Heb je die mensen daar vertelt dat je een paar weken geleden niet meer in Feyenoord geloofde en naar het PSV kamp wou overstappen ?quote:Op maandag 28 april 2008 10:19 schreef jorienvdherik het volgende:
En wat zeggen we dan HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAM
quote:Op maandag 28 april 2008 15:20 schreef Happel het volgende:
"Als kind droomde ik er al van om op het Leidsche Plein of Museum Plein te staan....maar dit is ook een leuk alternatief"
Mols
Pics or it didn't happen...quote:Op maandag 28 april 2008 19:27 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
behalve 1 vrouw met een nogal open gevel
2 biertjes en ze zijn dronken, dat geeft ook mooie taferelen bij een huldiging. Nu waren ze allemaal nuchter en waren de kids erbij en oogde het allemaal erg braaf.quote:Op maandag 28 april 2008 21:25 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Heel de selectie op z'n Uli'sEn Vlaar zag er ook niet al te helder meer uit
Zo'n beetje de hele selectie stond te springen in de spelersbus van Feyenoord na de wedstrijd gisteren onder begeleiding van 'wie niet springt die is een jood' en die hele bus ging op en neer, waarbij Vlaar een plekje had gevonden achter het stuur ondertussen lurkend aan z'n flesje bier.quote:Op maandag 28 april 2008 22:04 schreef jorienvdherik het volgende:
wat gebeurde er in de bus dan ?
quote:Op maandag 28 april 2008 22:16 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zo'n beetje de hele selectie stond te springen in de spelersbus van Feyenoord na de wedstrijd gisteren onder begeleiding van 'wie niet springt die is een jood' en die hele bus ging op en neer, waarbij Vlaar een plekje had gevonden achter het stuur ondertussen lurkend aan z'n flesje bier.![]()
En niet te vergeten helemaal niets in amsterdamquote:Op maandag 28 april 2008 22:16 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zo'n beetje de hele selectie stond te springen in de spelersbus van Feyenoord na de wedstrijd gisteren onder begeleiding van 'wie niet springt die is een jood' en die hele bus ging op en neer, waarbij Vlaar een plekje had gevonden achter het stuur ondertussen lurkend aan z'n flesje bier.![]()
Op een doordeweekse drukke dag kan het ook wel eens zo druk zijn in de metro hoorquote:
Zo druk is de metro idd niet. Ik heb me vaak genoeg als een sardientje in een blikje gevoeld omdat het zo druk was. Mijn god wat was dat erg.quote:Op maandag 28 april 2008 22:27 schreef Merkie het volgende:
[..]
Op een doordeweekse drukke dag kan het ook wel eens zo druk zijn in de metro hoor.
Stel je niet zo aan: http://www.dumpert.nl/med(...)nese_spoorwegen.htmlquote:Op maandag 28 april 2008 22:30 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Zo druk is de metro idd niet. Ik heb me vaak genoeg als een sardientje in een blikje gevoeld omdat het zo druk was. Mijn god wat was dat erg.
Ja dat soort praktijken heb ik dus meegemaakt.quote:Op maandag 28 april 2008 22:35 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan: http://www.dumpert.nl/med(...)nese_spoorwegen.html
magisch moet ik terug zienquote:Op maandag 28 april 2008 22:16 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |