent dan de gemiddelde bezoeker.
- Als ik me realiseer dat ik het geboortejaar van iemand waarme ik praat nog heel bewust heb meegemaakt.
- Als ik niet meer zo goed tegen nachtjes met 4 uur slaap kan.
Ik ben vast ouder dan jij, maar ik speel met legoquote:Op maandag 28 april 2008 00:24 schreef zhe-devilll het volgende:
Als je weer eens met lego wilt spelen
quote:Op maandag 28 april 2008 10:42 schreef Impala-neuker het volgende:
Als het gebit van je vriendin niet meer blijft plakken tijdens het pijpen.
Ik bedacht een paar maanden terug, toen wij 25 jaar getrouwd waren, dat ik vond dat het nog heeeeeeeel lang zou duren eer ik zover was toen mijn ouders 25 jaar getrouwd waren! Dat was toch gisteren nog? (1980) Niet getrouwd , geen kinderen en nu staat onze volwassen zoon de avond te openen. Das eng!quote:Op zondag 27 april 2008 23:40 schreef Croupouque het volgende:
Wanneer ik naar de trouwfoto van mijn ouders kijk en bedenk dat ze toen twee jaar jonger waren dan ik nu ben, dan voel ik me toch redelijk oud.
Maar jij bent echt oud. Ik ben amper 25 hahaquote:Op maandag 28 april 2008 11:32 schreef botterfly het volgende:
[..]
Ik bedacht een paar maanden terug, toen wij 25 jaar getrouwd waren, dat ik vond dat het nog heeeeeeeel lang zou duren eer ik zover was toen mijn ouders 25 jaar getrouwd waren! Dat was toch gisteren nog? (1980) Niet getrouwd , geen kinderen en nu staat onze volwassen zoon de avond te openen. Das eng!
Waarom zeg je dan geen mevrouw tegen haar?!quote:Op maandag 28 april 2008 12:42 schreef amaranta het volgende:
Maar jij bent echt oud. Ik ben amper 25 haha
Je hebt gelijk.quote:Op maandag 28 april 2008 12:48 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan geen mevrouw tegen haar?!
Ik ben echt wel goed in memoryquote:Op zondag 27 april 2008 17:19 schreef crossover het volgende:
Volgens Theo Maassen ben je oud als je blij bent dat mensen je jonger schattenDaar kan ik me wel in vinden.
Overigens zijn alle kinderen sowieso beter in memory dan volwassenen
Oehhhh, jouw geboortejaar is mijn trouwjaarquote:Op maandag 28 april 2008 12:42 schreef amaranta het volgende:
[..]
Maar jij bent echt oud. Ik ben amper 25 haha
Als je begint over ballen in je buik en je gesprekspartner kijkt je aan alsof je gek geworden bent..quote:Op maandag 28 april 2008 15:39 schreef gronk het volgende:
Als je ontdekt dat koot en bie eigenlijk gewoon haske gelijk hadden met hun typetjes.
quote:Op maandag 28 april 2008 14:32 schreef zwemmerseczeem het volgende:
Je bent oud als je:
Als je je ineens aan het opwinden bent over 'verseksualisering van de maatschappij' aka 'losbandige jeugd' i.p.v dit als een geweldige neuk-opportunity te zien.![]()
Dan ben jij wel HEEL oud !quote:Op zondag 27 april 2008 18:37 schreef Rewimo het volgende:
Als je je zoon vertelt dat je vroeger zelf:
- geen computer had (die bestonden nog niet)
- geen mobieltje (die bestonden nog niet)
- geen skates (die bestonden nog niet) maar rolschaatsen met 4 wielen die 2 aan 2 geplaatst waren
- geen video- of dvd-speler (die bestonden nog niet)
- geen Wii (die bestonden nog niet)
- geen DS (die bestonden nog niet)
Bronquote:De DS werd op 6 oktober 1955 gepresenteerd op de Parijse autosalon en sloeg in als een bom.
Bij dat soort avondjes had ik dat ook, maar nu heb ik dat dus al bij veel minder zware avonden. Sowieso heb ik als ik zaterdag flink aangeschoten ben geweest (niet stomdronken) maandag meestal nog wel een beetje een muf gevoel.quote:Op zondag 27 april 2008 23:59 schreef gronk het volgende:
[..]
Dat heb ik in m'n studententijd ook wel gehad hoor. Maar dan had ik wel zoveel gezopen dat ik bij het opstaan de volgende dag merkte dat ik nog steeds dronken was. En dat de kater pas insloeg aanhet einde van de middag.
Díe DS is nog nèt ietsje ouder dan ikquote:
awch deze komt hard aan.quote:Op zondag 27 april 2008 17:14 schreef Paramnesia het volgende:
Als je dingen van 15-16 jarigen aanhoort en het herkent als iets van 'vroeger' terwijl je zelf nog maar net 20 bent.
kind.... je bent bijna 21quote:Op maandag 28 april 2008 20:10 schreef Fancy_Me het volgende:
Over een week of 2 heb ik een reunie van de basisschool. Dat is alweer 10jaar geleden dat ik op die school zat..![]()
Als je af en toe met vrienden begint over vroeger toen we nog geen vriendjes en vriendinnetjes hadden..![]()
Je nog je idkaart moet laten zien in de kroeg voordat je naar binnen mag.. Hallo, ik ben bijna 21 heur![]()
Vrienden drinken niet meer omdat ze met de auto zijn
Oh en nu ben ik een van de oudste in de klas, en ik was altijd een van de jongste.. Toen scheelt het max een paar maanden.. Nu max 2 jaar![]()
Damn, ik ben oud![]()
10 jaar geleden nog op de basisschool.:')quote:
Ja, tien jaar geleden nog op de middelbare school dus.quote:Op maandag 28 april 2008 21:26 schreef Arcee het volgende:
[..]
10 jaar geleden nog op de basisschool.:')
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |