Mogguh!quote:
STERF!!!! LollercopterE1NZ!!!!111!!!quote:Op maandag 28 april 2008 08:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mogguh!
En hebben we er nog een beetje zin in?
Elke hond is te trainen toch? Mijn rottweiler was ook zo'n spring in 't veld, maar een goeie 6 weken later is ze net zo lui als de baasquote:Op maandag 28 april 2008 08:32 schreef draculettetje het volgende:
ja zaterdag hond wezen kijken en verjaardag geweest
zondag heerlijk genoten van de zon
en helaas besloten dat dit niet onze hond zou worden, het was echt een lieverd, erg enthousiast en speels (wat wil je met 9 maanden) maar ook erg springerig (en goed hoog ook) en dat niet alleen bij de begroeting.
Daarnaast nog geen cursus gehad en kende de basis commando's dan ook niet.
vriendlief dacht dat ik de hond niet aan zou kunnen door getrek aan de lijn....
GVD ik heb nog veel minder zin *YO*quote:Op maandag 28 april 2008 08:47 schreef Sgele het volgende:
[..]
STERF!!!! LollercopterE1NZ!!!!111!!!
Nee niet echt dusGelukkig maar 3 dagen deze week
klopt maar die eerste 6 weken zou ik hem ook moeten kunnen uitlaten en da;s niet handig als die mij omver springt en of trekt omdat ie tegen een tegenligger ofzo wil springen!quote:Op maandag 28 april 2008 08:48 schreef Sgele het volgende:
[..]
Elke hond is te trainen toch? Mijn rottweiler was ook zo'n spring in 't veld, maar een goeie 6 weken later is ze net zo lui als de baas
Om nog even mijn vraag te herhalen, wat voor hond is het?quote:Op maandag 28 april 2008 08:53 schreef draculettetje het volgende:
[..]
klopt maar die eerste 6 weken zou ik hem ook moeten kunnen uitlaten en da;s niet handig als die mij omver springt en of trekt omdat ie tegen een tegenligger ofzo wil springen!
mijn insteek is dat ik lopend (danwel met mn krukken of rollator) de hond moet kunnen uitlaten.quote:Op maandag 28 april 2008 08:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mocht je het leuk vinden, HIER staan de foto's die ik heb geschoten.. helaas staan er alle foto's, normaal haal ik alleen de leuke foto's eruit![]()
Maar heb je dan geen last van je voet als je zo'n hond moet kunnen hebben?
p.s Wat voor hond was het?
Goede morgen Sgele!quote:
hihi ik was al bezig te beantwoordenquote:Op maandag 28 april 2008 08:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Om nog even mijn vraag te herhalen, wat voor hond is het?
Aargh je hebt altijd baas boven baas natuurlijkquote:Op maandag 28 april 2008 08:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
GVD ik heb nog veel minder zin *YO*
Hier maar 2 dagen in deze week
quote:Op maandag 28 april 2008 08:53 schreef draculettetje het volgende:
ow en goede morgen trouwens sgele!
Dan is zo'n springende hond inderdaad niet zo'n uitkomstquote:Op maandag 28 april 2008 08:55 schreef draculettetje het volgende:
[..]
mijn insteek is dat ik lopend (danwel met mn krukken of rollator) de hond moet kunnen uitlaten.
Zo'n 50 meter vanaf mn huis is een hondenuitlaatplaats dus dat moet wel lukken.
Wanneer het echt niet anders kan kan ik in mn rolstoel maar dat wil ik dus inprincipe niet.
Loop oefeningen moet ik toch blijven doen dus de hond uitlaten wordt dan mijn oefening.
het was een kruising labrador - herder alleen weinig van een herder terug te vinden
jij hebt gewoon bijna vakantie!quote:Op maandag 28 april 2008 08:57 schreef Sgele het volgende:
[..]Goedemorgen Dracu
Tripack! Goeiesmorgens!
Dit zijn nieuwe foto's van dit weekend, het kan wel zo zijn dat je die foto's van 2 weken terug hebt gezien?quote:Op maandag 28 april 2008 08:57 schreef draculettetje het volgende:
had ik die foto's niet al eens gezien?
Had mijn post al gelijk aangepast toen ik dat zagquote:Op maandag 28 april 2008 08:56 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi ik was al bezig te beantwoorden
ik wil wel een hond waarvan je zegt dat het een hond is en niet zo 1 die ik in het mandje van rollator en/of scootmobiel kan meenemen.quote:Op maandag 28 april 2008 09:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dan is zo'n springende hond inderdaad niet zo'n uitkomst![]()
Het zal dan denk ik, ook niet zo'n grote hond worden.. of wil je juist een grotere hond?
ja die had ik gezien, dus dat zat in mn herinnering geplakt vandaar!quote:Op maandag 28 april 2008 09:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dit zijn nieuwe foto's van dit weekend, het kan wel zo zijn dat je die foto's van 2 weken terug hebt gezien?
Juistem!quote:Op maandag 28 april 2008 09:00 schreef draculettetje het volgende:
[..]
jij hebt gewoon bijna vakantie!
mogguh Droxz... ben jij een beetje scheelquote:Op maandag 28 april 2008 08:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Goede morgen Sgele!
En hebben we er nog een beetje zin in?
quote:Op maandag 28 april 2008 09:05 schreef tripack het volgende:
[..]
mogguh Droxz... ben jij een beetje scheel
Mja ik sta te springen om die vakantie.. tis inmiddels al weer een jaar geleden dat ik meer dan 3 dagen achter elkaar ben vrij geweestquote:Op maandag 28 april 2008 09:07 schreef draculettetje het volgende:
[..]
goed vooruitzicht!
ik nog zo'n 9 weken en een beetje
ow nee mijn laatste vakantie was in oktober ow nee zelf in december die was verplicht opgelegdquote:Op maandag 28 april 2008 09:13 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mja ik sta te springen om die vakantie.. tis inmiddels al weer een jaar geleden dat ik meer dan 3 dagen achter elkaar ben vrij geweest
De plannen zijn Zuid Spanjequote:Op maandag 28 april 2008 09:15 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ow nee mijn laatste vakantie was in oktober ow nee zelf in december die was verplicht opgelegd
had j/ heb e ook plannen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |