Dat is niet verkeerd!quote:Op maandag 28 april 2008 08:56 schreef Sgele het volgende:
[..]
Aargh je hebt altijd baas boven baas natuurlijk
Volgende week maar 4 dagen en dan 3 weken vakantie
dat klinkt lekkerquote:Op maandag 28 april 2008 09:23 schreef Sgele het volgende:
[..]
De plannen zijn Zuid SpanjeHuisje bij de zee
Ik blijf die (golden) retrievers zulke lieve beeste vindenquote:Op maandag 28 april 2008 09:03 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik wil wel een hond waarvan je zegt dat het een hond is en niet zo 1 die ik in het mandje van rollator en/of scootmobiel kan meenemen.
Over het algemeen kijken we toch een beetje naar labradors / retrievers omdat die zich wat makkelijker aan de situatie kunnen aanpassen
En.. hebben we er een beetje zin in vandaag?quote:
om in jouw termen te spreken "STERF!!"quote:Op maandag 28 april 2008 09:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
En.. hebben we er een beetje zin in vandaag?
quote:Op maandag 28 april 2008 09:37 schreef WhiteLightning het volgende:
nou nog één feestweek te gaan, dan is het alweer weekend.
ik heb duidelijk vakantie nodig, ik trek het allemaal niet meer
*klopt op borst..* RESPECT!quote:
Ik ben een goede mentor, iedereen geeft netjes antwoord met "sterf"quote:Op maandag 28 april 2008 09:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
om in jouw termen te spreken "STERF!!"
Boks ouwe!quote:Op maandag 28 april 2008 09:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
*klopt op borst..* RESPECT!
Ik heb maar 4,5 uur geslapen... ik heb ook vakantie nodig![]()
heb een zuip weekend gehad, dus heb erg veel gedronkenquote:Op maandag 28 april 2008 09:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
*klopt op borst..* RESPECT!
Ik heb maar 4,5 uur geslapen... ik heb ook vakantie nodig![]()
ik heb het gevoel dat ik een zuipweekend heb gehad...telt dat ook?quote:Op maandag 28 april 2008 10:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb een zuip weekend gehad, dus heb erg veel gedronken
Ik ging lam mijn bed in om half 2... 6 uur stond mijn wekker...quote:Op maandag 28 april 2008 10:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb een zuip weekend gehad, dus heb erg veel gedronken
NEE! je drinkt toch een geen caffeine vrije koffie , omdat je koffie lekker vindt ?quote:Op maandag 28 april 2008 10:16 schreef tripack het volgende:
[..]
ik heb het gevoel dat ik een zuipweekend heb gehad...telt dat ook?
Net zo iets als alcohol vrij bierquote:Op maandag 28 april 2008 10:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
NEE! je drinkt toch een geen caffeine vrije koffie , omdat je koffie lekker vindt ?
ja das minder jaquote:Op maandag 28 april 2008 10:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ging lam mijn bed in om half 2... 6 uur stond mijn wekker...
oke oke okeequote:Op maandag 28 april 2008 10:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
NEE! je drinkt toch een geen caffeine vrije koffie , omdat je koffie lekker vindt ?
Gooi suiker in m'n koffie omdat ik geen koffie lustquote:Op maandag 28 april 2008 10:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik lust koffie zwart, met suiker of met melk en suikerquote:Op maandag 28 april 2008 10:24 schreef Sgele het volgende:
[..]
Gooi suiker in m'n koffie omdat ik geen koffie lust
dat je geen melk erin gooit zegquote:Op maandag 28 april 2008 10:24 schreef Sgele het volgende:
[..]
Gooi suiker in m'n koffie omdat ik geen koffie lust
Ik wil geen suiker ofzo, geef mijn maar een zoetjequote:Op maandag 28 april 2008 10:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat je geen melk erin gooit zeg
nee met melk vind ik echt smerig! zelfde als thee met melk. hoe kom je erop ?quote:Op maandag 28 april 2008 10:26 schreef tripack het volgende:
[..]
ik lust koffie zwart, met suiker of met melk en suiker
ja heh, wel aardigquote:Op maandag 28 april 2008 10:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
oja, eindelijk mariocart gedownload gekocht... cool spel zeg!!!
Inderdaad, dat is toch niet te zuipen!quote:Op maandag 28 april 2008 10:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee met melk vind ik echt smerig! zelfde als thee met melk. hoe kom je erop ?
mensen gooien overal echt melk in, kan me nog wel een drankje herrinerene met 7-up met melk.
![]()
Jep, die heb ik gehaald... alleen omdat ik dit weekend niet thuis was (ben nooit in het weekend thuis) heb ik het nog niet kunnen testen... heb even 15 minuten kunnen mariocarten.quote:Op maandag 28 april 2008 10:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja heh, wel aardiglukt het spelen een beetje ? en heb je nu zon classic controller gehaald ?
Melk in je koffiequote:Op maandag 28 april 2008 10:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat je geen melk erin gooit zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |