quote:Op zaterdag 26 april 2008 13:57 schreef Dylanesque het volgende:
Dixons claimt dat ie maandag pas wegmocht en dat je ook een boete krijgt als koperBart Smit heeft ze liggen maar mogen pas dinsdag, FRS ook pas dinsdag, plaatselijke game-'centre' zegt dat de boete 23.000 is maar blijft maandagavond open, daar ga ik m om 23:50 halen ofzo
allemaal den haag/scheveningen trouwens
Dixons gaat maandag dus verkopen?quote:
mwah ga ik niet vanuit, geloofde die gast niet echt met z'n praatjes. 'Jaja, als je 'm zelf speelt kan je je internetkabel wel weggooien' enzo. die zal wel in de war geweest zijn met de datum.quote:
Jij hebt hem morgen al?quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:08 schreef Simsfan88 het volgende:
Ik heb hem waarschijnlijk pas over ongeveer 3 topics...
algemene voorwaarden en Policy ?quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:08 schreef jp84 het volgende:
hoe kan rock* eigenlijk een boete eisen?
ik snap dat niet, is toch geen overheids instelling ofwat
quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:11 schreef MMaRsu het volgende:
flikkers ook dat sommige mensen hem gewoon lekker kunnen kopen...bullshit man
Niet echt veel, misschien dat Dr. Games ofzo maar daar ben ik nog nooit geweest.quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:14 schreef freak1 het volgende:
ga ze allemaal af, hoeveel kunnend at er zijn man
Toevallig, die foto's stonden vanochtend om half 11 al op Xboxworld.. Wie zit je in het ootje te nemen?quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:18 schreef Sturmvogel het volgende:
Ik hoef gelukkig niet meer te jagen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
\o/
Zo te zien ben jij connected op Xbox Live. Als ik jouw was zou ik disconnecten want er is 80% kans dat je word banned. En ik denk dat je daar geen zin in hebt.quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:18 schreef Sturmvogel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
\o/
Ah, daar is de eerste uit m'n friends list.quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:18 schreef Sturmvogel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
\o/
Tja... die zitten natuurlijk GTA te spelenquote:Op zaterdag 26 april 2008 14:16 schreef DaMook het volgende:
Grr 1 winkel neemt de telefoon niet op , maar even heen fietsen dus.
Op Fok! ben ik Sturmvogel, op XBW Parasite.quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:20 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Toevallig, die foto's stonden vanochtend om half 11 al op Xboxworld.. Wie zit je in het ootje te nemen?
Ze doen hun best maar. Kan me geen flikker schelen als ze me bannen omdat ik een legale copy heb. Ik weet wel dat als ze me bannen, ze me snel weer moeten unbannen.quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:20 schreef Discovered het volgende:
[..]
Zo te zien ben jij connected op Xbox Live. Als ik jouw was zou ik disconnecten want er is 80% kans dat je word banned. En ik denk dat je daar geen zin in hebt.
Waar heb jij GTA vandaan dan?quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:22 schreef Sturmvogel het volgende:
[..]
Op Fok! ben ik Sturmvogel, op XBW Parasite.
Alsof je geen andere nickname kunt hebben op een ander forum
Tuurlijk joh, op welke grond willen ze je bannen dan?quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:20 schreef Discovered het volgende:
[..]
Zo te zien ben jij connected op Xbox Live. Als ik jouw was zou ik disconnecten want er is 80% kans dat je word banned. En ik denk dat je daar geen zin in hebt.
Als je een legale copie hebt is het geen probleem.quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:20 schreef Discovered het volgende:
[..]
Rogue?quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:28 schreef Unhuman het volgende:
f.gamer.nl is jaloers op je Parasite
(ik ook)
Je mag niet een game spelen voor de release date. Want dan heb je het waarschijnlijk een ban verdiend.quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:25 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Tuurlijk joh, op welke grond willen ze je bannen dan?
Het in het bezit zijn van een spel dat officieel dinsdag pas verkocht mag worden?
'quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:27 schreef jorienvdherik het volgende:
kon ook allemaal al in saints row
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |