En bier tieten zon zee strand en Italiequote:Op zondag 27 april 2008 18:59 schreef toma het volgende:
[..]
dan hebben we het EK, Olympische spelen en de Tour
quote:Op zondag 27 april 2008 18:59 schreef toma het volgende:
[..]
Het EK rest boeit me totaal niet, nou ja OS mss dan nog. Maar geen Ajaxquote:Op zondag 27 april 2008 18:59 schreef toma het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 april 2008 18:59 schreef toma het volgende:
[..]
Nadat de play-offs gespeeld zijnquote:Op zondag 27 april 2008 19:46 schreef vliegende_olifant het volgende:
Wanneer word bekend tegen wie we spelen in de voorronde CL?
Volgens mij pas in juli ofzo.quote:
Ach kan me wel voorstellen hoor na 5 jaar weer eens iets gewonnen te hebben. Belachelijk dat ze de beker winnen met zo'n wanstalltig slecht eftal. Nou ja laat ze er nu maar genieten op naar de volgende 5 jaar zonder prijzen!quote:
Ik haal liever voorronde CL hoor. Beker heeft me nooit geboeid.quote:
Ik ook, en 5 mei zit ik in de ArenA te kijken naar een overwinning van ons aller Ajax.quote:Op zondag 27 april 2008 20:25 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ik haal liever voorronde CL hoor. Beker heeft me nooit geboeid.
quote:Op zondag 27 april 2008 20:26 schreef DJ_Ryow het volgende:
feyenoord kennende komt er nu een dvd op de markt
Lijkt mij sterk, bijna alles is alweer uitverkochtquote:Op zondag 27 april 2008 20:51 schreef Eppie_NL het volgende:
Er gaan niet zoveel supp. naar Ajax - Heerenveen op 5 mei? 15.000 maar?
Reken maarquote:Op zondag 27 april 2008 20:26 schreef DJ_Ryow het volgende:
quote:Op zondag 27 april 2008 20:26 schreef DJ_Ryow het volgende:
Heb je weer lopen spitten jongen.quote:Op zondag 27 april 2008 22:39 schreef Houniet het volgende:
Zo, wat een weekend. Is er nog wat spannends gebeurd rond ons Ajax?
haha.. jij ook al ja..quote:Op zondag 27 april 2008 22:32 schreef kalinho het volgende:
Ik heb nu al 10-15 mensen gehad op msn die heel blij "Helemaal niets in amsterdam" kwamen melden....
quote:Sulejmani wijst Feyenoord af.
In het voetbalprogramma Studio Voetbal heeft Jack Van Gelder laten weten dat er een investeerder van Feyenoord De transfersom van Miralem Sulejmani wil betalen. De transfersom van rond de 10 miljoen zou geen prbleem wezen.
Alleen Miralem Sulejmani zou niet naar Rotterdam willen verkassen ondanks de aanwezigheid van zijn oude trainer Gert Jan Verbeek. Sulejmani wil prijzen pakken.
Hiermee blijft de deur open staan voor een eventueel vertrek naar Ajax. Ajax schijnt alleen nog concurrentie te krijgen van PSV en enkele Buitenlandse clubs.
quote:Op zondag 27 april 2008 23:44 schreef w00h00 het volgende:
Van Basten en Blind, is dat een combinatie?
jaloers ?quote:Op zondag 27 april 2008 20:26 schreef DJ_Ryow het volgende:
Waarom zit jij in godsnaam achter je PC en niet in een kroeg?quote:
omdat ik daar vanmiddag al was, en ik na afloop naar het feest bij de kuip vond het wel welletjes,quote:Op maandag 28 april 2008 00:21 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Waarom zit jij in godsnaam achter je PC en niet in een kroeg?
Waarom hadden jullie het er overquote:Op maandag 28 april 2008 00:25 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Jaloers op Feyenoord, nu wordt ie helemaal mooi
Altijd met Ajax bezig blijven houden, jullie kijken gewoon tegen ons op, dat is wel duidelijk.quote:Op maandag 28 april 2008 00:27 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Waarom hadden jullie het er over![]()
En dan roepen ze in finale topic dat feyenoord zo bezig is met amsterdam omdat helemaal niets ( wat hard klonk)
je bent vergeten in je onderschrift te zetten "PSV kampioen '07 - '08"quote:Op maandag 28 april 2008 00:27 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Waarom hadden jullie het er over![]()
En dan roepen ze in finale topic dat feyenoord zo bezig is met amsterdam omdat helemaal niets ( wat hard klonk)
nee zeker niet, ben wel altijd bang als ajax een aanval heeft tegen feyenoordquote:Op maandag 28 april 2008 00:28 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Altijd met Ajax bezig blijven houden, jullie kijken gewoon tegen ons op, dat is wel duidelijk.
quote:Op maandag 28 april 2008 00:34 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ook voorgenomen om niet meer naar ajax-feyenoord te gaan, kan dat gewoon niet aan
Lijkt jou dat niet kut dan om altijd afgemaakt te worden door je rivaal?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |