Mooi, hequote:
Hoorde al van verschillende kanten dat het een geslaagd bootfeestje was. Volgende keer zorg ik dat ik er wel bij ben.quote:Ik heb me gisteren ook prima vermaakt met 200 man op een boot , tering wat een feest zeg, iedereen helemaal los op lekkere oldschool van Ludie en Maus! Wilde 's avond nog naar het centrum gaan, en naar dat Oldschool feestje in ?? toen we hoorden dat er al weer wat gezeik was gelijk richting huis gegaan en nog effe de kroeg in gedoken. Tis niet laat geworden, want ondanks de hulplijnen was ik aardig naar de klote.
Huldiging laat ik lekker aan me voorbij gaan, zet zo TV Rijnmond wel aan.
Moet je zeker doen, tegen Utrecht was het ook al top, en nu weer.quote:Op maandag 28 april 2008 12:34 schreef Happel het volgende:
Hoorde al van verschillende kanten dat het een geslaagd bootfeestje was. Volgende keer zorg ik dat ik er wel bij ben.
Gatverdammequote:Op maandag 28 april 2008 11:56 schreef Joeriii het volgende:
De column van B. Barend is echt pas tenenkrommend![]()
[..]
Die reacties daarquote:Op maandag 28 april 2008 13:30 schreef Jappe90 het volgende:
Die column van Chris van Nijnatten slaat helemaal nergens opVolgens hem hebben we de hele beker cadeau gekregen van de scheidsrechters, het hele bekertoernooi door.
http://www.sportwereld.nl(...)en_naar_seizoen.html
Van Marwijk pakte gisteren met hulp van scheidsrechter Jack van Hulten de beker. En feyenoord heeft dankzij jol de derde plaats niet gehaald (wedstrijd sparta). En waarom gaan ze er toch altijd vanuit dat de penalty er in gaat. Van Basten is nu in zijn eentje de baas van Ajax. nou of dat zo goed voor ajax is weet ik ook niet hoor.quote:Op maandag 28 april 2008 11:56 schreef Joeriii het volgende:
[..]
Stond in de 'Dag' van vandaag.quote:Op maandag 28 april 2008 13:23 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Gatverdamme![]()
Is dit een column in het Ajax-clubblad ofzo? Wát een gejank
Nou, Van Hulten is toch echt geen Feyenoord fan hoor...quote:Op maandag 28 april 2008 11:56 schreef Joeriii het volgende:
[..]
Ook, ja.quote:Op maandag 28 april 2008 14:23 schreef Canisfire het volgende:
Wat moeten we trouwens met die aanvaller van Heerenveen ?
Moeten we niet gewoon een goeie verdediger er bij hebben ?
Ja, een rechtsback. Maar als je zo'n speler "gratis" krijgt dan klaag je toch niet? Want een spits is ook nodig imo. Makaay en vooral Mols zijn behoorlijk oud en daarachter heb je in principe niks. Daarbij komt dat Makaay imo het beste rendeert met een spits naast hem.quote:Op maandag 28 april 2008 14:23 schreef Canisfire het volgende:
Als je naar de statistieken kijkt (jaja, scorebord-journalistiek enzo) dan valt het aantal tegendoelpunten wel mee. Met een extra (scorende) spits hadden we weldegelijk bij de 1e vijf gezeten hoor.quote:Op maandag 28 april 2008 14:23 schreef Canisfire het volgende:
Wou je zeggen dat we goed in onze aanvallers zitten?quote:Op maandag 28 april 2008 14:23 schreef Canisfire het volgende:
Geweldigquote:Op maandag 28 april 2008 15:00 schreef TJDoornbos het volgende:
Coolsingel was gezellig!!
zat om de hoek van het Stadhuisplein, 40 euro (ook met ontbijt)quote:Op maandag 28 april 2008 11:42 schreef FrankyMcG het volgende:
Was gisteren nog het Westin in gelopen voor een kamertje.... 250 p. nacht... DAMN! Zat wel ontbijt bij, dat dan weer wel!
hij beperkte zich dan ook tot die 3 woordenquote:Op maandag 28 april 2008 16:10 schreef MarkNMGN het volgende:
Landzaat die het hand in hand zingt, het mot toch niet gekker worden.
Nee, stond vooral brak te wezen. Was ook maar in m'n eentje. Beetje lang, blond haar.. zwarte jas met kapuchon?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |