Lekker laten millimiteren! Heb je er ook niet meer zoveel werk aanquote:Op maandag 28 april 2008 13:58 schreef Samzz het volgende:
Ik ga zo naar de kapper *is nerveus*
Was ook niet nodigquote:
*stikt van lachen*quote:Op maandag 28 april 2008 14:26 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Lekker laten millimiteren! Heb je er ook niet meer zoveel werk aan!
Niet stikkenquote:Op maandag 28 april 2008 15:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
*stikt van lachen*
Pfff ik durf m'n haar nog niet eens op schouderlengte af te knippen, laat staan helemaal kort
Ik zal het eens met mezelf overleggenquote:Op maandag 28 april 2008 16:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Niet stikkenje moet donderdag nog wel naar Dauwpop
Naar kereltjequote:Op maandag 28 april 2008 16:19 schreef Rumille het volgende:
[inkoppermodus]
Ach, bekijk het zo San: lelijker kan het niet worden.
[/inkoppermodus]
Ik ben druk aan het overleggen. Waarom kan ik nou nergens vinden wat het kost? Lamzakken... lekker helemaal naar Hengelo om een kaartje, grapjassenquote:
¤32,50,- excl ¤1,- vvk-kostenquote:Op maandag 28 april 2008 16:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben druk aan het overleggen. Waarom kan ik nou nergens vinden wat het kost? Lamzakken... lekker helemaal naar Hengelo om een kaartje, grapjassen
Zodat jouw vlees lekkerder wordtquote:Op maandag 28 april 2008 16:38 schreef Samzz het volgende:
Ik discussieer met een boer, over waarom die koeien zo facking veel voer krijgen
Ja dat was te verwachten jaquote:
Succes!quote:Op maandag 28 april 2008 16:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja dat was te verwachten ja
Ik ga de regen maar eens trotseren en mijn paard pesten.
Mijn vlees? Denk ik nietquote:Op maandag 28 april 2008 16:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zodat jouw vlees lekkerder wordt
Ik bedoel meer het vlees wat op jouw bordje komt te liggenquote:Op maandag 28 april 2008 16:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn vlees? Denk ik niet
Nee, heeft te maken met bemesten en melkwaardes en zo. Ik heb er al helemaal geen kracht meer voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |