quote:Op zaterdag 26 april 2008 13:57 schreef Dylanesque het volgende:
Dixons claimt dat ie maandag pas wegmocht en dat je ook een boete krijgt als koperBart Smit heeft ze liggen maar mogen pas dinsdag, FRS ook pas dinsdag, plaatselijke game-'centre' zegt dat de boete 23.000 is maar blijft maandagavond open, daar ga ik m om 23:50 halen ofzo
allemaal den haag/scheveningen trouwens
Dixons gaat maandag dus verkopen?quote:
mwah ga ik niet vanuit, geloofde die gast niet echt met z'n praatjes. 'Jaja, als je 'm zelf speelt kan je je internetkabel wel weggooien' enzo. die zal wel in de war geweest zijn met de datum.quote:
Jij hebt hem morgen al?quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:08 schreef Simsfan88 het volgende:
Ik heb hem waarschijnlijk pas over ongeveer 3 topics...
algemene voorwaarden en Policy ?quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:08 schreef jp84 het volgende:
hoe kan rock* eigenlijk een boete eisen?
ik snap dat niet, is toch geen overheids instelling ofwat
quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:11 schreef MMaRsu het volgende:
flikkers ook dat sommige mensen hem gewoon lekker kunnen kopen...bullshit man
Niet echt veel, misschien dat Dr. Games ofzo maar daar ben ik nog nooit geweest.quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:14 schreef freak1 het volgende:
ga ze allemaal af, hoeveel kunnend at er zijn man
Toevallig, die foto's stonden vanochtend om half 11 al op Xboxworld.. Wie zit je in het ootje te nemen?quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:18 schreef Sturmvogel het volgende:
Ik hoef gelukkig niet meer te jagen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
\o/
Zo te zien ben jij connected op Xbox Live. Als ik jouw was zou ik disconnecten want er is 80% kans dat je word banned. En ik denk dat je daar geen zin in hebt.quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:18 schreef Sturmvogel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
\o/
Ah, daar is de eerste uit m'n friends list.quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:18 schreef Sturmvogel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
\o/
Tja... die zitten natuurlijk GTA te spelenquote:Op zaterdag 26 april 2008 14:16 schreef DaMook het volgende:
Grr 1 winkel neemt de telefoon niet op , maar even heen fietsen dus.
Op Fok! ben ik Sturmvogel, op XBW Parasite.quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:20 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Toevallig, die foto's stonden vanochtend om half 11 al op Xboxworld.. Wie zit je in het ootje te nemen?
Ze doen hun best maar. Kan me geen flikker schelen als ze me bannen omdat ik een legale copy heb. Ik weet wel dat als ze me bannen, ze me snel weer moeten unbannen.quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:20 schreef Discovered het volgende:
[..]
Zo te zien ben jij connected op Xbox Live. Als ik jouw was zou ik disconnecten want er is 80% kans dat je word banned. En ik denk dat je daar geen zin in hebt.
Waar heb jij GTA vandaan dan?quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:22 schreef Sturmvogel het volgende:
[..]
Op Fok! ben ik Sturmvogel, op XBW Parasite.
Alsof je geen andere nickname kunt hebben op een ander forum
Tuurlijk joh, op welke grond willen ze je bannen dan?quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:20 schreef Discovered het volgende:
[..]
Zo te zien ben jij connected op Xbox Live. Als ik jouw was zou ik disconnecten want er is 80% kans dat je word banned. En ik denk dat je daar geen zin in hebt.
Als je een legale copie hebt is het geen probleem.quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:20 schreef Discovered het volgende:
[..]
Rogue?quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:28 schreef Unhuman het volgende:
f.gamer.nl is jaloers op je Parasite
(ik ook)
Je mag niet een game spelen voor de release date. Want dan heb je het waarschijnlijk een ban verdiend.quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:25 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Tuurlijk joh, op welke grond willen ze je bannen dan?
Het in het bezit zijn van een spel dat officieel dinsdag pas verkocht mag worden?
'quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:27 schreef jorienvdherik het volgende:
kon ook allemaal al in saints row
BULLSHIT. Dat is echt 100% onzin sorry hoor. De winkels mogen de game niet verkopen, maar er is geen wet of regel of wat dan ook die jou verbiedt een legale versie van welke game dan ook voor de releasedatum te spelen.quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:29 schreef Discovered het volgende:
[..]
Je mag niet een game spelen voor de release date. Want dan heb je het waarschijnlijk een ban verdiend.
Ze kunnen misshien ook niet bannen, maar ze houden jouw data bij voor verdere misbruik. Bijvoorbeeld er komt een nieuwe game uit 1 week voor de release date. En heb daarvoor ook nog is GTA IV voor de release date gespeeld. Dan word je banned. Ik heb het zelf gevraagt aan een mederwerken bij Microsoft Xbox360 Support.
Inderdaad, die winkeliers moeten gewoon massaal losgaan nuquote:Op zaterdag 26 april 2008 14:30 schreef MMaRsu het volgende:
Zoveel mensen hebben het spel nu, legaal EN illegaal, dit is gewoon belachelijk imo.
Daar gaat het niet om , het punt is dat je niet een game voor release date mag spelen.quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:27 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Als je een legale copie hebt is het geen probleem.
heb je dimplus en nedgame al geprobeerd ?quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:28 schreef MMaRsu het volgende:
Het maakt niet uit ookal zegt die het, andere winkels gooien hem ffs niet in de verkoop. Behalve de MM hier in groningen die had hem eventueel aan me wllen verkopen vanmiddag, maar die hebben de game nog niet eens binnen!
en de Toys R Us die weigert sowieso, die wil niks geen risico lopen en verkoopt hem pas op de 29e.
Nope, daar maak je sowieso geen schijn van kans. Die hebben ook nog eens een hoog aantal pre-orders staan.quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:32 schreef mellowpimp het volgende:
[..]
heb je dimplus en nedgame al geprobeerd ?
Waarom denk je dat ik banned ben. Ik heb Halo3 origineel gespeeld 1 week voor de release date en pats ik ben over 2 dagen banned. Ik bel MS op van wat is er aan de hand. Hun zeggen wij hebben geen reden, je hebt iets gedaan wat niet mag, maar we kunnen dat zelf ook niet zien.quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:31 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
BULLSHIT. Dat is echt 100% onzin sorry hoor. De winkels mogen de game niet verkopen, maar er is geen wet of regel of wat dan ook die jou verbiedt een legale versie van welke game dan ook voor de releasedatum te spelen.
Nee dat moeten ze niet. Speel je een game met een bepaald ID voor de streetdate, ben je schuldig. Terms of Service violation enzo.quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:23 schreef Sturmvogel het volgende:
[..]
Ze doen hun best maar. Kan me geen flikker schelen als ze me bannen omdat ik een legale copy heb. Ik weet wel dat als ze me bannen, ze me snel weer moeten unbannen.
Halo 3 had ik voor de launch, DMC4 had ik voor de launch en nog vele andere games. En dan zouden ze mij op grond daarvan kunnen bannen? Ach ze hebben humor @ MS. Er zijn genoeg members op Xbox Live die overduidelijk hun hele collectie te danken hebben aan het internet, laat ze daar maar iets aan doen ipv mensen die wat beter zoeken naar hun games.quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:29 schreef Discovered het volgende:
[..]
Je mag niet een game spelen voor de release date. Want dan heb je het waarschijnlijk een ban verdiend.
Ze kunnen misshien ook niet bannen, maar ze houden jouw data bij voor verdere misbruik. Bijvoorbeeld er komt een nieuwe game uit 1 week voor de release date. En heb daarvoor ook nog is GTA IV voor de release date gespeeld. Dan word je banned. Ik heb het zelf gevraagt aan een mederwerken bij Microsoft Xbox360 Support.
Zie het @ xbox live.quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:23 schreef Sturmvogel het volgende:
[..]
@ Un4
Nee, geen fakeEn sorry, maar ik kan je niet vertellen waar.
I agree !!quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:34 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Nee dat moeten ze niet. Speel je een game met een bepaald ID voor de streetdate, ben je schuldig. Terms of Service violation enzo.
Lees die maar eens.... Dag Live!!
quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:34 schreef Sturmvogel het volgende:
[..]
Halo 3 had ik voor de launch, DMC4 had ik voor de launch en nog vele andere games. En dan zouden ze mij op grond daarvan kunnen bannen? Ach ze hebben humor @ MS. Er zijn genoeg members op Xbox Live die overduidelijk hun hele collectie te danken hebben aan het internet, laat ze daar maar iets aan doen ipv mensen die wat beter zoeken naar hun games.
Wat ben ik toch ook een crimineel zeg. Op Xbox Live gaan met een legale versie van een game die nog niet officiëel verkocht mag worden. Het moet niet erger worden.quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:34 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Nee dat moeten ze niet. Speel je een game met een bepaald ID voor de streetdate, ben je schuldig. Terms of Service violation enzo.
Lees die maar eens.... Dag Live!!
Wat ben jij een asswipe zeg. Mij bannen omdat ik goed zoek naar games zodat ik ze eerder dan de releasedate in huis heb?quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:40 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat ze jou een permanente ban mogen geven.
Dan ga jij effe lekker saints row spelen! Vuige hater!quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:27 schreef jorienvdherik het volgende:
kon ook allemaal al in saints row
die van mij nietquote:
Vuige haters!quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:44 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dan ga jij effe lekker saints row spelen! Vuige hater!![]()
Er zijn genoeg retards die werkelijk zo denken. En ach, als het een grap was hoeft ie mijn reactie niet serieus te nemen en als het serieus was, dan weer wel.quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:44 schreef MMaRsu het volgende:
Volgens mij was het een grap van hem Para..rustig maar. Wind je niet zo op en ga GTAIV spelen you lucky bastard :p
Nope, die blijkt failliet te zijnquote:Op zaterdag 26 april 2008 14:21 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Tja... die zitten natuurlijk GTA te spelen
En laat je eerste indrukken ff weten aub, je bent immers de eerste op Fok! die hem heeft.quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:47 schreef Sturmvogel het volgende:
[..]
Maar goed, m'n peuk is inmiddels allang op dus ik moet idd maar weer eens verder spelen (lange pafpauze).
ja of van die aids lijers!quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:51 schreef SuperKnurft het volgende:
lol @ al die mensen die jaloers zijn dat mensen nu al gta spelen en hopen dat ze gebannen worden
Ooit gehoord wat Post Icons zijn dipshit?quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:43 schreef Sturmvogel het volgende:
[..]
Wat ben jij een asswipe zeg. Mij bannen omdat ik goed zoek naar games zodat ik ze eerder dan de releasedate in huis heb?
En even voor de duidelijkheid, voordat je weer zo achterlijk reageert, al mijn games zijn LEGAAL.
Effe kort dan:quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:49 schreef Sackboy het volgende:
[..]
En laat je eerste indrukken ff weten aub, je bent immers de eerste op Fok! die hem heeft.
Daar mag je wel vanuit gaanquote:Op zaterdag 26 april 2008 14:56 schreef -CRASH- het volgende:
Zou de 360 SE versie ook in zo'n doos verschijnen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Screenshots van de achivements
Hopen dat die tas er ook inzitquote:Op zaterdag 26 april 2008 15:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Daar mag je wel vanuit gaan![]()
Dinsdag haal ik 'm met de fiets op dus hoop dat dat goed gaat.
ja die tas zit er ook in, dat is heus niet veranderd hoorquote:Op zaterdag 26 april 2008 15:07 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Hopen dat die tas er ook inzit
Ik ga namelijk met de motor...
en moet het nog de hele dag meesleuren en kan GTA pas s'avonds spelen.
Geen idee, maar wat maakt dat uit?quote:Op zaterdag 26 april 2008 15:09 schreef SuperKnurft het volgende:
[..]
Wow, die foto's zijn echt mooi, is dat op een PS3 of een X360?
Uhm nou niet veel, maar xbox had wat meer pop-in las ik, dus ik was benieuwd dat als je bijvoorbeeld zoals op deze foto in een helicopter vliegt dat je dan nog een mooi uitzicht hebt. en niet nog objecten onscherp zijn, of nog niet aanwezig zijnquote:
Omdat ze een overeenkomst hebben gesloten met retailers natuurlijk.. Lijkt me nogal logisch.quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:08 schreef jp84 het volgende:
hoe kan rock* eigenlijk een boete eisen?
ik snap dat niet, is toch geen overheids instelling ofwat
hoe reageerde ze bij MM en dynabite?quote:Op zaterdag 26 april 2008 15:29 schreef kurk_droog het volgende:
In rijsiwijk even alle winkels afgegaan en blijkbaar zijn ze nu wel bekend met de verkoopdatum. Bij de V&D lukte het bijna omdat die gast dacht dat hij gister al uitkwam. Helaas hadden ze hem niet in het magazijn
Lullig.quote:Op zaterdag 26 april 2008 15:37 schreef IkWilbert het volgende:
klote zooi! Ik had hem vanmorgen bijna... Liep toevallig langs de lokale music shop en dachtg ik ga het gewoon proberen. Dus ik vragen of ze GTA 4 hadden en het meisje antwoord met ja, ik zal hem even pakken. Dus ik helemaal blij![]()
Komt haar baas opeens binnen, en roept tegen haar: Die mag je pas vanaf dinsdag verkopen!
Helaas niet meegekregen dus, terwijl ik het doosje al in de hand had met de dvd erin
ah kut manquote:Op zaterdag 26 april 2008 15:37 schreef IkWilbert het volgende:
klote zooi! Ik had hem vanmorgen bijna... Liep toevallig langs de lokale music shop en dachtg ik ga het gewoon proberen. Dus ik vragen of ze GTA 4 hadden en het meisje antwoord met ja, ik zal hem even pakken. Dus ik helemaal blij![]()
Komt haar baas opeens binnen, en roept tegen haar: Die mag je pas vanaf dinsdag verkopen!
Helaas niet meegekregen dus, terwijl ik het doosje al in de hand had met de dvd erin
Dat is wel heel zuurquote:Op zaterdag 26 april 2008 15:37 schreef IkWilbert het volgende:
Ik was keihard weg gerend!quote:Op zaterdag 26 april 2008 15:37 schreef IkWilbert het volgende:
ik het doosje al in de hand had met de dvd erin
quote:Op zaterdag 26 april 2008 15:37 schreef IkWilbert het volgende:
quote:Op zaterdag 26 april 2008 15:37 schreef IkWilbert het volgende:
quote:Rockstar zegt voorlopig geen plannen te hebben voor een PC-versie van GTA IV. Dit in tegenstelling tot de voorgaande delen, die wel verschenen op de PC.
Een medewerker van Rockstar zei het volgende hierover:
"As for GTA IV coming out on the PC, that's very doubtful as we currently have no plans to develop for the PC. We could only focus our efforts extensively on so many consoles at once, and PC might not see the light of the day."
Slecht nieuws dus voor de mensen die geduldig wachtten op de PC-versie van het spel. Toch is er nog een kleine kans dat GTA IV er gaat komen voor PC, al is het ver in de toekomst. Voor wie hier niet op wil wachten: het spel komt 29 april (over 3 dagen dus) uit voor Xbox 360 en PS3.
ja toch geen final voor jouquote:Op zaterdag 26 april 2008 15:44 schreef Pizzakoppo het volgende:
Geniaal die verhalen hier, ik wacht mooi op de release party maandag zodat ik nog 2 dagen een sociaal leven heb
quote:
Precies, de wraak van Rockstar.quote:Op zaterdag 26 april 2008 15:45 schreef SuperKnurft het volgende:
[..]
Tja, ik vind het wel een goede zet als ze het inderdaad niet zouden uitbrengen, 90% van alle pc gamers download het spel toch gewoon
hihiquote:Op zaterdag 26 april 2008 15:46 schreef Pizzakoppo het volgende:
haha jij bent een lachertje loser!
RENNEN !!!!quote:Op zaterdag 26 april 2008 15:37 schreef IkWilbert het volgende:
Nofi, maar de 360 "community" is zo te lezen niet veel beter.quote:Op zaterdag 26 april 2008 15:45 schreef SuperKnurft het volgende:
[..]
Tja, ik vind het wel een goede zet als ze het inderdaad niet zouden uitbrengen, 90% van alle pc gamers download het spel toch gewoon
199quote:Op zaterdag 26 april 2008 16:00 schreef Sackboy het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)alen.html%3Fxref%3D1
¤ 200,-quote:Op zaterdag 26 april 2008 16:00 schreef Sackboy het volgende:
En dan bied er iemand nog 140 ook.quote:Op zaterdag 26 april 2008 16:00 schreef Sackboy het volgende:
200 Geboden!quote:Op zaterdag 26 april 2008 16:01 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En dan bied er iemand nog 140 ook.
Ja, ziet er zo uit:quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:56 schreef -CRASH- het volgende:
Zou de 360 SE versie ook in zo'n doos verschijnen
Zit er ook (opgevouwen) in, zie hier:quote:
500 euroquote:Op zaterdag 26 april 2008 16:00 schreef Sackboy het volgende:
hehe, technisch gezien heb je niks illegaals gedaanquote:Op zaterdag 26 april 2008 16:20 schreef MMaRsu het volgende:net alle winkels in groningen afgeweest, dixons,bart smit music store frs enz hebben hem al maar verkopen hem niet onder geen enkele voorwaarde...wordt dus echt pas dinsdag ben ik bang.
De enige manier om hem nu mee te krijgen is gewoon vragen of je het hoesje enz ff mag zien, pakken ze er 1 voor je met dvd enz erin, snel 60 euro neerpleuren en wegwezen uit die winkel.
Maar dat ga ik niet doen natuurlijk
geweldig!quote:Op zaterdag 26 april 2008 16:17 schreef sander89 het volgende:
Livestream GTAIV![]()
![]()
http://www.justin.tv/jimmy_the_bum
Ja precies, kunnen ze je niet voor arresteren toch?quote:Op zaterdag 26 april 2008 16:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
hehe, technisch gezien heb je niks illegaals gedaan
Jij denkt dat dat pakket met de postbode komt.quote:Op zaterdag 26 april 2008 16:38 schreef Sangers het volgende:
Helaas, mijn IV LE was vrijdag ook verstuurd, maar helaas geen GTA IV op m'n duurmat vandaag(Post is overigen wel geweest vandaag)
Ik F5 ieder uur op http://www.derium-online.com/quote:Op zaterdag 26 april 2008 16:41 schreef Patje1987 het volgende:
TVP, ik wacht nog met missies op mijn ps3 versie
Het komt denk ik met de pakketservice ofzo.quote:Op zaterdag 26 april 2008 16:42 schreef Sangers het volgende:
Zo super groot is dat pakket niet hoor (kijk maar naar de foto's), maar je zou gelijk kunnen hebben! Maar ik denk dat er weinig kans is dat 't vandaag nog wordt bezorgd.
Hoezo? Hij heeft net zoveel kans dat hij de LE vandaag krijgt als dat jij vandaag de normale krijgt.quote:Op zaterdag 26 april 2008 16:46 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
Ja die LE kun je natuurlijk sowieso wel vergeten op zaterdag, ik heb de normale besteld
0320 - 241832quote:Op zaterdag 26 april 2008 16:50 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Hoezo? Hij heeft net zoveel kans dat hij de LE vandaag krijgt als dat jij vandaag de normale krijgt.
Flevogames in Lelystad schijnt hem trouwens te verkopen, maarja die zullen nu wel dicht zijn denk ik.
quote:
Ja, wat moet ik daarmeequote:
Ik weet het ook niet.quote:Op zaterdag 26 april 2008 16:57 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ja, wat moet ik daarmeeIk woon niet in Flevoland (godzijdank)
Tweedezelfde links?quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:12 schreef Sackboy het volgende:
Sprong vanuit helicoper
Sprong vanaf Empire State Building
DAMNIT waarom konden ze er nou niet gewoon parachutes in doen
En niet doodquote:Op zaterdag 26 april 2008 17:12 schreef Sackboy het volgende:
Sprong vanuit helicoper
Fixed. Let trouwens ook op de major pop-in in het eerste filmpje als je naar die steiger kijkt.quote:
Jup ik zag hem, nahja dat vergeef ik hemquote:Op zaterdag 26 april 2008 17:17 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Fixed. Let trouwens ook op de major pop-in in het eerste filmpje als je naar die steiger kijkt.
Mooie beelden, vooral die sprong vanaf the ES building. Je hebt echt het gevoeld dat het erg hoog is.quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:12 schreef Sackboy het volgende:
Sprong vanuit helicoper
fucking gaafquote:Op zaterdag 26 april 2008 17:12 schreef Sackboy het volgende:
Sprong vanuit helicoper
de omgeving ook erg mooi!quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:20 schreef Kadesh het volgende:
[..]
Mooie beelden, vooral die sprong vanaf the ES building. Je hebt echt het gevoeld dat het erg hoog is.
quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:34 schreef mellowpimp het volgende:
http://www.gametrailers.com/gta4launchcenter.php
morgen middag 12 uur
en ook wel geinig:
http://www.naturalmotion.com/euphoria.htm#video
GTAIV maakt geen gebruik van ragdoll, maar van Euphoria.quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:43 schreef SuperKnurft het volgende:
[..]
Leuk filmpje die tweede.
Dat ragdoll effect (verouderde techniek?) herken ik vooral uit crackdown
Hoewel hij Superknurft heet, denk ik dat hij dat ook wel begrepen hadquote:Op zaterdag 26 april 2008 17:54 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
GTAIV maakt geen gebruik van ragdoll, maar van Euphoria.
Das wel erg vroegquote:Op zaterdag 26 april 2008 18:01 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Morgen om 6 uur staat de review op www.powerweb.nl
's Avonds.quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:03 schreef robbolo het volgende:
In Almere nog nergens GTA4 te bekennen. Wie op dit forum heeft m al legaal eigenlijk?
[..]
Das wel erg vroeg
Ik heb ze maar niet allemaal gepost, anders duurt het weer uren voordat de pagina geladen is.quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:05 schreef Simsfan88 het volgende:
Mooie screens, zeker die laatste hierboven
nee, das dan weer burnoutquote:Op zaterdag 26 april 2008 18:05 schreef Simsfan88 het volgende:
Mooie screens, zeker die laatste hierboven
Leuk oude screens..en dan ook nog eens jatten van Wordpress, om ook nog hun eigen watermark erop te gooienquote:Op zaterdag 26 april 2008 18:05 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En meer...
AQuila where are yooooouuuuu?quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:01 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Morgen om 6 uur staat de review op www.powerweb.nl
Normaal gesproken let ik daar niet zo snel op bij spellen waarvan ik wegdroom, maar dit is wel erg doorzichtig inderdaadquote:Op zaterdag 26 april 2008 18:10 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Leuk oude screens..en dan ook nog eens jatten van Wordpress, om ook nog hun eigen watermark erop te gooien
zielige shit daar bij de gamekings
1 uur in real life staat gelijk aan 2 minuten ingame geloof ik. Dus 48 minuten per dag. Maar ik kan er naast zitten.quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:25 schreef -CRASH- het volgende:
Hoe snel gaat de dag/nacht cycles eigenlijk.
Of is er een mogelijkheid (zonder cheats) om
dat in te stellen.
Bron: Tweakersquote:• 1 dag in Liberty City zal 48 minuten in real time zijn (bij de vorige versies waren dit 24 minuten). 1 ingame uur is dus 2 minuten in real time.
hij zal de site niks vindenquote:Op zaterdag 26 april 2008 18:39 schreef SuperKnurft het volgende:
[..]
Waarom?![]()
Zo erg is het toch niet?
quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:47 schreef MMaRsu het volgende:
Weet iemand hoe duur GTAIV is bij de MM groningen?
Boh geak ik heb die spange shit al jwtzellufzschquote:Op zaterdag 26 april 2008 18:47 schreef MMaRsu het volgende:
Weet iemand hoe duur GTAIV is bij de MM groningen?
quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:49 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Boh geak ik heb die spange shit al jwtzellufzsch
Wil je binnen 2 uurtjes uitgespeelt zijn? gebruik dan cheats!quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:47 schreef -Menn0- het volgende:
Zijn er al cheats bekend? Vind het altijd leuk om lekker te kloten met wapens enzo.
Wat is er zo grappig? Is toch een normale vraag?quote:
quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:53 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wat is er zo grappig? Is toch een normale vraag?
Je hebt reactiequote:RDJ134 zegt:
04/26/2008 om 18:36
@MMaRsu, normaal ga ik niet in op commentaar of kritiek maar voor jou maak ik een uitzondering.
Wordpress is geen site maar een invoer systeem dat wij gebruiken om nieuws in te voeren.
Ten tweede de reden waarom we screens van andere sites pakken is omdat Engelstalige sites (in dit geval Worthplaying) screens sneller hebben dan dat we ze ongetagged kunnen krijgen. Dit is ook vaak de reden waarom collega sites soms screens dagen later dan ons posten, omdat ze deze graag ongetagged hebben en voorzien van hun eigen watermerk.
Als jij dit triest wilt noemen is dat je goed recht, ik noem het sneller nieuws brengen dan de rest. Oja deze screens waren inderdaad eens eerder te zien, maar dan op scans uit magazines, deze screens nu ook op de officieele website.
Die screens had ik toch echt al een paar dagen geleden gezien (ook hier gepost trouwens), en dat waren geen scansquote:
PS3 games zien er altijd zo vreemd korrelig uit vind ik, vind de Xbox 360 versies altijd mooier en helderder.quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:40 schreef SuperFruitig het volgende:
Net even rondje Eindhoven gedaan, ze hebben hem nergens, maar ik heb de game even gespeeld op een PS3 showcase pod, maar het zeg er verdomde korrelig uit. Ik ga er van uit dat dit door die showcase pod komt (aangezien MS ook spuuglelijk op die dingen was, en als ik die game in mn eigen PS3 gooi is het een juweeltje). Verder nog wat kindjes van 12 in actie gezien die krom lagen van het lachen toen ze 15 man overhoop reden (waar gaat het heen met de jeugd)
MM heeft hem maandagavond de 28ste om 23.59, bedrag zelf weet ik niet zeker. Ik zit nu nog te twijfelen of ik als een randdebiel daar savonds naar toe ga of niet
Ff de wapens checken is altijd leukquote:Op zaterdag 26 april 2008 18:51 schreef SuperKnurft het volgende:
[..]
Wil je binnen 2 uurtjes uitgespeelt zijn? gebruik dan cheats!
Hij krijgt dadelijk Boris achter hem aanquote:
quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:30 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hij krijgt dadelijk Boris achter hem aan
OH MIJN GODquote:Op zaterdag 26 april 2008 18:43 schreef RickoKun het volgende:
Gvd jung, vet afgetrokken en aan me kontje zitten vingeren terwijl mijn moeder mij aardbeienijsjes voerde,
maar nog steeds geen succes tot een GTA4 bozzzzzz
Heb van die gast nog een foto gemaakt op een EA eventquote:Op zaterdag 26 april 2008 19:30 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hij krijgt dadelijk Boris achter hem aan
Oh, zat ik er toch niet zo ver naastquote:Op zaterdag 26 april 2008 19:43 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Heb van die gast nog een foto gemaakt op een EA event
[ afbeelding ]
Waarom is de titel in godsnaam COD4 ipv GTA4quote:
Waarover? :pquote:Op zaterdag 26 april 2008 19:45 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Oh, zat ik er toch niet zo ver naast
Zodat Take2 dat filmpje niet weghaalt? wat denk je zelfquote:Op zaterdag 26 april 2008 19:47 schreef ryangozer het volgende:
[..]
Waarom is de titel in godsnaam COD4 ipv GTA4
zowel oud als nepquote:
Mooi filmpje, leuke sneaky titel ookquote:
Gast, die hebben we hier op fok! gemaakt idioot.quote:
Goh Take 2 heeft die rename ook al doorquote:Op zaterdag 26 april 2008 20:00 schreef SuperKnurft het volgende:
Nice, de agenten arresteren nu ook eindelijk andere mensen
deze is ook heel bruut
Niet dit forum denk ik, anders zouden Superharry en Wootism al opgepakt zijn voor fraudequote:Op zaterdag 26 april 2008 21:07 schreef Mindstate het volgende:
Bij Take2 zit er een heel team mensen dit soort fora af te struinen en youtube natuurlijk
http://www.justin.tv/jimmy_the_bumquote:
Dit soort hequote:Op zaterdag 26 april 2008 21:09 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Niet dit forum denk ik, anders zouden Superharry en Wootism al opgepakt zijn voor fraude
Dankjequote:Op zaterdag 26 april 2008 21:29 schreef ryangozer het volgende:
[..]
en dan hebben we ooknog:
http://www.justin.tv/reignofchaos
http://www.justin.tv/naggerrguy
http://www.justin.tv/swiftor
http://www.justin.tv/splinterwolf
maar alleen die 1e (jimmy dus) is nu online, ze wisselen nogal af.
Hoe die gast lacht.quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:51 schreef Blinker het volgende:
http://www.justin.tv/jimm(...)litch_on_Motorbike_D
wel goed dat voertuigen niet meer ontploffen als ze ondersteboven zijn, beter!quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:51 schreef Blinker het volgende:
http://www.justin.tv/jimm(...)litch_on_Motorbike_D
klopt, alleen reign op dit moment, de rest komt wel terug hoor. reign zat trouwens net te internetten in een internet cafe in gtaquote:Op zaterdag 26 april 2008 21:58 schreef -CRASH- het volgende:
is niet meer online
wat is dan je probleem?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
staat al in de lijstquote:Op zaterdag 26 april 2008 22:22 schreef Simsfan88 het volgende:
http://www.justin.tv/reignofchaos is ook weer online. Heeft net een dikke streetrace gedaan, zo mooi
Dat doen ze wel, uiteindelijk iig.quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:55 schreef ryangozer het volgende:
[..]
wel goed dat voertuigen niet meer ontploffen als ze ondersteboven zijn, beter!
Ja klopt, had verkeerd gereden. Dacht dat die lijst was van mensen die op het moment niet aan het streamen waren, maar is niet zo. Best goed beeld heeft hijquote:
Ik ga ook maar ff wat winkels langs. De tactiek die ik me voorgenomen heb is om vlak na openingstijd te gaan, zodat er nog geen 20 mensen om GTA IV gevraagd hebbenquote:Op zaterdag 26 april 2008 22:28 schreef Frasier het volgende:
Morgen maar tegen beter weten in de koopzondagen in Amersfoort en Hilversum proberen
held als het je luktquote:Op zaterdag 26 april 2008 22:34 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik ga ook maar ff wat winkels langs. De tactiek die ik me voorgenomen heb is om vlak na openingstijd te gaan, zodat er nog geen 20 mensen om GTA IV gevraagd hebbenAls je dan toevallig een onwetende verkoper heb zou je geluk kunnen hebben..
Het kon wel in gta3, zeker met de taxiquote:Op zaterdag 26 april 2008 22:31 schreef ryangozer het volgende:
die gele porche-achtige auto is veeeeeet
omg zag je dat, hij zo keihard achteruit rijden, slippend omdraaien en keihard vooruit doorrijden, super! dat kon in de vorige gta's echt niet...
phoe ben ik ff super blij dat ik mijn SE bij een niet-game-shop heb gereserveerd en ze hebben hem al alleen krijg hem nog niet mee, maar wel zeker dat hij er is dusquote:Op zaterdag 26 april 2008 22:41 schreef Sackboy het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
En GCShop schijnt ook tekorten te hebben en daardoor niet alle preorders op tijd te kunnen leveren.
gcshop is kut geworden manquote:Op zaterdag 26 april 2008 22:41 schreef Sackboy het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
En GCShop schijnt ook tekorten te hebben en daardoor niet alle preorders op tijd te kunnen leveren.
hou toch op ben je bent echt niet stoer ofzoquote:Op zaterdag 26 april 2008 22:51 schreef Sturmvogel het volgende:
*lacht heel erg hard om al die mensen die nog moeten wachten tot dinsdag*
![]()
Ik ga maar weer eens even door Liberty City crossen
Hap HAP HAP!!!!quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:53 schreef ryangozer het volgende:
[..]
hou toch op ben je bent echt niet stoer ofzo
Ga maar een paar pagina's terug.quote:en daarbij: proof or it didn't happen, kom maar met die foto's dus.
Als je nou een foto zou maken waarbij je GTAIV op jou tv laat zien met jou ernaast en een briefje waar op geschreven staat 'ik ben sturmvogel' dan zou ik je geloven, anders ben je nogsteeds een dikke vette opschepper. iedereen kan foto's van internet halenquote:Op zaterdag 26 april 2008 22:56 schreef Sturmvogel het volgende:
[..]
Hap HAP HAP!!!!
Ik zit maar wat te dollen.
[..]
Ga maar een paar pagina's terug.
Wat me trouwens opvalt is dat de multiplayer echt heerlijk rustig is en ik krijg al paniekaanvallen als ik er aan denk hoeveel Amerikaanse kutkinderen die rust gaan verpesten. Eigenlijk sowieso door alle kutkinderen die GTA kopen omdat het vet/lijp/ruig/hip etc. is.
je kan ook overdrijvenquote:Op zaterdag 26 april 2008 23:00 schreef ryangozer het volgende:
[..]
Als je nou een foto zou maken waarbij je GTAIV op jou tv laat zien met jou ernaast en een briefje waar op geschreven staat 'ik ben sturmvogel' dan zou ik je geloven, anders ben je nogsteeds een dikke vette opschepper. iedereen kan foto's van internet halen
Nou dan geloof je me niet hè. Wat kan het mij ook schelen?quote:Op zaterdag 26 april 2008 23:00 schreef ryangozer het volgende:
[..]
Als je nou een foto zou maken waarbij je GTAIV op jou tv laat zien met jou ernaast en een briefje waar op geschreven staat 'ik ben sturmvogel' dan zou ik je geloven, anders ben je nogsteeds een dikke vette opschepper. iedereen kan foto's van internet halen
dit is dan weer genoeg bewijs dat je hem helemaal niet hebtquote:Op zaterdag 26 april 2008 23:03 schreef Sturmvogel het volgende:
[..]
Nou dan geloof je me niet hè. Wat kan het mij ook schelen?
quote:Op zaterdag 26 april 2008 23:05 schreef ryangozer het volgende:
[..]
dit is dan weer genoeg bewijs dat je hem helemaal niet hebtanders had je die 2 minuten moeite wel gedaan om je gelijk te bewijzen, maarja ik hou er over op nu.
quote:Op zaterdag 26 april 2008 23:00 schreef ryangozer het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |