.quote:Op maandag 28 april 2008 10:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jep, die heb ik gehaald... alleen omdat ik dit weekend niet thuis was (ben nooit in het weekend thuis) heb ik het nog niet kunnen testen... heb even 15 minuten kunnen mariocarten.
Dit ging trouwens wel, want dat kan je met 1 hand natuurlijk
tuorl was vroeger wel erg coolquote:Op maandag 28 april 2008 10:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
.
ja met de controller blijft het makkelijkste. speelt precies hetzelfde als de voorgaande delen.
ik zal deze week ook eens proberen te spelen. ben dit weekend bezig geweest aan "Turok"
deze vindt ik nog leuker. het genre spreekt me gewoon aan. ben die normale shooters erg zat. cod4 , css, crysis, stalker enz enz.quote:Op maandag 28 april 2008 11:08 schreef tripack het volgende:
[..]
tuorl was vroeger wel erg cool
die dino's killen
Ik heb zo een sportpack (quote:Op maandag 28 april 2008 10:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
.
ja met de controller blijft het makkelijkste. speelt precies hetzelfde als de voorgaande delen.
ik zal deze week ook eens proberen te spelen. ben dit weekend bezig geweest aan "Turok"
da's ook een idee jaquote:Op maandag 28 april 2008 11:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb zo een sportpack (), en kan daar ook wel het stuurtje van gebruiken hahaha
Jammer dat je niet elk spel met die classic controller kan spelen trouwens
ik had die controller gekocht voor de VC games. werkt ideaal ermeequote:Op maandag 28 april 2008 11:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb zo een sportpack (), en kan daar ook wel het stuurtje van gebruiken hahaha
zo'n sportpack vind ik dan weer overbodig... helpt het echt met tennis om je beter te laten tennisen?quote:Op maandag 28 april 2008 11:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Kost niets zo'n pack, en er zitten best leuke dingen bij!!!quote:Op maandag 28 april 2008 11:26 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da's ook een idee ja
zo'n sportpack kopen
ja heb er wel eens gekekenquote:Op maandag 28 april 2008 11:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Kost niets zo'n pack, en er zitten best leuke dingen bij!!!
(www.bigdennis.com)
Ik vind dat boxen altijd wel grappig om te doenquote:Op maandag 28 april 2008 11:34 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja heb er wel eens gekeken
ook van die bokshandschoenen gezien, misschien vind ik het boksen dan wel leuk
tis idd stil.... ben soort van aant werk, aangezien ze niet duidelijk hebben wat ik zou kunnen gaan doenquote:Op maandag 28 april 2008 12:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
Wat is het stil hier?.... Iedereen zal wel druk aan het werk zijn ofzo
gezelligquote:
Hoe is het gegaanquote:Op zaterdag 26 april 2008 16:09 schreef Seventees het volgende:
[..]
Ik heb een rechtstreekse tijd genomen. Beetje mikken, maar dan zit je ook de rest van de trip goed
eetse en dan daarna rutze als je nie meer langskomt na het lunchenquote:Op maandag 28 april 2008 13:00 schreef draculettetje het volgende:
zo en nu ga ik even wat eten en dan naar mn bed denk ik!
Feilloosquote:
gaan we morgen op stap?quote:Op maandag 28 april 2008 13:48 schreef lynda het volgende:
Moe..
Chago..
Auw..
Slapen!! En over 1,5uur de deur weer uit..
Droxz over morgennacht he.. Laat je het nog weten?
hihi hier is seventees!quote:Op maandag 28 april 2008 13:49 schreef Seventees het volgende:
[..]
Feilloos
En een heel stuk verder gekomen in m'n boek
quote:Op maandag 28 april 2008 13:02 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en ik maar zoeken naar wanneer seventees gepost had, was helemaal niet van vandaag
Goed bezig, goed bezigquote:Op maandag 28 april 2008 13:49 schreef Seventees het volgende:
[..]
Feilloos
En een heel stuk verder gekomen in m'n boek
Puppies!quote:Op maandag 28 april 2008 13:52 schreef draculettetje het volgende:
oei vanavond labrador pup kijken geen stamboom
hebben de hondenkenners hier nog tips
ook betreft het wel of niet gebruik maken van bench
zindelijkheidstrainig etc
kan ik de hond meteen alleen laten als ik moet werken etc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |