quote:Op zondag 27 april 2008 00:06 schreef F1Bas het volgende:
Heeft iemand de link naar het stuk in de AD dat Ajax voor Sulejmani gaat?
Bronquote:Naast Cvitanich heeft Van Basten in elk geval Miralem Sulejmani van Heerenveen als prioriteit bestempeld. Ajax-scouts speuren in het buitenland verder koortsachtig naar een opvolger van John Heitinga. Over zijn huidige vervanger in de A-selectie, de Ghanees Samuel Kuffour, is intern nog geen definitieve beslissing genomen.
quote:Op zondag 27 april 2008 00:29 schreef Cyberia18 het volgende:
Fout in de TT. AFC moet het zijn natuurlijk!
[..]
[..]
Bron
Ik zou hem voorin zetten.quote:Op zondag 27 april 2008 00:35 schreef De_Ananas het volgende:
Waar zou Sulejmani dan eventueel moeten spelen?
quote:Op zondag 27 april 2008 00:35 schreef De_Ananas het volgende:
Waar zou Sulejmani dan eventueel moeten spelen?
quote:Sulejmani-Huntelaar-Suarez
quote:
Echt he, je ziet ook wel weer wie dit soort dingen vraagt, Meneer Van geel tochquote:
Laat hij gouw de eerste seizoenshelft nog blijven. Dan mag hij als hij wil in de winterstop weg. Als hij ons maar al met sinterklaas kampioen maakt!quote:
Mogen ze eerst wel eens een blik keiharde verdedigers opentrekkenquote:Op zondag 27 april 2008 01:07 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Laat hij gouw de eerste seizoenshelft nog blijven. Dan mag hij als hij wil in de winterstop weg. Als hij ons maar al met sinterklaas kampioen maakt!
Lekker op tijd weer.quote:Naast Cvitanich heeft Van Basten in elk geval Miralem Sulejmani van Heerenveen als prioriteit bestempeld.Ajax-scouts speuren in het buitenland verder koortsachtig naar een opvolger van John Heitinga. Over zijn huidige vervanger in de A-selectie, de Ghanees Samuel Kuffour, is intern nog geen definitieve beslissing genomen.
Maar kan hij wel rechtsbuiten? En met Sulejmani en Suarez heb je wel 2 dezelfde soort spelers. Van die pielespelers die het bloed onder je nagels uit kunnen halen maar de tegenstander horen dol kunnen spelen.quote:
Suarez - Moreno - Sulejmaniquote:Op zondag 27 april 2008 00:58 schreef Mindstate het volgende:
IN: Sulejmani
OUT: Huntelaar
Suarez-Cvitanich-Sulejmani?
Waar kan ik tekenen? Het liefst nog met Huntelaar ipv Moreno maar als Huntelaar weggaat is dit idd wel een aardige opstelling voor komend jaar!quote:Op zondag 27 april 2008 02:05 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Suarez - Moreno - Sulejmani
Lindgren - Cvitanich - Gabri
Vertonghen - Vermaelen - Van der Wiel - Silva
DE STEEK
Het enige minpunt aan mijn opstelling is dat er maar 2 Nederlanders in de basis staan. Maar 8 spelers spreken de taal (als het goed is). Alleen Cvitanich, Moreno & Gabri niet.quote:Op zondag 27 april 2008 02:09 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Waar kan ik tekenen? Het liefst nog met Huntelaar ipv Moreno maar als Huntelaar weggaat is dit idd wel een aardige opstelling voor komend jaar!
quote:
En op deze manier?quote:Op zondag 27 april 2008 02:41 schreef N.i.c.k het volgende:
Met Suarez en Sulejmani 4-3-3 spelen heeft geen zin. De kracht van Suarez Huntelaar als tandem lag dan ook in situaties waarin ze gewoon als 2 spitzen fungeerden.
Als ik lees dat Ajax-scouts nu pas bezig zijn met het scouten van een vervanger van Heitinga, begin ik toch weer te twijfelenquote:Op zondag 27 april 2008 09:51 schreef Aanvoerder het volgende:
Kampioen volgend seizoen.
Aanval is de beste verdediging, zal Marco van Basten wel denkenquote:Op zondag 27 april 2008 09:27 schreef Urquhart het volgende:
We gaan volgens mij echt met 7 spitsen voetballen
Dat dus.quote:Op zondag 27 april 2008 02:41 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Het enige minpunt aan mijn opstelling is dat er maar 2 Nederlanders in de basis staan.
Hier ook. Ik begin er een beetje een PSV-gevoel bij te krijgen. Maar aan de andere kant moet je natuurlijk wel voor kwaliteit gaan, en als die buitenlander beter is dan een Nederlander op die positie is het natuurlijk onzin om toch die Nederlander te nemen vanwege de nationaliteit.quote:
Ja, relaxte gozer.quote:Op zondag 27 april 2008 10:45 schreef jna het volgende:
Iedereen nog naar Heitinga gekeken gisteravond bij raymann is laat?
Nee. Hier ook. Het gaat weer downhill met de selectie imo.quote:Op zondag 27 april 2008 11:03 schreef M0NTANA het volgende:
Ben ik de enige die geen vertrouwen heeft in volgend seizoen?
Ik vind het nog wat vroeg om daar al over te oordelen. Als KJH blijft en er komt een goede verdediger bij dan heb ik wel goede hoop, zeker als Gomes weggaat. Naast psv hebben we niet al teveel concurrentie.quote:Op zondag 27 april 2008 11:03 schreef M0NTANA het volgende:
Als Gomes weggaat ben ik er van overtuigd dat wij beter zijn dan PSVquote:Op zondag 27 april 2008 11:03 schreef M0NTANA het volgende:
Vreemd dat daar nog niks over bekend is ja. Ach ja, nieuwe sponsor. Is weer ff wennen. Beter verneuken ze het niet...quote:Op zondag 27 april 2008 12:31 schreef kevin6188 het volgende:
Ik ben wel eens benieuwd naar de nieuwe shirts.
Moeilijk om te zeggen maar als de Zeeuw, Sulejmani en een goede verdediger erbij komen en Huntelaar blijft zie ik het wel met vertrouwen tegemoet.quote:Op zondag 27 april 2008 11:03 schreef M0NTANA het volgende:
Elk seizoen aan het begin vertrouwen hebbenquote:Op zondag 27 april 2008 11:03 schreef M0NTANA het volgende:
Moeten ze dan al bezig zijn sinds het begin van het jaar? Zolang is het nog niet bekend dat hij weg gaat hoor.quote:Op zondag 27 april 2008 09:55 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Als ik lees dat Ajax-scouts nu pas bezig zijn met het scouten van een vervanger van Heitinga, begin ik toch weer te twijfelen
Ja echt he. Als scout moet je toch wel een lijstje hebben met talentvolle verdedigers? En onze scouts moeten kei hard op zoek naar een vervanger van Heitingaquote:
Ik neem aan dat ze al een lijstje van namen hebben maar dat wil niet zeggen dat je die dan ook meteen kan kopen/goed genoeg is.quote:Op zondag 27 april 2008 13:02 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ja echt he. Als scout moet je toch wel een lijstje hebben met talentvolle verdedigers? En onze scouts moeten kei hard op zoek naar een vervanger van Heitinga. Lekker weer.
Niet zo heel vreemd. Aegon 'begint' pas op 1 juli.quote:Op zondag 27 april 2008 12:33 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Vreemd dat daar nog niks over bekend is ja. Ach ja, nieuwe sponsor. Is weer ff wennen. Beter verneuken ze het niet...
De kans was wel groot dat hij weg zou gaan. Maar buiten dat moet je sowieso al een lijstje van 5 namen hebben voor iedere positie. Nu komt het op mij over, of ze gewoon niets op papier hebben staan en in het wilde weg gaan zoeken. Het zal allemaal wel wat genuanceerder liggen, maar we wachten af.quote:Op zondag 27 april 2008 12:42 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Moeten ze dan al bezig zijn sinds het begin van het jaar? Zolang is het nog niet bekend dat hij weg gaat hoor.
quote:Vader Gourcuff: Ajax potentiële club
zondag 27 april, door AFCajaxlimburg, Amsterdam, 13:02u, goal.com
De 21-jarige middenvelder van AC Milan komt amper aan spelen toe en staat stil in zijn ontwikkeling.
Vader Christain Gourcuff heeft het vertrouwen in Milan opgezegd. "Ik denk eerlijk gezegd niet dat de club nog vertrouwen in hem heeft."
Een terugkeer naar Frankrijk? "Het zou geen verkeerde beslissing zijn, maar we moeten een club vinden waar hij zich thuisvoelt," aldus vader Gourcuff, die daarbij aangeeft dat ook Ajax een potentiële nieuwe club is voor zijn zoon.
Veel meer kunnen we niet doen neequote:Op zondag 27 april 2008 13:07 schreef Urquhart het volgende:
[..]
De kans was wel groot dat hij weg zou gaan. Maar buiten dat moet je sowieso al een lijstje van 5 namen hebben voor iedere positie. Nu komt het op mij over, of ze gewoon niets op papier hebben staan en in het wilde weg gaan zoeken. Het zal allemaal wel wat genuanceerder liggen, maar we wachten af.
Dat zou helemaal lachwekkend zijn. Lijstjes met spelers die onhaalbaar zijn of die niet goed genoeg zijnquote:Op zondag 27 april 2008 13:04 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze al een lijstje van namen hebben maar dat wil niet zeggen dat je die dan ook meteen kan kopen/goed genoeg is.
quote:
Ik bedoel meer van dat ze die al enige tijd volgen en dan nog ff moeten kijken of ie echt goed genoeg isquote:Op zondag 27 april 2008 13:09 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat zou helemaal lachwekkend zijn. Lijstjes met spelers onhaalbaar zijn of die niet goed genoeg zijn.
Dat gaat toch niet door?quote:Op zondag 27 april 2008 13:08 schreef Jasza het volgende:
[..]
Over een paar maanden heb je extra lange als je om 5 uur moet spelen
Ja, idd, stond daar ff niet bij stil. Ben benieuwd.quote:Op zondag 27 april 2008 13:06 schreef Nashje het volgende:
[..]
Niet zo heel vreemd. Aegon 'begint' pas op 1 juli.
Ik had het tot vorige week, maar ze moeten me niet meerquote:Op zondag 27 april 2008 13:12 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ja, ik heb geen geld en tijd om zelf te gaan scouten
En ook de Hyves van onze Annet aan het regelen hé, dat was veel werkquote:Op zondag 27 april 2008 13:41 schreef kevin6188 het volgende:
Jij zat alleen maar met een bord op schoot!
Ach vandaag lekker Old Firm kijken, ook leuk.quote:
Ik heb daar geen officieele bron van gezien. Ik las wel op veel sites dat het volgend seizoen nog niet kan, maar dat het pas in 09/10 komt.quote:Op zondag 27 april 2008 13:35 schreef DuvelDuvel het volgende:
Het oude logo komt toch ook op het shirt. Hoe geweldig zou dat zijn.
Kan der niet mee zitten. Vind het juist nu wel mooi op het shirt passenquote:Op zondag 27 april 2008 13:35 schreef DuvelDuvel het volgende:
Het oude logo komt toch ook op het shirt. Hoe geweldig zou dat zijn.
Volgens mij wel. Hoorde dat de speeltijden op zondag op 14.00u en 17.00u komen.quote:
Dat van 09-10 had ik ook gelezen. Vind ik wel raar want hoe moeilijk is het nu om een ander logo op een shirtje te zetten?quote:Op zondag 27 april 2008 13:46 schreef vliegende_olifant het volgende:
[..]
Ik heb daar geen officieele bron van gezien. Ik las wel op veel sites dat het volgend seizoen nog niet kan, maar dat het pas in 09/10 komt.
Lekker toch, kan je voor of na Ajax mooi de andere wedstrijd kijken. En 14.00 is altijd beter dan 12.30.quote:Op zondag 27 april 2008 14:16 schreef Silenus het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Hoorde dat de speeltijden op zondag op 14.00u en 17.00u komen.
Maarja, we zullen het vanzelf wel zien.
Op een shirt niet, maar er zijn natuurlijk nog vele andere dingen die moeten meeveranderen. Variërend van de enorme logo's op de Arena tot briefpapier.quote:Op zondag 27 april 2008 14:42 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Dat van 09-10 had ik ook gelezen. Vind ik wel raar want hoe moeilijk is het nu om een ander logo op een shirtje te zetten?
Daar had ik niet eens aan gedacht joh.quote:Op zondag 27 april 2008 15:10 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Op een shirt niet, maar er zijn natuurlijk nog vele andere dingen die moeten meeveranderen. Variërend van de enorme logo's op de Arena tot briefpapier.
Ik denk niet dat ze het nieuwe logo definitief voor het oude willen vervangen hoor, alleen één seizoen het oude logo op het shirt om de supporters te paaien.quote:Op zondag 27 april 2008 15:10 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Op een shirt niet, maar er zijn natuurlijk nog vele andere dingen die moeten meeveranderen. Variërend van de enorme logo's op de Arena tot briefpapier.
Een van de redenen die ze volgens mij gaven om het oude logo niet door te voeren, was dat ze dan ook de hele merchandise moesten aanpassen waardoor je een hoop niet meer zou kunnen verkopen. Wanneer je het oude logo maar 1 seizoen doorvoert heb je dit 'probleem' twee keer dus het lijkt me niet dat ze dat zouden doen.quote:Op zondag 27 april 2008 15:16 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze het nieuwe logo definitief voor het oude willen vervangen hoor, alleen één seizoen het oude logo op het shirt om de supporters te paaien.
Ik vind het ook goed zoals het is. Oude logo vind ik sowieso niet heel veel mooier ofzo.quote:Op zondag 27 april 2008 16:05 schreef Radegast het volgende:
Ik vind het huidige logo prima, het oude is vooral nostalgie. Dat moet het ook maar blijven.
Een kampioen krijgt meestal weinig goals tegen. Een team moet je bouwen op de verdediging. Als het verdedigend goed zit krijgt je aanval vanzelf wel het vertrouwen en de goals.quote:Op zondag 27 april 2008 09:57 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]
Aanval is de beste verdediging, zal Marco van Basten wel denken
Eindelijk toe gekomen aan al die klusjes die al weken en weken op mij lagen te wachtenquote:
En bier tieten zon zee strand en Italiequote:Op zondag 27 april 2008 18:59 schreef toma het volgende:
[..]
dan hebben we het EK, Olympische spelen en de Tour
quote:Op zondag 27 april 2008 18:59 schreef toma het volgende:
[..]
Het EK rest boeit me totaal niet, nou ja OS mss dan nog. Maar geen Ajaxquote:Op zondag 27 april 2008 18:59 schreef toma het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 april 2008 18:59 schreef toma het volgende:
[..]
Nadat de play-offs gespeeld zijnquote:Op zondag 27 april 2008 19:46 schreef vliegende_olifant het volgende:
Wanneer word bekend tegen wie we spelen in de voorronde CL?
Volgens mij pas in juli ofzo.quote:
Ach kan me wel voorstellen hoor na 5 jaar weer eens iets gewonnen te hebben. Belachelijk dat ze de beker winnen met zo'n wanstalltig slecht eftal. Nou ja laat ze er nu maar genieten op naar de volgende 5 jaar zonder prijzen!quote:
Ik haal liever voorronde CL hoor. Beker heeft me nooit geboeid.quote:
Ik ook, en 5 mei zit ik in de ArenA te kijken naar een overwinning van ons aller Ajax.quote:Op zondag 27 april 2008 20:25 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ik haal liever voorronde CL hoor. Beker heeft me nooit geboeid.
quote:Op zondag 27 april 2008 20:26 schreef DJ_Ryow het volgende:
feyenoord kennende komt er nu een dvd op de markt
Lijkt mij sterk, bijna alles is alweer uitverkochtquote:Op zondag 27 april 2008 20:51 schreef Eppie_NL het volgende:
Er gaan niet zoveel supp. naar Ajax - Heerenveen op 5 mei? 15.000 maar?
Reken maarquote:Op zondag 27 april 2008 20:26 schreef DJ_Ryow het volgende:
quote:Op zondag 27 april 2008 20:26 schreef DJ_Ryow het volgende:
Heb je weer lopen spitten jongen.quote:Op zondag 27 april 2008 22:39 schreef Houniet het volgende:
Zo, wat een weekend. Is er nog wat spannends gebeurd rond ons Ajax?
haha.. jij ook al ja..quote:Op zondag 27 april 2008 22:32 schreef kalinho het volgende:
Ik heb nu al 10-15 mensen gehad op msn die heel blij "Helemaal niets in amsterdam" kwamen melden....
quote:Sulejmani wijst Feyenoord af.
In het voetbalprogramma Studio Voetbal heeft Jack Van Gelder laten weten dat er een investeerder van Feyenoord De transfersom van Miralem Sulejmani wil betalen. De transfersom van rond de 10 miljoen zou geen prbleem wezen.
Alleen Miralem Sulejmani zou niet naar Rotterdam willen verkassen ondanks de aanwezigheid van zijn oude trainer Gert Jan Verbeek. Sulejmani wil prijzen pakken.
Hiermee blijft de deur open staan voor een eventueel vertrek naar Ajax. Ajax schijnt alleen nog concurrentie te krijgen van PSV en enkele Buitenlandse clubs.
quote:Op zondag 27 april 2008 23:44 schreef w00h00 het volgende:
Van Basten en Blind, is dat een combinatie?
jaloers ?quote:Op zondag 27 april 2008 20:26 schreef DJ_Ryow het volgende:
Waarom zit jij in godsnaam achter je PC en niet in een kroeg?quote:
omdat ik daar vanmiddag al was, en ik na afloop naar het feest bij de kuip vond het wel welletjes,quote:Op maandag 28 april 2008 00:21 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Waarom zit jij in godsnaam achter je PC en niet in een kroeg?
Waarom hadden jullie het er overquote:Op maandag 28 april 2008 00:25 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Jaloers op Feyenoord, nu wordt ie helemaal mooi
Altijd met Ajax bezig blijven houden, jullie kijken gewoon tegen ons op, dat is wel duidelijk.quote:Op maandag 28 april 2008 00:27 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Waarom hadden jullie het er over![]()
En dan roepen ze in finale topic dat feyenoord zo bezig is met amsterdam omdat helemaal niets ( wat hard klonk)
je bent vergeten in je onderschrift te zetten "PSV kampioen '07 - '08"quote:Op maandag 28 april 2008 00:27 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Waarom hadden jullie het er over![]()
En dan roepen ze in finale topic dat feyenoord zo bezig is met amsterdam omdat helemaal niets ( wat hard klonk)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |