kan je beter uit een taart springenquote:
Op 1 pagina het (lange) hoofdstuk niet uit gekregen. Dat was jammerquote:
Spring wel verkleed als duiveltje die taart uit. Ieder wat wilsquote:Op maandag 28 april 2008 14:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kan je beter uit een taart springen
hmm zolang je lange rode laarzen aantrekt is het vet ok!quote:Op maandag 28 april 2008 14:10 schreef Seventees het volgende:
[..]
Spring wel verkleed als duiveltje die taart uit. Ieder wat wils
Hmm ik kom precies op een goed moment binnen zie ikquote:Op maandag 28 april 2008 14:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hmm zolang je lange rode laarzen aantrekt is het vet ok!
quote:Op maandag 28 april 2008 14:15 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hmm ik kom precies op een goed moment binnen zie ik
Sodejuquote:
mooi rood is niet lelijk zullen we maar zeggen.... ik zou deze laarzen eigenlijk niet op straat willen zien... de dame in kwestie straalt dan wel wat goedkoops uit.quote:
de bedoeling is ook uit de taart springen!! wel blijven opletten hoor!quote:Op maandag 28 april 2008 14:53 schreef tripack het volgende:
[..]
mooi rood is niet lelijk zullen we maar zeggen.... ik zou deze laarzen eigenlijk niet op straat willen zien... de dame in kwestie straalt dan wel wat goedkoops uit.
Mja als je die op straat ziet, ben je in zo'n buurt waar je waarschijnlijk ook betaald voor de sex enzo... maar het ging over uit een taart springenquote:Op maandag 28 april 2008 14:53 schreef tripack het volgende:
[..]
mooi rood is niet lelijk zullen we maar zeggen.... ik zou deze laarzen eigenlijk niet op straat willen zien... de dame in kwestie straalt dan wel wat goedkoops uit.
Gaast!quote:Op maandag 28 april 2008 16:38 schreef WhiteLightning het volgende:
Momenteel is het te druk voor de moeder van Sgele alle verzoeken te kunnen verwerken. Sgele zn moeder kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
(db:connect:connect_failed:sgelemoeder_busy)
sowwwwww.... ik lig half KO op mijn nest.. * Dr.Droxz zet Wii aan met mario cartquote:Op maandag 28 april 2008 16:57 schreef tripack het volgende:
we hebben weer internet![]()
net ruim een uur zonder gezeten... dan heb je echt niks te doen op je werk... maar ff op de DS gespeeld
![]()
ik kom nog even gedag zeggen. fijna avond
Zit hij weer je moeder te versieren?quote:Op maandag 28 april 2008 19:27 schreef Sgele het volgende:
WL, stop 's met m'n moeder te bellenZe zijn bij mij thuis al een uur in gesprek
hoe slecht is dit...ik moest ineens aan dit topic denken
sowwy, had deze post gemistquote:Op maandag 28 april 2008 13:48 schreef lynda het volgende:
Moe..
Chago..
Auw..
Slapen!! En over 1,5uur de deur weer uit..
Droxz over morgennacht he.. Laat je het nog weten?
zijn moeder, die is pas goed in geil bellen!quote:Op maandag 28 april 2008 20:18 schreef Seventees het volgende:
[..]
Zit hij weer je moeder te versieren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |