Ik heb een rechtstreekse tijd genomen. Beetje mikken, maar dan zit je ook de rest van de trip goedquote:Op zaterdag 26 april 2008 11:49 schreef Houniet het volgende:
Dat is altijd wel leuk als je tussen de wagons moet lopen.
Ik laat het ook niet voor mijn lol doenquote:Op zaterdag 26 april 2008 12:09 schreef draculettetje het volgende:
[..]
gatsie, hou niet van kies trekken
Dankjequote:
Zolang als het niet om 4 uur 's nachts is. Hahahaquote:Op zondag 27 april 2008 03:44 schreef lynda het volgende:
Nachtelijke mededeling..
Dracu en ik vinden dat die meeting in Utrecht oid moet plaats vinden (Centraal in NL) op een vrijdagmiddag/avond!
Kom maar op met data!
kook denk en wrom zijn we dan al op msn gestopt?quote:Op zondag 27 april 2008 14:54 schreef lynda het volgende:
6 uur 's ochtends dan? Toen ben ik maar echt gaan slapen.. Word morgen nog wat als ik er om 5 uur uit moet
ach ja ons kent ons hequote:Op zondag 27 april 2008 18:04 schreef lynda het volgende:
Zodat het leek alsof we toch nog een beetje op tijd een poging gingen doen om te slapen?
Zwaar mislukt maarja
dat klinkt goehoed!quote:Op zondag 27 april 2008 20:39 schreef Seventees het volgende:
Twee dagen werken en dan 5 (vijf!) dagen vrij
Maar 2 daagjes werken...quote:Op maandag 28 april 2008 04:57 schreef lynda het volgende:
Heel verrassend.. Het is weer maaaaaaaaaaaaaaaaandag
Mogguh Dracu!quote:
Daar ergens achter die boze grijze wolken denk ikquote:
ow da's ook niet aardig!quote:Op maandag 28 april 2008 08:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Daar ergens achter die boze grijze wolken denk ik
Vrijdag had ik plannen maar die gingen niet door... zou ik dus alsnog naar Lynda gaan... maar had dan maar 2 uur voor in stad en dan zou ik weer terug kunnen... alsnog niet gedaan dus (KUT NS!).quote:Op maandag 28 april 2008 08:14 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ow da's ook niet aardig!
goed weekend gehad droxz?
Mocht je het leuk vinden, HIER staan de foto's die ik heb geschoten.. helaas staan er alle foto's, normaal haal ik alleen de leuke foto's eruitquote:Op maandag 28 april 2008 08:32 schreef draculettetje het volgende:
ja zaterdag hond wezen kijken en verjaardag geweest
zondag heerlijk genoten van de zon
en helaas besloten dat dit niet onze hond zou worden, het was echt een lieverd, erg enthousiast en speels (wat wil je met 9 maanden) maar ook erg springerig (en goed hoog ook) en dat niet alleen bij de begroeting.
Daarnaast nog geen cursus gehad en kende de basis commando's dan ook niet.
vriendlief dacht dat ik de hond niet aan zou kunnen door getrek aan de lijn....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |