quote:Op zaterdag 26 april 2008 13:57 schreef Dylanesque het volgende:
Dixons claimt dat ie maandag pas wegmocht en dat je ook een boete krijgt als koperBart Smit heeft ze liggen maar mogen pas dinsdag, FRS ook pas dinsdag, plaatselijke game-'centre' zegt dat de boete 23.000 is maar blijft maandagavond open, daar ga ik m om 23:50 halen ofzo
allemaal den haag/scheveningen trouwens
Dixons gaat maandag dus verkopen?quote:
mwah ga ik niet vanuit, geloofde die gast niet echt met z'n praatjes. 'Jaja, als je 'm zelf speelt kan je je internetkabel wel weggooien' enzo. die zal wel in de war geweest zijn met de datum.quote:
Jij hebt hem morgen al?quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:08 schreef Simsfan88 het volgende:
Ik heb hem waarschijnlijk pas over ongeveer 3 topics...
algemene voorwaarden en Policy ?quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:08 schreef jp84 het volgende:
hoe kan rock* eigenlijk een boete eisen?
ik snap dat niet, is toch geen overheids instelling ofwat
quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:11 schreef MMaRsu het volgende:
flikkers ook dat sommige mensen hem gewoon lekker kunnen kopen...bullshit man
Niet echt veel, misschien dat Dr. Games ofzo maar daar ben ik nog nooit geweest.quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:14 schreef freak1 het volgende:
ga ze allemaal af, hoeveel kunnend at er zijn man
Toevallig, die foto's stonden vanochtend om half 11 al op Xboxworld.. Wie zit je in het ootje te nemen?quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:18 schreef Sturmvogel het volgende:
Ik hoef gelukkig niet meer te jagen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
\o/
Zo te zien ben jij connected op Xbox Live. Als ik jouw was zou ik disconnecten want er is 80% kans dat je word banned. En ik denk dat je daar geen zin in hebt.quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:18 schreef Sturmvogel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
\o/
Ah, daar is de eerste uit m'n friends list.quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:18 schreef Sturmvogel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
\o/
Tja... die zitten natuurlijk GTA te spelenquote:Op zaterdag 26 april 2008 14:16 schreef DaMook het volgende:
Grr 1 winkel neemt de telefoon niet op , maar even heen fietsen dus.
Op Fok! ben ik Sturmvogel, op XBW Parasite.quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:20 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Toevallig, die foto's stonden vanochtend om half 11 al op Xboxworld.. Wie zit je in het ootje te nemen?
Ze doen hun best maar. Kan me geen flikker schelen als ze me bannen omdat ik een legale copy heb. Ik weet wel dat als ze me bannen, ze me snel weer moeten unbannen.quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:20 schreef Discovered het volgende:
[..]
Zo te zien ben jij connected op Xbox Live. Als ik jouw was zou ik disconnecten want er is 80% kans dat je word banned. En ik denk dat je daar geen zin in hebt.
Waar heb jij GTA vandaan dan?quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:22 schreef Sturmvogel het volgende:
[..]
Op Fok! ben ik Sturmvogel, op XBW Parasite.
Alsof je geen andere nickname kunt hebben op een ander forum
Tuurlijk joh, op welke grond willen ze je bannen dan?quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:20 schreef Discovered het volgende:
[..]
Zo te zien ben jij connected op Xbox Live. Als ik jouw was zou ik disconnecten want er is 80% kans dat je word banned. En ik denk dat je daar geen zin in hebt.
Als je een legale copie hebt is het geen probleem.quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:20 schreef Discovered het volgende:
[..]
Rogue?quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:28 schreef Unhuman het volgende:
f.gamer.nl is jaloers op je Parasite
(ik ook)
Je mag niet een game spelen voor de release date. Want dan heb je het waarschijnlijk een ban verdiend.quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:25 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Tuurlijk joh, op welke grond willen ze je bannen dan?
Het in het bezit zijn van een spel dat officieel dinsdag pas verkocht mag worden?
'quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:27 schreef jorienvdherik het volgende:
kon ook allemaal al in saints row
BULLSHIT. Dat is echt 100% onzin sorry hoor. De winkels mogen de game niet verkopen, maar er is geen wet of regel of wat dan ook die jou verbiedt een legale versie van welke game dan ook voor de releasedatum te spelen.quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:29 schreef Discovered het volgende:
[..]
Je mag niet een game spelen voor de release date. Want dan heb je het waarschijnlijk een ban verdiend.
Ze kunnen misshien ook niet bannen, maar ze houden jouw data bij voor verdere misbruik. Bijvoorbeeld er komt een nieuwe game uit 1 week voor de release date. En heb daarvoor ook nog is GTA IV voor de release date gespeeld. Dan word je banned. Ik heb het zelf gevraagt aan een mederwerken bij Microsoft Xbox360 Support.
Inderdaad, die winkeliers moeten gewoon massaal losgaan nuquote:Op zaterdag 26 april 2008 14:30 schreef MMaRsu het volgende:
Zoveel mensen hebben het spel nu, legaal EN illegaal, dit is gewoon belachelijk imo.
Daar gaat het niet om , het punt is dat je niet een game voor release date mag spelen.quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:27 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Als je een legale copie hebt is het geen probleem.
heb je dimplus en nedgame al geprobeerd ?quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:28 schreef MMaRsu het volgende:
Het maakt niet uit ookal zegt die het, andere winkels gooien hem ffs niet in de verkoop. Behalve de MM hier in groningen die had hem eventueel aan me wllen verkopen vanmiddag, maar die hebben de game nog niet eens binnen!
en de Toys R Us die weigert sowieso, die wil niks geen risico lopen en verkoopt hem pas op de 29e.
Nope, daar maak je sowieso geen schijn van kans. Die hebben ook nog eens een hoog aantal pre-orders staan.quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:32 schreef mellowpimp het volgende:
[..]
heb je dimplus en nedgame al geprobeerd ?
Waarom denk je dat ik banned ben. Ik heb Halo3 origineel gespeeld 1 week voor de release date en pats ik ben over 2 dagen banned. Ik bel MS op van wat is er aan de hand. Hun zeggen wij hebben geen reden, je hebt iets gedaan wat niet mag, maar we kunnen dat zelf ook niet zien.quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:31 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
BULLSHIT. Dat is echt 100% onzin sorry hoor. De winkels mogen de game niet verkopen, maar er is geen wet of regel of wat dan ook die jou verbiedt een legale versie van welke game dan ook voor de releasedatum te spelen.
Nee dat moeten ze niet. Speel je een game met een bepaald ID voor de streetdate, ben je schuldig. Terms of Service violation enzo.quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:23 schreef Sturmvogel het volgende:
[..]
Ze doen hun best maar. Kan me geen flikker schelen als ze me bannen omdat ik een legale copy heb. Ik weet wel dat als ze me bannen, ze me snel weer moeten unbannen.
Halo 3 had ik voor de launch, DMC4 had ik voor de launch en nog vele andere games. En dan zouden ze mij op grond daarvan kunnen bannen? Ach ze hebben humor @ MS. Er zijn genoeg members op Xbox Live die overduidelijk hun hele collectie te danken hebben aan het internet, laat ze daar maar iets aan doen ipv mensen die wat beter zoeken naar hun games.quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:29 schreef Discovered het volgende:
[..]
Je mag niet een game spelen voor de release date. Want dan heb je het waarschijnlijk een ban verdiend.
Ze kunnen misshien ook niet bannen, maar ze houden jouw data bij voor verdere misbruik. Bijvoorbeeld er komt een nieuwe game uit 1 week voor de release date. En heb daarvoor ook nog is GTA IV voor de release date gespeeld. Dan word je banned. Ik heb het zelf gevraagt aan een mederwerken bij Microsoft Xbox360 Support.
Zie het @ xbox live.quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:23 schreef Sturmvogel het volgende:
[..]
@ Un4
Nee, geen fakeEn sorry, maar ik kan je niet vertellen waar.
I agree !!quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:34 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Nee dat moeten ze niet. Speel je een game met een bepaald ID voor de streetdate, ben je schuldig. Terms of Service violation enzo.
Lees die maar eens.... Dag Live!!
quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:34 schreef Sturmvogel het volgende:
[..]
Halo 3 had ik voor de launch, DMC4 had ik voor de launch en nog vele andere games. En dan zouden ze mij op grond daarvan kunnen bannen? Ach ze hebben humor @ MS. Er zijn genoeg members op Xbox Live die overduidelijk hun hele collectie te danken hebben aan het internet, laat ze daar maar iets aan doen ipv mensen die wat beter zoeken naar hun games.
Wat ben ik toch ook een crimineel zeg. Op Xbox Live gaan met een legale versie van een game die nog niet officiëel verkocht mag worden. Het moet niet erger worden.quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:34 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Nee dat moeten ze niet. Speel je een game met een bepaald ID voor de streetdate, ben je schuldig. Terms of Service violation enzo.
Lees die maar eens.... Dag Live!!
Wat ben jij een asswipe zeg. Mij bannen omdat ik goed zoek naar games zodat ik ze eerder dan de releasedate in huis heb?quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:40 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat ze jou een permanente ban mogen geven.
Dan ga jij effe lekker saints row spelen! Vuige hater!quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:27 schreef jorienvdherik het volgende:
kon ook allemaal al in saints row
die van mij nietquote:
Vuige haters!quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:44 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dan ga jij effe lekker saints row spelen! Vuige hater!![]()
Er zijn genoeg retards die werkelijk zo denken. En ach, als het een grap was hoeft ie mijn reactie niet serieus te nemen en als het serieus was, dan weer wel.quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:44 schreef MMaRsu het volgende:
Volgens mij was het een grap van hem Para..rustig maar. Wind je niet zo op en ga GTAIV spelen you lucky bastard :p
Nope, die blijkt failliet te zijnquote:Op zaterdag 26 april 2008 14:21 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Tja... die zitten natuurlijk GTA te spelen
En laat je eerste indrukken ff weten aub, je bent immers de eerste op Fok! die hem heeft.quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:47 schreef Sturmvogel het volgende:
[..]
Maar goed, m'n peuk is inmiddels allang op dus ik moet idd maar weer eens verder spelen (lange pafpauze).
ja of van die aids lijers!quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:51 schreef SuperKnurft het volgende:
lol @ al die mensen die jaloers zijn dat mensen nu al gta spelen en hopen dat ze gebannen worden
Ooit gehoord wat Post Icons zijn dipshit?quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:43 schreef Sturmvogel het volgende:
[..]
Wat ben jij een asswipe zeg. Mij bannen omdat ik goed zoek naar games zodat ik ze eerder dan de releasedate in huis heb?
En even voor de duidelijkheid, voordat je weer zo achterlijk reageert, al mijn games zijn LEGAAL.
Effe kort dan:quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:49 schreef Sackboy het volgende:
[..]
En laat je eerste indrukken ff weten aub, je bent immers de eerste op Fok! die hem heeft.
Daar mag je wel vanuit gaanquote:Op zaterdag 26 april 2008 14:56 schreef -CRASH- het volgende:
Zou de 360 SE versie ook in zo'n doos verschijnen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Screenshots van de achivements
Hopen dat die tas er ook inzitquote:Op zaterdag 26 april 2008 15:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Daar mag je wel vanuit gaan![]()
Dinsdag haal ik 'm met de fiets op dus hoop dat dat goed gaat.
ja die tas zit er ook in, dat is heus niet veranderd hoorquote:Op zaterdag 26 april 2008 15:07 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Hopen dat die tas er ook inzit
Ik ga namelijk met de motor...
en moet het nog de hele dag meesleuren en kan GTA pas s'avonds spelen.
Geen idee, maar wat maakt dat uit?quote:Op zaterdag 26 april 2008 15:09 schreef SuperKnurft het volgende:
[..]
Wow, die foto's zijn echt mooi, is dat op een PS3 of een X360?
Uhm nou niet veel, maar xbox had wat meer pop-in las ik, dus ik was benieuwd dat als je bijvoorbeeld zoals op deze foto in een helicopter vliegt dat je dan nog een mooi uitzicht hebt. en niet nog objecten onscherp zijn, of nog niet aanwezig zijnquote:
Omdat ze een overeenkomst hebben gesloten met retailers natuurlijk.. Lijkt me nogal logisch.quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:08 schreef jp84 het volgende:
hoe kan rock* eigenlijk een boete eisen?
ik snap dat niet, is toch geen overheids instelling ofwat
hoe reageerde ze bij MM en dynabite?quote:Op zaterdag 26 april 2008 15:29 schreef kurk_droog het volgende:
In rijsiwijk even alle winkels afgegaan en blijkbaar zijn ze nu wel bekend met de verkoopdatum. Bij de V&D lukte het bijna omdat die gast dacht dat hij gister al uitkwam. Helaas hadden ze hem niet in het magazijn
Lullig.quote:Op zaterdag 26 april 2008 15:37 schreef IkWilbert het volgende:
klote zooi! Ik had hem vanmorgen bijna... Liep toevallig langs de lokale music shop en dachtg ik ga het gewoon proberen. Dus ik vragen of ze GTA 4 hadden en het meisje antwoord met ja, ik zal hem even pakken. Dus ik helemaal blij![]()
Komt haar baas opeens binnen, en roept tegen haar: Die mag je pas vanaf dinsdag verkopen!
Helaas niet meegekregen dus, terwijl ik het doosje al in de hand had met de dvd erin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |