Zolang als het niet om 4 uur 's nachts is. Hahahaquote:Op zondag 27 april 2008 03:44 schreef lynda het volgende:
Nachtelijke mededeling..
Dracu en ik vinden dat die meeting in Utrecht oid moet plaats vinden (Centraal in NL) op een vrijdagmiddag/avond!
Kom maar op met data!
kook denk en wrom zijn we dan al op msn gestopt?quote:Op zondag 27 april 2008 14:54 schreef lynda het volgende:
6 uur 's ochtends dan? Toen ben ik maar echt gaan slapen.. Word morgen nog wat als ik er om 5 uur uit moet
ach ja ons kent ons hequote:Op zondag 27 april 2008 18:04 schreef lynda het volgende:
Zodat het leek alsof we toch nog een beetje op tijd een poging gingen doen om te slapen?
Zwaar mislukt maarja
dat klinkt goehoed!quote:Op zondag 27 april 2008 20:39 schreef Seventees het volgende:
Twee dagen werken en dan 5 (vijf!) dagen vrij
Maar 2 daagjes werken...quote:Op maandag 28 april 2008 04:57 schreef lynda het volgende:
Heel verrassend.. Het is weer maaaaaaaaaaaaaaaaandag
Mogguh Dracu!quote:
Daar ergens achter die boze grijze wolken denk ikquote:
ow da's ook niet aardig!quote:Op maandag 28 april 2008 08:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Daar ergens achter die boze grijze wolken denk ik
Vrijdag had ik plannen maar die gingen niet door... zou ik dus alsnog naar Lynda gaan... maar had dan maar 2 uur voor in stad en dan zou ik weer terug kunnen... alsnog niet gedaan dus (KUT NS!).quote:Op maandag 28 april 2008 08:14 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ow da's ook niet aardig!
goed weekend gehad droxz?
Mocht je het leuk vinden, HIER staan de foto's die ik heb geschoten.. helaas staan er alle foto's, normaal haal ik alleen de leuke foto's eruitquote:Op maandag 28 april 2008 08:32 schreef draculettetje het volgende:
ja zaterdag hond wezen kijken en verjaardag geweest
zondag heerlijk genoten van de zon
en helaas besloten dat dit niet onze hond zou worden, het was echt een lieverd, erg enthousiast en speels (wat wil je met 9 maanden) maar ook erg springerig (en goed hoog ook) en dat niet alleen bij de begroeting.
Daarnaast nog geen cursus gehad en kende de basis commando's dan ook niet.
vriendlief dacht dat ik de hond niet aan zou kunnen door getrek aan de lijn....
Mogguh!quote:
STERF!!!! LollercopterE1NZ!!!!111!!!quote:Op maandag 28 april 2008 08:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mogguh!
En hebben we er nog een beetje zin in?
Elke hond is te trainen toch? Mijn rottweiler was ook zo'n spring in 't veld, maar een goeie 6 weken later is ze net zo lui als de baasquote:Op maandag 28 april 2008 08:32 schreef draculettetje het volgende:
ja zaterdag hond wezen kijken en verjaardag geweest
zondag heerlijk genoten van de zon
en helaas besloten dat dit niet onze hond zou worden, het was echt een lieverd, erg enthousiast en speels (wat wil je met 9 maanden) maar ook erg springerig (en goed hoog ook) en dat niet alleen bij de begroeting.
Daarnaast nog geen cursus gehad en kende de basis commando's dan ook niet.
vriendlief dacht dat ik de hond niet aan zou kunnen door getrek aan de lijn....
GVD ik heb nog veel minder zin *YO*quote:Op maandag 28 april 2008 08:47 schreef Sgele het volgende:
[..]
STERF!!!! LollercopterE1NZ!!!!111!!!
Nee niet echt dusGelukkig maar 3 dagen deze week
klopt maar die eerste 6 weken zou ik hem ook moeten kunnen uitlaten en da;s niet handig als die mij omver springt en of trekt omdat ie tegen een tegenligger ofzo wil springen!quote:Op maandag 28 april 2008 08:48 schreef Sgele het volgende:
[..]
Elke hond is te trainen toch? Mijn rottweiler was ook zo'n spring in 't veld, maar een goeie 6 weken later is ze net zo lui als de baas
Om nog even mijn vraag te herhalen, wat voor hond is het?quote:Op maandag 28 april 2008 08:53 schreef draculettetje het volgende:
[..]
klopt maar die eerste 6 weken zou ik hem ook moeten kunnen uitlaten en da;s niet handig als die mij omver springt en of trekt omdat ie tegen een tegenligger ofzo wil springen!
mijn insteek is dat ik lopend (danwel met mn krukken of rollator) de hond moet kunnen uitlaten.quote:Op maandag 28 april 2008 08:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mocht je het leuk vinden, HIER staan de foto's die ik heb geschoten.. helaas staan er alle foto's, normaal haal ik alleen de leuke foto's eruit![]()
Maar heb je dan geen last van je voet als je zo'n hond moet kunnen hebben?
p.s Wat voor hond was het?
Goede morgen Sgele!quote:
hihi ik was al bezig te beantwoordenquote:Op maandag 28 april 2008 08:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Om nog even mijn vraag te herhalen, wat voor hond is het?
Aargh je hebt altijd baas boven baas natuurlijkquote:Op maandag 28 april 2008 08:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
GVD ik heb nog veel minder zin *YO*
Hier maar 2 dagen in deze week
quote:Op maandag 28 april 2008 08:53 schreef draculettetje het volgende:
ow en goede morgen trouwens sgele!
Dan is zo'n springende hond inderdaad niet zo'n uitkomstquote:Op maandag 28 april 2008 08:55 schreef draculettetje het volgende:
[..]
mijn insteek is dat ik lopend (danwel met mn krukken of rollator) de hond moet kunnen uitlaten.
Zo'n 50 meter vanaf mn huis is een hondenuitlaatplaats dus dat moet wel lukken.
Wanneer het echt niet anders kan kan ik in mn rolstoel maar dat wil ik dus inprincipe niet.
Loop oefeningen moet ik toch blijven doen dus de hond uitlaten wordt dan mijn oefening.
het was een kruising labrador - herder alleen weinig van een herder terug te vinden
jij hebt gewoon bijna vakantie!quote:Op maandag 28 april 2008 08:57 schreef Sgele het volgende:
[..]Goedemorgen Dracu
Tripack! Goeiesmorgens!
Dit zijn nieuwe foto's van dit weekend, het kan wel zo zijn dat je die foto's van 2 weken terug hebt gezien?quote:Op maandag 28 april 2008 08:57 schreef draculettetje het volgende:
had ik die foto's niet al eens gezien?
Had mijn post al gelijk aangepast toen ik dat zagquote:Op maandag 28 april 2008 08:56 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi ik was al bezig te beantwoorden
ik wil wel een hond waarvan je zegt dat het een hond is en niet zo 1 die ik in het mandje van rollator en/of scootmobiel kan meenemen.quote:Op maandag 28 april 2008 09:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dan is zo'n springende hond inderdaad niet zo'n uitkomst![]()
Het zal dan denk ik, ook niet zo'n grote hond worden.. of wil je juist een grotere hond?
ja die had ik gezien, dus dat zat in mn herinnering geplakt vandaar!quote:Op maandag 28 april 2008 09:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dit zijn nieuwe foto's van dit weekend, het kan wel zo zijn dat je die foto's van 2 weken terug hebt gezien?
Juistem!quote:Op maandag 28 april 2008 09:00 schreef draculettetje het volgende:
[..]
jij hebt gewoon bijna vakantie!
mogguh Droxz... ben jij een beetje scheelquote:Op maandag 28 april 2008 08:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Goede morgen Sgele!
En hebben we er nog een beetje zin in?
quote:Op maandag 28 april 2008 09:05 schreef tripack het volgende:
[..]
mogguh Droxz... ben jij een beetje scheel
Mja ik sta te springen om die vakantie.. tis inmiddels al weer een jaar geleden dat ik meer dan 3 dagen achter elkaar ben vrij geweestquote:Op maandag 28 april 2008 09:07 schreef draculettetje het volgende:
[..]
goed vooruitzicht!
ik nog zo'n 9 weken en een beetje
ow nee mijn laatste vakantie was in oktober ow nee zelf in december die was verplicht opgelegdquote:Op maandag 28 april 2008 09:13 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mja ik sta te springen om die vakantie.. tis inmiddels al weer een jaar geleden dat ik meer dan 3 dagen achter elkaar ben vrij geweest
De plannen zijn Zuid Spanjequote:Op maandag 28 april 2008 09:15 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ow nee mijn laatste vakantie was in oktober ow nee zelf in december die was verplicht opgelegd
had j/ heb e ook plannen?
Dat is niet verkeerd!quote:Op maandag 28 april 2008 08:56 schreef Sgele het volgende:
[..]
Aargh je hebt altijd baas boven baas natuurlijk
Volgende week maar 4 dagen en dan 3 weken vakantie
dat klinkt lekkerquote:Op maandag 28 april 2008 09:23 schreef Sgele het volgende:
[..]
De plannen zijn Zuid SpanjeHuisje bij de zee
Ik blijf die (golden) retrievers zulke lieve beeste vindenquote:Op maandag 28 april 2008 09:03 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik wil wel een hond waarvan je zegt dat het een hond is en niet zo 1 die ik in het mandje van rollator en/of scootmobiel kan meenemen.
Over het algemeen kijken we toch een beetje naar labradors / retrievers omdat die zich wat makkelijker aan de situatie kunnen aanpassen
En.. hebben we er een beetje zin in vandaag?quote:
om in jouw termen te spreken "STERF!!"quote:Op maandag 28 april 2008 09:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
En.. hebben we er een beetje zin in vandaag?
quote:Op maandag 28 april 2008 09:37 schreef WhiteLightning het volgende:
nou nog één feestweek te gaan, dan is het alweer weekend.
ik heb duidelijk vakantie nodig, ik trek het allemaal niet meer
*klopt op borst..* RESPECT!quote:
Ik ben een goede mentor, iedereen geeft netjes antwoord met "sterf"quote:Op maandag 28 april 2008 09:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
om in jouw termen te spreken "STERF!!"
Boks ouwe!quote:Op maandag 28 april 2008 09:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
*klopt op borst..* RESPECT!
Ik heb maar 4,5 uur geslapen... ik heb ook vakantie nodig![]()
heb een zuip weekend gehad, dus heb erg veel gedronkenquote:Op maandag 28 april 2008 09:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
*klopt op borst..* RESPECT!
Ik heb maar 4,5 uur geslapen... ik heb ook vakantie nodig![]()
ik heb het gevoel dat ik een zuipweekend heb gehad...telt dat ook?quote:Op maandag 28 april 2008 10:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb een zuip weekend gehad, dus heb erg veel gedronken
Ik ging lam mijn bed in om half 2... 6 uur stond mijn wekker...quote:Op maandag 28 april 2008 10:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb een zuip weekend gehad, dus heb erg veel gedronken
NEE! je drinkt toch een geen caffeine vrije koffie , omdat je koffie lekker vindt ?quote:Op maandag 28 april 2008 10:16 schreef tripack het volgende:
[..]
ik heb het gevoel dat ik een zuipweekend heb gehad...telt dat ook?
Net zo iets als alcohol vrij bierquote:Op maandag 28 april 2008 10:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
NEE! je drinkt toch een geen caffeine vrije koffie , omdat je koffie lekker vindt ?
ja das minder jaquote:Op maandag 28 april 2008 10:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ging lam mijn bed in om half 2... 6 uur stond mijn wekker...
oke oke okeequote:Op maandag 28 april 2008 10:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
NEE! je drinkt toch een geen caffeine vrije koffie , omdat je koffie lekker vindt ?
Gooi suiker in m'n koffie omdat ik geen koffie lustquote:Op maandag 28 april 2008 10:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik lust koffie zwart, met suiker of met melk en suikerquote:Op maandag 28 april 2008 10:24 schreef Sgele het volgende:
[..]
Gooi suiker in m'n koffie omdat ik geen koffie lust
dat je geen melk erin gooit zegquote:Op maandag 28 april 2008 10:24 schreef Sgele het volgende:
[..]
Gooi suiker in m'n koffie omdat ik geen koffie lust
Ik wil geen suiker ofzo, geef mijn maar een zoetjequote:Op maandag 28 april 2008 10:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat je geen melk erin gooit zeg
nee met melk vind ik echt smerig! zelfde als thee met melk. hoe kom je erop ?quote:Op maandag 28 april 2008 10:26 schreef tripack het volgende:
[..]
ik lust koffie zwart, met suiker of met melk en suiker
ja heh, wel aardigquote:Op maandag 28 april 2008 10:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
oja, eindelijk mariocart gedownload gekocht... cool spel zeg!!!
Inderdaad, dat is toch niet te zuipen!quote:Op maandag 28 april 2008 10:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee met melk vind ik echt smerig! zelfde als thee met melk. hoe kom je erop ?
mensen gooien overal echt melk in, kan me nog wel een drankje herrinerene met 7-up met melk.
![]()
Jep, die heb ik gehaald... alleen omdat ik dit weekend niet thuis was (ben nooit in het weekend thuis) heb ik het nog niet kunnen testen... heb even 15 minuten kunnen mariocarten.quote:Op maandag 28 april 2008 10:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja heh, wel aardiglukt het spelen een beetje ? en heb je nu zon classic controller gehaald ?
Melk in je koffiequote:Op maandag 28 april 2008 10:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat je geen melk erin gooit zeg
.quote:Op maandag 28 april 2008 10:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jep, die heb ik gehaald... alleen omdat ik dit weekend niet thuis was (ben nooit in het weekend thuis) heb ik het nog niet kunnen testen... heb even 15 minuten kunnen mariocarten.
Dit ging trouwens wel, want dat kan je met 1 hand natuurlijk
tuorl was vroeger wel erg coolquote:Op maandag 28 april 2008 10:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
.
ja met de controller blijft het makkelijkste. speelt precies hetzelfde als de voorgaande delen.
ik zal deze week ook eens proberen te spelen. ben dit weekend bezig geweest aan "Turok"
deze vindt ik nog leuker. het genre spreekt me gewoon aan. ben die normale shooters erg zat. cod4 , css, crysis, stalker enz enz.quote:Op maandag 28 april 2008 11:08 schreef tripack het volgende:
[..]
tuorl was vroeger wel erg cool
die dino's killen
Ik heb zo een sportpack (quote:Op maandag 28 april 2008 10:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
.
ja met de controller blijft het makkelijkste. speelt precies hetzelfde als de voorgaande delen.
ik zal deze week ook eens proberen te spelen. ben dit weekend bezig geweest aan "Turok"
da's ook een idee jaquote:Op maandag 28 april 2008 11:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb zo een sportpack (), en kan daar ook wel het stuurtje van gebruiken hahaha
Jammer dat je niet elk spel met die classic controller kan spelen trouwens
ik had die controller gekocht voor de VC games. werkt ideaal ermeequote:Op maandag 28 april 2008 11:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb zo een sportpack (), en kan daar ook wel het stuurtje van gebruiken hahaha
zo'n sportpack vind ik dan weer overbodig... helpt het echt met tennis om je beter te laten tennisen?quote:Op maandag 28 april 2008 11:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Kost niets zo'n pack, en er zitten best leuke dingen bij!!!quote:Op maandag 28 april 2008 11:26 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da's ook een idee ja
zo'n sportpack kopen
ja heb er wel eens gekekenquote:Op maandag 28 april 2008 11:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Kost niets zo'n pack, en er zitten best leuke dingen bij!!!
(www.bigdennis.com)
Ik vind dat boxen altijd wel grappig om te doenquote:Op maandag 28 april 2008 11:34 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja heb er wel eens gekeken
ook van die bokshandschoenen gezien, misschien vind ik het boksen dan wel leuk
tis idd stil.... ben soort van aant werk, aangezien ze niet duidelijk hebben wat ik zou kunnen gaan doenquote:Op maandag 28 april 2008 12:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
Wat is het stil hier?.... Iedereen zal wel druk aan het werk zijn ofzo
gezelligquote:
Hoe is het gegaanquote:Op zaterdag 26 april 2008 16:09 schreef Seventees het volgende:
[..]
Ik heb een rechtstreekse tijd genomen. Beetje mikken, maar dan zit je ook de rest van de trip goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |