Lekker laten millimiteren! Heb je er ook niet meer zoveel werk aanquote:Op maandag 28 april 2008 13:58 schreef Samzz het volgende:
Ik ga zo naar de kapper *is nerveus*
Was ook niet nodigquote:
*stikt van lachen*quote:Op maandag 28 april 2008 14:26 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Lekker laten millimiteren! Heb je er ook niet meer zoveel werk aan!
Niet stikkenquote:Op maandag 28 april 2008 15:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
*stikt van lachen*
Pfff ik durf m'n haar nog niet eens op schouderlengte af te knippen, laat staan helemaal kort
Ik zal het eens met mezelf overleggenquote:Op maandag 28 april 2008 16:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Niet stikkenje moet donderdag nog wel naar Dauwpop
Naar kereltjequote:Op maandag 28 april 2008 16:19 schreef Rumille het volgende:
[inkoppermodus]
Ach, bekijk het zo San: lelijker kan het niet worden.
[/inkoppermodus]
Ik ben druk aan het overleggen. Waarom kan ik nou nergens vinden wat het kost? Lamzakken... lekker helemaal naar Hengelo om een kaartje, grapjassenquote:
¤32,50,- excl ¤1,- vvk-kostenquote:Op maandag 28 april 2008 16:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben druk aan het overleggen. Waarom kan ik nou nergens vinden wat het kost? Lamzakken... lekker helemaal naar Hengelo om een kaartje, grapjassen
Zodat jouw vlees lekkerder wordtquote:Op maandag 28 april 2008 16:38 schreef Samzz het volgende:
Ik discussieer met een boer, over waarom die koeien zo facking veel voer krijgen
Ja dat was te verwachten jaquote:
Succes!quote:Op maandag 28 april 2008 16:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja dat was te verwachten ja
Ik ga de regen maar eens trotseren en mijn paard pesten.
Mijn vlees? Denk ik nietquote:Op maandag 28 april 2008 16:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zodat jouw vlees lekkerder wordt
Ik bedoel meer het vlees wat op jouw bordje komt te liggenquote:Op maandag 28 april 2008 16:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn vlees? Denk ik niet
Nee, heeft te maken met bemesten en melkwaardes en zo. Ik heb er al helemaal geen kracht meer voor
Hehehehe, ik ken hetquote:Op maandag 28 april 2008 17:04 schreef Lau. het volgende:
[..]
Zelfde, ondanks dat ik tot 15u heb liggen pitten
Moest ? verplicht ?quote:Op maandag 28 april 2008 17:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hehehehe, ik ken het
Al was ik er vandaag al om 11 uur uitMoest kaartjes voor Dauwpop kopen
Naja, niet verplicht natuurlijkquote:
True ..quote:Op maandag 28 april 2008 17:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Naja, niet verplicht natuurlijk
Maar als je er heen wilt, moet je wel een kaartje hebben
Mijn langste periode zonder slaap is rond de 46 uur ofzo, eindigde met een beetje gammel tochtje naar het appartement.quote:
Dat vlees komt niet op mijn bordje te liggenquote:Op maandag 28 april 2008 16:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik bedoel meer het vlees wat op jouw bordje komt te liggen
bijdehandje
Opzich best te doen. Alleen krijg ik dan wallen van hier tot ginder, dat is dan weer een domper.quote:
Woensdag in de middag stoppen we d'r mee.quote:Op maandag 28 april 2008 19:41 schreef Blawh het volgende:
[..]
Mijn langste periode zonder slaap is rond de 46 uur ofzo, eindigde met een beetje gammel tochtje naar het appartement.![]()
Hoelang moet je nog Peter?
Maak je even een foto van je wallen?quote:Op maandag 28 april 2008 21:00 schreef Rumille het volgende:
[..]
Woensdag in de middag stoppen we d'r mee.
Ben van plan om vannacht toch nog wat uurtjes te pakken.
Die zit vast wel op je telefoon en die laat je natuurlijk niet thuisquote:
quote:Op maandag 28 april 2008 22:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die zit vast wel op je telefoon en die laat je natuurlijk niet thuis
Geen mobiel bij je? Ik kan niet meer zonder dat dingquote:Op dinsdag 29 april 2008 01:04 schreef Rumille het volgende:
Ben net weer bijgeslapen. Was hard nodig.
En dat betekende dat ik geen mobiel mee heb. Had je trouwens toch weinig aan, slechte kwaliteit;
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |