eetse en dan daarna rutze als je nie meer langskomt na het lunchenquote:Op maandag 28 april 2008 13:00 schreef draculettetje het volgende:
zo en nu ga ik even wat eten en dan naar mn bed denk ik!
Feilloosquote:
gaan we morgen op stap?quote:Op maandag 28 april 2008 13:48 schreef lynda het volgende:
Moe..
Chago..
Auw..
Slapen!! En over 1,5uur de deur weer uit..
Droxz over morgennacht he.. Laat je het nog weten?
hihi hier is seventees!quote:Op maandag 28 april 2008 13:49 schreef Seventees het volgende:
[..]
Feilloos
En een heel stuk verder gekomen in m'n boek
quote:Op maandag 28 april 2008 13:02 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en ik maar zoeken naar wanneer seventees gepost had, was helemaal niet van vandaag
Goed bezig, goed bezigquote:Op maandag 28 april 2008 13:49 schreef Seventees het volgende:
[..]
Feilloos
En een heel stuk verder gekomen in m'n boek
Puppies!quote:Op maandag 28 april 2008 13:52 schreef draculettetje het volgende:
oei vanavond labrador pup kijken geen stamboom
hebben de hondenkenners hier nog tips
ook betreft het wel of niet gebruik maken van bench
zindelijkheidstrainig etc
kan ik de hond meteen alleen laten als ik moet werken etc
Als een duiveltje uit een doosjequote:
kan je beter uit een taart springenquote:
Op 1 pagina het (lange) hoofdstuk niet uit gekregen. Dat was jammerquote:
Spring wel verkleed als duiveltje die taart uit. Ieder wat wilsquote:Op maandag 28 april 2008 14:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kan je beter uit een taart springen
hmm zolang je lange rode laarzen aantrekt is het vet ok!quote:Op maandag 28 april 2008 14:10 schreef Seventees het volgende:
[..]
Spring wel verkleed als duiveltje die taart uit. Ieder wat wils
Hmm ik kom precies op een goed moment binnen zie ikquote:Op maandag 28 april 2008 14:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hmm zolang je lange rode laarzen aantrekt is het vet ok!
quote:Op maandag 28 april 2008 14:15 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hmm ik kom precies op een goed moment binnen zie ik
Sodejuquote:
mooi rood is niet lelijk zullen we maar zeggen.... ik zou deze laarzen eigenlijk niet op straat willen zien... de dame in kwestie straalt dan wel wat goedkoops uit.quote:
de bedoeling is ook uit de taart springen!! wel blijven opletten hoor!quote:Op maandag 28 april 2008 14:53 schreef tripack het volgende:
[..]
mooi rood is niet lelijk zullen we maar zeggen.... ik zou deze laarzen eigenlijk niet op straat willen zien... de dame in kwestie straalt dan wel wat goedkoops uit.
Mja als je die op straat ziet, ben je in zo'n buurt waar je waarschijnlijk ook betaald voor de sex enzo... maar het ging over uit een taart springenquote:Op maandag 28 april 2008 14:53 schreef tripack het volgende:
[..]
mooi rood is niet lelijk zullen we maar zeggen.... ik zou deze laarzen eigenlijk niet op straat willen zien... de dame in kwestie straalt dan wel wat goedkoops uit.
Gaast!quote:Op maandag 28 april 2008 16:38 schreef WhiteLightning het volgende:
Momenteel is het te druk voor de moeder van Sgele alle verzoeken te kunnen verwerken. Sgele zn moeder kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
(db:connect:connect_failed:sgelemoeder_busy)
sowwwwww.... ik lig half KO op mijn nest.. * Dr.Droxz zet Wii aan met mario cartquote:Op maandag 28 april 2008 16:57 schreef tripack het volgende:
we hebben weer internet![]()
net ruim een uur zonder gezeten... dan heb je echt niks te doen op je werk... maar ff op de DS gespeeld
![]()
ik kom nog even gedag zeggen. fijna avond
Zit hij weer je moeder te versieren?quote:Op maandag 28 april 2008 19:27 schreef Sgele het volgende:
WL, stop 's met m'n moeder te bellenZe zijn bij mij thuis al een uur in gesprek
hoe slecht is dit...ik moest ineens aan dit topic denken
sowwy, had deze post gemistquote:Op maandag 28 april 2008 13:48 schreef lynda het volgende:
Moe..
Chago..
Auw..
Slapen!! En over 1,5uur de deur weer uit..
Droxz over morgennacht he.. Laat je het nog weten?
zijn moeder, die is pas goed in geil bellen!quote:Op maandag 28 april 2008 20:18 schreef Seventees het volgende:
[..]
Zit hij weer je moeder te versieren?
Morgen weerquote:Op maandag 28 april 2008 14:09 schreef Seventees het volgende:
[..]
Op 1 pagina het (lange) hoofdstuk niet uit gekregen. Dat was jammer
Thuis verder gegaan. Dat oude Brits is toch even wat anders dan Amerkaans. Moet je niet overhaasten met lezen.
Moet jij niet aan het werk?
Godverdomme, heb jij d'r nummer ook alquote:Op maandag 28 april 2008 21:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
zijn moeder, die is pas goed in geil bellen!
eindelijk je PS3!quote:Op dinsdag 29 april 2008 07:57 schreef Bellerophon het volgende:
Geen zin, te veel vergaderingen vandaag, uuuuugh
Pluspunten van vandaag zijn: Vanavond ben ik weer bij mijn vriendin![]()
BOEM!! Vanmiddag PS3![]()
ik mag vandaag bellen dat we 1 van de hondjes willenquote:Op dinsdag 29 april 2008 08:00 schreef Bellerophon het volgende:
Ja zeg dat draakje![]()
En waarom ben jij in jubelstemming?
da's het voordeel dat het bij de zoon van mn zwemmaatje is....quote:Op dinsdag 29 april 2008 08:07 schreef Bellerophon het volgende:
Op hemelvaart ophalen? Dat is een zondag heNah maar wel ontzettend goed nieuws zeg
Echt heel erg leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |