Wat vind men van het westen?quote:Twente (Begin van de jaartelling de Tubanti, in het oude Latijn vermeld als Tuihanti, in 797 Tuianti, in 799 Tueanti, in 851 Thuehenti en in de elfde eeuw Tuente en tenslotte Twente of Twenthe) is een streek in het oosten van Nederland, die het oostelijke deel van de provincie Overijssel omvat en min of meer begrensd wordt door de rivieren Regge en Dinkel en de grenzen met Duitsland en de Achterhoek (provincie Gelderland). De naam Twente is afkomstig van de Romeinse benaming Tuihanti oftewel Tubanten voor de Germanen die in dit gebied woonachtig waren en in de Vroege Middeleeuwen door de Germaanse stam der Saksen geassimileerd en hevig be�nvloed werden.
Wat zijn tukkers?quote:Uit de gouden korenaren,
schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten,
de mensen uit het Westen.
Is er ook een volkslied?quote:Tukker is de bijnaam die door sommige Nederlanders wordt gegeven aan Twentenaren.
Tukker komt waarschijnlijk van het woord "tuk" in het dialect, dat broekzak betekent - wellicht verwijzend naar de gewoonte om met beide handen in de broekzak over straat te gaan, hetgeen voor de stedeling boers overkwam. Tukker zou daarom een weinig vleiende beschrijving k�nnen zijn, ware het niet dat het voor Twentenaren tegenwoordig een geuzennaam is. Zo gebruiken fans van de Twentse voetbalclub FC Twente het woord Tukker veel op spandoeken.
Afgeleid van het woord Tukker wordt soms naar Twente verwezen als Tukkerije, met name als het om een negatieve associatie gaat.
Is er een Twents woordenboek?quote:D�ar lig tuss'n D��nkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Tw��nte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in w��nter en l��nte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de w��nd
geet 't rad van de m�l in de bekke gezw��nd
D�ar steet n�ast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Tw��nte (2x)
quote:BREDA
De politie van Breda is op zoek naar de eigenaar van bijna 100.000 euro. Het bedrag zat in een plastic zak die een passant woensdagavond vond langs een weg in het Ulvenhoutsebos bij Breda. De eerlijke vinder heeft het geld afgeleverd bij de politie in Breda. De politie stelt een onderzoek in, omdat zij het niet onwaarschijnlijk acht dat het geld te maken heeft met een criminele activiteit. Zij heeft de euro's veilig opgeborgen in een kluis. Als de politie de eigenaar van het geld binnen een jaar niet heeft gevonden, komt dat volgens de Nederlandse wetgeving toe aan de vinder.
Er is toch ook een serie over Twente?quote:breda
de pliesie van breda is op zeuk noar de eigenaar van biena 100.000 euro. 't bedrag zat in nen toet'n dee nen veurbieganger woensdagavond vond langs nen weg in 't ulvenhoutsebos bie breda. de eerlieke vinder hef 't g��ld ofgeleverd bie de pliesie in breda. de pliesie stelt nen onderzeuk in, omdat zie 't nich onwaarschienliek acht dat 't g��ld te maak'n hef met nen criminele activiteit. zie hef de euro's veilig votdoan in nen kloes. aske de pliesie de eigenaar van 't g��ld binnen nen joar nich hef gevonden, kump dat volgens de nederlandse wetgeving too aan de vinder.
Komen er ook voetbalclubs uit Twente?quote:Van Jonge Leu en Oale Groond is een Twentse soapserie die in opdracht van RTV Oost door NL Film & TV werd geproduceerd. De regie was in handen van Johan Nijenhuis (afl. 1-4, bekend van onder andere Costa! en ZOOP), Steven de Jong, Geert Lautenschutz, Jan van den Nieuwenhuijzen en Jan Albert de Weerd. De verhaallijnen waren van Ingrid van den Heuvel. Het oorspronkelijke script was in het Nederlands. De eindredactie van de dialogen in het Twents was in handen van Herman Finkers, die zelf ook meespeelde. De dertig afleveringen werden wekelijks uitgezonden door RTV Oost. De serie geniet grote bekendheid in de regio Overijssel. De eerste aflevering op zondag 2 oktober 2005 trok 300.000 kijkers, later is wel eens een aantal van 375.000 gehaald. Ondernemers uit de regio, onder andere Wehkamp, Grolsch en Bolletje, sponsoren de productie. Inmiddels hebben Omroep Gelderland, RTV Noord-Holland, RTV Utrecht en RTV Noord de serie ook uitgezonden. Vanaf 21 mei 2007 wordt de serie ook dagelijks om 18.45 uur op Nederland 2 uitgezonden door de KRO.
In augustus 2006 werden de opnames voor een tweede serie van 24 afleveringen afgerond. Dit deel werd vanaf 8 oktober 2006 op RTV Oost uitgezonden. De Twentse vertaling van de dialogen was deze keer in handen van Goaitsen van der Vliet.
enquote:Heracles of AVC Heracles is een Nederlandse betaald voetbalclub uit Almelo, opgericht op 3 mei 1903. De club behoort daarmee tot de oudste voetbalverenigingen van Nederland. Heracles heeft verscheidene landskampioenschappen gewonnen (1926/1927 en 1940/1941). Vanaf 1974 bestond de betaaldvoetbalorganisatie onder de naam 'SC Heracles'74'; sinds 1998 luidt de offici�le naam 'Heracles Almelo'.
De eerste maal dat Heracles, toen nog SC Heracles, in de Eredivisie uitkwam was van 1961 tot 1965. Daarna hebben ze tot 1985 weer in de Eerste Divisie gespeeld om in 1985 voor de duur van ��n seizoen terug te keren in de hoogste afdeling van het betaald voetbal. Daarna heeft het twintig jaar, namelijk tot het Eerste Divisiekampioenschap van het seizoen 2004-2005, geduurd voordat Heracles weer kon uitkomen in de Eredivisie.
De club speelt in een verticaal zwart/wit gestreept shirt met een witte broek en zwart/witte kousen. Een van de bekendste spelers uit de clubgeschiedenis is de Zuid-Afrikaan Steve Mokone. Andere bekende oud-spelers zijn Hendrie Kr�zen en Folkert Velten. Kr�zen vertrok naar FC Den Bosch. Velten en Kr�zen zijn momenteel lid van de trainingsstaf van Heracles.
Haar thuiswedstrijden speelt Heracles in het Polman Stadion, dat plaats biedt aan 8500 toeschouwers. Na de rappe uitverkoop van seizoenskaarten voor het seizoen 2005/2006 smeedde het bestuur een plan om nog voor de start van de competitie het stadion met zo'n 3000 zitplaatsen uit te breiden tot bijna 10.000 zitplaatsen. Ook is het de bedoeling dat er een hele reeks nieuwe skyboxen wordt gebouwd. Waar normaliter bovenop de bestaande tribune wordt gebouwd, is het in het Polman Stadion de bedoeling dat de tribunes naar onderen doorgetrokken worden tot aan het veld, iets wat een zogenaamd "Engels sfeertje" moet gaan cre�ren. Inmiddels zijn de plannen ten uitvoer gebracht en is de totale capaciteit van het stadion opgekrikt van 6900 (400 plaatsen voor de bezoekende club) tot 8500. Heracles speelt haar thuiswedstrijden als enige ploeg in de eredivisie op kunstgras. De huidige trainer is Ruud Brood , die met ingang van het seizoen 2006/2007 de trainer van de club is. Hij kwam over van Helmond Sport. Met ingang van 1 januari 2007 is Nico-Jan Hoogma de algemeen directeur. In de winterstop 2006/2007 is er veel gebeurd op transfer gebied, zo zijn Peter Reekers en Bernard Hofstede naar respectievelijk VVV Venlo en Volendam(verhuurd) gegaan. Als opvolgers voor deze spelers is Igor Glusevic voor de rest van het seizoen gehuurd en is aangetrokken voor volgend seizoen, ook is Rob Friend op de laatste dag van de transfermarkt gehuurd van SC Heerenveen.
Welke FOK!-users komen er allemaal uit Twente dan?quote:FC Twente is de betaalde voetbalclub van Enschede en omstreken (Twente) die in de Eredivisie speelt. FC Twente is opgericht in 1965 als fusieclub van Sportclub Enschede en de Enschedese Boys. Eerste voorzitter was de ondernemer en oud-verzetsman Cor Hilbrink.
FC Twente speelt haar thuiswedstrijden in het Arke Stadion. Deze werd op 10 mei 1998 geopend. De eerste offici�le wedstrijd die hier gespeeld werd was die tegen PSV. De eindstand: 3-0 voor de Tukkers. Daarvoor werd er gespeeld in het Diekmanstadion. Het bestuur van Twente heeft concrete plannen getoond over de uitbreiding van het huidige stadion wat er rond augustus 2008 moet staan. De capaciteit van het stadion zal na deze uitbreiding 24.244 zitplaatsen zijn.
De meest bekende trouwe aanhang van FC Twente zijn de Ultras Vak-P. Maar ook de Vriendenkring is een trouwe Twente aanhang. De Vriendenkring is veruit de oudste supportersvereniging van Twente, in de jaren 80 begon zich echter een groep (vooral jonge) Twente fans zich van de oudere gevestigde supportersgroep af te splitsen. Deze jongere groep Twentse supporters wilden samen nieuwe activiteiten ondernemen voor jongeren gericht op FC Twente. Eind jaren 80 zal de (op dat moment nog niet offici�le supportersvereniging) van Vak-P de fundamenten leggen voor de Ultras cultuur in Nederland. Er zijn momenteel tien officieel erkende supportersverenigingen verspreid door de regio, ook in Duitsland is er een erkende Twente fanclub.
FC Twente speelde ��nmaal een Europacup finale. In 1975 werd de finale van de UEFA Cup over twee wedstrijden verloren van Borussia M�nchengladbach, nadat in de halve finale Juventus was uitgeschakeld.
In het seizoen 1971/1972 kreeg FC Twente in 34 competitiewedstrijden slechts dertien tegengoals. Dit is nog altijd een record. Twente won twee maal de KNVB beker, in 1977 en 2001.
Sander Boschker is de speler die de meeste competitieduels voor FC Twente speelde. De thuiswedstrijd tegen FC Groningen op 12 november 2006 (7-1) was zijn 424e; daarmee haalde hij Epi Drost (423 wedstrijden) in. De uitslag van de wedstrijd tegen Groningen is tevens de grootste in het Arke stadion ooit. Clubtopscorer is Jan Jeuring met 103 nationale en 19 Europese doelpunten.
FC Twente was in 2006 ��n van de elf UEFA Intertoto Cup winnaars door na een 1-0 nederlaag tegen Kalmar FF in Zweden, deze achterstand thuis met een 3-1 winst te compenseren. Daarmee is Twente de tweede club van Nederland die een Intertoto Cup wint. De wedstrijd erna tegen FC Levadia werd echter thuis met 1-1 gelijkgespeeld en uit in Letland werd met 1-0 verloren, waardoor Twente werd uitgeschakeld in de UEFA Cup.
HOIquote:
zoveel tijd heb ik nou ook weer niet overquote:Op donderdag 24 april 2008 18:29 schreef Blawh het volgende:
Woar bint den ander'n leu?
Voor de mensen die zich vervelen, een overzichtje van de reeks so far. Beetje oud leesvoer.
Tukkers op FOK! - ammoal hier hen!
Tukkers op FOK! #2 - Loat Goan...
Tukkers op FOK! #3 - Moar Neet In De Boks!
Tukkers op FOK! #4 Twentse Leu Bint Leuke Leu
Tukkers op FOK! #5 Henig an en rap wat
Tukkers op FOK! #6 Wat Haj Te Neul'n?!
Tukkers op FOK! #7 Vret'n, zoep'n en op 'n pruum kroep'n
Tukkers of Fok! # 8 Twentse leu bint leuke leu!
Tukkers op Fok! #9 Ait Vedan
Tukkers Op Fok! #10 Dan Wej D'r Van!!!
Tukkers op FOK! #11 Moj'n
Tukkers op FOK! #12 Heanig an!
Tukkers op FOK! #13 Rap wat!
Tukkers op FOK! #14 Waar de meet/ontmoeting/'t gezoep begint
Tukkers op FOK! #15 De meeting komt dichterbij?
Tukkers op FOK! #16 waar Rumille emo wordt
Tukkers op FOK! #17 Wie Goat Vedan!!
Tukkers op Fok! #18 -- Tsja, wa mu'j da?
Tukkers op Fok! #19 - Wat mo-j d'r met?
Tukkers op Fok! #20 Loat goan, moar neet in bokse!!
Tukkers op Fok! #21: Loat oe nich ankokk'n
Tukkers op Fok! #22: Woar wie van bier hollt!
Tukkers op FOK! #23: Waar Samzz een bak plamuur nodig is
Tukkers op Fok! #24: RoD doet niks voor school....
Tukkers op FOK! #25 waar David jarig was
Ik las toevallig het 1e deel door, was wel benieuwd wanneer deze reeks gestart is.quote:Op donderdag 24 april 2008 18:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zoveel tijd heb ik nou ook weer niet over
in het Stage SC is ooit het idee ontstaan om een topic te maken voor Tukkers etc. en toen hebben we dat ff gevraagd aan de modjes. er was al een topic, maar dat was dood, dus dat heb ik toen ff nieuw leven in geblazen, beetje prutsen aan het een OP... en deel 2 heb ik geopend dacht ik, dus ik was er vroeg bijquote:Op donderdag 24 april 2008 18:34 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik las toevallig het 1e deel door, was wel benieuwd wanneer deze reeks gestart is.
Aaah so, ik rolde er in #3 in.quote:Op donderdag 24 april 2008 18:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
in het Stage SC is ooit het idee ontstaan om een topic te maken voor Tukkers etc. en toen hebben we dat ff gevraagd aan de modjes. er was al een topic, maar dat was dood, dus dat heb ik toen ff nieuw leven in geblazen, beetje prutsen aan het een OP... en deel 2 heb ik geopend dacht ik, dus ik was er vroeg bij
whehe.. K heb dat plaatje in de OP nog gevondenquote:Op donderdag 24 april 2008 18:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maandag 26 maart 2006, een gedenkwaardige dag
Tukkers op FOK! - ammoal hier hen!
ik kwam in deel 3 geweldig binnen rollenquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:04 schreef rulerofdeath het volgende:
jow
kom der net achter via den klein'n prinses dat dr hier nog meer tukkers bint
Hoe ist hier dan?
ik kom uut de sint isidorushoeve kan dat bie op die kaart ?![]()
10 posts na mijquote:
Joah, tis wa mooi wark. Plat kuier'n bin 'k alleen neet zo good in.quote:Op donderdag 24 april 2008 22:44 schreef rulerofdeath het volgende:
toen wast nog völle platter. vink wal mooier um te leazen
dat maakt ja ook nich zo völ uut. ik kan dat dialect ook wal verstoanquote:Op donderdag 24 april 2008 22:48 schreef Blawh het volgende:
[..]
Joah, tis wa mooi wark. Plat kuier'n bin 'k alleen neet zo good in.
Den gitarist van 't spul kom ik mangs teg'n in ONZ. samz sprek ik mangs via ne mobiel en Lau. (mét ne puntke) sprek ik wal 'ns via 't ploatjesbook.quote:Op donderdag 24 april 2008 23:01 schreef Blawh het volgende:
Woar bint den ander'n leu bleev'n dan? Zee ie ze wa eens buut'n STA op FOK!? Of bint ze ammoal vot goan?
Ik wil neet zeur'n heur, wie hebt nu mooi schik met mekander, ik vreug 't mie gewoon af.
Morgen nog mooierquote:Op vrijdag 25 april 2008 10:27 schreef Samzz het volgende:
Morgeeeeen
Het is heerlijk weer! Ik ga naar mijn paardenbeest toe
Zo te gek hej, 72 uur non stop op de pc?quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:43 schreef Rumille het volgende:
Morgen voetbal, zondag tot woensdag LAN-Party
Jaaa zeggen ze wel hequote:
Das ist ja wirklich wunderbahr!quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Whoeja! Ik ga eens even douchen (kom net bij t paard weg)! Ik heb trouwens ook antwoord uit Duitsland... ze zijn geintresseerd en willen graag m'n CV en stagedoelen hebben
LAN-Partiesquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:29 schreef Rumille het volgende:
Wat langer.
2 uur op zondag beginnen en rond 8 uur 's avonds op woensdag stoppen we d'r mee.
gewoon dikke worden op de hoeve is ook partyquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:36 schreef Blawh het volgende:
[..]
Das ist ja wirklich wunderbahr!
[..]
LAN-Parties![]()
Huur dan ergens een paar dagen een huisje en ga daar los, dat is eerder een party.
Ja dat klopt...quote:
quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja dat klopt...het komt erop neer, dat wanneer ik word aangenomen ik hengsten mag aftrekken
Je verwoord t idd vrij nastyquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja dat klopt...het komt erop neer, dat wanneer ik word aangenomen ik hengsten mag aftrekken
Ik weet niet of je het ooit hebt gezienquote:
Niet veel, twee keer eerder gedaan. Het is vrij 'zwaar' werk.quote:
Huh?quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:51 schreef rulerofdeath het volgende:
staat Roy ineens in de rij van de paarden
rij van de hengstenquote:
anderhalve liter?quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet veel, twee keer eerder gedaan. Het is vrij 'zwaar' werk.
Neequote:
Kon een kleine glimlach niet onderdrukkenquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:51 schreef rulerofdeath het volgende:
staat Roy ineens in de rij van de paarden
neequote:Op vrijdag 25 april 2008 14:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
NeeMaar, ooit een hengst zien beuken? Geloof me, niet niks
quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:05 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Kon een kleine glimlach niet onderdrukken!
dat zal ne moal tied word'nquote:Op vrijdag 25 april 2008 15:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
tvp-ert
nog zo'n slome donderquote:
maakt niet uit hoorquote:
Goedemiddagquote:Op vrijdag 25 april 2008 23:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maakt niet uit hoor
dat mag
maar wel om het uur posten. dat staat in de arbo
slaap lekkerquote:Op zaterdag 26 april 2008 23:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:moe, moe, moe...gisteren voor het eerst weer gewerkt sinds 7 weken vanwege de ziektewet...
vandaag gewoon niet in staat tot werken, hopelijk gaat het morgen beter... nu dus lekker naar bed
Succes! Welke games ga je doen?quote:Op zondag 27 april 2008 10:50 schreef Rumille het volgende:
Vandaag LAN-Party
Pikachu mascotte meenemen.
BF 2142, CoD4 en HL2 kan ik niet spelen denk ik.quote:De gameslijst, niet alles wordt gespeeld:
Shooters:
Quake3 Arena (ioquake3, deathmatch)
Unreal 2: XMP (team)
UT99 (deathmatch & team)
UT2004 (liefst team)
World of Padman. (deathmatch)
Call of Duty: United Offensive. (team)
Call of Duty 2 (team)
Call of Duty 4 (team)
Half-Life2: DeathMatch, zal legaal gratis beschikbaar zijn indien je een NVIDIA of ATI videokaart bezit.
Jedi Knight II The Outcast
Battlefield 2142?
Strategy games:
Command & Conquer Tiberian Sun
Command & Conquer Generals
Command & Conquer Generals Zero Hour Holland
Warcraft 3.
Race games:
Gran Prix 4 (F1)
Collin Mcrae Rally 3 (rally)
grote jongen.quote:Op zondag 27 april 2008 13:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
5 mei -> Bevrijdingsfestival....I'm there
gisteren even geregeld dat ik vrij ben
DIe lui zijn bij ons in de competitie gedegradeerd. Was echt een slecht teamquote:Op zondag 27 april 2008 12:55 schreef rulerofdeath het volgende:
vanmorgen gelijk gespeeld met voetbal 1-1 tegen bon boys![]()
goedemiddag trouwens
Tot 19.00 liggen slapen?quote:
Oh lol, dacht ook alquote:Op zondag 27 april 2008 20:14 schreef Blawh het volgende:
[..]
Nee joh, 10.30 ofzo.
Morgen wel lang op 1 oor.
Ajjoh, raar dat je moe bentquote:Op maandag 28 april 2008 08:56 schreef Rumille het volgende:
Sinds half 11 's ochtends gisteren niet meer geslapen.
Ben MOE!
Lijkt me het trotseren van de regen meer dan waardquote:Op maandag 28 april 2008 11:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zodirect de regen maar eens trotseren om een kaartje voor Dauwpop te kopen
Heb 'mquote:Op maandag 28 april 2008 11:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lijkt me het trotseren van de regen meer dan waard
Dauwpop, is dat wat?quote:Op maandag 28 april 2008 11:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lijkt me het trotseren van de regen meer dan waard
't is meestal wel een leuk feestje, gelukkig is alles in tenten... qua muziek danquote:Op maandag 28 april 2008 12:27 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Dauwpop, is dat wat?
Hemelvaart wordt t ook baggerweer!
Dacht dat t buiten was johquote:Op maandag 28 april 2008 12:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
't is meestal wel een leuk feestje, gelukkig is alles in tenten... qua muziek dan
Misschien kom ik je nog wel tegenquote:Op maandag 28 april 2008 12:44 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Dacht dat t buiten was joh! Maar in tenten is t wel te doen
!
Met koninginnedag naar Enske denk ik. Zouden naar Amsterdam gaan maar met dat grafweer hebben we dr geen zin
Stimmt. Vorig jaar was t mooi. Maar ik ga dit jaar lekker niet, geen zin met deze weersvooruitzichten. En daarbij, niemand wil met me meequote:Op maandag 28 april 2008 12:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
't is meestal wel een leuk feestje, gelukkig is alles in tenten... qua muziek dan
Nee niet meegedaan, wel geërgerd aan.quote:Op zondag 27 april 2008 14:22 schreef Oldenzaal het volgende:
Iemand nog meegedaan aan de Enschede Marathon?![]()
Je mag natuurlijk altijd met mij meequote:Op maandag 28 april 2008 13:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Stimmt. Vorig jaar was t mooi. Maar ik ga dit jaar lekker niet, geen zin met deze weersvooruitzichten. En daarbij, niemand wil met me mee
Hehehe lekker met een onbekende naar Dauwpopquote:Op maandag 28 april 2008 13:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je mag natuurlijk altijd met mij mee
Lekker laten millimiteren! Heb je er ook niet meer zoveel werk aanquote:Op maandag 28 april 2008 13:58 schreef Samzz het volgende:
Ik ga zo naar de kapper *is nerveus*
Was ook niet nodigquote:
*stikt van lachen*quote:Op maandag 28 april 2008 14:26 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Lekker laten millimiteren! Heb je er ook niet meer zoveel werk aan!
Niet stikkenquote:Op maandag 28 april 2008 15:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
*stikt van lachen*
Pfff ik durf m'n haar nog niet eens op schouderlengte af te knippen, laat staan helemaal kort
Ik zal het eens met mezelf overleggenquote:Op maandag 28 april 2008 16:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Niet stikkenje moet donderdag nog wel naar Dauwpop
Naar kereltjequote:Op maandag 28 april 2008 16:19 schreef Rumille het volgende:
[inkoppermodus]
Ach, bekijk het zo San: lelijker kan het niet worden.
[/inkoppermodus]
Ik ben druk aan het overleggen. Waarom kan ik nou nergens vinden wat het kost? Lamzakken... lekker helemaal naar Hengelo om een kaartje, grapjassenquote:
¤32,50,- excl ¤1,- vvk-kostenquote:Op maandag 28 april 2008 16:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben druk aan het overleggen. Waarom kan ik nou nergens vinden wat het kost? Lamzakken... lekker helemaal naar Hengelo om een kaartje, grapjassen
Zodat jouw vlees lekkerder wordtquote:Op maandag 28 april 2008 16:38 schreef Samzz het volgende:
Ik discussieer met een boer, over waarom die koeien zo facking veel voer krijgen
Ja dat was te verwachten jaquote:
Succes!quote:Op maandag 28 april 2008 16:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja dat was te verwachten ja
Ik ga de regen maar eens trotseren en mijn paard pesten.
Mijn vlees? Denk ik nietquote:Op maandag 28 april 2008 16:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zodat jouw vlees lekkerder wordt
Ik bedoel meer het vlees wat op jouw bordje komt te liggenquote:Op maandag 28 april 2008 16:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn vlees? Denk ik niet
Nee, heeft te maken met bemesten en melkwaardes en zo. Ik heb er al helemaal geen kracht meer voor
Hehehehe, ik ken hetquote:Op maandag 28 april 2008 17:04 schreef Lau. het volgende:
[..]
Zelfde, ondanks dat ik tot 15u heb liggen pitten
Moest ? verplicht ?quote:Op maandag 28 april 2008 17:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hehehehe, ik ken het
Al was ik er vandaag al om 11 uur uitMoest kaartjes voor Dauwpop kopen
Naja, niet verplicht natuurlijkquote:
True ..quote:Op maandag 28 april 2008 17:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Naja, niet verplicht natuurlijk
Maar als je er heen wilt, moet je wel een kaartje hebben
Mijn langste periode zonder slaap is rond de 46 uur ofzo, eindigde met een beetje gammel tochtje naar het appartement.quote:
Dat vlees komt niet op mijn bordje te liggenquote:Op maandag 28 april 2008 16:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik bedoel meer het vlees wat op jouw bordje komt te liggen
bijdehandje
Opzich best te doen. Alleen krijg ik dan wallen van hier tot ginder, dat is dan weer een domper.quote:
Woensdag in de middag stoppen we d'r mee.quote:Op maandag 28 april 2008 19:41 schreef Blawh het volgende:
[..]
Mijn langste periode zonder slaap is rond de 46 uur ofzo, eindigde met een beetje gammel tochtje naar het appartement.![]()
Hoelang moet je nog Peter?
Maak je even een foto van je wallen?quote:Op maandag 28 april 2008 21:00 schreef Rumille het volgende:
[..]
Woensdag in de middag stoppen we d'r mee.
Ben van plan om vannacht toch nog wat uurtjes te pakken.
Die zit vast wel op je telefoon en die laat je natuurlijk niet thuisquote:
quote:Op maandag 28 april 2008 22:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die zit vast wel op je telefoon en die laat je natuurlijk niet thuis
Geen mobiel bij je? Ik kan niet meer zonder dat dingquote:Op dinsdag 29 april 2008 01:04 schreef Rumille het volgende:
Ben net weer bijgeslapen. Was hard nodig.
En dat betekende dat ik geen mobiel mee heb. Had je trouwens toch weinig aan, slechte kwaliteit;
Mallorca?quote:Op maandag 28 april 2008 19:41 schreef Blawh het volgende:
[..]
Mijn langste periode zonder slaap is rond de 46 uur ofzo, eindigde met een beetje gammel tochtje naar het appartement.![]()
Hoelang moet je nog Peter?
Volgens mij wel wat. Maar bassie nietquote:Op dinsdag 29 april 2008 11:56 schreef 9christensen het volgende:
goeiedag
nog tukkers die naar de hoeve goat in het weekend?
Eerste nacht.quote:Op dinsdag 29 april 2008 08:31 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Mallorca?![]()
Moggel! Laatste dagje fris en fruitig werken en dan heerlijk 5 daagjes vrij
1 keer geweest overdag, vond er ook weinig aan.quote:Op dinsdag 29 april 2008 11:56 schreef 9christensen het volgende:
Whehe laatst die foto's nog weer bekeken. SUPERquote:
Owjah, kan ik die foto's nu eindelijk een keer van je lenen? Ik ben ze al f*cking lang kwijt.quote:Op dinsdag 29 april 2008 12:33 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Whehe laatst die foto's nog weer bekeken. SUPER![]()
Morgen waarschijnlijk Enske bas. Mocht je je goed voelen weet je dat alvast!
Kom maar keer langs met cd, fix ik ze gelijk kun je ze zo mee nemen! Ben deze hele week bij thuis dus..quote:Op dinsdag 29 april 2008 12:46 schreef Blawh het volgende:
[..]
Owjah, kan ik die foto's nu eindelijk een keer van je lenen? Ik ben ze al f*cking lang kwijt.
Hoelaat morgen Enske?
Anders vergeet je even dat je een auto aan het vervoeren bent.quote:Vrachtwagen past, lading niet
HENGELO - Een bizar ongeluk op de Enschedesestraat, bij het viaduct tegenover bouwmarkt Karwei. Een vrachtwagen van een autobedrijf wilde onder het viaduct doorrijden. Hoogte: 3,6 meter. En daar paste de wagen onderdoor. Maar de auto die hij bovenop de wagen had staan, daar had de chauffeur geen rekening mee gehouden.
De auto raakte het viaduct en viel van de wagen af, bovenop een aanhangwagen achter de vrachtwagen. De auto belandde rechtop tegen de middenpeiler van het viaduct. De aanhangwagen schoot door richting het fietspad, waar een Hengeloër net op tijd opzij kon springen. "Ik voelde de glasscherven in mijn nek", vertelt de geschokte jongen.
De treinen rijden nog, politie en brandweer zijn nog bezig op de Enschedesestraat.
www.tctubantia.nl
wat denk ie dan!quote:Op dinsdag 29 april 2008 11:56 schreef 9christensen het volgende:
goeiedag
tuurlkquote:Op dinsdag 29 april 2008 11:56 schreef 9christensen het volgende:
goeiedag
ik dacht dat je naar de hoeve gingquote:Op dinsdag 29 april 2008 18:54 schreef Samzz het volgende:
Whoeja! Donderdag misschien naar Mooi Wark!
@ David: Geen Dauwpop dus
Daarom ook misschienquote:Op dinsdag 29 april 2008 22:25 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik dacht dat je naar de hoeve ging
vanaamd begint de hoeve alquote:Op woensdag 30 april 2008 11:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Goedemorgen iedereen
Nog één nachtje slapen tot Dauwpop
vanaamd niet?quote:
Nu al terug uit Enschede?quote:Op woensdag 30 april 2008 15:44 schreef Samzz het volgende:
Whoeja ik hoor net dat ik zaterdag naar Bill's bar ga. Ben er nog nooit geweest...
Ik kom net uit Enschede City, mega gezellig
nog nooit bij bill geweest?quote:Op woensdag 30 april 2008 15:44 schreef Samzz het volgende:
Whoeja ik hoor net dat ik zaterdag naar Bill's bar ga. Ben er nog nooit geweest...
Ik kom net uit Enschede City, mega gezellig
hmmzquote:Op woensdag 30 april 2008 15:47 schreef Blawh het volgende:
[..]
Nu al terug uit Enschede?
Voor het eerst naar Bill?Waar ga je normaal gepsroken heen dan?
* Blawh zit ziekjes thuis.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:Op woensdag 30 april 2008 15:53 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmmz
je ziet er al slecht uitKan er ook niks aan doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik weet hetquote:
Ik om niet onder een steen weg, maar van Venusquote:Op woensdag 30 april 2008 15:52 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nog nooit bij bill geweest?
onder welke steen kom jij vandaan
Ik vind het wel hip! Al denk ik dat roze meer gezag uitstraalt dan oranje...quote:
Yupz.quote:Op woensdag 30 april 2008 19:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Is er eigenlijk nog iemand noar Emmen west?
quote:Op woensdag 30 april 2008 19:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik om niet onder een steen weg, maar van VenusNee, waarom daarheen als ik naar een hip ruiterfeest kan he
Maar goed, zaterdag ga ik dus!
hij is behoorlijk slechtquote:Op woensdag 30 april 2008 19:40 schreef Blawh het volgende:
[..]
Yupz.
15 jaar geleden ofzo, schoolreisje naar de dierentuin.
Ik weet het, hij is slecht.
Ja, want ik liep er al een tijdje rond en ik had honger en m'n voeten deden pijn. Die Mazda was wel tof trouwensquote:
Ik ga normaal met de partysquad naar ruiterfeestenquote:Op woensdag 30 april 2008 15:47 schreef Blawh het volgende:
Voor het eerst naar Bill?Waar ga je normaal gepsroken heen dan?
[me=Blawh] zit ziekjes thuis.![]()
Ja flauwquote:Op woensdag 30 april 2008 19:40 schreef Blawh het volgende:
[..]
Yupz.
15 jaar geleden ofzo, schoolreisje naar de dierentuin.
Ik weet het, hij is slecht.
Goed bezigquote:Op woensdag 30 april 2008 21:58 schreef Roycoooooo het volgende:
Net thuis, behoorlijk kapot! Vanaf uur of 12 al aan t bier whehe
!!@!
gisteren de hele middag en avond feest gevierd op de Korenmarkt in Arnhem, zeer goed vermaaktquote:
Men, ik werk hele week in Rotterdam.. Wordt je ook niet veel vrolijker vanquote:Op donderdag 1 mei 2008 15:31 schreef Oldenzaal het volgende:
Ik heb koninginnen-nacht in Utrecht gevierd.... damn! Wat ben je dan blij als je dan het Twents accent weer hoort!!!!!
Utrechts accent =![]()
![]()
Twents accent=
jazekerquote:
gefeliciteerd. ik ben in de bierdrinkstemmingquote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 13:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
gefeliciteerd. ik ben in de bierdrinkstemming
goedzoquote:
hoeve was echt een zeer fijn feestjequote:Op vrijdag 2 mei 2008 13:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jazeker
nu lekker wakker. moest vannacht nog 2/3 keer terug voor die kadavers hier![]()
daar ging mijn kostbare bierdrink tijd. maja feestje mooi afgemaakt. tent schoon geveegd
goedzoquote:Op vrijdag 2 mei 2008 15:25 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hoeve was echt een zeer fijn feestjemorgenavond weer van de partij
![]()
ik heb maar vrij gevraagdquote:
vanavond is toch soort van avond voor Hoevenaren?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:18 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb maar vrij gevraagd
weet niet of ik vanaamd ga. ben nu kats kapot
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:24 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
vanavond is toch soort van avond voor Hoevenaren?
ja, want anders had ik gisteren tegen een fata morgana gepraatquote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:26 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]jupz
maar andere dagen mogen we ook komen
Misschien heette ze wel Fataquote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja, want anders had ik gisteren tegen een fata morgana gepraat
ik had Wouter gisteren gezien, en volgens mij heeft hij geen doopnaam Fataquote:
maja, volgens mij is hij wel vaker aan het lullenquote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:45 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maja, volgens mij is hij wel vaker aan het lullen
Boete, ongeldig vervoersbewijs, stelletje lapzwansen... Blegh!quote:
Oooohquote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Boete, ongeldig vervoersbewijs, stelletje lapzwansen... Blegh!
Maandag in Zwollequote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:29 schreef Samzz het volgende:
Zucht... ik ben moe. Echt moe.
Ik heb zin in een feestje
morgen en overmorgen hoevequote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:29 schreef Samzz het volgende:
Zucht... ik ben moe. Echt moe.
Ik heb zin in een feestje
De NS is naar.quote:
Morgen niet, want dan ga ik naar Bill's bar, maar zondag zou best kunnen!quote:
Helemaal naar Zwollywood? Wat hebben ze daar dan? Ik moet Dinsdag weer naar school, dus denk niet dat het 'm word...quote:
Ikquote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
De NS is naar.
Wie doet er nog meer aan msn?
Bevrijdingsfestivalquote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Helemaal naar Zwollywood? Wat hebben ze daar dan? Ik moet Dinsdag weer naar school, dus denk niet dat het 'm word...
Ben dr wel hoor maar druk druk druk hequote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
trouwens, lang niet gezien hier op het forum, ouwe knuffelnegert!
Hyves is tha shit men!!!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
De NS is naar.
Wie doet er nog meer aan msn?
ik heb beidequote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:33 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Hyves is tha shit men!!!
Msn is zoo 2007
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:14 schreef Rumille het volgende:
[ afbeelding ]
Zelf gemaakt net, voor het seizoen 2008/2009
K ook hoor, was maar een grapje jeweets!!quote:
kerel, heb je ff gezien hoe Twente NAC van de mat speelde over 2 wedstrijden gezien??quote:Op zondag 4 mei 2008 13:26 schreef Rumille het volgende:
Eerst Ajax verslaan Remco en dat gaat niet lukken. Ajax eindejaars-vorm
wij spreken elkaar na zondag en woensdag wel weerquote:Op zondag 4 mei 2008 20:26 schreef Chr1st1aan het volgende:
Man Ajax is play-off kampioen. Twente kan die druk niet aan, en we zijn geen NAC he, komop dat zijn hardwerkende prutsers die ook nog steeds scheidsrechters tegen hebben
Jo-duh
De arrogantie van die Twentenaren dat ze denken "wel een kans te maken"quote:Op zondag 4 mei 2008 20:52 schreef Blawh het volgende:
Die Twente vs. Ajax discussie.
Die arrogantie bij die 'Twentse' Ajacieden.![]()
Wel een kans maken is toch niet arrogant? Een voetbalwedstrijd begint met 11 tegen 11, iedere wedstrijd heeft ieder team een kans.quote:Op zondag 4 mei 2008 20:59 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
De arrogantie van die Twentenaren dat ze denken "wel een kans te maken"
Ook de kampioenen steunen Twente.quote:Op zondag 4 mei 2008 20:59 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
De arrogantie van die Twentenaren dat ze denken "wel een kans te maken"
quote:
Tuurlijk, wij zijn de beste, al 4 jaarquote:Op zondag 4 mei 2008 21:55 schreef Rumille het volgende:
Of je met de steun van PSV op dit moment blij moet zijn is een ander verhaal.
Quoted for truthquote:Op zondag 4 mei 2008 22:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tuurlijk, wij zijn de beste, al 4 jaar
Hope soquote:Op zondag 4 mei 2008 23:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Quoted for truthKomend seizoen 5 op een rij?
Man, hoe de Kuip op en neer ging! Feesten dat we deden! En als klap op de vuurpijl kwam ik tussen al die Tukkers mn neef uit Enschede nog tegen ookquote:Op maandag 5 mei 2008 04:27 schreef RickTheGreatest het volgende:
Ja die bedoelde ik ook
Die enorme voorsprong die ik bedoelde was dan ook lichtelijk sarcastisch
Australië? Gaaf man! Hoe lang ga je daar rondhangen, en met welke reden?quote:Op maandag 5 mei 2008 04:35 schreef RickTheGreatest het volgende:
En ik!! Zat in vak U ofzo geloof ik, was een gemengd publiek en er waren dan ook sterk gemengde gevoelens, volgens mij was ik de enige die trachtte mee te juichen met Twente..
EK moet ik gaan volgen in Australië, zal dus geen oranje gekte wordenDaar hou ik dan wel weer van
Whoeja! Hoeve was tof! Alleen dat tweede rondje in de Calypso is me niet goed bevallen. Ik heb een bult van hier tot tokio op m'n kop johquote:Op maandag 5 mei 2008 01:45 schreef rulerofdeath het volgende:
godverdomme.
ik kom ook een paar dagen hier niet en je hebt zo'n kuttukker aant dramm'n an
geintje christiaan
geen geouwehoer. ik heb San gemeet
beter dan voetbal
Nu vraag ik me alleen af waarom je wat van voetbal zou willen wetenquote:Op maandag 5 mei 2008 04:56 schreef RickTheGreatest het volgende:
Zit er nu nog minder dan 2 maand, maar het weer is nu beter in Nederland dan waar ik nu zit
Ik weet echt bar weinig van het hele voetbal gebeuren, misschien dat ik er nog wat van opsteek gezien elke Tukker er hier over post
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |