Stond op voetbalzone, maar komt dus uit Studio Voetbalquote:Een investeerder wil tien miljoen euro op tafel leggen om Miralem Sulejmani volgend seizoen bij Feyenoord aan het werk te zien. De aanvaller van SC Heerenveen gaf eerder deze maand al aan wellicht aan een andere club toe te zijn. (Studio Voetbal)
quote:COLUMN Barbara Barend
Kapiteins
Bert van Marwijk en Marco van Basten hebben deze week van zich laten horen. Van Marwijk pakte gisteren met hulp van scheidsrechter Jack van Hulten de beker. Daarmee is het seizoen voor Feyenoord gered. Het was diezelfde Van Hulten die bij Twente-Ajax geen strafschop gaf aan Ajax toen Suarez werd getorpedeerd. En ook na afloop in Enschede bleef hij stug volhouden dat het geen strafschop was. Als beloning heeft hij de bekerfinale mogen fluiten.
Ongetwijfeld zal hij nu, na het zien van de beelden, ook vinden dat Oper niet onderuit is getrokken door Bahia. Misschien kun je voortaan afspreken dat bij dit soort wedstrijden de uitslag vooraf al bekend is. Zo kun je lekker een vriendschappelijk potje spelen.
Maar dan had het doelpunt van De Guzman weer minder waarde gehad. De speler die al jaren en ook dit seizoen weer werd bekritiseerd door sommige medespelers bezorgde Feyenoord definitief de Cup. De Guzman zal zeker een lange neus maken, al doet hij dat thuis. In het openbaar blijft hij beleefd, ook als hij moet uitleggen dat Hofland hem nog zoveel kan bijbrengen op tactisch gebied. Ik vind het lachwekkend dat de slechtst functionerende aankoop van Feyenoord, Kevin Hofand, de jonkies tot de orde riep en videobanden met ze ging terugkijken.
Toch is het Feyenoord wel gegund. De ploeg bestaat uit allemaal sympathieke voetballers. Daarnaast heeft het bestuur het afgelopen seizoen enorm zijn best gedaan om het ook voor journalisten uit Amsterdam aangenaam te maken in de Kuip. Ik ben het hele jaar met veel plezier naar Rotterdam gegaan.
Dan nog iets over Ajax. Van Geel stapte deze week op. ‘In de voorgestelde samenwerking zie ik geen plaats voor mijzelf als zelfstandig functionerende technisch directeur. Ajax en ik zijn het eens: twee kapiteins op één schip, dat is niet werkbaar’, luidde de verklaring van Van Geel. Het blijkt dat ‘Ajax’ hier synoniem staat voor Van Basten. De nieuwe trainer heeft de afgelopen weken laten weten geen zin te hebben in samenwerking met Van Geel en daarom is de technisch directeur opgestapt. Van Basten is nu in zijn eentje de baas van Ajax. En misschien is dat maar beter ook, want communiceren en samenwerken zijn niet de sterkste punten van de huidige bondscoach. Dat hoeft hij nu ook niet te doen.
Al wil die investeerder 50mln betalen, volgens mij is Sulejmani niet zo happig op Feyenoord. Maar hij is welkom hoorquote:Op maandag 28 april 2008 11:33 schreef don-diablo het volgende:
Die column is echt slechtNac supporter met opgekropte frustratie, dat is wat hij is.
Maarre al voorbijgekomen?
[..]
Stond op voetbalzone, maar komt dus uit Studio Voetbal
Ik ben echt wel blij met de beker.EIN-DE-LIJK weer een prijs.
Van fr12.nlquote:Sahin vertrekt definitie bij Feyenoord
Nuri Sahin vertrekt definitief bij Feyenoord. De Turk was voor één seizoen gehuurd van Borussia Dortmund en keert komende zomer terug naar Duitsland. Ook hij kreeg na rust een publiekswissel.
'Dat was een prachtig moment. Toen ik gewisseld werd, schoot het hele jaar nog eens aan me voorbij. Welk gevoel daarbij overheerste? Een mooi gevoel. Want het was een mooi jaar, waarin ik bijna alles gespeeld heb. Het was een mooie ervaring om hier te zijn.'
Op de vraag of Sahin volgend seizoen zeker weer voor Borussia Dortmund speelt, antwoordt de middenvelder enigszins ontwijkend. 'Ach, het is niet het moment om over Dortmund te praten. Op dit moment wil ik eerst nog even feesten. Maar ik kan alleen zeggen dat er natuurlijk wat contacten lopen, overal.'
Je had gisteren een gezond kleurtje!quote:Op maandag 28 april 2008 01:09 schreef Happel het volgende:
Wereldse dag gehad in Hoek van Holland.
Beker
Mooi, hequote:
Hoorde al van verschillende kanten dat het een geslaagd bootfeestje was. Volgende keer zorg ik dat ik er wel bij ben.quote:Ik heb me gisteren ook prima vermaakt met 200 man op een boot , tering wat een feest zeg, iedereen helemaal los op lekkere oldschool van Ludie en Maus! Wilde 's avond nog naar het centrum gaan, en naar dat Oldschool feestje in ?? toen we hoorden dat er al weer wat gezeik was gelijk richting huis gegaan en nog effe de kroeg in gedoken. Tis niet laat geworden, want ondanks de hulplijnen was ik aardig naar de klote.
Huldiging laat ik lekker aan me voorbij gaan, zet zo TV Rijnmond wel aan.
Moet je zeker doen, tegen Utrecht was het ook al top, en nu weer.quote:Op maandag 28 april 2008 12:34 schreef Happel het volgende:
Hoorde al van verschillende kanten dat het een geslaagd bootfeestje was. Volgende keer zorg ik dat ik er wel bij ben.
Gatverdammequote:Op maandag 28 april 2008 11:56 schreef Joeriii het volgende:
De column van B. Barend is echt pas tenenkrommend![]()
[..]
Die reacties daarquote:Op maandag 28 april 2008 13:30 schreef Jappe90 het volgende:
Die column van Chris van Nijnatten slaat helemaal nergens opVolgens hem hebben we de hele beker cadeau gekregen van de scheidsrechters, het hele bekertoernooi door.
http://www.sportwereld.nl(...)en_naar_seizoen.html
Van Marwijk pakte gisteren met hulp van scheidsrechter Jack van Hulten de beker. En feyenoord heeft dankzij jol de derde plaats niet gehaald (wedstrijd sparta). En waarom gaan ze er toch altijd vanuit dat de penalty er in gaat. Van Basten is nu in zijn eentje de baas van Ajax. nou of dat zo goed voor ajax is weet ik ook niet hoor.quote:Op maandag 28 april 2008 11:56 schreef Joeriii het volgende:
[..]
Stond in de 'Dag' van vandaag.quote:Op maandag 28 april 2008 13:23 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Gatverdamme![]()
Is dit een column in het Ajax-clubblad ofzo? Wát een gejank
Nou, Van Hulten is toch echt geen Feyenoord fan hoor...quote:Op maandag 28 april 2008 11:56 schreef Joeriii het volgende:
[..]
Ook, ja.quote:Op maandag 28 april 2008 14:23 schreef Canisfire het volgende:
Wat moeten we trouwens met die aanvaller van Heerenveen ?
Moeten we niet gewoon een goeie verdediger er bij hebben ?
Ja, een rechtsback. Maar als je zo'n speler "gratis" krijgt dan klaag je toch niet? Want een spits is ook nodig imo. Makaay en vooral Mols zijn behoorlijk oud en daarachter heb je in principe niks. Daarbij komt dat Makaay imo het beste rendeert met een spits naast hem.quote:Op maandag 28 april 2008 14:23 schreef Canisfire het volgende:
Als je naar de statistieken kijkt (jaja, scorebord-journalistiek enzo) dan valt het aantal tegendoelpunten wel mee. Met een extra (scorende) spits hadden we weldegelijk bij de 1e vijf gezeten hoor.quote:Op maandag 28 april 2008 14:23 schreef Canisfire het volgende:
Wou je zeggen dat we goed in onze aanvallers zitten?quote:Op maandag 28 april 2008 14:23 schreef Canisfire het volgende:
Geweldigquote:Op maandag 28 april 2008 15:00 schreef TJDoornbos het volgende:
Coolsingel was gezellig!!
zat om de hoek van het Stadhuisplein, 40 euro (ook met ontbijt)quote:Op maandag 28 april 2008 11:42 schreef FrankyMcG het volgende:
Was gisteren nog het Westin in gelopen voor een kamertje.... 250 p. nacht... DAMN! Zat wel ontbijt bij, dat dan weer wel!
hij beperkte zich dan ook tot die 3 woordenquote:Op maandag 28 april 2008 16:10 schreef MarkNMGN het volgende:
Landzaat die het hand in hand zingt, het mot toch niet gekker worden.
Nee, stond vooral brak te wezen. Was ook maar in m'n eentje. Beetje lang, blond haar.. zwarte jas met kapuchon?quote:
helaas lukt het me niet om het opte nemen met met hdd recorder , omdat rijnmond niet in die programmagids staatquote:
Was geinig om zo voor de buis te zien, maar ik heb niet het gevoel dat ik echt wat gemist heb, tis toch een beetje mostert na de maaltijd een hulding de dag erna, en zeker op dit tijdstip. Helaas kan het niet anders.quote:
quote:Op maandag 28 april 2008 15:20 schreef Happel het volgende:
"Als kind droomde ik er al van om op het Leidsche Plein of Museum Plein te staan....maar dit is ook een leuk alternatief"
Mols
quote:Na een samenwerking van bijna twee jaar lijken de wegen van Feyenoord en Danny Buijs te scheiden. De middenvelder heeft te kennen elders meer aan spelen toe te willen komen en de Rotterdamse club heeft beloofd mee te werken aan een transfer.
"In principe heb ik nog een contract voor één jaar", legde de 25-jarige Zuid-Hollander uit aan Voetbal International. "Maar Feyenoord heeft aangegeven zich coulant op te stellen als ik een goed gevoel heb bij een club. De kans is dus zeker aanwezig dat ik ergens anders ga voetballen.'
Voor Buijs was het voorbije seizoen ondanks de KNVB-Beker er een om snel te vergeten. Hij stond maar zes keer in de basis en viel zeventien maal in. De jaren ervoor bij Feyenoord, FC Groningen en Excelsior was hij wel altijd een vaste waarde.
Mocht Buijs geen nieuwe werkgever weten te vinden, dan is er nog geen man overboord. "Als er niets interessants komt, ga ik er vanaf juli weer volop tegenaan. Ik zal dan vechten voor mijn kans onder de nieuwe trainer."
Mooi weg ermee. Leek vorig seizoen een aardige speler maar kan niet mee. Alhoewel sommige spelers wel wat van zijn mentaliteit kunnen leren.quote:
Heb je die mensen daar vertelt dat je een paar weken geleden niet meer in Feyenoord geloofde en naar het PSV kamp wou overstappen ?quote:Op maandag 28 april 2008 10:19 schreef jorienvdherik het volgende:
En wat zeggen we dan HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAM
quote:Op maandag 28 april 2008 15:20 schreef Happel het volgende:
"Als kind droomde ik er al van om op het Leidsche Plein of Museum Plein te staan....maar dit is ook een leuk alternatief"
Mols
Pics or it didn't happen...quote:Op maandag 28 april 2008 19:27 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
behalve 1 vrouw met een nogal open gevel
2 biertjes en ze zijn dronken, dat geeft ook mooie taferelen bij een huldiging. Nu waren ze allemaal nuchter en waren de kids erbij en oogde het allemaal erg braaf.quote:Op maandag 28 april 2008 21:25 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Heel de selectie op z'n Uli'sEn Vlaar zag er ook niet al te helder meer uit
Zo'n beetje de hele selectie stond te springen in de spelersbus van Feyenoord na de wedstrijd gisteren onder begeleiding van 'wie niet springt die is een jood' en die hele bus ging op en neer, waarbij Vlaar een plekje had gevonden achter het stuur ondertussen lurkend aan z'n flesje bier.quote:Op maandag 28 april 2008 22:04 schreef jorienvdherik het volgende:
wat gebeurde er in de bus dan ?
quote:Op maandag 28 april 2008 22:16 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zo'n beetje de hele selectie stond te springen in de spelersbus van Feyenoord na de wedstrijd gisteren onder begeleiding van 'wie niet springt die is een jood' en die hele bus ging op en neer, waarbij Vlaar een plekje had gevonden achter het stuur ondertussen lurkend aan z'n flesje bier.![]()
En niet te vergeten helemaal niets in amsterdamquote:Op maandag 28 april 2008 22:16 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zo'n beetje de hele selectie stond te springen in de spelersbus van Feyenoord na de wedstrijd gisteren onder begeleiding van 'wie niet springt die is een jood' en die hele bus ging op en neer, waarbij Vlaar een plekje had gevonden achter het stuur ondertussen lurkend aan z'n flesje bier.![]()
Op een doordeweekse drukke dag kan het ook wel eens zo druk zijn in de metro hoorquote:
Zo druk is de metro idd niet. Ik heb me vaak genoeg als een sardientje in een blikje gevoeld omdat het zo druk was. Mijn god wat was dat erg.quote:Op maandag 28 april 2008 22:27 schreef Merkie het volgende:
[..]
Op een doordeweekse drukke dag kan het ook wel eens zo druk zijn in de metro hoor.
Stel je niet zo aan: http://www.dumpert.nl/med(...)nese_spoorwegen.htmlquote:Op maandag 28 april 2008 22:30 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Zo druk is de metro idd niet. Ik heb me vaak genoeg als een sardientje in een blikje gevoeld omdat het zo druk was. Mijn god wat was dat erg.
Ja dat soort praktijken heb ik dus meegemaakt.quote:Op maandag 28 april 2008 22:35 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan: http://www.dumpert.nl/med(...)nese_spoorwegen.html
magisch moet ik terug zienquote:Op maandag 28 april 2008 22:16 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Kan het eigenlijk nog wel waarderen ook.quote:
hehe, ben benieuwd of die nog een jaar door gaatquote:Op maandag 28 april 2008 23:27 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Kan het eigenlijk nog wel waarderen ook.
Wat moet een Amsterdamse jongen dan zeggen? Dat hij er vroeger van droomde ooit op de Coolsingel te staan?
Nee, je kunt beter gewoon uitspraken die de stad van onze rivaal positiever belichten gewoonweg achterwege laten.quote:Op maandag 28 april 2008 23:27 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Wat moet een Amsterdamse jongen dan zeggen? Dat hij er vroeger van droomde ooit op de Coolsingel te staan?
'Een leuk alternatief'.quote:Op maandag 28 april 2008 23:27 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Met oud en nieuw pas het vuurwerk de volgende dag af mogen stekenquote:Op maandag 28 april 2008 17:50 schreef Luni het volgende:
[..]
Was geinig om zo voor de buis te zien, maar ik heb niet het gevoel dat ik echt wat gemist heb, tis toch een beetje mostert na de maaltijd een hulding de dag erna, en zeker op dit tijdstip. Helaas kan het niet anders.
quote:Op maandag 28 april 2008 22:25 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
En niet te vergeten helemaal niets in amsterdam
Meijer is echt een held. Gisteren een stuk over hem in het AD. Tot vorige week had hij in 50 jaar tijd 1 wedstrijd gemistquote:Op dinsdag 29 april 2008 09:07 schreef TJDoornbos het volgende:
Trouwens dat moment dat Gerard Meijer werd toegezongen op de coolsingel was ook erg mooi!
Klopt niet helemaal denk ik ..quote:'Feyenoord aast op Chelsea-verdediger'
In de zoektocht naar versterkingen is Feyenoord uitgekomen bij Chelsea. De Isräelische verdediger Tal Ben Haim zou de overstap van Londen naar Rotterdam moeten maken, zo meldt Sportweek.
Ben Haim werd afgelopen zomer door Chelsea weggeplukt bij Bolton Wanderers, maar dit seizoen kwam hij tot slechts veertien wedstrijden. Feyenoord-manager Peter Bosz heeft inmiddels bevestigd dat hij in Engeland een verdediger heeft bekeken, maar hij wil daarbij niet bevestigen dat het om Ben Haim gaat.
Naast de Israëlische verdediger is ook Marvin Emnes, eigendom van stadsgenoot Sparta, in beeld om de defensie van Feyenoord te versterken
bron : voetbalprimeur (quote:'Feyenoord aast op Chelsea-verdediger'
In de zoektocht naar versterkingen is Feyenoord uitgekomen bij Chelsea. De Isräelische verdediger Tal Ben Haim zou de overstap van Londen naar Rotterdam moeten maken, zo meldt Sportweek.
Ben Haim werd afgelopen zomer door Chelsea weggeplukt bij Bolton Wanderers, maar dit seizoen kwam hij tot slechts veertien wedstrijden. Feyenoord-manager Peter Bosz heeft inmiddels bevestigd dat hij in Engeland een verdediger heeft bekeken, maar hij wil daarbij niet bevestigen dat het om Ben Haim gaat.
Naast de Israëlische verdediger is ook Marvin Emnes, eigendom van stadsgenoot Sparta, in beeld om de defensie van Feyenoord te versterken.
nu onderschat je Bosz en z'n plannenquote:Op dinsdag 29 april 2008 11:49 schreef don-diablo het volgende:
Ben Haim gaat liever terug naar Bolton dan naar Feijenoord. Feijenoord kan hem simpelweg niet betalen en hij blijft liever in de Premier League natuurlijk.
Aanvallen is de beste verdediging?quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:13 schreef Enchanter het volgende:
[..]
bron : voetbalprimeur ()
Sinds wanneer is Eemnes een verdediger ?
Nee ik ben reëelquote:Op dinsdag 29 april 2008 12:31 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
nu onderschat je Bosz en z'n plannen
M'n handen jeuken om daar ook een reactie neer te zettenquote:Op dinsdag 29 april 2008 14:08 schreef Luni het volgende:
hele lap tekst
Tis een kwestie van geduld rustig wachten op de dag dat de maas heel limburg vult!quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:08 schreef Luni het volgende:
-Limburgs Calimero verhaal van 9 kantjes-
ach feyenoord had de schijn wel zwaar tegen jah. 75 min lang met de rug tegen de muur, qua voetbal had er maar 1 ploeg mogen winnen en dat is Roda JC, qua knvb-gehalte mocht Feyenoord winnen. Van Hulten floot duidelijk met een opdracht.quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:08 schreef Luni het volgende:
Naam: De Generaal
Tijd: 28-04-2008 16:46
verhaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |