abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58283244

Wat is Twente
http://nl.wikipedia.org/wiki/Twente
quote:
Twente (Begin van de jaartelling de Tubanti, in het oude Latijn vermeld als Tuihanti, in 797 Tuianti, in 799 Tueanti, in 851 Thuehenti en in de elfde eeuw Tuente en tenslotte Twente of Twenthe) is een streek in het oosten van Nederland, die het oostelijke deel van de provincie Overijssel omvat en min of meer begrensd wordt door de rivieren Regge en Dinkel en de grenzen met Duitsland en de Achterhoek (provincie Gelderland). De naam Twente is afkomstig van de Romeinse benaming Tuihanti oftewel Tubanten voor de Germanen die in dit gebied woonachtig waren en in de Vroege Middeleeuwen door de Germaanse stam der Saksen geassimileerd en hevig be�nvloed werden.
Wat vind men van het westen?
quote:
Uit de gouden korenaren,
schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten,
de mensen uit het Westen.
Wat zijn tukkers?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tukker
quote:
Tukker is de bijnaam die door sommige Nederlanders wordt gegeven aan Twentenaren.

Tukker komt waarschijnlijk van het woord "tuk" in het dialect, dat broekzak betekent - wellicht verwijzend naar de gewoonte om met beide handen in de broekzak over straat te gaan, hetgeen voor de stedeling boers overkwam. Tukker zou daarom een weinig vleiende beschrijving k�nnen zijn, ware het niet dat het voor Twentenaren tegenwoordig een geuzennaam is. Zo gebruiken fans van de Twentse voetbalclub FC Twente het woord Tukker veel op spandoeken.

Afgeleid van het woord Tukker wordt soms naar Twente verwezen als Tukkerije, met name als het om een negatieve associatie gaat.
Is er ook een volkslied?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Twents_volkslied
quote:
D�ar lig tuss'n D��nkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Tw��nte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in w��nter en l��nte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de w��nd
geet 't rad van de m�l in de bekke gezw��nd
D�ar steet n�ast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Tw��nte (2x)
Is er een Twents woordenboek?
http://www.mijnwoordenboek.nl/regio/Twents
Met vertaalapparaat:
quote:
BREDA
De politie van Breda is op zoek naar de eigenaar van bijna 100.000 euro. Het bedrag zat in een plastic zak die een passant woensdagavond vond langs een weg in het Ulvenhoutsebos bij Breda. De eerlijke vinder heeft het geld afgeleverd bij de politie in Breda. De politie stelt een onderzoek in, omdat zij het niet onwaarschijnlijk acht dat het geld te maken heeft met een criminele activiteit. Zij heeft de euro's veilig opgeborgen in een kluis. Als de politie de eigenaar van het geld binnen een jaar niet heeft gevonden, komt dat volgens de Nederlandse wetgeving toe aan de vinder.
quote:
breda
de pliesie van breda is op zeuk noar de eigenaar van biena 100.000 euro. 't bedrag zat in nen toet'n dee nen veurbieganger woensdagavond vond langs nen weg in 't ulvenhoutsebos bie breda. de eerlieke vinder hef 't g��ld ofgeleverd bie de pliesie in breda. de pliesie stelt nen onderzeuk in, omdat zie 't nich onwaarschienliek acht dat 't g��ld te maak'n hef met nen criminele activiteit. zie hef de euro's veilig votdoan in nen kloes. aske de pliesie de eigenaar van 't g��ld binnen nen joar nich hef gevonden, kump dat volgens de nederlandse wetgeving too aan de vinder.
Er is toch ook een serie over Twente?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Van_jonge_leu_en_oale_groond
quote:
Van Jonge Leu en Oale Groond is een Twentse soapserie die in opdracht van RTV Oost door NL Film & TV werd geproduceerd. De regie was in handen van Johan Nijenhuis (afl. 1-4, bekend van onder andere Costa! en ZOOP), Steven de Jong, Geert Lautenschutz, Jan van den Nieuwenhuijzen en Jan Albert de Weerd. De verhaallijnen waren van Ingrid van den Heuvel. Het oorspronkelijke script was in het Nederlands. De eindredactie van de dialogen in het Twents was in handen van Herman Finkers, die zelf ook meespeelde. De dertig afleveringen werden wekelijks uitgezonden door RTV Oost. De serie geniet grote bekendheid in de regio Overijssel. De eerste aflevering op zondag 2 oktober 2005 trok 300.000 kijkers, later is wel eens een aantal van 375.000 gehaald. Ondernemers uit de regio, onder andere Wehkamp, Grolsch en Bolletje, sponsoren de productie. Inmiddels hebben Omroep Gelderland, RTV Noord-Holland, RTV Utrecht en RTV Noord de serie ook uitgezonden. Vanaf 21 mei 2007 wordt de serie ook dagelijks om 18.45 uur op Nederland 2 uitgezonden door de KRO.

In augustus 2006 werden de opnames voor een tweede serie van 24 afleveringen afgerond. Dit deel werd vanaf 8 oktober 2006 op RTV Oost uitgezonden. De Twentse vertaling van de dialogen was deze keer in handen van Goaitsen van der Vliet.
Komen er ook voetbalclubs uit Twente?
Ja zeker, op dit moment spelen er 2 clubs uit Twente in de Eredivisie, te weten

Heracles Almelo

zie ook --> www.heracles.nl
quote:
Heracles of AVC Heracles is een Nederlandse betaald voetbalclub uit Almelo, opgericht op 3 mei 1903. De club behoort daarmee tot de oudste voetbalverenigingen van Nederland. Heracles heeft verscheidene landskampioenschappen gewonnen (1926/1927 en 1940/1941). Vanaf 1974 bestond de betaaldvoetbalorganisatie onder de naam 'SC Heracles'74'; sinds 1998 luidt de offici�le naam 'Heracles Almelo'.
De eerste maal dat Heracles, toen nog SC Heracles, in de Eredivisie uitkwam was van 1961 tot 1965. Daarna hebben ze tot 1985 weer in de Eerste Divisie gespeeld om in 1985 voor de duur van ��n seizoen terug te keren in de hoogste afdeling van het betaald voetbal. Daarna heeft het twintig jaar, namelijk tot het Eerste Divisiekampioenschap van het seizoen 2004-2005, geduurd voordat Heracles weer kon uitkomen in de Eredivisie.
De club speelt in een verticaal zwart/wit gestreept shirt met een witte broek en zwart/witte kousen. Een van de bekendste spelers uit de clubgeschiedenis is de Zuid-Afrikaan Steve Mokone. Andere bekende oud-spelers zijn Hendrie Kr�zen en Folkert Velten. Kr�zen vertrok naar FC Den Bosch. Velten en Kr�zen zijn momenteel lid van de trainingsstaf van Heracles.
Haar thuiswedstrijden speelt Heracles in het Polman Stadion, dat plaats biedt aan 8500 toeschouwers. Na de rappe uitverkoop van seizoenskaarten voor het seizoen 2005/2006 smeedde het bestuur een plan om nog voor de start van de competitie het stadion met zo'n 3000 zitplaatsen uit te breiden tot bijna 10.000 zitplaatsen. Ook is het de bedoeling dat er een hele reeks nieuwe skyboxen wordt gebouwd. Waar normaliter bovenop de bestaande tribune wordt gebouwd, is het in het Polman Stadion de bedoeling dat de tribunes naar onderen doorgetrokken worden tot aan het veld, iets wat een zogenaamd "Engels sfeertje" moet gaan cre�ren. Inmiddels zijn de plannen ten uitvoer gebracht en is de totale capaciteit van het stadion opgekrikt van 6900 (400 plaatsen voor de bezoekende club) tot 8500. Heracles speelt haar thuiswedstrijden als enige ploeg in de eredivisie op kunstgras. De huidige trainer is Ruud Brood , die met ingang van het seizoen 2006/2007 de trainer van de club is. Hij kwam over van Helmond Sport. Met ingang van 1 januari 2007 is Nico-Jan Hoogma de algemeen directeur. In de winterstop 2006/2007 is er veel gebeurd op transfer gebied, zo zijn Peter Reekers en Bernard Hofstede naar respectievelijk VVV Venlo en Volendam(verhuurd) gegaan. Als opvolgers voor deze spelers is Igor Glusevic voor de rest van het seizoen gehuurd en is aangetrokken voor volgend seizoen, ook is Rob Friend op de laatste dag van de transfermarkt gehuurd van SC Heerenveen.
en

FC Twente

zie ook --> www.fctwente.nl
quote:
FC Twente is de betaalde voetbalclub van Enschede en omstreken (Twente) die in de Eredivisie speelt. FC Twente is opgericht in 1965 als fusieclub van Sportclub Enschede en de Enschedese Boys. Eerste voorzitter was de ondernemer en oud-verzetsman Cor Hilbrink.
FC Twente speelt haar thuiswedstrijden in het Arke Stadion. Deze werd op 10 mei 1998 geopend. De eerste offici�le wedstrijd die hier gespeeld werd was die tegen PSV. De eindstand: 3-0 voor de Tukkers. Daarvoor werd er gespeeld in het Diekmanstadion. Het bestuur van Twente heeft concrete plannen getoond over de uitbreiding van het huidige stadion wat er rond augustus 2008 moet staan. De capaciteit van het stadion zal na deze uitbreiding 24.244 zitplaatsen zijn.
De meest bekende trouwe aanhang van FC Twente zijn de Ultras Vak-P. Maar ook de Vriendenkring is een trouwe Twente aanhang. De Vriendenkring is veruit de oudste supportersvereniging van Twente, in de jaren 80 begon zich echter een groep (vooral jonge) Twente fans zich van de oudere gevestigde supportersgroep af te splitsen. Deze jongere groep Twentse supporters wilden samen nieuwe activiteiten ondernemen voor jongeren gericht op FC Twente. Eind jaren 80 zal de (op dat moment nog niet offici�le supportersvereniging) van Vak-P de fundamenten leggen voor de Ultras cultuur in Nederland. Er zijn momenteel tien officieel erkende supportersverenigingen verspreid door de regio, ook in Duitsland is er een erkende Twente fanclub.
FC Twente speelde ��nmaal een Europacup finale. In 1975 werd de finale van de UEFA Cup over twee wedstrijden verloren van Borussia M�nchengladbach, nadat in de halve finale Juventus was uitgeschakeld.
In het seizoen 1971/1972 kreeg FC Twente in 34 competitiewedstrijden slechts dertien tegengoals. Dit is nog altijd een record. Twente won twee maal de KNVB beker, in 1977 en 2001.
Sander Boschker is de speler die de meeste competitieduels voor FC Twente speelde. De thuiswedstrijd tegen FC Groningen op 12 november 2006 (7-1) was zijn 424e; daarmee haalde hij Epi Drost (423 wedstrijden) in. De uitslag van de wedstrijd tegen Groningen is tevens de grootste in het Arke stadion ooit. Clubtopscorer is Jan Jeuring met 103 nationale en 19 Europese doelpunten.
FC Twente was in 2006 ��n van de elf UEFA Intertoto Cup winnaars door na een 1-0 nederlaag tegen Kalmar FF in Zweden, deze achterstand thuis met een 3-1 winst te compenseren. Daarmee is Twente de tweede club van Nederland die een Intertoto Cup wint. De wedstrijd erna tegen FC Levadia werd echter thuis met 1-1 gelijkgespeeld en uit in Letland werd met 1-0 verloren, waardoor Twente werd uitgeschakeld in de UEFA Cup.
Welke FOK!-users komen er allemaal uit Twente dan?

Kom je ook uit Twente en sta je er niet in?
PM dan even je username een woonplaats naar dennistd, en hij zet je erbij

OP is te vinden via: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Tukker_Topic
pi_58283290
Dat Twentse woordenboek werkt niet meer trouwens.

[ Bericht 49% gewijzigd door Blawh op 24-04-2008 18:29:18 ]
  donderdag 24 april 2008 @ 18:19:01 #3
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_58283477
Whoeja!
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_58283586
Tvppppp !
pi_58283588
quote:
Op donderdag 24 april 2008 18:19 schreef Samzz het volgende:
Whoeja!
ook hallo
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  donderdag 24 april 2008 @ 18:28:57 #6
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_58283719
quote:
Op donderdag 24 april 2008 18:23 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

ook hallo
HOI

Ik ga eten en naar de stad! Tjuuuuuus *zwaait*
pi_58283851
quote:
Op donderdag 24 april 2008 18:31 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

zoveel tijd heb ik nou ook weer niet over
Ik las toevallig het 1e deel door, was wel benieuwd wanneer deze reeks gestart is.
pi_58283870
TVP.

KCV PO ben ik nu op 1/3 deel. Morgen niet naar school dus dan kan ik ongestraft tot 12 uur doorwerken. De vakantie is dus eigenlijk al begonnen.
pi_58284031
quote:
Op donderdag 24 april 2008 18:34 schreef Blawh het volgende:

[..]

Ik las toevallig het 1e deel door, was wel benieuwd wanneer deze reeks gestart is.
in het Stage SC is ooit het idee ontstaan om een topic te maken voor Tukkers etc. en toen hebben we dat ff gevraagd aan de modjes. er was al een topic, maar dat was dood, dus dat heb ik toen ff nieuw leven in geblazen, beetje prutsen aan het een OP... en deel 2 heb ik geopend dacht ik, dus ik was er vroeg bij
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_58284162
quote:
Op donderdag 24 april 2008 18:44 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

in het Stage SC is ooit het idee ontstaan om een topic te maken voor Tukkers etc. en toen hebben we dat ff gevraagd aan de modjes. er was al een topic, maar dat was dood, dus dat heb ik toen ff nieuw leven in geblazen, beetje prutsen aan het een OP... en deel 2 heb ik geopend dacht ik, dus ik was er vroeg bij
Aaah so, ik rolde er in #3 in.
pi_58284354
quote:
Op donderdag 24 april 2008 18:49 schreef Blawh het volgende:

[..]

maandag 26 maart 2006, een gedenkwaardige dag

Tukkers op FOK! - ammoal hier hen!
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_58286581
Ik pas op #9 .
pi_58287538
quote:
Op donderdag 24 april 2008 18:57 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

maandag 26 maart 2006, een gedenkwaardige dag

Tukkers op FOK! - ammoal hier hen!
whehe.. K heb dat plaatje in de OP nog gevonden
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
  donderdag 24 april 2008 @ 22:34:03 #16
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_58289726
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 23:04 schreef rulerofdeath het volgende:
jow

kom der net achter via den klein'n prinses dat dr hier nog meer tukkers bint
Hoe ist hier dan?

ik kom uut de sint isidorushoeve kan dat bie op die kaart ?
ik kwam in deel 3 geweldig binnen rollen
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
  donderdag 24 april 2008 @ 22:35:38 #17
148588 rulerofdeath
pi_58289767
quote:
Op donderdag 24 april 2008 18:49 schreef Blawh het volgende:

[..]

10 posts na mij
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
  donderdag 24 april 2008 @ 22:44:18 #18
148588 rulerofdeath
pi_58289982
toen wast nog völle platter. vink wal mooier um te leazen
  donderdag 24 april 2008 @ 22:45:16 #19
148588 rulerofdeath
pi_58290007
en in 1e topic hebt jullie ne skoer deur de been'n had van dago
pi_58290080
quote:
Op donderdag 24 april 2008 22:44 schreef rulerofdeath het volgende:
toen wast nog völle platter. vink wal mooier um te leazen
Joah, tis wa mooi wark. Plat kuier'n bin 'k alleen neet zo good in.
  donderdag 24 april 2008 @ 22:56:22 #21
148588 rulerofdeath
pi_58290271
quote:
Op donderdag 24 april 2008 22:48 schreef Blawh het volgende:

[..]

Joah, tis wa mooi wark. Plat kuier'n bin 'k alleen neet zo good in.
dat maakt ja ook nich zo völ uut. ik kan dat dialect ook wal verstoan
pi_58290414
Woar bint den ander'n leu bleev'n dan? Zee ie ze wa eens buut'n STA op FOK!? Of bint ze ammoal vot goan?

Ik wil neet zeur'n heur, wie hebt nu mooi schik met mekander, ik vreug 't mie gewoon af.
  donderdag 24 april 2008 @ 23:06:19 #23
148588 rulerofdeath
pi_58290538
quote:
Op donderdag 24 april 2008 23:01 schreef Blawh het volgende:
Woar bint den ander'n leu bleev'n dan? Zee ie ze wa eens buut'n STA op FOK!? Of bint ze ammoal vot goan?

Ik wil neet zeur'n heur, wie hebt nu mooi schik met mekander, ik vreug 't mie gewoon af.
Den gitarist van 't spul kom ik mangs teg'n in ONZ. samz sprek ik mangs via ne mobiel en Lau. (mét ne puntke) sprek ik wal 'ns via 't ploatjesbook.
De rest van de leu is meer'ndeel van dat VBL-volk. die bunt ja zowat vasteroest doar
  donderdag 24 april 2008 @ 23:09:29 #24
148588 rulerofdeath
pi_58290627
trouw'ns wal verdomt lastig aj zo weer dat dialect in 't ploatjesbook möt sprek'n. dan muj wal donders noadeenk'n oaver hoe aj 't der neer möt gooi'n
pi_58295199
Geen zin om Twents te typen !

Goeiemoggel
A.F.C.A.
  vrijdag 25 april 2008 @ 09:29:03 #26
148588 rulerofdeath
pi_58295820
goei'ndag
pi_58296075
  vrijdag 25 april 2008 @ 10:27:45 #28
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_58296972
Morgeeeeen

Het is heerlijk weer! Ik ga naar mijn paardenbeest toe
pi_58297136
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 10:27 schreef Samzz het volgende:
Morgeeeeen

Het is heerlijk weer! Ik ga naar mijn paardenbeest toe
Morgen nog mooier
A.F.C.A.
pi_58298725
Morgen voetbal, zondag tot woensdag LAN-Party
pi_58299485
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 11:43 schreef Rumille het volgende:
Morgen voetbal, zondag tot woensdag LAN-Party
Zo te gek hej, 72 uur non stop op de pc?
A.F.C.A.
  vrijdag 25 april 2008 @ 12:27:53 #32
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_58299900
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 10:35 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Morgen nog mooier
Jaaa zeggen ze wel he Morgen lekker rijden, hoop ik!

Whoeja! Ik ga eens even douchen (kom net bij t paard weg)! Ik heb trouwens ook antwoord uit Duitsland... ze zijn geintresseerd en willen graag m'n CV en stagedoelen hebben
pi_58299931
Wat langer .
2 uur op zondag beginnen en rond 8 uur 's avonds op woensdag stoppen we d'r mee .
pi_58300159
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 12:27 schreef Samzz het volgende:

[..]
Whoeja! Ik ga eens even douchen (kom net bij t paard weg)! Ik heb trouwens ook antwoord uit Duitsland... ze zijn geintresseerd en willen graag m'n CV en stagedoelen hebben
Das ist ja wirklich wunderbahr!
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 12:29 schreef Rumille het volgende:
Wat langer .
2 uur op zondag beginnen en rond 8 uur 's avonds op woensdag stoppen we d'r mee .
LAN-Parties

Huur dan ergens een paar dagen een huisje en ga daar los, dat is eerder een party.
pi_58300232
Smaken verschillen he .
  vrijdag 25 april 2008 @ 13:00:56 #36
148588 rulerofdeath
pi_58300730
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 12:36 schreef Blawh het volgende:

[..]

[..]

LAN-Parties

Huur dan ergens een paar dagen een huisje en ga daar los, dat is eerder een party.
gewoon dikke worden op de hoeve is ook party

middag
  vrijdag 25 april 2008 @ 13:03:47 #37
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_58300796
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 12:36 schreef Blawh het volgende:

[..]

Ja dat klopt... het komt erop neer, dat wanneer ik word aangenomen ik hengsten mag aftrekken
  vrijdag 25 april 2008 @ 13:06:50 #38
148588 rulerofdeath
pi_58300877
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 13:03 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ja dat klopt... het komt erop neer, dat wanneer ik word aangenomen ik hengsten mag aftrekken
al veel ervaring mee?
pi_58301053
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 13:03 schreef Samzz het volgende:

[..]

Je verwoord t idd vrij nasty
A.F.C.A.
  vrijdag 25 april 2008 @ 13:49:26 #40
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_58302015
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 13:14 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Je verwoord t idd vrij nasty
Ik weet niet of je het ooit hebt gezien Maar het ziet er ook wel erg lachwekkend uit eigenlijk, met zo'n kunstschede op een neppaard
  vrijdag 25 april 2008 @ 13:50:00 #41
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_58302033
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 13:06 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

al veel ervaring mee?
Niet veel, twee keer eerder gedaan. Het is vrij 'zwaar' werk.
  vrijdag 25 april 2008 @ 13:51:52 #42
148588 rulerofdeath
pi_58302091
staat Roy ineens in de rij van de paarden
  vrijdag 25 april 2008 @ 13:52:49 #43
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_58302119
I'd lie for you and that's the trueth *zingt*
  vrijdag 25 april 2008 @ 13:53:13 #44
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_58302131
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 13:51 schreef rulerofdeath het volgende:
Huh?
  vrijdag 25 april 2008 @ 14:00:35 #45
148588 rulerofdeath
pi_58302292
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 13:53 schreef Samzz het volgende:

[..]

Huh?
rij van de hengsten
  vrijdag 25 april 2008 @ 14:01:25 #46
148588 rulerofdeath
pi_58302306
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 13:50 schreef Samzz het volgende:

[..]

Niet veel, twee keer eerder gedaan. Het is vrij 'zwaar' werk.
anderhalve liter?
  vrijdag 25 april 2008 @ 14:03:43 #47
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_58302361
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 14:01 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

anderhalve liter?
Nee Maar, ooit een hengst zien beuken? Geloof me, niet niks
pi_58302420
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 13:51 schreef rulerofdeath het volgende:
Kon een kleine glimlach niet onderdrukken !
A.F.C.A.
  vrijdag 25 april 2008 @ 14:29:29 #49
148588 rulerofdeath
pi_58302967
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 14:03 schreef Samzz het volgende:

[..]

Nee Maar, ooit een hengst zien beuken? Geloof me, niet niks
nee
  vrijdag 25 april 2008 @ 14:29:57 #50
148588 rulerofdeath
pi_58302977
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 14:05 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Kon een kleine glimlach niet onderdrukken !
pi_58304448
tvp-ert
Brutal. Fucking. Metal.
  vrijdag 25 april 2008 @ 15:46:23 #52
148588 rulerofdeath
pi_58304666
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 15:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
tvp-ert
dat zal ne moal tied word'n
pi_58305359
Zo lekker naar huis ! Ben t zat
A.F.C.A.
pi_58308854
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 15:46 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

dat zal ne moal tied word'n
ik ben er nu pas voor een tvp
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  vrijdag 25 april 2008 @ 20:34:43 #55
148588 rulerofdeath
pi_58309508
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 19:49 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

ik ben er nu pas voor een tvp
nog zo'n slome donder
  vrijdag 25 april 2008 @ 21:55:45 #56
148588 rulerofdeath
pi_58310688
henige boel hier
pi_58311311
Was bezig met FIFA 08 .
Sorry Wout
  vrijdag 25 april 2008 @ 23:00:04 #58
148588 rulerofdeath
pi_58311787
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 22:29 schreef Rumille het volgende:
Was bezig met FIFA 08 .
Sorry Wout
maakt niet uit hoor
dat mag
maar wel om het uur posten. dat staat in de arbo
pi_58319698
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 23:00 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

maakt niet uit hoor
dat mag
maar wel om het uur posten. dat staat in de arbo
Goedemiddag
Brutal. Fucking. Metal.
pi_58321552
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 20:34 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

nog zo'n slome donder
ben er nu ietsje eerder
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_58321671
Het weer valt me toch wat tegen vandaag.
pi_58323290
4-3 verloren
2e helft wissel
pi_58324425
vanavond vlak over de grens biertjes drinken
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  zaterdag 26 april 2008 @ 19:18:15 #64
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_58324994
Whoeja! Lekker weer vandaag joh

Ik heb wel donders zere poten nu...
  zaterdag 26 april 2008 @ 19:26:24 #65
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_58325129
Ik ga zo onder de zonnebank en lekker naar bed! puh
  zaterdag 26 april 2008 @ 19:39:21 #66
148588 rulerofdeath
pi_58325392
avond mensen

hele dag aant werk geweest tot 1800 uur
pi_58329685
moe, moe, moe...gisteren voor het eerst weer gewerkt sinds 7 weken vanwege de ziektewet...
vandaag gewoon niet in staat tot werken, hopelijk gaat het morgen beter... nu dus lekker naar bed
Brutal. Fucking. Metal.
  zaterdag 26 april 2008 @ 23:21:55 #68
148588 rulerofdeath
pi_58329868
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 23:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
moe, moe, moe...gisteren voor het eerst weer gewerkt sinds 7 weken vanwege de ziektewet...
vandaag gewoon niet in staat tot werken, hopelijk gaat het morgen beter... nu dus lekker naar bed
slaap lekker
pi_58335081
Vandaag LAN-Party
Pikachu mascotte meenemen .
pi_58335262
Zooooooooo, weer wakker. Voor de verandering ben ik vandaag maar eens moe
Brutal. Fucking. Metal.
pi_58335266
quote:
Op zondag 27 april 2008 10:50 schreef Rumille het volgende:
Vandaag LAN-Party
Pikachu mascotte meenemen .
Succes! Welke games ga je doen?
Brutal. Fucking. Metal.
pi_58335582
Er is een lijstje, maar de meeste gaan we toch niet spelen denk ik.
quote:
De gameslijst, niet alles wordt gespeeld:
Shooters:
Quake3 Arena (ioquake3, deathmatch)
Unreal 2: XMP (team)
UT99 (deathmatch & team)
UT2004 (liefst team)
World of Padman. (deathmatch)
Call of Duty: United Offensive. (team)
Call of Duty 2 (team)
Call of Duty 4 (team)
Half-Life2: DeathMatch, zal legaal gratis beschikbaar zijn indien je een NVIDIA of ATI videokaart bezit.
Jedi Knight II The Outcast
Battlefield 2142?

Strategy games:
Command & Conquer Tiberian Sun
Command & Conquer Generals
Command & Conquer Generals Zero Hour Holland
Warcraft 3.

Race games:
Gran Prix 4 (F1)
Collin Mcrae Rally 3 (rally)
BF 2142, CoD4 en HL2 kan ik niet spelen denk ik.
  zondag 27 april 2008 @ 12:53:46 #73
148588 rulerofdeath
pi_58337000
geen RA2
  zondag 27 april 2008 @ 12:55:01 #74
148588 rulerofdeath
pi_58337026
vanmorgen gelijk gespeeld met voetbal 1-1 tegen bon boys

goedemiddag trouwens
  zondag 27 april 2008 @ 12:55:40 #75
148588 rulerofdeath
pi_58337041
ik krijg nu zin om alfred jodokus kwak te kijken

(heb herman van veen op staan met 'zo vrolijk')
pi_58337319
5 mei -> Bevrijdingsfestival....I'm there
gisteren even geregeld dat ik vrij ben
Brutal. Fucking. Metal.
  zondag 27 april 2008 @ 13:20:13 #77
148588 rulerofdeath
pi_58337463
quote:
Op zondag 27 april 2008 13:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
5 mei -> Bevrijdingsfestival....I'm there
gisteren even geregeld dat ik vrij ben
grote jongen.

ik ben dan brak van de hoeve

zometeen maar eens richting rockcafe the den. zijn er nog lui die zin hebben om mee te gaan?
pi_58338650
Iemand nog meegedaan aan de Enschede Marathon?
Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
pi_58341337
quote:
Op zondag 27 april 2008 12:55 schreef rulerofdeath het volgende:
vanmorgen gelijk gespeeld met voetbal 1-1 tegen bon boys

goedemiddag trouwens
DIe lui zijn bij ons in de competitie gedegradeerd. Was echt een slecht team !
A.F.C.A.
pi_58343976
Wat brak.
pi_58345203
quote:
Op zondag 27 april 2008 19:07 schreef Blawh het volgende:
Wat brak.
Tot 19.00 liggen slapen?
A.F.C.A.
pi_58345254
zin in het komende lange weekend
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_58345356
quote:
Op zondag 27 april 2008 20:05 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Tot 19.00 liggen slapen?
Nee joh, 10.30 ofzo.

Morgen wel lang op 1 oor.
pi_58347649
Yeah, nog meer vrij... 1 mei Dauwpop!
Brutal. Fucking. Metal.
pi_58353062
quote:
Op zondag 27 april 2008 20:14 schreef Blawh het volgende:

[..]

Nee joh, 10.30 ofzo.

Morgen wel lang op 1 oor.
Oh lol, dacht ook al
A.F.C.A.
pi_58353155
Sinds half 11 's ochtends gisteren niet meer geslapen .
Ben MOE!
pi_58353653
quote:
Op maandag 28 april 2008 08:56 schreef Rumille het volgende:
Sinds half 11 's ochtends gisteren niet meer geslapen .
Ben MOE!
Ajjoh, raar dat je moe bent !

Smorgens btw
A.F.C.A.
  maandag 28 april 2008 @ 11:31:47 #88
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_58355961
De laptop is kapot
pi_58355975
Zodirect de regen maar eens trotseren om een kaartje voor Dauwpop te kopen
Brutal. Fucking. Metal.
  maandag 28 april 2008 @ 11:32:25 #90
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_58355976
En de printer doet het ook niet... jemig, hier is altijd alles kapot, word er niet goed van
  maandag 28 april 2008 @ 11:33:02 #91
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_58355995
quote:
Op maandag 28 april 2008 11:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zodirect de regen maar eens trotseren om een kaartje voor Dauwpop te kopen
Lijkt me het trotseren van de regen meer dan waard
pi_58357133
quote:
Op maandag 28 april 2008 11:33 schreef Samzz het volgende:

[..]

Heb 'm
Mooi feestje bouwen donderdag
Brutal. Fucking. Metal.
pi_58357142
quote:
Op maandag 28 april 2008 11:33 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dauwpop, is dat wat?

Hemelvaart wordt t ook baggerweer !
A.F.C.A.
pi_58357164
quote:
Op maandag 28 april 2008 12:27 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Dauwpop, is dat wat?

Hemelvaart wordt t ook baggerweer !
't is meestal wel een leuk feestje, gelukkig is alles in tenten... qua muziek dan
Brutal. Fucking. Metal.
pi_58357445
quote:
Op maandag 28 april 2008 12:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

't is meestal wel een leuk feestje, gelukkig is alles in tenten... qua muziek dan
Dacht dat t buiten was joh ! Maar in tenten is t wel te doen !

Met koninginnedag naar Enske denk ik. Zouden naar Amsterdam gaan maar met dat grafweer hebben we dr geen zin
A.F.C.A.
  maandag 28 april 2008 @ 13:21:35 #96
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_58358080
quote:
Op maandag 28 april 2008 12:44 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Dacht dat t buiten was joh ! Maar in tenten is t wel te doen !

Met koninginnedag naar Enske denk ik. Zouden naar Amsterdam gaan maar met dat grafweer hebben we dr geen zin
Misschien kom ik je nog wel tegen
  maandag 28 april 2008 @ 13:22:57 #97
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_58358102
quote:
Op maandag 28 april 2008 12:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Stimmt. Vorig jaar was t mooi. Maar ik ga dit jaar lekker niet, geen zin met deze weersvooruitzichten. En daarbij, niemand wil met me mee
  maandag 28 april 2008 @ 13:24:11 #98
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_58358116
quote:
Op zondag 27 april 2008 14:22 schreef Oldenzaal het volgende:
Iemand nog meegedaan aan de Enschede Marathon?
Nee niet meegedaan, wel geërgerd aan.
pi_58358525
quote:
Op maandag 28 april 2008 13:22 schreef Samzz het volgende:

[..]

Stimmt. Vorig jaar was t mooi. Maar ik ga dit jaar lekker niet, geen zin met deze weersvooruitzichten. En daarbij, niemand wil met me mee
Je mag natuurlijk altijd met mij mee
Brutal. Fucking. Metal.
  maandag 28 april 2008 @ 13:57:40 #100
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_58358678
quote:
Op maandag 28 april 2008 13:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Je mag natuurlijk altijd met mij mee
Hehehe lekker met een onbekende naar Dauwpop Misschien doe ik dat wel... *denkt*
  maandag 28 april 2008 @ 13:58:31 #101
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_58358695
Ik ga zo naar de kapper *is nerveus*
pi_58358996
quote:
Op maandag 28 april 2008 13:58 schreef Samzz het volgende:
Don't be nervous
Brutal. Fucking. Metal.
pi_58359201
quote:
Op maandag 28 april 2008 13:58 schreef Samzz het volgende:
Lekker laten millimiteren! Heb je er ook niet meer zoveel werk aan !
A.F.C.A.
  maandag 28 april 2008 @ 15:31:11 #104
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_58360454
quote:
Op maandag 28 april 2008 14:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Don't be nervous
Was ook niet nodig De kapper is dol op mijn haar
  maandag 28 april 2008 @ 15:32:18 #105
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_58360476
quote:
Op maandag 28 april 2008 14:26 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Lekker laten millimiteren! Heb je er ook niet meer zoveel werk aan !
*stikt van lachen*

Pfff ik durf m'n haar nog niet eens op schouderlengte af te knippen, laat staan helemaal kort
pi_58361176
quote:
Op maandag 28 april 2008 15:32 schreef Samzz het volgende:

[..]

*stikt van lachen*

Pfff ik durf m'n haar nog niet eens op schouderlengte af te knippen, laat staan helemaal kort
Niet stikken je moet donderdag nog wel naar Dauwpop
Brutal. Fucking. Metal.
pi_58361331
[inkoppermodus]
Ach, bekijk het zo San: lelijker kan het niet worden.
[/inkoppermodus]
  maandag 28 april 2008 @ 16:29:02 #109
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_58361495
quote:
Op maandag 28 april 2008 16:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Niet stikken je moet donderdag nog wel naar Dauwpop
Ik zal het eens met mezelf overleggen
  maandag 28 april 2008 @ 16:29:53 #110
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_58361512
quote:
Op maandag 28 april 2008 16:19 schreef Rumille het volgende:
[inkoppermodus]
Ach, bekijk het zo San: lelijker kan het niet worden.
[/inkoppermodus]
Naar kereltje
pi_58361593
quote:
Op maandag 28 april 2008 16:29 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik zal het eens met mezelf overleggen
Succes
Brutal. Fucking. Metal.
  maandag 28 april 2008 @ 16:37:06 #112
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_58361658
quote:
Op maandag 28 april 2008 16:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Succes
Ik ben druk aan het overleggen. Waarom kan ik nou nergens vinden wat het kost? Lamzakken... lekker helemaal naar Hengelo om een kaartje, grapjassen
  maandag 28 april 2008 @ 16:38:39 #113
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_58361692
Ik discussieer met een boer, over waarom die koeien zo facking veel voer krijgen
pi_58361736
quote:
Op maandag 28 april 2008 16:37 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik ben druk aan het overleggen. Waarom kan ik nou nergens vinden wat het kost? Lamzakken... lekker helemaal naar Hengelo om een kaartje, grapjassen
¤32,50,- excl ¤1,- vvk-kosten
Brutal. Fucking. Metal.
pi_58361751
quote:
Op maandag 28 april 2008 16:38 schreef Samzz het volgende:
Ik discussieer met een boer, over waarom die koeien zo facking veel voer krijgen
Zodat jouw vlees lekkerder wordt
Brutal. Fucking. Metal.
  maandag 28 april 2008 @ 16:42:01 #116
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_58361760
quote:
Op maandag 28 april 2008 16:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

¤32,50,- excl ¤1,- vvk-kosten
Ja dat was te verwachten ja

Ik ga de regen maar eens trotseren en mijn paard pesten.
pi_58361772
quote:
Op maandag 28 april 2008 16:42 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ja dat was te verwachten ja

Ik ga de regen maar eens trotseren en mijn paard pesten.
Succes!
Brutal. Fucking. Metal.
  maandag 28 april 2008 @ 16:43:09 #118
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_58361784
quote:
Op maandag 28 april 2008 16:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Zodat jouw vlees lekkerder wordt
Mijn vlees? Denk ik niet

Nee, heeft te maken met bemesten en melkwaardes en zo. Ik heb er al helemaal geen kracht meer voor
  maandag 28 april 2008 @ 16:44:03 #119
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_58361802
quote:
Op maandag 28 april 2008 16:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Succes!
Dank je Doei
pi_58361808
quote:
Op maandag 28 april 2008 16:43 schreef Samzz het volgende:

[..]

Mijn vlees? Denk ik niet

Nee, heeft te maken met bemesten en melkwaardes en zo. Ik heb er al helemaal geen kracht meer voor
Ik bedoel meer het vlees wat op jouw bordje komt te liggen
bijdehandje
Brutal. Fucking. Metal.
pi_58361916
goeiemiddag ik meld me weer eens ..
pi_58361996
quote:
Op maandag 28 april 2008 16:51 schreef Lau. het volgende:
goeiemiddag ik meld me weer eens ..
Hoi!
Brutal. Fucking. Metal.
pi_58362020
quote:
Op maandag 28 april 2008 16:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Hoi!
Hoi hoe is 't ?
pi_58362043
quote:
Op maandag 28 april 2008 16:59 schreef Lau. het volgende:

[..]

Hoi hoe is 't ?
Moe Met u?
Brutal. Fucking. Metal.
pi_58362121
quote:
Op maandag 28 april 2008 17:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Moe Met u?
Zelfde, ondanks dat ik tot 15u heb liggen pitten
pi_58362148
quote:
Op maandag 28 april 2008 17:04 schreef Lau. het volgende:

[..]

Zelfde, ondanks dat ik tot 15u heb liggen pitten
Hehehehe, ik ken het
Al was ik er vandaag al om 11 uur uit Moest kaartjes voor Dauwpop kopen
Brutal. Fucking. Metal.
pi_58362207
quote:
Op maandag 28 april 2008 17:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Hehehehe, ik ken het
Al was ik er vandaag al om 11 uur uit Moest kaartjes voor Dauwpop kopen
Moest ? verplicht ?
pi_58362541
quote:
Op maandag 28 april 2008 17:09 schreef Lau. het volgende:

[..]

Moest ? verplicht ?
Naja, niet verplicht natuurlijk
Maar als je er heen wilt, moet je wel een kaartje hebben
Brutal. Fucking. Metal.
pi_58362747
quote:
Op maandag 28 april 2008 17:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Naja, niet verplicht natuurlijk
Maar als je er heen wilt, moet je wel een kaartje hebben
True ..
pi_58362842
quote:
Op maandag 28 april 2008 17:39 schreef Lau. het volgende:

[..]

True ..
Vandaar
Brutal. Fucking. Metal.
pi_58363098
Ik heb al 31 uur lang niet geslapen .
pi_58363874
nog maar 1 dag werken voordat we flink party gaan machen 5 dagen lang
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_58364926
quote:
Op maandag 28 april 2008 17:58 schreef Rumille het volgende:
Ik heb al 31 uur lang niet geslapen .
Dat is gewoon kut
Brutal. Fucking. Metal.
pi_58365232
quote:
Op maandag 28 april 2008 19:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Dat is gewoon kut
Mijn langste periode zonder slaap is rond de 46 uur ofzo, eindigde met een beetje gammel tochtje naar het appartement.

Hoelang moet je nog Peter?
  maandag 28 april 2008 @ 20:14:52 #135
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_58365964
quote:
Op maandag 28 april 2008 16:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Ik bedoel meer het vlees wat op jouw bordje komt te liggen
bijdehandje
Dat vlees komt niet op mijn bordje te liggen
  maandag 28 april 2008 @ 20:16:52 #136
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_58366010
quote:
Op maandag 28 april 2008 19:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Dat is gewoon kut
Opzich best te doen. Alleen krijg ik dan wallen van hier tot ginder, dat is dan weer een domper.
  maandag 28 april 2008 @ 20:32:41 #137
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_58366360
Ik geloof nu helemaal dat m'n laptop naar de klote is
  Moderator / Redactie FP maandag 28 april 2008 @ 20:41:14 #138
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_58366534
Das mooi, ik steet nog steeds in de OP
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_58366977
quote:
Op maandag 28 april 2008 19:41 schreef Blawh het volgende:

[..]

Mijn langste periode zonder slaap is rond de 46 uur ofzo, eindigde met een beetje gammel tochtje naar het appartement.

Woensdag in de middag stoppen we d'r mee.

Ben van plan om vannacht toch nog wat uurtjes te pakken.
  maandag 28 april 2008 @ 21:28:00 #140
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_58367523
quote:
Op maandag 28 april 2008 21:00 schreef Rumille het volgende:

[..]

Woensdag in de middag stoppen we d'r mee.

Ben van plan om vannacht toch nog wat uurtjes te pakken.
Maak je even een foto van je wallen?
pi_58367952
Geen camera mee .
  maandag 28 april 2008 @ 22:16:12 #142
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_58368529
quote:
Op maandag 28 april 2008 21:47 schreef Rumille het volgende:
Geen camera mee .
Die zit vast wel op je telefoon en die laat je natuurlijk niet thuis
pi_58369598
Moe.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_58371872
quote:
Op maandag 28 april 2008 22:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Moe.
Nou moet ik ook gapen ..
pi_58372377
quote:
Op maandag 28 april 2008 22:16 schreef Samzz het volgende:

[..]

Die zit vast wel op je telefoon en die laat je natuurlijk niet thuis
pi_58372552
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 00:53 schreef Rumille het volgende:

[..]

Jaha, nou moet je wel een foto maken he
pi_58372580
Ben net weer bijgeslapen. Was hard nodig .
En dat betekende dat ik geen mobiel mee heb. Had je trouwens toch weinig aan, slechte kwaliteit ;
pi_58372867
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 01:04 schreef Rumille het volgende:
Ben net weer bijgeslapen. Was hard nodig .
En dat betekende dat ik geen mobiel mee heb. Had je trouwens toch weinig aan, slechte kwaliteit ;
Geen mobiel bij je? Ik kan niet meer zonder dat ding
pi_58372895
Ik makkelijk, maar ik heb dan ook een kutding.
pi_58372981
Tell me, welke heb je ?
pi_58374300
quote:
Op maandag 28 april 2008 19:41 schreef Blawh het volgende:

[..]

Mallorca?

Moggel ! Laatste dagje fris en fruitig werken en dan heerlijk 5 daagjes vrij
A.F.C.A.
  dinsdag 29 april 2008 @ 09:16:13 #152
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_58374837
Goeiemorgen... ik ga straks mijn rijkunsten vertonene op een fjord. Wish me luck!

Mijn laptop doet het weer
  dinsdag 29 april 2008 @ 11:56:51 #153
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_58377535
goeiedag

nog tukkers die naar de hoeve goat in het weekend?
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_58378102
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 11:56 schreef 9christensen het volgende:
goeiedag

Volgens mij wel wat. Maar bassie niet !

1 x geweest, vond er geen ruk aan !
A.F.C.A.
pi_58378119
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 08:31 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Mallorca?

Moggel ! Laatste dagje fris en fruitig werken en dan heerlijk 5 daagjes vrij
Eerste nacht.
pi_58378140
quote:
1 keer geweest overdag, vond er ook weinig aan.
pi_58378188
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 12:28 schreef Blawh het volgende:

[..]

Eerste nacht.
Whehe laatst die foto's nog weer bekeken. SUPER

Morgen waarschijnlijk Enske bas. Mocht je je goed voelen weet je dat alvast !
A.F.C.A.
pi_58378401
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 12:33 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Whehe laatst die foto's nog weer bekeken. SUPER

Morgen waarschijnlijk Enske bas. Mocht je je goed voelen weet je dat alvast !
Owjah, kan ik die foto's nu eindelijk een keer van je lenen? Ik ben ze al f*cking lang kwijt.

Hoelaat morgen Enske?
pi_58378574
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 12:46 schreef Blawh het volgende:

[..]

Owjah, kan ik die foto's nu eindelijk een keer van je lenen? Ik ben ze al f*cking lang kwijt.

Hoelaat morgen Enske?
Kom maar keer langs met cd, fix ik ze gelijk kun je ze zo mee nemen! Ben deze hele week bij thuis dus..

Geen idee, uur of half 12/12? Weet niet wat normaal is ! Zal eens rond smsen.. Hoor je nog wel!

Edit: 11.12 met de trein krijg ik net door in mijn oortje

[ Bericht 14% gewijzigd door Roycoooooo op 29-04-2008 13:06:54 ]
A.F.C.A.
  dinsdag 29 april 2008 @ 14:48:43 #160
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_58380884
Pffff ik ben weer thuis...
  dinsdag 29 april 2008 @ 14:48:58 #161
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_58380889
Hoe is het met iedereen
pi_58384204
Prima Roy, denk alleen dat ik er niet bij ben.
quote:
Vrachtwagen past, lading niet

HENGELO - Een bizar ongeluk op de Enschedesestraat, bij het viaduct tegenover bouwmarkt Karwei. Een vrachtwagen van een autobedrijf wilde onder het viaduct doorrijden. Hoogte: 3,6 meter. En daar paste de wagen onderdoor. Maar de auto die hij bovenop de wagen had staan, daar had de chauffeur geen rekening mee gehouden.

De auto raakte het viaduct en viel van de wagen af, bovenop een aanhangwagen achter de vrachtwagen. De auto belandde rechtop tegen de middenpeiler van het viaduct. De aanhangwagen schoot door richting het fietspad, waar een Hengeloër net op tijd opzij kon springen. "Ik voelde de glasscherven in mijn nek", vertelt de geschokte jongen.

De treinen rijden nog, politie en brandweer zijn nog bezig op de Enschedesestraat.

www.tctubantia.nl
Anders vergeet je even dat je een auto aan het vervoeren bent.
  dinsdag 29 april 2008 @ 17:50:25 #163
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_58384447
El stupido
pi_58384606
quote:
goeiedag

wat denk ie dan!
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 29 april 2008 @ 18:54:15 #165
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_58385606
Whoeja! Donderdag misschien naar Mooi Wark!

@ David: Geen Dauwpop dus
  dinsdag 29 april 2008 @ 22:24:05 #166
148588 rulerofdeath
pi_58389892
quote:
goeiedag

tuurlk

mooi terug kroep'n
  dinsdag 29 april 2008 @ 22:25:38 #167
148588 rulerofdeath
pi_58389914
zo. ik meld me maar weer even

zondag was mooi lachen in ommen

gister overdag gewerkt. 's avonds verzekeringspapieren ingevuld (na een ongelukje )
vandaag overdag gewerkt en daarna de auto uitgedeukt
we zijn een mooi eind gekomen
  dinsdag 29 april 2008 @ 22:25:59 #168
148588 rulerofdeath
pi_58389922
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 18:54 schreef Samzz het volgende:
Whoeja! Donderdag misschien naar Mooi Wark!

@ David: Geen Dauwpop dus
ik dacht dat je naar de hoeve ging
  dinsdag 29 april 2008 @ 23:55:12 #169
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_58391855
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 22:25 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

ik dacht dat je naar de hoeve ging
Daarom ook misschien Mooi Wark is errug tof!!
pi_58392745
Blawh rood kleurtje?
  woensdag 30 april 2008 @ 01:19:42 #171
148588 rulerofdeath
pi_58392959
alle mods hebben een rood kleurtje
  woensdag 30 april 2008 @ 01:20:18 #172
148588 rulerofdeath
pi_58392967
maar nu ga ik slapen
welterusten
pi_58395408
quote:
Op woensdag 30 april 2008 01:20 schreef rulerofdeath het volgende:
maar nu ga ik slapen
welterusten
ik ben alweer wakker, Enschede was gezellig

ennuh... FCT
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  woensdag 30 april 2008 @ 11:33:00 #174
148588 rulerofdeath
pi_58396047
geodemorgen

wat is er met twente?
pi_58396093
Hebben 3-0 gewonnen van nac .

LAN-Party bijna voorbij, nog paar uurtjes.
pi_58396159
quote:
Op woensdag 30 april 2008 11:37 schreef Rumille het volgende:
Hebben 3-0 gewonnen van nac .
wat een über vette pot was dat zeg, Twente ook tig keer frisser dan NAC
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_58396250
Goedemorgen iedereen
Nog één nachtje slapen tot Dauwpop
Brutal. Fucking. Metal.
  woensdag 30 april 2008 @ 12:39:40 #178
148588 rulerofdeath
pi_58396906
quote:
Op woensdag 30 april 2008 11:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Goedemorgen iedereen
Nog één nachtje slapen tot Dauwpop
vanaamd begint de hoeve al
pi_58396914
quote:
Op woensdag 30 april 2008 12:39 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

vanaamd begint de hoeve al
ik ben er morgen
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  woensdag 30 april 2008 @ 15:02:40 #180
148588 rulerofdeath
pi_58398809
quote:
Op woensdag 30 april 2008 12:40 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

ik ben er morgen
vanaamd niet?
  woensdag 30 april 2008 @ 15:44:39 #181
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_58399349
Whoeja ik hoor net dat ik zaterdag naar Bill's bar ga. Ben er nog nooit geweest...

Ik kom net uit Enschede City, mega gezellig
pi_58399390
quote:
Op woensdag 30 april 2008 15:44 schreef Samzz het volgende:
Whoeja ik hoor net dat ik zaterdag naar Bill's bar ga. Ben er nog nooit geweest...

Nu al terug uit Enschede?

Voor het eerst naar Bill? Waar ga je normaal gepsroken heen dan?

* Blawh zit ziekjes thuis.
  woensdag 30 april 2008 @ 15:52:21 #183
148588 rulerofdeath
pi_58399444
quote:
Op woensdag 30 april 2008 15:44 schreef Samzz het volgende:

nog nooit bij bill geweest?
onder welke steen kom jij vandaan
  woensdag 30 april 2008 @ 15:53:07 #184
148588 rulerofdeath
pi_58399447
quote:
Op woensdag 30 april 2008 15:47 schreef Blawh het volgende:

[..]

* Blawh zit ziekjes thuis.
hmmz
je ziet er al slecht uit
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_58399489
quote:
Op woensdag 30 april 2008 15:53 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

hmmz
je ziet er al slecht uit
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan er ook niks aan doen.
  woensdag 30 april 2008 @ 15:58:46 #186
148588 rulerofdeath
pi_58399509
quote:
Op woensdag 30 april 2008 15:57 schreef Blawh het volgende:

[..]

ik weet het
  woensdag 30 april 2008 @ 19:23:00 #187
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_58401964
quote:
Op woensdag 30 april 2008 15:52 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

nog nooit bij bill geweest?
onder welke steen kom jij vandaan
Ik om niet onder een steen weg, maar van Venus Nee, waarom daarheen als ik naar een hip ruiterfeest kan he Maar goed, zaterdag ga ik dus!
  woensdag 30 april 2008 @ 19:23:32 #188
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_58401973
quote:
Op woensdag 30 april 2008 15:57 schreef Blawh het volgende:

[..]

Ik vind het wel hip! Al denk ik dat roze meer gezag uitstraalt dan oranje...
  Moderator / Redactie FP woensdag 30 april 2008 @ 19:32:35 #189
Rawr
pi_58402162
Is er eigenlijk nog iemand noar Emmen west?
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_58402311
quote:
Op woensdag 30 april 2008 19:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Is er eigenlijk nog iemand noar Emmen west?
Yupz.

15 jaar geleden ofzo, schoolreisje naar de dierentuin.
Ik weet het, hij is slecht.
  woensdag 30 april 2008 @ 20:36:57 #191
148588 rulerofdeath
pi_58403517
quote:
Op woensdag 30 april 2008 19:23 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik om niet onder een steen weg, maar van Venus Nee, waarom daarheen als ik naar een hip ruiterfeest kan he Maar goed, zaterdag ga ik dus!
  woensdag 30 april 2008 @ 20:38:04 #192
148588 rulerofdeath
pi_58403544
quote:
Op woensdag 30 april 2008 19:40 schreef Blawh het volgende:

[..]

Yupz.

hij is behoorlijk slecht
en ver gezocht
15 jaar ver
  woensdag 30 april 2008 @ 20:40:17 #193
148588 rulerofdeath
pi_58403597
nu naar kameraad en dan door naar de tent

tjoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooowwww

pi_58403786
Zo! Lan is voorbij, zit weer thuis (achter de pc ) en ben nog redelijk helder .
  woensdag 30 april 2008 @ 21:31:43 #195
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_58404689
Kijk, bovenstaand logo bevalt mij wel!
  woensdag 30 april 2008 @ 21:33:52 #196
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_58404731
quote:

[..]

Ja, want ik liep er al een tijdje rond en ik had honger en m'n voeten deden pijn. Die Mazda was wel tof trouwens
quote:

[me=Blawh] zit ziekjes thuis.
Ik ga normaal met de partysquad naar ruiterfeesten
pi_58405091
Zo... morgen Dauwpop...net nog ff gewerkt
Brutal. Fucking. Metal.
pi_58405293
Net thuis, behoorlijk kapot ! Vanaf uur of 12 al aan t bier whehe !!@!
A.F.C.A.
  Moderator / Redactie FP woensdag 30 april 2008 @ 22:12:11 #199
Rawr
pi_58405612
quote:
Op woensdag 30 april 2008 19:40 schreef Blawh het volgende:

[..]

Yupz.

Ja flauw
pi_58407403
quote:
Op woensdag 30 april 2008 21:58 schreef Roycoooooo het volgende:
Net thuis, behoorlijk kapot ! Vanaf uur of 12 al aan t bier whehe !!@!
Goed bezig
Denk dat ik morgenavond ook vooral vage dingen zeg
Brutal. Fucking. Metal.
pi_58407889
Post #6201
Brutal. Fucking. Metal.
pi_58412436
quote:
Op woensdag 30 april 2008 15:02 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

vanaamd niet?
gisteren de hele middag en avond feest gevierd op de Korenmarkt in Arnhem, zeer goed vermaakt
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_58413979
Net wakker, weer bijgeslapen van de LAN . Voel me weer zo fit als een hoentje , op naar de volgende LAN!
pi_58417007
Het onweerde net .
pi_58417216
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 15:15 schreef Rumille het volgende:
Het onweerde net .
ff een dikke plensbui en nu weer zon
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_58417242
Ik heb koninginnen-nacht in Utrecht gevierd.... damn! Wat ben je dan blij als je dan het Twents accent weer hoort!!!!!

Utrechts accent =
Twents accent=
Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
pi_58417543
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 15:29 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

ff een dikke plensbui en nu weer zon
Dat dus .
pi_58418646
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 15:31 schreef Oldenzaal het volgende:
Ik heb koninginnen-nacht in Utrecht gevierd.... damn! Wat ben je dan blij als je dan het Twents accent weer hoort!!!!!

Utrechts accent =
Twents accent=
Men, ik werk hele week in Rotterdam.. Wordt je ook niet veel vrolijker van

AJAX !
A.F.C.A.
pi_58418740
1-2
  donderdag 1 mei 2008 @ 18:10:12 #210
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_58420005
Woei maandag gesprek op mijn mogelijke stagebedrijf! Hoppa

Morgen ga ik de Divoza onveilig maken en ik heb vandaag voor het eerst weer op m'n paard gezeten
  donderdag 1 mei 2008 @ 20:19:56 #211
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_58422447
Mijn msn loopt steeds vast
pi_58423182
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 20:19 schreef Samzz het volgende:
Mijn msn loopt steeds vast
nergens last van
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_58432668
Zo... wat was Dauwpop gaaf Beeeeeeeeeeeetje teveel ( Lees: 17 bier) gedronken, maar het was een prachtig feestje
Brutal. Fucking. Metal.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 11:39:23 #214
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_58432753
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 20:59 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

nergens last van
Ik wel

Ik heb een brief van de NS...
  vrijdag 2 mei 2008 @ 11:56:43 #215
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_58433107
Ik ga me klaarmaken en naar Divoza Joehoi!!
  vrijdag 2 mei 2008 @ 12:18:31 #216
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_58433516
hoeve wat een feest
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_58434155
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 11:39 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik wel

Ik heb een brief van de NS...
Brief? NS?
Brutal. Fucking. Metal.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 13:09:45 #218
148588 rulerofdeath
pi_58434530
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 12:18 schreef 9christensen het volgende:
hoeve wat een feest
jazeker
nu lekker wakker. moest vannacht nog 2/3 keer terug voor die kadavers hier
daar ging mijn kostbare bierdrink tijd. maja feestje mooi afgemaakt. tent schoon geveegd
pi_58434721
Ik ben al in de EK stemming
<---
  vrijdag 2 mei 2008 @ 13:23:22 #220
148588 rulerofdeath
pi_58434846
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 13:17 schreef Rumille het volgende:
Ik ben al in de EK stemming
<---
gefeliciteerd. ik ben in de bierdrinkstemming
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ &gt;100k views *O*
pi_58434982
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 13:23 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

gefeliciteerd. ik ben in de bierdrinkstemming
jij niet alleen
Brutal. Fucking. Metal.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 13:50:56 #222
148588 rulerofdeath
pi_58435308
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 13:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

jij niet alleen
goedzo
pi_58435352
Ik ben in de niets doen stemming.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 14:30:51 #224
148588 rulerofdeath
pi_58435967
wat en kutvolk uit beilen
pi_58436922
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 13:09 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

jazeker
nu lekker wakker. moest vannacht nog 2/3 keer terug voor die kadavers hier
daar ging mijn kostbare bierdrink tijd. maja feestje mooi afgemaakt. tent schoon geveegd
hoeve was echt een zeer fijn feestje morgenavond weer van de partij
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  vrijdag 2 mei 2008 @ 15:36:53 #226
148588 rulerofdeath
pi_58437139
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 15:25 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

hoeve was echt een zeer fijn feestje morgenavond weer van de partij
goedzo
pi_58439849
Zo...morgen maar weer aan het werk
Brutal. Fucking. Metal.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 18:18:44 #228
148588 rulerofdeath
pi_58439898
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 18:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zo...morgen maar weer aan het werk
ik heb maar vrij gevraagd
weet niet of ik vanaamd ga. ben nu kats kapot
pi_58439990
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 18:18 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

ik heb maar vrij gevraagd
weet niet of ik vanaamd ga. ben nu kats kapot
vanavond is toch soort van avond voor Hoevenaren?
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  vrijdag 2 mei 2008 @ 18:26:14 #230
148588 rulerofdeath
pi_58440026
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 18:24 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

vanavond is toch soort van avond voor Hoevenaren?
jupz

maar andere dagen mogen we ook komen
pi_58440169
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 18:26 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

jupz

maar andere dagen mogen we ook komen
ja, want anders had ik gisteren tegen een fata morgana gepraat
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_58441117
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 18:33 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

ja, want anders had ik gisteren tegen een fata morgana gepraat
Misschien heette ze wel Fata
A.F.C.A.
pi_58441223
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 19:32 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Misschien heette ze wel Fata
ik had Wouter gisteren gezien, en volgens mij heeft hij geen doopnaam Fata
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  vrijdag 2 mei 2008 @ 19:39:32 #234
148588 rulerofdeath
pi_58441259
ik heb geen Fata in mijn naam
pi_58441307
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 19:39 schreef rulerofdeath het volgende:
ik heb geen Fata in mijn naam

dus slaat de post van Roy nergens op
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  vrijdag 2 mei 2008 @ 19:45:25 #236
148588 rulerofdeath
pi_58441387
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 19:41 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

dus slaat de post van Roy nergens op
maja, volgens mij is hij wel vaker aan het lullen
pi_58441471
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 19:45 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

maja, volgens mij is hij wel vaker aan het lullen

Joooaaaah !!
A.F.C.A.
pi_58441913
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 19:49 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Joooaaaah !!
trouwens, lang niet gezien hier op het forum, ouwe knuffelnegert!
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  vrijdag 2 mei 2008 @ 21:27:44 #239
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_58443495
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 12:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Brief? NS?
Boete, ongeldig vervoersbewijs, stelletje lapzwansen... Blegh!
  vrijdag 2 mei 2008 @ 21:29:33 #240
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_58443525
Zucht... ik ben moe. Echt moe.

Ik heb zin in een feestje
pi_58443586
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 21:27 schreef Samzz het volgende:

[..]

Boete, ongeldig vervoersbewijs, stelletje lapzwansen... Blegh!
Ooooh
Brutal. Fucking. Metal.
pi_58443592
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 21:29 schreef Samzz het volgende:

Maandag in Zwolle
Brutal. Fucking. Metal.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 21:37:48 #243
148588 rulerofdeath
pi_58443677
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 21:29 schreef Samzz het volgende:

morgen en overmorgen hoeve
  vrijdag 2 mei 2008 @ 21:59:31 #244
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_58444173
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 21:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Ooooh
De NS is naar.

Wie doet er nog meer aan msn?
  vrijdag 2 mei 2008 @ 22:00:55 #245
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_58444209
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 21:37 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

Morgen niet, want dan ga ik naar Bill's bar, maar zondag zou best kunnen!
  vrijdag 2 mei 2008 @ 22:02:20 #246
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_58444245
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 21:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Maandag in Zwolle
Helemaal naar Zwollywood? Wat hebben ze daar dan? Ik moet Dinsdag weer naar school, dus denk niet dat het 'm word...
pi_58444552
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 21:59 schreef Samzz het volgende:

[..]

De NS is naar.

Ik
Brutal. Fucking. Metal.
pi_58444559
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 22:02 schreef Samzz het volgende:

[..]

Helemaal naar Zwollywood? Wat hebben ze daar dan? Ik moet Dinsdag weer naar school, dus denk niet dat het 'm word...
Bevrijdingsfestival
Brutal. Fucking. Metal.
pi_58444710
Fokking hell, nooit handig als een collega je moet bellen maar het gewoon niet doet.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_58454289
Wat is dit topic stil
Brutal. Fucking. Metal.
pi_58454410
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 21:37 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

dat dacht ik wel
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 14:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat is dit topic stil
hoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_58454427
ReMcOrE
Brutal. Fucking. Metal.
pi_58454473
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 14:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
ReMcOrE
G.

ik was er wel gewoon weer hoor
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_58454619
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 14:50 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

G.

ik was er wel gewoon weer hoor
Goed bezig
Brutal. Fucking. Metal.
pi_58455218
ik heb honger ff eten
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_58457269
Tukkers!
pi_58457364
pi_58457860
over half uurtje FCT kijken
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  zaterdag 3 mei 2008 @ 19:48:03 #259
26731 Chr1st1aan
Tukkerjood
pi_58458867
Twente gaat eraan tegen Ajax
Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.
pi_58459180
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 19:48 schreef Chr1st1aan het volgende:
Twente gaat eraan tegen Ajax
jij hebt humor
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_58459694
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 20:11 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

trouwens, lang niet gezien hier op het forum, ouwe knuffelnegert!
Ben dr wel hoor maar druk druk druk he !

Kijk met die Tukkerjood kan ik praten !
A.F.C.A.
pi_58459716
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 21:59 schreef Samzz het volgende:

[..]

De NS is naar.

Hyves is tha shit men!!!

Msn is zoo 2007
A.F.C.A.
pi_58460656
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 20:33 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Hyves is tha shit men!!!

Msn is zoo 2007
ik heb beide

trouwens, FC Twente
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_58461028
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 21:21 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

ik heb beide

trouwens, Ajax
Zelfde hier .
pi_58462525

Zelf gemaakt net, voor het seizoen 2008/2009
pi_58462535
Al 3 joden hier . Wordt nog gezellig .
pi_58464666
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 23:14 schreef Rumille het volgende:
[ afbeelding ]
Zelf gemaakt net, voor het seizoen 2008/2009
mij te joods
Brutal. Fucking. Metal.
  Moderator / Redactie FP zondag 4 mei 2008 @ 02:44:38 #268
Rawr
pi_58465868
FC Twente
Twitch: &lt;a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;https://www.twitch.tv/drizzt_dourden&lt;/a&gt;[/b]
pi_58467435
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 21:21 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

ik heb beide

trouwens, FC Twente
K ook hoor, was maar een grapje jeweets!!

Zo ff naar de voetbal, als we winnen nacompetitie voor promotie! Weinig zin in eigenlijk, heb t wel gehad met de voetbal
A.F.C.A.
pi_58469795
quote:
Op zondag 4 mei 2008 02:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
FC Twente
straks halen we gewoon voorronde CL
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_58470355
Eerst Ajax verslaan Remco en dat gaat niet lukken . Ajax eindejaars-vorm
pi_58470386
quote:
Op zondag 4 mei 2008 13:26 schreef Rumille het volgende:
Eerst Ajax verslaan Remco en dat gaat niet lukken . Ajax eindejaars-vorm
kerel, heb je ff gezien hoe Twente NAC van de mat speelde over 2 wedstrijden gezien?? dat gaat echt wel een 'close call' worden met Ajax, waarbij we zeker kans hebben om te winnen
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_58470703
Ajax gaat Twente van de mat tikken (heeft goede hoop )
pi_58472541
quote:
Op zondag 4 mei 2008 01:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

mij te joods
More like PikaJEW, ammirite .
pi_58473049
quote:
Op zondag 4 mei 2008 15:19 schreef Rumille het volgende:

[..]

More like PikaJEW, ammirite .
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  zondag 4 mei 2008 @ 20:26:38 #276
26731 Chr1st1aan
Tukkerjood
pi_58478067
Man Ajax is play-off kampioen. Twente kan die druk niet aan, en we zijn geen NAC he, komop dat zijn hardwerkende prutsers die ook nog steeds scheidsrechters tegen hebben

Jo-duh
pi_58478673
quote:
Op zondag 4 mei 2008 20:26 schreef Chr1st1aan het volgende:
Man Ajax is play-off kampioen. Twente kan die druk niet aan, en we zijn geen NAC he, komop dat zijn hardwerkende prutsers die ook nog steeds scheidsrechters tegen hebben

Jo-duh
wij spreken elkaar na zondag en woensdag wel weer
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_58478749
Die Twente vs. Ajax discussie.

Die arrogantie bij die 'Twentse' Ajacieden.
  zondag 4 mei 2008 @ 20:59:43 #279
26731 Chr1st1aan
Tukkerjood
pi_58478898
quote:
Op zondag 4 mei 2008 20:52 schreef Blawh het volgende:
Die Twente vs. Ajax discussie.

Die arrogantie bij die 'Twentse' Ajacieden.
De arrogantie van die Twentenaren dat ze denken "wel een kans te maken"
pi_58479103
quote:
Op zondag 4 mei 2008 20:59 schreef Chr1st1aan het volgende:

[..]

Wel een kans maken is toch niet arrogant? Een voetbalwedstrijd begint met 11 tegen 11, iedere wedstrijd heeft ieder team een kans.
pi_58479800
quote:
Op zondag 4 mei 2008 20:59 schreef Chr1st1aan het volgende:

[..]

Ook de kampioenen steunen Twente.
Brutal. Fucking. Metal.
  Moderator / Redactie FP zondag 4 mei 2008 @ 21:41:35 #282
Rawr
pi_58480024
quote:
Op zondag 4 mei 2008 21:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Ook de kampioenen steunen Twente.
Twitch: &lt;a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;https://www.twitch.tv/drizzt_dourden&lt;/a&gt;[/b]
pi_58480356
Of je met de steun van PSV op dit moment blij moet zijn is een ander verhaal .
pi_58480538
quote:
Op zondag 4 mei 2008 21:55 schreef Rumille het volgende:
Of je met de steun van PSV op dit moment blij moet zijn is een ander verhaal .
Tuurlijk, wij zijn de beste, al 4 jaar
Brutal. Fucking. Metal.
  Moderator / Redactie FP zondag 4 mei 2008 @ 23:27:01 #285
Rawr
pi_58482450
quote:
Op zondag 4 mei 2008 22:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Tuurlijk, wij zijn de beste, al 4 jaar
Quoted for truth Komend seizoen 5 op een rij?
pi_58482603
quote:
Op zondag 4 mei 2008 23:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Quoted for truth Komend seizoen 5 op een rij?
Hope so
Brutal. Fucking. Metal.
  maandag 5 mei 2008 @ 01:45:11 #287
148588 rulerofdeath
pi_58484507
godverdomme.

ik kom ook een paar dagen hier niet en je hebt zo'n kuttukker aant dramm'n an
geintje christiaan

geen geouwehoer. ik heb San gemeet
beter dan voetbal
  maandag 5 mei 2008 @ 01:45:55 #288
148588 rulerofdeath
pi_58484512
Fuck. PI vergeten
  Moderator / Redactie FP maandag 5 mei 2008 @ 03:12:49 #289
Rawr
pi_58484885
San?
pi_58484909
Knusse Tukker hier, kom uit het welbesproken dorp genaamd Losser.
Geboren in Enschede.
Kijkt vrijwel nooit voetbal, maar ben wel naar de PSV - FC Twente wedstrijd geweest waar FC Twente met een enorme voorsprong heeft gewonnen.
  Moderator / Redactie FP maandag 5 mei 2008 @ 04:04:34 #291
Rawr
pi_58484980
De enige PSV - Twente waar ik ben geweest was de Amstel Cup finale die we met penalties hebben gewonnen
pi_58485019
Ja die bedoelde ik ook
Die enorme voorsprong die ik bedoelde was dan ook lichtelijk sarcastisch
  Moderator / Redactie FP maandag 5 mei 2008 @ 04:28:36 #293
Rawr
pi_58485023
quote:
Op maandag 5 mei 2008 04:27 schreef RickTheGreatest het volgende:
Ja die bedoelde ik ook
Die enorme voorsprong die ik bedoelde was dan ook lichtelijk sarcastisch
Man, hoe de Kuip op en neer ging! Feesten dat we deden! En als klap op de vuurpijl kwam ik tussen al die Tukkers mn neef uit Enschede nog tegen ook
pi_58485033
En ik!! Zat in vak U ofzo geloof ik, was een gemengd publiek en er waren dan ook sterk gemengde gevoelens, volgens mij was ik de enige die trachtte mee te juichen met Twente..

EK moet ik gaan volgen in Australië, zal dus geen oranje gekte worden Daar hou ik dan wel weer van
  Moderator / Redactie FP maandag 5 mei 2008 @ 04:40:06 #295
Rawr
pi_58485036
quote:
Op maandag 5 mei 2008 04:35 schreef RickTheGreatest het volgende:
En ik!! Zat in vak U ofzo geloof ik, was een gemengd publiek en er waren dan ook sterk gemengde gevoelens, volgens mij was ik de enige die trachtte mee te juichen met Twente..

EK moet ik gaan volgen in Australië, zal dus geen oranje gekte worden Daar hou ik dan wel weer van
Australië? Gaaf man! Hoe lang ga je daar rondhangen, en met welke reden?

En volgens mij gaat de Tukkergekte ook aardig aanslaan voor de voorronde van de CL, zoals we NAC van de mat speelden kan het bijna niet anders, of we spelen Chamions League
pi_58485051
Zit er nu nog minder dan 2 maand, maar het weer is nu beter in Nederland dan waar ik nu zit
Ik weet echt bar weinig van het hele voetbal gebeuren, misschien dat ik er nog wat van opsteek gezien elke Tukker er hier over post
pi_58485501
MOGGEL
A.F.C.A.
  maandag 5 mei 2008 @ 10:46:53 #298
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_58487049
quote:
Op maandag 5 mei 2008 01:45 schreef rulerofdeath het volgende:
godverdomme.

ik kom ook een paar dagen hier niet en je hebt zo'n kuttukker aant dramm'n an
geintje christiaan

geen geouwehoer. ik heb San gemeet
beter dan voetbal
Whoeja! Hoeve was tof! Alleen dat tweede rondje in de Calypso is me niet goed bevallen. Ik heb een bult van hier tot tokio op m'n kop joh
  maandag 5 mei 2008 @ 10:47:37 #299
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_58487061
quote:
Op maandag 5 mei 2008 04:56 schreef RickTheGreatest het volgende:
Zit er nu nog minder dan 2 maand, maar het weer is nu beter in Nederland dan waar ik nu zit
Ik weet echt bar weinig van het hele voetbal gebeuren, misschien dat ik er nog wat van opsteek gezien elke Tukker er hier over post
Nu vraag ik me alleen af waarom je wat van voetbal zou willen weten
pi_58487190
Wat een weertje zeg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')