Wou je zeggen dat we goed in onze aanvallers zitten?quote:Op maandag 28 april 2008 14:23 schreef Canisfire het volgende:
Wat moeten we trouwens met die aanvaller van Heerenveen ?
Geweldigquote:Op maandag 28 april 2008 15:00 schreef TJDoornbos het volgende:
Coolsingel was gezellig!!
zat om de hoek van het Stadhuisplein, 40 euro (ook met ontbijt)quote:Op maandag 28 april 2008 11:42 schreef FrankyMcG het volgende:
Was gisteren nog het Westin in gelopen voor een kamertje.... 250 p. nacht... DAMN! Zat wel ontbijt bij, dat dan weer wel!
hij beperkte zich dan ook tot die 3 woordenquote:Op maandag 28 april 2008 16:10 schreef MarkNMGN het volgende:
Landzaat die het hand in hand zingt, het mot toch niet gekker worden.
Nee, stond vooral brak te wezen. Was ook maar in m'n eentje. Beetje lang, blond haar.. zwarte jas met kapuchon?quote:
helaas lukt het me niet om het opte nemen met met hdd recorder , omdat rijnmond niet in die programmagids staatquote:
Was geinig om zo voor de buis te zien, maar ik heb niet het gevoel dat ik echt wat gemist heb, tis toch een beetje mostert na de maaltijd een hulding de dag erna, en zeker op dit tijdstip. Helaas kan het niet anders.quote:
quote:Op maandag 28 april 2008 15:20 schreef Happel het volgende:
"Als kind droomde ik er al van om op het Leidsche Plein of Museum Plein te staan....maar dit is ook een leuk alternatief"
Mols
quote:Na een samenwerking van bijna twee jaar lijken de wegen van Feyenoord en Danny Buijs te scheiden. De middenvelder heeft te kennen elders meer aan spelen toe te willen komen en de Rotterdamse club heeft beloofd mee te werken aan een transfer.
"In principe heb ik nog een contract voor één jaar", legde de 25-jarige Zuid-Hollander uit aan Voetbal International. "Maar Feyenoord heeft aangegeven zich coulant op te stellen als ik een goed gevoel heb bij een club. De kans is dus zeker aanwezig dat ik ergens anders ga voetballen.'
Voor Buijs was het voorbije seizoen ondanks de KNVB-Beker er een om snel te vergeten. Hij stond maar zes keer in de basis en viel zeventien maal in. De jaren ervoor bij Feyenoord, FC Groningen en Excelsior was hij wel altijd een vaste waarde.
Mocht Buijs geen nieuwe werkgever weten te vinden, dan is er nog geen man overboord. "Als er niets interessants komt, ga ik er vanaf juli weer volop tegenaan. Ik zal dan vechten voor mijn kans onder de nieuwe trainer."
Mooi weg ermee. Leek vorig seizoen een aardige speler maar kan niet mee. Alhoewel sommige spelers wel wat van zijn mentaliteit kunnen leren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |